Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

voinea dupa cum stii si tu probabil tu ca dealer de masini iti poti cumpara sculele de soft tuning chiar de la vag, aceste scule - ma refer la cele software sunt facute de revo sau abt. Am vazut asta la un dealer skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

exista in programul de piese cod pentru "scule de tuning" ? (ca mi-am aruncat si eu ochiul prin ETOS - ETKA dar nu am vazut nimic ). De ce ai vazut la un dealer skoda si nu la toti ? (si eventual la cei din vest de ce nu e la toti ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dealerul ( sau altcineva ) zice ca are "scule" Revo e una, realitatea e alta. Singurele locuri unde poti sa-ti pui soft Revo in Romania sunt cele de la sectiunea contact de pe www.revotechnik.ro .

Multi se folosesc de imaginea Revo pentru a vinde niste softuri inferioare calitativ.

dupa cum stii si tu probabil tu ca dealer de masini iti poti cumpara sculele de soft tuning chiar de la vag, aceste scule - ma refer la cele software sunt facute de revo sau abt. Am vazut asta la un dealer skoda.

Nu stiu cine ti-a spus acest lucru, dar este TOTAL GRESIT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin la mesajul meu de aici cu amănunte noi:

- Pentru 1.8T se pot utiliza supape de origine (construite din inox şi cu acelea de la evacuare umplute cu sodiu), cu diametrul de 26,9mm admisie şi 30,0 mm evacuare;

- Supapele de origine rezistă foarte bine la un motor modificat, at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat graiesti, la mine s-au crapat vreo cateva din cauza amestecului sarac. Am pus tot stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o intrebare.Acest motor se poate pune si pe masini mai mici din grupul VAG?...La un Seat Arosa ma refer.Voiam sa stiu daca incape?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia uite :)

e plina lumea de 1.8T pe masini mici

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4072563

si favortiul meu:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=200250&highlight=jabbasport+lupo

As a little history, the Jabbasport/Carvell Motorsport partnership in 2003 resulted in an incredible Lupo GTi Turbo, which was an ex-German Lupo Cup car mated with a 1.8T engine. This was to be the most successful car of the 2003 season, not only because of the excellent chassis, but because of the fantastic power curve. Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sepoate inlocui calculatorul original de pe un motor AJL, cu unul de pe alt motor,care sa se poata programa prin OBD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un intercooler OEM de megannne 1.9 dci,e enorm,pot sa il pun la mine?impreuna cu resoftarea fac vreo jmecherie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc exact intercoolerul, dar teoretic poti sa-l pui. Un prieten a pus intercooler de pe duba iveco si isi face treaba tare bine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai important e sa aiba intrarile pe aceeasi parte/aceleasi parti cu cel stock si preferabil cel putin egale in diametru..decat sursa lui. dar mie cel de 1.9DCI de pe google nu mi se pare mare deloc.

http://www.ajautospares.co.uk/ekmps/shops/ajauto/images/08-renault-megane-saloon-1.9-dci-intercooler-5611-p.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie cineva ce boost stock trebuie sa faca un 1,8t cu k03s ? am cautat pe forum dar nu am gasit nimic de k03s.

k03 am citit ca e stock la 0,6, iar k04 la 0,9....asta de pe varianta de 180 de cai pare sa fie anonima

mie imi face cam 0,7 acum pe o plaja destul de larga , rar atinge 0,8 , si uneori coboara chiar in 0,6-sus de tot in ture. am testat doar pana in treapta a 4-a, 5si6 insemna deja viteza prea mare.

intreb pt ca la achizitionarea masinii am pus un tester pe ea , si stu ca indicase mai mult iar acum am masurat eu cu vag-comul si cu ceasul de boost de pe bord, care desi e o chinezarie,arata exact, si nu depaseste 0,8.

vreau sa ii fac si eu un soft cat de curand, si sa stiu daca e in parametri inainte de soft, sau daca face cat trebuie stock, sa descopar sursa pierderii de boost, inainte de a face soft si sa stau atunci sa ma dau cu capul de pereti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai compara in primul rand valorile de boost "specified" vs "actual" sa vezi daca face "cat trebuie" turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, K03s de pe masina ta (AUQ) ar trebuie sa fie 0.8 Bar stock.

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste loguri in mers, pe treapta 3a si a 4a si compara, cum a zis RoSonic, cat cere si cat face turbina.

si daca faci soft la o firma de renume, ei iti vor verifica masina inainte, si dupa, macar cativa parametrii. unele au chiar si dyno si poti face inainte si dupa, sa vezi diferenta exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma intereseaza si pe mine sa cumpar un kit de admisie, ce imi recomandati, eu m-am gandit la un CAI: http://www.autotech.com/product/cold-air-intakes/10-202-411K.html?fromcat= aveti alte pareri, avand in vedere ca teava este din cauciuc si nu din alu, este foarte restritiv acest lucru?

astept pareri si despre alte produse :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai compara in primul rand valorile de boost "specified" vs "actual" sa vezi daca face "cat trebuie" turbina.

pai am facut , dar mi-e destul de greu sa urmaresc valorile alea cu acceleratia la podea.cateodata specified e mai mare decat actual...dar nu cu mai mult de o.1 bar,iar pe varfuri, cateodata mi-a aratat ACTUAL mai mare decat SPECIFIED , cam cu 0.05bar.

oricum in treptele 2 si 3 care doar cu putin de 0,7 ... maxim 0.740

0.8 mi-a atins doar in treapta 4

cri-cri....0,8 ala e un maxim , sau ar trebui sa il mentina pe o plaja mai mare de turatie ? mi-a atins 0,8 , a facut si 0,77 si 0,79 ....dar mai constant pe plaja mai mare de ture imi sta pe langa 0,700

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fa-ti un grafic pe baza datelor masurate si o sa vezi cel mai bine cum variaza diferenta dintre actual si specified si in ce sens pe toata plaja de turatii pe o anumita treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am luat de la colegul forumist PaulMig un furtun de silicon FMGOLFIND, de la Forge. Astazi cand am incercat sa il montez, am dat de doua probleme mari, si nu l-am mai montat.

Prima ( care teoretic are rezolvare) - in locul unde teoretic se prinde furtunul de turbina, se termina cel original cu o tubulatura de aluminiu, prinsa de turbina cu o flansa si doua suruburi. Am inteles ca trebuie data flansa aia jos, si ramane o buza de la turbina pe care intra furtunul asta, si se prinde cu un colier. E adevarat? E suficient spatiu de prindere pentru furtunul nou? Ce colier ar trebui sa pun ca sa tina acolo?

A doua, si cea mami grava. Furtunul original, in partea de sus unde se prinde de filtrul de aer are 4 orificii - N75-ul, Epurator ( sau ce e valva aia de dupa DV), DV-ul si un vacuum care vine dinspre rampa de alimentare. Cel de la forge are numai 3. Si aici s-a oprit socoteala. Are cineva idee care e faza? Se face vreo adaptare...ceva? Sau pur si simplu pentru AUM trebuie alt furtun? Teoretic, pentru AUM e FMGOLFIND...

Am pus si doua poze cu cel original si cu cel de la forge.

Are cineva idei?

post-7148-0-51714700-1310219273_thumb.jp

post-7148-0-76337000-1310219287_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eu l-am prins cu colier, un colier mai rezistent, din ala de se prinde cu surub cu urechi (nu stiu denumirea tehnica)...dar cred ca merge si un colier normakl, prins bine.

legatd e prob a doua..nu stiu poate fi diferit la tine fata de cum e destinat furtunul. pe site la FORGE sunt diferite codurile intre asta si ce-ti trebuie tie? ia google-ti in images cele 2 coduri...si vezi daca difera imaginile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris acum si la forge. Teoretic, cred ca se poate face un T sau ceva...dar mi se pare foarte ciudat.

Pe site la forge, FMGOLFIND este cel din poza atasata. Si vad ca nici asta nu se potriveste, ii lipseste stutul ala de langa conexiunea catre turbina. La mine trebuie sa existe si ala, si furtunul pe care il am acum il are.

post-7148-0-45067200-1310372886_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vad ca nici asta nu se potriveste, ii lipseste stutul ala de langa conexiunea catre turbina

Nu lipseste doar ca nu se vede din pozitia aia, e "in spate"...

DSC04694.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza pe care am pus-o eu, daca te uiti umbra e foarte mica pe langa el. Sincer cred ca exista o varianta care nu are ala din spate. Am scris si la Forge, astept sa vad ce zic si ei. ORicum au balbait-o, ca prima oara au zis ca e FMGOLFIND( lui Paul MIG) - si ca de aia nu i se potriveste, dupa aia alta persoana mi-a zis mie ca e FM180IND si ca de aia are un port in minus.

LE: mi-au raspuns cei de la FOrge, sec : "Hi Andrei

The hose you have is definitely the FM180IND so the bag has been labelled incorrectly!

You need the FMGOLFIND in your engine!

Best Regards

John Withers"

LE LE: Mi-au raspuns din nou, dupa ce i-am intrebat ce ma sfatuiesc sa fac. Au recunoscut ca au gresit..si se pare ca imi trimit pe cheltuiala lor alt furtun. Va tin la curent :)

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!