Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Gata, am inteles!

Am sa vin cu logurile, pentru ca altfel facem numai presupuneri.

Turbina poate sa fie dusa(adica sa nu mai faca fata) si fara sa manance ulei? Pentru ca eu nu ma confrunt cu asa ceva :)

@jmf

Sa sti ca eu stau geana pe acest topic in ideea in care imi raspunde cineva util la problemele mele si sa sti ca nu am vazut nici un post de-al tau sa fie sters. As fi observat cu siguranta daca raspundeai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da ,poate sa fie dusa fara sa manance ulei,ramane de vazut cat cere softul si cat face turbina ta.Boost leak test ai facut?Zi exact ce simti mai exact are goluri sau ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,poate sa fie dusa fara sa manance ulei,ramane de vazut cat cere softul si cat face turbina ta.Boost leak test ai facut?Zi exact ce simti mai exact are goluri sau ce se intampla?

Hmmm...mi-a mai zis cineva ca s-ar putea ca turbo sa fie buba :(

Boost leak test pe sfarsitul saptamanii odata cu logurile :)

Goluri nu am deloc (doar in cap :)) ), trage constant(nu neaparat bine) pana in 5 mii de ture, unde se taie si pica boostul :|

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati: dupa un boost leak test am descoperit ca furtunasul ce vine de la turbo si intra in N75 era rupt ceva mai mult de jumate, de jur imprejurul colierului. Am remediat problema si deja avem alta masina :D Me so happy :D

A mai ramas problema relantiului care oscileaza foarte lent(uneori ramanand turat pe la 1400 , 1500 ture)cand si cand...

Ceva idei, are careva ???

In continuare, urmeaza un update de soft :D

P.S. Multumesc baieti pentru ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

De cati (cc) sunt injectoarele la un AUM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Ca tot spuneati de DV-ul de la Forge(007),face si acel zgomot?Fsssss?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, pt ca este DV si nu BOV. adica DVul returneaza surplusul de aer inapoi in admsie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face un zgomot, insa nu prea e Fssssssssssss :D

Nu se aude foarte bine, dar cred ca iti poti face o idee :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Dar un DV care sa faca si Fsss,nu exista??? :D sau nu neaparat sa faca fass,dar sa aiba zgomotul ala de parca ar trage aer fortat?

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, exista. Forge Splitter: o parte din aer o recircula si o parte o da afara.

Oricum ar fi, DV sau BOV nicidecum nu trage aer, ci il da afara sau il recircula.

Daca motorul e gandit cu DV, ar fi bine sa il lasi asa si sa uiti de BOV oricat de frumos ar fi sunetul lui.

Daca totusi ai de gand sa pui BOV, sa nu uiti ca trebuie sa intervi si asupra softului pentru ca aerul nu mai este recirculat, este dat tot afara, iar ECU trebuie "sa stie" si el asta! :) Altfel e cam aiurea pentru amestecul aer-benzina :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adrianviperdodge2012

Acest " Forge Splitter " face fsss-ul mai tare decat dv-ul montat pe masina(stock)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriane degeaba incearca oamenii astia sa iti explice care e diferenta intre DV si BOV si ce fac dansele ca tu o tii langa "da fass fass face?".

Asta e o discutie inutila care s-ar putea incheia instant daca Adrian si-ar cumpara un fluierici de infipt in evacuare si cu asta basta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie pentru un upgrade de la K03 la K03S, de ce este nevoie ??? Cu alte cuvinte, care sunt problemele pe care as putea sa le intalnesc si care sunt eventualele modificari "aditionale" ?

A facut cineva pasul acesta?

Motorul in cauza este un AGU si pe langa K03s, va mai primi alte injectoare (Bosch 350cc 0280150431) si un alt soft pe masura.

Ar mai fi ceva de luat in calcul ? Conducte de ulei, apa sau cine mai stie ce, se potrivesc?

Eu din cate stiu e cam plug&play aceasta conversie(exeptand intake pipe ul), insa vreau sa fiu sigur de asta.

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
adrianviperdodge2012

din cate stiu eu ,k03s este plug and play pe galerie,cred ca trebuie sa faci doar un upgrade la soft pt o putere demna de o alta turbina mai mare k03s,ca probleme aditionale,niciuna.

Insa vin eu cu alta intrebare pt cei care au facut asta,pe 1.8T,pe AGU,daca vreau sa pun k04 sau Gt28rs,este tot la fel plug and play?se potriveste flansa?sau trebuie adaptata?merita sa o adaptez sau mai bine iau alta galerie?thx:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns!

Iti trebuie 100% alta galerie: cea de K04. Asadar daca ai in vedere sa iti iei un K04 neaparat sa iei si galeria, pentru ca nu merge pe cea de K03/k03s.

La GT28RS/R de asemenea iti trebuie alta galerie si anume T25. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie galerie, downpipe, si nu stiu daca furtunele de apa/ulei sunt identice. pt ca majoritatea kiturile de upgrade vin cu cu alte furtune. si garniturile aferente.

Modificat de forceturbo
Anunt vanzare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar si Dump pipe ul trebuie schimbat la un upgrade de K04. La furtunele de apa si ulei nu ma pronunt ca nu stiu. :)

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb n75 actual cu una cu codul J, mai trebuie ceva modificat la soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, nu este nevoie. Doar ca daca ai soft stock, este posibil sa dai in limp mode din cauza varfurilor de boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am un passat 1,8 T benzina am facut un tuning la d-ul Nistor la Cluj cu ajutorul lui Dragos in toamna, am trecut de la 150 cai 190 si la rece cand accelerez mai tare motorul nu se tureaza liniear ,ezita ,numai dupa ce se incalzeste functioneaza normal masina cu lipsa un pic de putere , porneste foarte usor la prima cheie,am curatat clapeta de acceleratie (era curata de fap)si partea electrica de la ea,filtrul de aer era curat ,debitmetru spunea fostul proprietar nou, la diagnoza nu am avut nici o eroare,si face aceleasi probleme am scos furtunul de aer care intra clapeta si motorul merge super ,putere ,acceleratie , tot masina are 285.000km SA FIE DE LA TUNING??? Daca nu astept solutii Va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care furtun de aer?cel care iese din intercooler?Eu nu cred ca este de la tuning,cred ca aveai deja problema si probabil s-a accentuat dupa soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum trage mai bine cu furtunul de la clapeta scos, adica aspirat trage mai bine decat turbo? Poate am inteles eu gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai curand se refera la furtunul care vine dinspre canistra de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul de aer ce intra direct in clapeta de acceleratie gros de aproximativ 60 mm. Am citit un topic mai vechi cu un passat pe motorina cred , care avea aceleasi problema dar nu la relanty ci in treapta 1,2 eu zic ca este identica fiindca si eu cand este rece motorul abia demarez. in care spune ca problema este la turbina Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut posturile celor interesati de upgrade-uri la K03S (care ma intereseaza si pe mine) si K04.

Upgrade K03S:

http://uk-mkivs.net/forums/p/148196/982687.aspx#982687

K04:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3562254

Daca si-a facut cineva AGU + K03S Stage 2 pe aici il rog sa posteze cifre, impresii si eventual sa ne spuna si cine i-a facut softul. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!