Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

hangyouridols

Din pacate nu am facut log inainte de modificari,ci dupa;turbina e noua schimbata acum mai putin de 10k km,furtune presiune siliconice noi,DV OEM nou,N249 delete,PCV delete cu catch tank,motorul are 117k km,a fost desfacut si verificat,uzuri inexistente,Dar a trebuit sa schimb intinzatorul si lantul axelor cu came,boala binecunoscuta la 1,8t.

MAF citeste 190g/s la 6300rpm,la 5000rpm doar 164g/s;amuzant e ca ambele formule de calcul dau acelasi rezultat,indiferent daca divizi la 0,8 sau inmultesti cu 1,25 :)

De cand am pus 3TIP si filtru open cone de Honda s2000,am pierdut cuplu la turatii joase,Dar am castigat in putere la turatii mari,turbina intrand la 4000rpm si am vazut si pe log.

Banuiesc ca e normal,avand prea mult aer si prea Putin combustibil.

Ma intereseaza care sunt logurile relevante pt timing,fuel,etc?

Modificat de hangyouridols
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nautilus..

Eu cand am zis "kit K04" pentru "plug&play", am inclus si galeria de evacuare, furtune turbo, MAF, injectoare, alt downpipe si tot ce mai tine de K04. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"plug&play" (sau "direct bolt-on") tocmai asta inseamna - sa pui o turbina pe care o "montezi si merge", respectiv care "se potriveste" in locul celei existente fara a avea nevoie de alte piese cum ar fi galerie de evacuare diferita etc... Ce-ai spus tu mai sus nu este "plug&play".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat ca orice om sa vad pareri si pareri .am dat injectoarele de 400cc jos si am ramas doar cu regulatoru de benzina 4 bari intercooler-ul mare injectoarele stock evacuarea downpipe-u si filtru de aer si am discutat si cu c3ei de la tcm si mi-au zis acelasi lucru cu regulatoru asta de 4 bari si ce mai am  scot 200cp trasi de par 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu am spus ca turbina K04 este plug&play. Am spus clar: KIT K04, unde intra toate acareturile, printre care si galeria. Daca le ai pe toate, sunt plug&play si nu trebuie sa faci nici o tiganie.

Sper ca m-am facut inteles macar de data asta, ca sa nu mai poluam topicul.

 

Sergiu8l

Daca nu ai de gand sa schimbi turbina fa-i un soft bun si las-o asa.

Daca ai de gand sa schimbi totusi turbina, decat sa te complici si sa pui un K03s, cauta-ti mai bine, cum am spus si mai sus, un kit K04. Nu are rost sa treci prin toate etapele intermediare cum am facut si eu. Nu prea e combinatie sa le tot schimbi: pierzi si bani si timp mult cu masina pe tusa. Parerea mea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

La masina din semnatura cu soft de la TCM Turbo si cu o presiune in turbina de 1.1 bari as vrea sa cumpar un arc pentru diverterul de la Forge 007P.Momentan il am pe cel verde.Ce fel de arc imi este necesar si de unde il pot cumpara din tara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT. imi spuneti si mie ce presiune trebuie sa am la un motor aeb cu o turbina k03?am 155g/s la debitu de aer, si o presiune de 1,7pe ceasul de boost,asta doar cand o calc tare,vreau sa stiu daca e bine sau nu.ms o zi buna

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei.toledo: arcul verde duce până la 1,4 bar, probat de mine pe Forge 006. Nu ai nevoie de arc galben sau albastru dacă nu vrei să te duci la 1,5 bar si peste.

@andrey_honda: 1,7 bar (pe care probabil îi atingi în viteza a IIIa cu acceleraţia la podea) e cam limita de fabrică a lui K03 de pe AEB (rotor mic, 12 pale). Chiar dacă unii au trecut şi de 1,8 bar (dar cu K03-052), e o idee bună să limitezi presiunea turbo şi să nu o ţii prea mult la 1,5 bar sau mai mult.

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mersi..dar presiunea standard de fabrica care este ?cu presiunea pe care am o aveam a crapat galeria,adica sa fisurat intre cele trei suruburi,si in final turbina a cedat(scoate fum),daca mergeam injur de 2 km cu talpa fund(6-7 mii de ture)se inrosea turbina,galeria si catalizatoru(care este gol in interior),sper sa ma lamuriti si pe mine.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur, dar cred ca undeva in jurul a 0.6-0.7bar e cea standard.

Mie 1.7bar pentru un K03 mi se pare destul de mult pentru bunul mers al turbinei. Oricum la presiunea aia turbina iti baga doar aer cald, care nu e eficient deloc.

Cat despre galeria de evacuare, asta e boala ei. Sa sti ca majoritatea galeriilor de pe 1.8T au fisuri, in special in zona suruburilor, unde se prinde turbina de ea. Nu le vezi decat daca o dai jos. In cazul tau fisura este poate mai mare daca iti scoate si fum. Cu toate astea ma mir ca iti mai face turbina 1.7bar. Ar trebui totusi schimbata(galeria).

Daca ii "dai mortu' " si mai ales cu turbina dusa la limita, e normal sa ti se inroseasca turbina, galerie, downpipe. Asta daca nu cumva ai un amestec mai sarac.

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 e cam maximum la turbina. din ce citisem pe vortex mai demult.

dar si asta...doar daca ai admisie, evacuare, FMIC marit. adica stage 2 de soft.

in 2km nu prea e nromal sa fie rosie...dupa 10, da.

pai daca dupa 2 e rosie ce te faci daca mergi 20-30-50 tare? 

eu as recomanda sub 1.5 daca nu ai admisie si evacuare marite, si/sau FMIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg pe max 1.5 cu soft revo stg 2 . si dupa mai multe ture de cox se inroseste. Cat despre 1.6 sau 1.7 ce am mai vazut aici , sunt putin cam retinut. Adica deja si 1.5 ii mult pentru ea , ca baga numai aer cald , fiind foarte mica. 

 

Oricum la presiuni de genul aveti mare grija la AFR , ca asa rapid il bubuiti ....

 

Obligatoriu pt presiuni de peste 1.1 trebuie evacuare si intercooler mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am catalizatoru anulat ...toba de inox  mare ...si comparativ cu un pasat 1.8t la mine e mult mai gros traseul dintre catalizator, intermediara si finala,masina are pe calculator un sigiliu cu ceva de genu .www.tuning....bla bla .de,adica a fost cipuita sau ceva in germania.cred ca o presiune de 1.1-1.2  ar fi indicata,am schimbat n75 si acum am maxim 0.8 ,cum o pot face de 1.1 sau 1.2 fara control boost?


pot umbla la surubelu de la n75?are un reglaj am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toba si catalizatorul ajuta putin, dar noi aici vorbim de evacuare completa, in special downpipe. adica ce iese DUPA TURBINA imediat, pana sub masina. aia conteaza majoritar, si dupa aia, pana la primul catalizator e secundar. tobele sunt...asa, doar de sunet. 

conteaza diametru INTERIOR al evacuarii, nu exterior. ce se vede, poate diferi. si sa fie cat mai drept cu putinta. fara coturi.

si degeaba ai alea..daca nu ai admisia, si softul corect pt ce ai tu pe motor. 

daca vrei ceva corect, ia-o de la zero..admisie, evacuare, DV, soft...

 

din ECU e cel mai bine sa fie controlata presiunea pt ca sunt anumiti factori, si anumiti parametrii care trebuie luati in considerare...si trebuie facuta impreuna cu controlul combustibilului. nu e carburator sa-l reglezi cu surubul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai importantă restricţie la evacuarea de 1.8T nu e catalizatorul şi nici toba. E turbina. După aceea e downpipe-ul.

Când s-a rupt toba finală într-o bordură, sunetul motorului nu se schimba decât la peste 4000 rpm, şi acolo devenea un "hârâit" ca al Daciei clasice. La fel de bine puteam pune o ţeavă în locul tobei finale, şi publicul din jur probabil n-ar fi remarcat njmic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La UN TT motor BAM 225cp i-am schimbat prima data catalizatoarele(are 2) cu unele de 200cel,nici o schimbare in putere;a urmat o evacuare custom Powerflow rezonata si am castigat in putere in banda joasa-mijlocie de rpm.

A urmat SFS 3 TIP cu S2000 open cone si motorul e cam lesinat acum la turatii mici si mijlocii,dar de la 4000rpm pana pe rosu se duce aproape instant(prea mult aer si nu suficient combustibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, la masina din semnatura 1.8t 4x4 am 2 intrebari pentru cei ce se pricep:

1) de unde se pot cumpara furtune siliconice mai ieftine pt turbina (intake si boost) si pentru circuitul de antigel ( sunt foarte cooapte si preturile de pe siturile din ro ma..dezarmeaza) am drop pressure between turbo and valve si ..pierderi  dese de antigel.  - aduceti furtune sau kituri dinafara?

2) sunt interesat sa ii pun admisie  cold air intake . E mai bine ca sistemul sa fie cu furtun care sa aduca aerul rece de la grila? Nu vad asa modele pe piata, doar in cateva poze pe net. Sau sunt ok si cele care se ""termina"" direct cu filtrul conic sub capota?

 

Nu vreau in mod special performanta si nici sunet sa trezesc vecinii sau sa se uite strada la mine, dar am inteles ca ar respira motorul mai bine si ar rezolva si problema lipsei de putere la turatii mai mici.

 

Multumesc

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) cauta ZZtuning. sau direct de la forge. sunt cele mai bune. dai un ban dar merita.

2) cauta pe seatcupra.net, cum si-au prelungit unii admisia pana in spatele farului. teoretic merg si cele conice direct din compartimentul motorului, dar firma cu renume. de la un tuner bun. sunt si firme care fac admisii complete (gen EVOMS, forge, APR).  de genul asta, sa zicem

http://uspmotorsports.com/images/Evoms%20In%20car%20pic.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,

pe forumul Skoda un user de mare incredere mi-a raspuns  ca a vrut si el sa isi puna un Piper Cross Venom (costa 3-400 USD) cu crestere cam de 20 hp, dar il citez:  "dar am renuntat dupa ce-am bagat degetul personal in tubulatura instalata de 1 an pe o masina din Buc si am simtit/vazut/pipait mazga depusa pe interior.""

Ups, ma dezarmeaza..

Eu nu pun de..300, voiam de 130, ..Simota.

Modificat de diasomie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cu crestere cam de 20 hp"

 

Eu sunt sceptic in ceea ce priveste aceasta crestere de putere. O teava si un filtru sa iti ofere 20hp in plus...pur si simplu nu vad de unde. Parerea mea!

Eu personal mi-am facut ceva de genul pozei de mai jos, insa cu tubulatura din inox(din turbo pana in MAF)

Daca nu vrei asa si ai un sudor bun si ieftin, iti poti trage tubulatura pana jos in bara, unde sa iti pozitionezi filtrul de aer. Asta daca vrei neaparat sa traga aer mai rece.

Bafta!

post-99224-0-33120500-1410519427_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hp doar din alea sunt vise. Alea tot ce dau sunt un răspuns mai bun la acceleratie si un zgomot mai gros. Hai poate 1-2 cai. Cam atât.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ! Fiind multumit de 1.8T de pe Leon am optat pentru un 1.8T si pe Corrado.De data asta am luat un a4 complet 1.8T AEB.

Am montat motorul AEB pe Corrado.Dupa cum se stie AEB are chiulasa big port.Neavand posibiltatea sa montez galeria de admisie de la motorul longitudinal am optat pentru o galerie de la motor transversal.Problema este ca nu stiu ce galerie de admisie imi trebuie de la vreun motor transversal pentru a avea aceleasi porturi ca si chiulasa de AEB.Eu am pus o galerie de la un AUQ pentru a porni motorul dar este diferenta destul de mare la porturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasă cu aceleaşi porturi ca la AEB au AGU şi AJH, ambele transversale. Cel mai uşor e să găseşti galerie de AGU, fiindcă a fost pe Golf IV, Audi A3 şi Octavia I cu 1.8T/150 şi deci se poate găsi la dezmembrări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Pot sa iti dau niste idei.

1.Faci o flansa la strung dupa aia de Aeb cu grosime de minim 1cm.Gaurile de evacuare sa fie de 4cm in diametru.Dupa care faci niste serpisori scurti daca mergi pe turbo original

2.vinzi motorul aeb si pui un amk la care ii legi o electronica e4 (clapeta electronica) cu o turbina ko4.Daca ai intrebari,pot sa iti dau sfaturi...eu am pe passat 1.8t aeb ecu bosch motronic 7.5m cu clapeta electronica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba au serpisorii scurti si turbo original cu galeria de admisie omule ?

Uite care e problema lui Andrei si care sunt dimensiunile despre care vorbim:

 

20v1.8tintakeportsize.jpg

 

si care e diferenta dintre cele doua galerii (AUQ/AWP in stanga, AEB in dreapta):

 

AWPvsAEB.jpg

 

Asa ca nu are ce face cu o flansa cu gauri rotunde de 4cm diametru. Solutia cea mai simpla e cea propusa de Nautilus, respectiv galeria de la un AGU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!