Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Ai soft ?

Ca daca nu, atunci nu ar fi nimic anormal. La cat iti 'cadea' inainte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ti-am raspuns si in celalalt topic: "Daca pe tester iti da in continuare fault code pe debitmetru care acum este nou,verifica firele care intra in acesta,sa nu fie intrerupte...pe langa asta fa si un boost leak test."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Alaltaieri dupa revizie am facut cateva loguri, pe seara. N-am iesit pe autostrada, am dat cateva reprize in oras. MAF-ul este schimbat, traseul de vacuum e ok. In continuare mi se pare ca aer intra prea putin. Sa fie oare din cauza farurilor xenon oem care ocupa mai mult loc.. si din cauza capotei badboy care optureaza oarecum intrarea aerului? Si inca o intrebare. Lambda factor intre ce valori ar trebui sa oscileze? Ca mie ceasul de AFR tot pe rich imi sta...

LOG-01-077-031-115.xls

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma lasa sa atasez csv. schimba extensia din xls in csv' ca eu am schimbat-o in xls ca sa il pot atasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu se intelege nimic din logul tau,ai mers mai mult constant...chiar nu gasesti un loc unde sa tragi macar a 3-a de la 2500-6500?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, o sa incerc sa ii dau diseara si il postez. aici am dat cateva reprize... Masina a inceput sa consume suspect de putin de cand am rezolvat toate furtunele de vacuum. Azi prin trafic in Bucuresti consum 9.8 - 10, la mers in trafic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa loghezi de preferat cate-un grup o data. Ca sa ai sample rate mai bun ;)

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu. Am dat cateva search-uri pe forum si nu am gasit exact ce caut eu. Ma intereseaza valorile de presiune a turbinei stock si dupa un stage 1 aproximativ la motorul de polo gti, anume BJX. Sper sa-mi comand un DV Forge pana la anu` si vreau sa stiu daca sa comand alt arculet decat cel cu care vine standard. In primavara urmand sa fac un stage 1. Deci ce varianta de arculet mi-ar trebui, asta ma intereseaza. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dv-urile de la Forge arcurile sunt asa: Verde: 0.4 -1 BAR

Galben : 1 - 1,6 BAR

Albastru : 1.6 -2 Bar

Rosu : peste 2 BAR

Daca masina e stock, e ok arcul verde care vine odata cu DV ul (la Forge ma refer aici)

Daca e Stage 1 masina, probabil sa iti trebuiasca arcul galben, dar depinde si cine iti face softul :)

Asteptam un raspuns mai pertinent din partea altui coleg...eu cel putin atata stiu :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca vrei sa faci comparatie pe air-mass (ca avem setup relativ asemanator), uite o secventa dintr-un log de-al meu (treapta 4)

5000 154,58

5160 158,56

5320 158,75

5440 159,56

5560 159,39

5680 161,89

5800 165,78

5920 168,17

6040 167,64

6120 167,89

6240 167,36

6320 170,56

6400 169,22

6480 171,31

6560 168,97

6640 171,36

6720 172,31

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat sa iei DV de la forge, care are nevoie de intretinere (curatare), se ppate bloca iarna..mai bine ia unul de la o firma mare, fara intretinere. gen APR R1, SKN...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din loguri lambda este ok,face atat cat trebuie,deci nu stiu de ce ceasul tau sta pe rich.Si debitmetrul acum este ok...pare sa mearga totul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e ceasul pa. O sa mai probez cu alt ceas...sa vad poate intr-adevar e de la el. In continuare se intampla chestia aia dubioasa: daca dau drumul la AC, ventilatorul la maxim, si pun piciorul pe frana..se duce in lean. iau piciorul de pe frana...rich din nou. naiba stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate indruma si pe mine cineva, cu ce tip de vaselina(sau ce o fi) trebuie sa folosesc pentru intretinerea valvei Forge 007P !?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cei care aveti Forge 007P, chiar nu le intretineti deloc? :|

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista una de la Forge (mie mi-au trimis-o pe gratis dupa ce le-am scris un email sa ii intreb de ea; ce-i drept, valva o cumparasem tot de la ei direct).

Currently eu o ung cu vaselina MOS2: http://en.wikipedia....denum_disulfide

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La valva mea Forge 006, la fiecare schimb de ulei (la câţi kilometri fac eu, schimbul de ulei înseamnă fiecare toamnă şi primăvară), dau cu un spray de ulei cu vaselină (e un spray folosit la ungerea încuietorilor în condiţii meteo grele, se găseşte la Praktiker şi e mai rezistent în timp decât WD-40) pe piston. Fie se poate demonta capacul din şuruburi şi da cu spray înăuntru, fie se împinge pistonul cu un marker şi se dă între el şi carcasă.

Eficienţa lui e dovedită de faptul că pistonul se mişcă uşor şi după 10 000 km de la ultimul spray.

E recomandabil ca furtunul care comandă valva (furtunul subţire care vine în capac de la galeria de admisie) să fie înlocuit cu unul de silicon (furtun de silicon de 4 mm tăiat la lungimea corectă), fiindcă în compartimentul motor foarte fierbinte de la 1.8T cauciucul se întăreşte ca o scoarţă de copac şi nu mai etanşează corect.

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut, kitul de service vine cu vaselina rosie, speciala pentru cauciuc. In tutorialul de aici, se pot vedea cateva o-ring-uri, care nu reactioneaza deloc bine in contact cu solventii din majoritatea vaselinelor/spray-urlor de ungere/degripante.

In lipsa vaselinei rosii, eu va recomand o vaselina siliconica sau in cel mai rau caz un spray cu silicon (desi cele mai mult contin cantitati mari de solventi care ataca cauciucul in timp).

Mai multe informatii despre vaselina rosie puteti gasi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(furtun de silicon de 4 mm tăiat la lungimea corectă),

~Nautilus

Mai multe detalii te rog.

Adica, de ce e asa de importanta lungimea lui si care e cea corecta???(lungimea).

@toni

Sa inteleg ca orice vaselina rosie e buna !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Iei furtunul cu diametru de 4mm la metru fiindcă aşa se vinde, îl pui în paralel cu cel vechi şi măsori să fie la fel de lung :)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni

Sa inteleg ca orice vaselina rosie e buna !?

Nu, doar cea destinata folosirii in contact cu cauciucul. Vezi link-ul postat anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!