Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Intr-adevar voi cauta galeria de AGU.Problem solved !
Si ca sa trecem la treburi mai complicate , evacuarea a primit un downpipe custom , si se va continua cu teava de 60 pana la finala.Nu va avea catalizator sau intermediara.La capitolul FMIC am optat pt unul de Land Rover Evoque care dupa ceva chinuri am reusit sa il adaptez pe masina.

Daca vreau undeva la 230 - 240 cai trebuie optat neaparat pt K04 ?

Mai exact din stadiul acesta , FMIC , evacuare turboback (60) , Forge 007P , cold air intake . de ce as mai avea nevoie ( evident soft ) pt 230 de cai?As vrea sa ii montez un K03S cum am si pe Leon dar nu sunt sigur ca ar fi foarte safe la acea putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

un K04 trebuie ca sa mearga safe....sau ca sa ajunga la puterea aia. e posibil si injectoare, dar nu mai stiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ar fi ok un K03S cu rampa , injectoare si regulator de S3/Cupra R ? Deocamdata merg cu pompa de benzina de la 2.0 16v 9A injectie mecanica si functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3ul are k04(023). nu are K03s.daca te referi la injectoare, da cele de S3 merg. eu le am pe cele de fabrica si am undeva >260 de cai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la turbina de AUQ k03S si sa montez o rampa cu injectie cu tot cu injectoare si regulator de la AMK/BAM. :) Presupun ca nici injectoarele de AUQ nu fac fata la acea putere.

Multumesc de indrumari ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba vrei tu sa bagi mai multa benzina in motor ca turbina aia (K03s) nu poate baga mai mult aer decat baga deja. 230cp e posibil cu K03s si injectoare de AUQ 317cc (asta am eu pe motorul din semnatura). Dar ca idee, injectoare, regulator, MAF se pun in functie de soft. Adica softul "le cere", nu invers. Hotaraste-te asupra tunerului care iti va face softul si dup-aia te consulti cu el asupra componentelor necesare. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate dar ma gandeam ca este vreo "reteta" pentru AEB. Cu aceasta ocazie am demontat regulatorul de presiune rampa de pe masina si am aflat ca este de 4 bari , deci am scapat de o mica cheltuiala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

230-235 CP la volant e 100% posibil pentru turbina şi injectoarele de AUQ (K03-052 cu injectoare standard).

 

Restricţiile la AUQ în forma stock sunt în ordinea importanţei de la mare la mic: downpipe, trompa de plastic care vine la filtrul de aer, tubul de aluminiu curbat de la intrarea în turbo, intercoolerul.

 

Softul trebuie să ţină seama de faptul că ai regulator de 4 bari. Dacă ai fi pus regulator de 4 bari pentru o maşină proiectată să aibă de 3 bari, trebuia recodat şi computerul de bord în VAG-COM, ca să îţi arate corect consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic sa porti o discutie cu cine iti face softul...si dupa aia sa te decizi. 

 

da, vad ca K03s poate 230 de cai, dar poate ar fi mai safe cu K04? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu iti recomand un K04 in loc de k03S. Adica daca tot te apuci sa faci "deranj", macar fa-l un pic mai cu folos! Cu k03s, 230cai sunt cam trasi de par. Si daca atingi cu ea 230cai, cu siguranta e doar un varf de putere. Ai puterea aia pentru 100-200 de ture. Pentru ca turbina e micuta si la limita tare, da mai mult aer cald(ineficient) si are viata scurta.

La K04 o sa ai nevoie si de galeria de evacuare , conducte apa/ulei, alte injectoare, debitmetru, TIP, etc..Asta in mare, dar cel mai important, cum ziceau si baietii, ai nevoie de un tuner care sa stie ce/cum trebuie facut.

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinamometrul zice ceva puţin diferit despre K03 şi vârful de putere:

 

Polo GTI 1.8T

 

Leon I FR 1.8T

 

Toate 1.8T cu turbine mici (K03, K03-052, K04-001, K04-023) când sunt modificate pentru rularea cu presiune turbo mare au o curbă de putere aproape plată, de la turaţia de cuplu maxim în sus. Aşa se manifestă intrarea în limitare: puterea atinge un plafon şi se menţine acolo pe o plajă largă de turaţii, nu atinge o valoare X şi după aceea cade.

 

K04-023 e preferabil pentru cine construieşte un kit turbo (turbina, galerii, injectoare, rampă etc) de la zero cu motorul pe banc, fiindcă se poate duce fără a fi forţat prea tare la 260-270 CP, în timp ce K03 nu duce mai mult de 200, K04-001 vreo 220-240 şi K03-052 vreo 230-240 cu multe modificări. Dar dacă ai bani de un turbo, cu GT 2871 obţii rezultate şi mai bune fără o presiune care să rupă turbina.

 

Unul de pe VWVortex a ajuns la aproape 290 CP la volant (258 CP la roţi) cu K03-052 şi un olandez cu un Leon galben la 261 CP la volant, tot cu K03-052 şi injector metanol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nautilus

Nu imi permit si nici nu sunt eu in masura sa te contrazic, pentru ca stiu ca esti documentat. :)

Eu vorbesc din proprie experienta. Am trecut in ordinea asta de la: k03, la k03s, la K04, la GT2871R. Iti spun sincer ca orice K03, simplu sau "S" e "petarda" pe langa K04-023. La fel cum K04 e petarda pe langa GT28.

Exact cum spuneai si tu: sunt multe modificari/nervi de facut la K03S ca sa ajungi la puterea aia si "scoti untul" din turbina. Viata lunga nu poate sa aiba, pentru ca mergi cu o presiune destul de mare pentru ce poate ea.

La puterea aia poti folosi mai simplu un K04 care merge mult mai relaxat si tine mai mult sus in ture. Plus ca iesi la aceeasi bani, daca nu cumva si mai ieftin.

E doar parerea mea, ce am observat/simtit eu in toate etapele astea intermediare pe care le-am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit deja la Buzau pentru soft si mi-a fost spus ca se pot obtine destul de usor 230 de cai cu K03S , regulatorul de 4 bari , injectoare de AUQ si FMIC.Am montat deja si Forge 007P.

Referitor la K04 , am posibilitatea sa achizitionez o turbina la un pret foarte bun , dar fara galerie de evacuare.In acest caz va trebui sa modific si downpipe-ul actual , trebuie alte furtune dintre MAF si turbo , alte conducte apa-ulei.Automat voi avea nevoie si de alte injectoare, debitmetru etc.

 

Usor , usor se adun niste cheltuieli suplimentare destul de mari fata de K03S. Nu am planuri de 300 de cai , consider ca imi sunt de ajuns cei care mi-au fost promisi de cel care imi va face softul.

Si la Leon am stage 1 de la TCM si sunt foarte multumit de cei 210 cai declarati :)

Va multumesc de sfaturi ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cum, in loc de k03s, poti sa mergi pe un K04-001. E tot "plug&play", nu trebuie alte modificari. Diferentele nu-s foarte mari ca putere maxima, dar are avantajul ca nu isi "da duhul" ca presiune cum face k03s de pe la 5500 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot e bine ca macar ti-ai facut o parere si te-ai hotarat cat de cat. Asta  era si scopul.

In privinta celor de la Buzau, daca e tuner ul care cred eu, poti sa stai linistit. Baietii de acolo fac treaba buna si sunt "doxa" in 1.8T. :)

Bafta! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfatul cu K04-001.Este de luat in considerare ! 

Legat de Buzau , da , este cel la care te gandesti si tu dar am zis sa nu fac reclama :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar dacă ai bani de un turbo, cu GT 2871 obţii rezultate şi mai bune fără o presiune care să rupă turbina.

 

tu ai dreptate, dar eu personal nu recomand daca e masina de zi cu zi. un k04-023 incarca mai de jos, si eu am preferat asta, in loc de am >300 de cai..pt mai putine ture si cu efect mai brutal..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Mai poti sa mergi si pe un k03s hybrid... ai avantajul ca nu mai schimbi colectorii, downpipe-ul http://www.ebay.it/itm/K04-stage1-Turbo-upgrade-1-8T-Golf-Beetle-Jetta-TT-A3-GTI-MK4-Turbocharger-300HP-/271723017034?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f43f4334a

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Am scris un mesaj dar vad ca nu s-a postat numai acela cu serpisorii.In fine.

Reteta e urmatoarea fara atatea discutii: k04 cu codul 53049700023,injectoare de 440/3bar 0280156127,pompa de benzina in-tank aeromotive sau in-line bosch 044,biele de la 3dplus(250e) pana la manley( 350e),serpisori evacuare,bobine 06E905115E,evacuare full 70,bujii ngk bk7r.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Va rog sa ma lamuriti si pe mine 1.8t are distributie pe lant sau pe curea ? Unii zic de lant...altii de curea si nu mai stiu ce sa cred.

 

Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia este pe curea si e pusa pe axa de evacuare.In spatele axelor se afla un lant care le leaga.Tot in spate intre axe se afla un intinzator hidraulic/hidraulic electronic care intinde in sus sau jos lantul si astfel axele se decaleaza intre ele.La 1.8t euro 2 intinzatorul e numai hidraulic iar la e3 si e4 hidraulica din intinzator e controlata electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am zis sa impartasesc si eu aici o problema ce am avut-o la masina mea. Problema a fost urmatoarea : la relanti motorul mergea usor balbait, neregulat, deobicei cand era cald, iar in demaraje (de orice fel si demaraje usoare si in forta) avea niste ezitari destul de puternice pe plaja de turatii (2-3 ezitari intre 2000 si 6000 ture). Practic erau niste pierderi de putere. Am investigat cam tot ce inseamna valve, furtune, aprindere, electrica, ambreiaj. Nimic nu a dat rezultate. Acu doua saptamani am zis sa incep si pe partea de alimentare combustibil. Solutia a fost destul de la indemana, si anume regulatorul de presiune. Cand l-am desfacut, am observat pur si simplu nisip in rampa de injectie (locul unde intra regulatorul) iar pe sita lui multa mizerie. L-am inlocuit cu unul nou si masina merge mai bine ca oricand. Mentionez ca masina merge numai cu benzina de 99 si alimentez preponderent de la mol sau omv. Urmeaza sa ii dau rampa de injectie jos si injectoarele si sa le duc la curatat. Ma bate gandul sa dau jos si rezervorul sa ii fac o curatare dar asta mai vedem. Deci faceti si voi verificarea asta. Regulatorul de presiune se demonteaza foarte usor, in 15 minute nu ai ce face si e o chestie care pe mine m-a surprins. Nu ma asteptam la atata mizerie in benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
hangyouridols

Salut,stie cineva unde se pot face galerie de evacuare si DP custom de calitate?.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Ursu82_kiki

Salut, sunt in dubii daca sa fac o resoftare sau nu! Am un 1.8 turbo AWT! Voi ce parere aveti? merita sau nu investiția? Am si totusi o problema cu turbina sau ceva pe acolo! De la o vreme imi pare ca nu mai trage cum trebuie! Daca merg in a 3-a si accelerez cu pedala la fund de pe la 1500 de turatii,  creste proportional doar ca pe la 2800-3000 de ture are o întrerupere dupa care isi continua drumul! Voi ce parere aveți, ce ar trebui sa verific? 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 3/19/2015 at 8:53 AM, Buss said:

Problema a fost urmatoarea : la relanti motorul mergea usor balbait, neregulat, deobicei cand era cald, iar in demaraje (de orice fel si demaraje usoare si in forta) avea niste ezitari destul de puternice pe plaja de turatii (2-3 ezitari intre 2000 si 6000 ture). Practic erau niste pierderi de putere.

Am păţit ceva asemănător: în ultimii 2 ani, relantiul era ocazional neregulat, iar la accelerări puternice (>1 bar presiune turbo) apărea ocazional o pierdere de putere. Nu erau coduri de eroare în ECU. Nici misfire, nici altceva. În mod curios, pe timp rece funcţiona impecabil.

Regulatorul stock de 3 bar fusese înlocuit în 2012 cu unul de 3,5 bar. Dar nu Bosch (0 280 160 597) ci un echivalent de la o firmă de apartament, Meat & Doria. Primii ani a funcţionat şi el foarte bine, n-ar fi dat de bănuit.

Până la urmă am făcut o scanare cu Torque în mers. Niciun fel de cod de eroare. Dar la accelerări puternice, în zona 1,1-1,3 bar, raportul aer-combustibil sărea brusc la 18-20:1 şi chiar mai sus. Prea mult aer şi prea puţină benzină, exact opusul a ceea ce trebuie să se întâmple când rulezi cu presiune turbo mare pe timp cald.

Am scos regulatorul de 3,5 bar. Nu se vedeau impurităţi în benzină sau pe sită. În schimb, O-ringurile erau scoarţă şi cel mic rupt într-o parte. În aşa fel încât regulatorul nu se mai putea monta la loc.

Fiindcă era evident că trebuie alt regulator, cu O-ringuri noi, am decis să fac un experiment şi să trec la 4 bar (Bosch 0 280 160 575, original).

Imediat ce l-am montat, relantiul a devenit mult mai regulat. În mers, AFR stătea în zona 14,6-14,9. La acceleraţii puternice, oscila puţin şi venea în acelaşi interval; după 1-2 secunde de accelerare, migra spre 12:1. Ezitarea / pierderea de putere a dispărut.

Nu sunt nici acum coduri de eroare, ceea ce înseamnă că ECU se poate adapta la diferenţa de cca 16% în debitul de benzină al noului regulator. Consumul calculat de computerul de bord (care nu a fost recodat în VAG-COM) nu s-a schimbat.

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!