Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

tocmai asa stiam ca e si la mine..teoretic. pana am demontat sa o schimb. si din filtru de aer pleaca una elastica, de plastic care iese in contra-aripa....o sa fac o poza..

uite...asta de care spui tu, trage tot din spatele farului:

http://uk-mkivs.net/forums/t/404536.aspx

la mine iese din cutie...si se duce in aripa. in dreapta (cum te uiti) nu catre far..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si dupa ce m-am uitat la ce ati zis voi pe aici, m-am dus la porsche si mi-am comandat:

1J0 805 965 EB 41 - cover for behind headlight

1J0 805 962 GB 41 - Air Duct

1J0 129 609 G - Intake snorkel pipe

In ianuarie probabil le voi monta, impreuna cu intercoolerul si cu strut bar-ul de S3 pe care il comand la volksman ( a iesit mai ieftin la el decat la porsche cu discount :))

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A testat cineva diferenta dintre n75f, n75j si n75 ecs race ?Reuseste n75j, sau n75 ecs race sa tine presiunea mai mare in ture inalte?Softul cere dar masina nu face...practic de la 4800 este lipsa 0.2 bar!Nu am pierderi ,totul este ok la furtune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au testat-o SeatCupra.net, dar nu le-a plăcut cum se comportă J-ul.

1 - reacţia maşinii diferă de la motor la motor, e complet imprevizibilă

2 - la maşinile la care J-ul a adus un mic avantaj la presiunea turbo maximă, a făcut-o ridicând un "vârf" de presiune, lucru deloc plăcut pentru turbină, mai ales când vorbim de 1,5-1,6 bar (şi 1,7 bar e limita dată de fabricant pentru K03-052)

3 - uneori, din cauza "vârfului" de presiune, calculatorul intra în limitare sau aprindea becul galben în bord. Alteori, presiunea urca rapid şi violent la turaţii mici, "scuturând" motorul (se roteşte spre înapoi în suporţi datorită cuplului motor, ai senzaţia că vine peste cabină).

După experienţele din aproape 7 ani cu Leonul şi graficele de putere postate aici, eu aş fugi de "vârfuri" şi oscilaţii de presiune ca Dracu' de tămâie. Fac turbina să funcţioneze prost, acceleraţia să fie incontrolabilă şi alte rahaturi de-astea. Cu cât curba de putere e mai plată şi mai "netedă", cu atât maşina va fi mai controlabilă şi performanţele în realitate mai bune decât acelea teoretice.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am citit de bine de ea. de aia nu am pus-o in dotare. nu mai bine incerci cu un actuator de la forge? sau sa mai umbli la al tau? eu asa am fost sfatuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai umblu un pic la actuator,si sa fac niste loguri sa vad daca este o schimbare,desi am strans ceva si nu am vazut schimbari.Eu am citit ca n75 race de la ecs tine presiunea mai sus in ture inalte ,atunci cand si softul cere.E normal ca atunci cand softul cere 0.9 si tie iti face 1.1 sa intre in limp mode.Acum am mai aflat o chestie,ca se poate regla n75 din surubelul mic care il are in centru,se simte o schimbare la cum actioneaza turbina,dar trebuie sa fac niste loguri pentru a vedea daca e mai bine sa nu.(trebuie invartit spre stanga cam 45-60 de grade , daca se invarte in celalalt sens se simt fluctuatii de boost!

Nautilus,un varf de presiune maxima nu ma intereseaza,ma intereseaza presiune tinuta pe final de ture 5000-6700,acolo unde iti face putere...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e şi mai rău, fiindcă datorită modului în care e construită turbina K03 (de orice fel), vârful de presiune >1,6 bar o să fie întotdeauna la 3500-4000 rpm şi e destul de greu să facă mai mult de 1,1 bar la 6000 rpm. Cu mult efort s-ar putea un 1,2 bar.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar face macar 1 bar la 6000 ar fi perfect ,tie cat iti face la 6000?daca iti face 1 bar la 6000 scrie te rog ce piese ai schimbat la masina ca sa imi fac o idee.Multumesc!

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ceasul meu de presiune 100% mecanic, deci neinfluenţabil, face cam aşa:

1,5 bar până la 4500 rpm

1,4 bar până la 5000 rpm

1,3 bar până la 5500 rpm

>1,1 bar de la 6000 rpm până unde intră în limitare

Turbo K03-052, modificări care au de-a face cu debitul aerului şi gazelor de eşapament: soft Stage 0 de la Ceky, DV Forge 006 cu arc albastru, conducta de admisie dintre far şi filtrul de aer înlocuită cu tub de 105/110mm, conductele de admisie de la MAF la turbo şi de la turbo la intercooler şi galerie din silicon de la Forge, intercooler cubic BoostFactory, conducta din pasajul roţii THS Performance, downpipe de 3". Mai are ea modificări, dar nu au legătură.

Dacă ai DV de fabrică (plastic negru) pierzi 0,1-0,2 bar, dacă ai DV Forge cu arc verde standard pierzi 0,1 bar faţă de ce am spus. Le-am avut pe amândouă. DV Forge 006 cu arc verde e mult mai puţin brutală în acceleraţii în schimb.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la DV atunci pentru ca al meu e stock.Esti sigur ca pierde presiune cu cel stock?Si cand schimb treptele la wot parca imi da un mic gol de o secunda abia apoi accelereaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot veni vb de DV, imi permit sa te sfatuiesc sa iei APR R1, in loc de FORGE. ca nu are nevoie de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur. Probat pe dinamometru (stock contra Forge 006 cu arc albastru) şi cu ceasul de presiune (Forge 006 arc albastru contra Forge 006 arc verde + distanţier).

Duritatea arcurilor, de la mic la mare: verde -> galben -> albastru -> roşu. Când am fost la Racing Nick după arcuri, arcul galben nou avea o duritate foarte apropiată de a arcului meu albastru folosit, aşa încât am luat verde ca să se vadă o diferenţă clară în mers. Se vede. Cu arc verde + distanţier, presiunea urcă foarte repede, acceleraţia e foarte controlabilă, valva descarcă instantaneu cu un "puff!", dar pierzi la presiunea maximă. Am rămas pe albastru.

Pe 1.8T cu K04 (AMK/BAM) nu se foloseşte decât arc verde sau arc galben, fiindcă presiunea turbo e foarte mare chiar şi aşa cum e reglementată din soft, 1,6-1,7 bar.

Apropo, când schimbi treptele la WOT ar fi o bună idee să nu ţii acceleraţia jos în timpul schimbării de viteză - foarte curând o să ai nevoie de un ambreiaj nou :)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tin acceleratia calcata cand schimb,ma refeream atunci cand merg tare si schimb in 6500....schimb, iau piciorul de pe ambreiaj, se gandeste un pic si apoi pleaca mai departe,dar asta cred ca este de la DV,cand trec pe stock parca smuceste mai tare cand schimb,desi cuplul e mult mai mic si puterea la fel. Nu stiu dar presiunilea alea date de tine la k03-052 par de k04.Ai maf de 3" de S3?Ai schimbat cumva si actuatorul de la turbina cu cel de la forge reglabil cu arcuri?

@bogdan_wrc Stiu ca apr r1 este fara intretinere, dar Forge cred ca este un pic peste pentru ca poti schimba si arcurile astfel incat sa il adaptezi la presiunile ce le face turbina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici MAF, nici actuator, nici măcar reglajul piuliţei de la tija actuatorului şi se ducea la 1,5 bar (dar ţinea mult mai prost presiunea) când nu aveam decât soft, DV şi ceas de presiune, nimic altceva. Ceasul e mecanic, legat cu furtun subţire şi un T la furtunul care vine la capacul DVului, de la galerie, deci sigur nu e influenţat de nimic şi citeşte presiunea din galerie, nu din altă parte a admisiei.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am APR si se adapteaza singura, din membrana. pt ca mie m-a tinut perfect si cand aveam presiunea stock, si stage 1 si aucm cu stage 2, cand e aproape de maximum turbinei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc Si pe mine ma tine perfect cea stock, :P doar ca am aceasta ezitare cand schimb ,si nu stiu sigur daca e de la DV.Tu ce schimbari ai simtit cand ai pus dv-ul APR r1 fata de cel stock?Ai turbina k04-001 sau k04--023?

Nautilus , ai scris ca tinea mult mai prost presiunea cand aveai doar soft, dv si ceas de boost...ce i-ai facut sa tina mai bine presiunea?E vorba de downpipe si tub siliconic intake?

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor va "respira" mult mai uşor când are admisia şi evacuare deschise - ele au fost calculate pentru un debit de aer corespunzător cu 0,8 bar, iar atunci când dublezi debitul de aer fiecare restricţie devine o pacoste.

Spe exemplu:

- downpipe de serie are un diametru mult prea mic pentru Stage 2, turbina e forţată să pompeze gazele de eşapament, se încălzeşte puternic;

- tubul de aluminiu de la intrarea în turbină e comprimat la mijloc ca o clătită, diametrul său se reduce foarte mult - iarăşi efort suplimentar pentru turbo, încălzire puternică, debit mic de aer;

- trompa de plastic din aripă e îngustată în punctul de unde aspiră aer, din spatele farului;

- furtunul de cauciuc de la intercooler la clapeta de acceleraţie se umflă ca un balon sub presiune;

.

.

.

etc

Numai cu soft, comportamentul motorului e neplăcut, acceleraţie puternică pe intervalul 3000-4500 rpm, "vine în nas" la turaţii mari, presiune turbo prea mare la turaţii mici şi cu mare greutate să facă 1 bar mai sus etc. Cu toate modificările, parcă e un motor aspirat mare.

De asta trebuie modificat tot ce ţine de circuitul aerului şi al gazelor de eşapament, pentru a asigura un traseu cât mai liber de obstacole gazelor. Funcţionarea motorului a devenit vizibil şi tangibil mai bună după montarea downpipe-ului de 3", chiar fără niciun aparat de măsură, şi la fel de bine s-a simţit diferenţa după montarea conductei Forge de la MAF la turbo.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuare sport este ,cu downpipe fara catalizator.Mie personal mi-a mers mai prost masina cand am schimbat downpipe-ul.Ramane de cumparat conducta forge de la MAF la turbo...insa nu stiu ce model mi se potriveste. Tubul acela de aluminiu ramane dupa montarea conductei Forge?pentru ca am vazut ca este f subtire,si acolo sigur, sigur e restrictie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Conducta Forge înlocuieşte perechea conductă cauciuc + tub aluminiu. Se prinde direct la intrarea în turbo (există o buză acolo) cu un colier îngust. Dacă e bine fixată, nu iese, la mine stă de vreo 4 ani acolo şi nu mi-a făcut neajunsuri.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am k04-022/3. nu stiu sigur.

cand zic...tine perfect=fara intreruperi, fara ezitari. fara nimic.

o singura prob am avut cu ea, s-a rupt membrana :) dar mi-au schimbat-o englezii pe garantie. inclusiv costul de transport a fost suportat de ei. nota 10+ pentru serviile lor si garantie. desi nu aveam factura de la ei, nu aveam niciun act.

americanii nici nu mi-au raspuns la mailuri...

eu stiu ca la K04 downpipeul tine ok pentru stage 2.... Nautilus tu stii diferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la schimbarea de downpipe, venea în nas la acceleraţii şi se încălzea foarte tare tot traseul de eşapament, până când, după oprirea maşinii, se ridica un val de căldură de sub ea în dreptul pragului. După n-a mai făcut niciuna din ele.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc Si DV-ul meu tine perfect,nu apar intreruperi,sau chestii de genul,eu intrebam daca ai simtit o diferenta vizibila la schimbare de trepte. Azi m-am uitat si ca DV am 06A 145 710 P,care cica este DV de rs6.Eu cand schimb treapta inspre zona rosie( 6300-6500) ,si ridic ambreiajul fara a accelera,ma smuceste ca si cum as continua sa calc din nou acceleratia de aici pentru mine rezulta ca DV nu descarca presiunea,care ar trebui sa o elibereze dupa ridicarea acceleratiei,si culmea ,atunci cand vreau sa accelerez in continuare dupa acest schimb de treapta parca are o ezitare o secunda,adica nu ma smuceste cand schimb si accelerez.E foarte ciudat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope. eu nu am intalnit ceva de genu asta. iar diferente nu pot sa spun ca le-am simtit, DAR si pentru ca eu am pus DVul cand masina era aproape stock. aveam doar un soft low.

la mine schimba perfect si deschide fix cand trebuie DVul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ma bate gandu sa schimb uleiul. incerc sa elimin un fum albastru care-mi apare pe frana de motor. se pare ca ce foloseam e prea sibtire si ajunge in turbina.

nimeni nu imi poate da o explicatie, dar vreau sa incerc asta.

pana acum am folosit asta:

http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2&idprod=168&idsub=24&b=1

si acum 3 ani spuneau "Recomandat pentru Audi TT si S3 si toate motoarele W din grupul Volkswagen"

acum, vad ca asta apare cu specficatia asta:

http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2&idprod=45&idsub=24&b=1

dar, nu-l gasesc deloc, pe nicaieri. si chiar daca l-as gasi e ff rar de adus.

asa ca ma bate gandu sa trec pe 300V Power 5W40. desi intial auzisem ca se va arde mai repede in motorul meu, avand deja 190 000km.

voi ce idei aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0W-40 e pentru motoarele cu kilometrii putini ceea ce la tine nu mai e cazul, treci pe 5W-40 ori Motul din seria 300V ori AMS Oil European Formula. Nu stiu la ce interval schimbai uleiul dar daca si piciorul mai greu pe acceleratie fa schimbul la nu mai mult de 5-7000km pentru ca uleiurile de top desi ofera extraprotectie isi pierd proprietatile relativ repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!