Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

multumesc de sfat. de obicei, la maximum 9-10 000 (revizia completa), avand in vedere ca nu merg in WOT mereu, facand si multe drumuri de naveta, pe DN1.

dar cred ca voi trece la 5w40 300v, si fac la 5000km schimbul.

aleg motul, dintre cele 2 pentru ca am de unde sa-l procur chiar f usor si la pret ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut baieti.am si eu o rugaminte la voi.as dori sa-mi pun pe masina 1.8t auq sau bam. cam la cat ajunge un asemenea motor complet pentru swap? avand in vedere ca am un scirocco2 motorizare 2.0 16v Abf de pe golf 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. azi am facut cateva scanari la masina si am vazut ca la temp ext de ~20 grade, motorul cald, masina pe loc, temp aerului in admisie e de 43 de grade. mi se pare foarte mult.

ca urmare m-ar interesa sa pun un cold air intake. care ar fi bun pt 1.8T, motor aum ?

si daca are cineva montat CAI, m-ar interesa cu cat scade temperatura in admisie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine ti-ai pune un intercooler mai mare/frontal ca ala face treaba mai buna.

SB10PAO, depinde de sursa. cauta pe la dezmembrari, sau pe anunturi pe autovit...sau chiar in germania. depinde de stare...dar poate ajunge la cateva mii euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut cateva scanari la masina si am vazut ca la temp ext de ~20 grade, motorul cald, masina pe loc, temp aerului in admisie e de 43 de grade. mi se pare foarte mult.

Masuratoare facuta de tine e puerila (zic asa ca sa nu fiu rau).

Daca masina sta pe loc cine raceste intercoolerul si implicit aerul din el?

Aerul oricum vine cald din turbina care poate avea si cateva sute de grade, este incalzit suplimentar la comprimare, admisia e pe motor deci are o temperatura apropiata de al lui...deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai sigură metodă de măsurare este: motor la temperatura de lucru (90 de grade), acceleraţia la maximum, drum întins.

Motivele:

- pe loc temperatura intercoolerului e întotdeauna mai mare decât în mers (aerul nu circulă pentru a-l răci);

- cu cât presiunea turbo e mai mare, cu atât temperatura aerului la intrarea în intercooler e mai mare.

Un intercooler bun ar trebui să răcească aerul de admisie pe la 40-45°C când sunt peste 35°C în aer şi maşina rulează. Imediat după oprire, dacă atingi ieşirea intercoolerului în astfel de condiţii, trebuie să fie foarte puţin călduţă. Cu o temperatură atmosferică de 20°C, după rulare trebuie să fie rece.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut din nou. Am scris acum cateva luni in legatura cu Golf-ul meu Jubi Edition si mi s-a sugerat sa fac niste teste in mers. Pe atunci eram curios daca masina are remapare si daca totul merge conform planului fabricii :)

Acum revin cu logurile respective, facute in aceasta dupamasa. Canalele selectate au fost 003 122 si 115 pentru primul log si 002 115 si 118 pentru al doilea log, la sugestia unui prieten. Temperatura exteioara a fost de 20 de grade celsius. Primul log este facut cu clima pornita, setata la 22 grade celsius (uitata pe ON) iar al doilea log este cu clima OFF.

Am incercat a treia de sub 2000 pana la rosu.

Va rog, daca sunteti amabili, sa va dati cu parerea: are masinuta soft? Este totul in parametri?

Multumesc anticipat!

http://www.fotosmiley.ro/photo4sites/golf4gti/logvagcom/01-LOG-01-003-122-115.CSV

http://www.fotosmiley.ro/photo4sites/golf4gti/logvagcom/02-LOG-01-002-115-118.CSV

Sper sa puteti downloada log-urile, avand in vedere ca pe forum nu am reusit sa le pun ca si atasament.

LE: am pus o arhiva zip cu cele doua csv-uri pentru a putea fi mai usor luate, la: http://www.fotosmiley.ro/photo4sites/golf4gti/logvagcom/logs_gti_vag.zip

Modificat de twilight
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca dispare uleiul din baie:(, masina are soft, filtru k&n si evacuare goala, DP stock deocamdata, intercooler la fel, am avut cand am luat-o ulei motul din care nu gusta nimic, nu am gasit si am bagat castrol, la urmatorul schimb trec iar la motul, ajuta la ceva un oil catch can?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Twilight ...masina nu are soft ,este stock. La intake air mass ar trebui sa ai intre 150-170g/s ,poate pentru ca era un pic caldut afara a ta facea 143.

Mr.M ce gradatie are uleiul care l-ai pus?Un catch can nu cred ca se mai merita dupa 100.000km,"dauna" a fost deja facuta...ma refer la supape murdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Twilight ...masina nu are soft ,este stock. La intake air mass ar trebui sa ai intre 150-170g/s ,poate pentru ca era un pic caldut afara a ta facea 143.

Ok motan :) Mersi!

Temperatura exterioara a fost de 20 de grade celsius la momentul testului. Nu mi se pare foarte cald, dar probabil e mai mult decat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

twilight - Da, 20 de grade nu e foarte cald,poate ai si filtrul de aer un pic murdar ,oricum eu zic ca este totul in parametri din ceea ce se vede pe log-uri. Fa un soft la motorul asta ,ca este pacat sa nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

twilight - Da, 20 de grade nu e foarte cald,poate ai si filtrul de aer un pic murdar ,oricum eu zic ca este totul in parametri din ceea ce se vede pe log-uri. Fa un soft la motorul asta ,ca este pacat sa nu ai.

Ii voi face, dar vreau sa ma duc la cineva care sa-mi acomodeze si evacuarea de 78mm. Am impresia ca are consumul putin ridicat din cauza catalizatorului sport si a evacuarii imense.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin un Golf 4, motorizarea 1.8T AGU (initial 1.6 16V - SWAP) si doresc sa achizitionez un DV de la Forge!

Aveti cumva vreo sursa acceptabila de unde il pot cumpara ??? Preferabil de la noi! :)

Modificari aduse masinii: Soft, Evacuare, Admisie, Regulator presiune benzina de 4 bari, pompa benzina....urmeaza FMIC si un DV daca reusiti sa ma ajutati cu variante :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ twilight - ce inseamna consum putin ridicat? cat in oras si cat afara?Nu ai de ce sa ai consum ridicat de la evacuare,intr-adevar e mare de 78,dar singura chestie negativa care poti sa o ai este sa pierzi cuplu jos in ture pentru ca este prea mare,dar sus in ture castigi.Practic este o evacuare pentru un gt28rs nu pentru k03, marimea evacuarii este buna de la 350 hp in sus.Fa un stage 2 direct si gata ,ai terminat :icon_cheesygrin: .Un consum ridicat ar putea sa vina de la un MAF ,sonda lambda defecta sau bujii trecute de termen avand in vedere ca masina are 250.000km si cine stie cand au fost schimbate ultima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ twilight - ce inseamna consum putin ridicat?

@motan: Sa iti dau un exemplu de consum instantaneu: pe la 90 la ora, mers constant, fara urcare sau coborare, pe BC mi-e afisat in jur de 8l/100km. Am cativa prieteni care sustin ca aceasta masina, acum un an si ceva, pe vremea cand era la fostul proprietar si inca nu avea traseul nou te evacuare, a scos un consum mediu extra-urban de 5.4 l/100km. Momentan, oricare mi-ar fi viteza de croaziera, masina nu afiseaza sub 6. Intre 50-65 km/h afiseaza in jur de 6l/100km, pe la 80 afiseaza 7l/100km si tot asa in urcare. Deci e imposibil de ajuns la cifre sub 6. Am vazut cu ochii mei un alt 1.8T, de 150 de cai, tot pe Golf 4, scotand medie putin peste 5l/100km. La AUQ-ul meu, la un mers normal dar sustinut consumul mediu este intre 8-9 extraurban iar sub piciorul prietenei mele care rar a depasit 70 la ora a fost de 6.5.

Tu ai enumerat:

- MAF-ul, care ma gandesc ca daca ar fi defect ar trebui sa simt si o scadere imensa de putere a masinii, ceea ce nu se intampla. Masina accelereaza bine, fara intreruperi sau probleme.

-Bujiile: eu nu le-am schimbat si din cate stiu nici proprietarul anterior. Ce sa urmaresc ca sa-mi dau seama daca sunt imbatranite? Sau sa le schimb direct?

-Sonda lambda. Aici e o discutie mai lunga. Catalizatorul este schimbat cu unul sport. Evacuarea a fost preluata de la o Toyota Celica impreuna cu catalizatorul. Prin urmare am si o eroare "16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent". Ma gandesc ca sonda lambda, chiar daca nu e defecta, poate citi valori eronate, pentru ca gazele sunt evacuate diferit.

Sunt curios ce parere ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ,ai eroare deci nu ai amestecul ok.

Uite ce zice ross-tech:

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e clar? Si care e solutia daca e clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e clar ca iti consuma mai mult cu eroarea aia pe tester,tu te astepti sa consume la fel...ti-am scris posibile solutii si verificari ce poti face.Evacurea aia de toyota celica stock e de 78?E posibil si sa fie downpipe-ul prea mare(deci acolo unde este sonda) si sa iti citeasca aiurea sonda lambda. Solutiile posibile de mai sus sunt pentru evacuarea stock.Si ai putea sa schimbi si bujiile daca fostul propietar nu le-a schimbat,se schimba la 60.000km.Recomand NGK iridium!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai scris si tu, textul cartii se aplica pentru evacuarea standard. "Check catalyst" nu ma ajuta cu nimic, fiind clar ALT catalizator. Nu?

La situatia data ce s-ar putea face? asta e intrebarea :)

Toti care-si schimba catalizatorul au probleme? Sau si le rezolva in vreun fel anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca catalizatorul nu si-ar mai face treaba ,ar trebui sa ai check engine si eroare pe lambda 2,care are doar un rol de informare ,nu corecteaza amestecul.Eu i-as face un Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check,si vezi ce zice.Dar cel mai probabil ai evacuarea prea groasa si atunci este posibil sa o vada ca Leakage in Intake and/or Exhaust System.Ar trebui sa imprumuti de la cineva o evacuare stock ,sau daca nu, cumperi una pe 63 maxim...
Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare enorm 78 down pipe ul, dar ma rog, e doar parerea mea! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am stabilit cu totii ca "burlanul" e prea mare, as avea si eu o intrebare care ar putea sa fie, totusi, constructiva pentru mine.Cineva care se ocupa cu resoftari (avand in vedere ca acest thread e de tuning 1.8T) poate folosi o sonda in evacuare ca apoi sa rescrie softul pe baza datelor prelevate de aceasta? O sonda care sa verifice amestecul evacuat si prin resoftare sa "adapteze" valorile date de sonda lambda ca amestecul facut in motor sa nu fie prea bogat.

Motan: "Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check" ce face de fapt? Nu prea am reusit sa aflu informatii utile despre ce este de fapt. Am gasit intr-o versiune de Vag-Com a unui prieten, care era pe romaneste, o functie careia-i spunea "adaptare sonda lambda". Asta este? Pe maine imi soseste si mie un cablu nou Vag-Com, cel vechi mi s-a defectat in urma cu vreo 4 luni si n-am mai reusit sa-l repar, asa ca voi putea studia mai concret.

Va salut.

Modificat de twilight
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa verfici daca ai amestec prea bogat sau sarac.Te duci cu vag in engine , block 032 ,in primul camp si al doilea ai fuel trim at idle si fuel trim at load ar trebui sa ai valori intre -10 si +10 daca ai valori negative ai un amestec bogat...

La Mastertuner e posibil sa faca soft cum cauti tu,suna si intreaba,vezi ce zice.

pentru oxygen sensor aging check : Block 034 - Aging of Pre-Cat Oxygen Sensor

- Go to Block 034 (this test must be done in basic settings, not measuring blocks). Depress and hold brake pedal to run the automated test. The engine RPMs should raise to around 1400. Field 1 is the engine speed. Field 2 is the catalytic converter temp. Field 3 is the value which tells you how aged the sensor is (not sure what it's called). Field 4 will say either 'TEST OFF/ON' before/while the test is running and either 'B1-S1 OK' or 'B1-S1 NOT OK' after the test is finished. The aging value must be above 0.80. The value for a new sensor is 1.99. The value will decrease as the sensor ages. Release the brake pedal after the test finishes.

Adaptare sonda lambda cred ca este altceva,cred ca reseteaza Fuel trim-ul.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi de info. Voi incerca dupa ce-mi ajunge cablul de diagnoza, apoi revin aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am si eu o problema la o skoda 1.8t aum am schimbat ambreiajul si de atunci am o problema scade presiunea in turbo in treapta a 2 la 0,5 la 6000 ture in treapta 3 la 5000 ture scade la fel pana la 0,5 bari. Pe tester este debitmetrul dar am schimbat si acelasi mers. Ce ar putea fi? Posibil cand am dat jos cutia sa fi atins vreun furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!