Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

N75-ul l-am schimbat din cauza erorii...am crezut ca e cel vechi busit. eroarea o am si cu cel vechi si cu cel nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine, nu am reusit sa fac motorul cum trebuie pana nu i-am pus BOV-ul stock inapoi... daca nu-i cumperi kitul de relocare, sa-l pui in fata pe langa intercooler il ai degeaba pe masina. Iti mai da si erori..

Tin sa precizez ca BOV-urile pe care le-am avut pe masina sunt cele de la forge (ambele modele) si nu am fost multumit de cum mergea motorul...

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai BOVul nu e bun la ale noastre :) stiai deja asta.

hmm..ar trebui sa ma "arunc" si eu la kitul ala d realocare...cand ma intorc din vacanta. mai vrea cineva sa facem group buy?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul de relocare nu prea face nici o diferenta in functionarea motorului :icon_thumright: Daca mergeti cu presiuni peste 1 bar sau Dv-ul este invechit, tot ce e posibil ca arcu sa fie prea slab si sa nu tina bine presiunea.

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine mai merge these days sub 1 bar ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cateodata. Hai sa vedem cat face un kit de relocare...ca m-as baga si eu. Eu deocamdata nu reusesc sa imi dau seama cine a produs dv-ul ala branduit skn de il am eu pe masina. Ca skn nu face dv-uri....

ma gandeam la o treaba. e posibil ca erorile sa fie din causa ca esapamentul e putin fisurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu merita acest kit de relocare a DV-ului. Mie imi functioneaza perfect DV-ul ne-relocat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNDE e fisurat?

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...duct=FM225DVRLK

cam 150e vine..dar ideea e ca eu am cam facut modificari in traseul aerului in admisie si catre/de la intercooler..si nu stiu daca se mai potriveste kitul

Din cate cred eu, e dupa catalizator. Dar schimb evacuarea in curand si vad daca dispare sau nu. Incet incet....i-oi da eu de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei catalizator mai sport, ti-l dau pe al meu stock. sau..curand..pe asta de il am acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai..da, m-ar interesa. In oferta pe care am primit-o un cat magnaflow cu 200 de celule e 100 euro...Al tau stock e diferit fata de al meu? Sau tu ce ai acum pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acum pe masina unu cu 100 celule tot magnaflow. dar e...unu singur, cum vad ca sunt toate cele RACE pt S3.

dar il am si pe cel stock. sau..pe cele 2..ca de fapt sunt 2 puse paralel. asa e la s3 si CupraR. asa arata cel stock

http://i621.photobucket.com/albums/tt291/S...er/150216bf.jpg

http://i621.photobucket.com/albums/tt291/S...er/26f202ec.jpg

si ale mele sunt taiate fara downpipe (in poza apare si downpipeul).

daca il vrei pe asta stock, let me know, ca ti-l pot da imediat..e prin garaj. dai acolo..o canistra de benzina :)

mai am si finala (dar care nu se potriveste la tine, ca e de-a latu a mea) si toba intermediara, stock.

ls sfarsitul lunii Sept il dau si pe asta sport jos, si las...DECAT :(

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca s-au inmultit cu ARR-ul pe strada...si daca umbli DECAT...chiar ma gandeam si eu la solutia asta, ca ar fi mult mai bine. Tu de ce renunti la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa fiu legal. am dat 6 mil pe el + montaj :)

dar e mai high flow fara el. si ma ajuta ca oricum vreau sa anulez sonda lambda.

eu deja merg cu stage 2+ si catalizatorul mai mult ma incurca. daca ai de gand sa nu faci modificari mari la motor...nu merita sa-ti pui DECAT. oricum la ce modificari ai tu, nu cred ca vei simti dif intre el sau fara el...deci pt a fi legal, poate e bine sa pui. ....

si cu ARRul ma descurc eu :)

problema va fi la ITP ;) dar..se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine Wot-Box ul nu s-ar pupa cu catalizatorul prea bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, atuunci am nevoie de un sfat. Eu vreau sa schimb evacuare si admisie ( sa pun evoms). Dupa aia m-ar fi interesat un revo stage 2. Cat sau decat? ca nu as da banii aiurea pe catalizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat fara sa stai pe ganduri ( doar sa nu ai mustrari de constiinta legate de poluare ) ^_^ Trebuie sa caut un grafic cu un 1.8T Revo stage 2, aprox 250 cp :icon_rambo:

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tii neaparat EVOMS?

eu inca sunt reticient la cold air intake in RO.

cand ai timp, intreaba-l pe bbm ce filtru de aer avea, cand avea turbina IHI :) si 350 de cai pe Cupra lui. ai sa ramai surprins.

si pe seatcupra.net, acelasi lucru mi-au spus. decat BMC CDA (care e mai slab ca EVOMS..dar totusi..), mai bine modifici cutia de admisie si pui un filtru panel.

si unii de acolo au turbinele chiar maricele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer l-am auzit cum suna...si e foarte misto. Momentan am filtru panel BMC, si e destul de ok. Chiar ma gandeam zilele astea sa imi modific cutia de admisie, sa o fac smooth....

So: DECAT> trebuie sa anulez si sonda lambda? Si daca scot catalizatorul, ceasul de AFR mai arata ceva? ca e legat undeva dupa catalizator acolo, si preia info din catalizator. Corectati-ma daca gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu dai cateva sute de euro..pt un zgomot la EVOMS?? banii aia baga-i in altceva...my 2 cents.

daca nu anulezi sonda din soft, ea va vedea o defectiune, check engine va fi aprins si nu cred c masina va merge 100% ok.

anularea, de fapt inseamna pacalirea sondei sa citeasca alte valori..deci AFRul poate merge.d.epinde de soft, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 sonde lambda, una inainte de catalizator si una dupa. Prima este cea care dicteaza AFR iar a doua citeste doar starea catalizatorului (daca isi face treaba). Daca scoti cat-ul fara sa anulezi sonda vei merge cu becul din bord aprins, cum zice si Bogdan, dar masina va merge bine. Dar nu cred ca este chiar placut sa mergi tot timpul asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca a doua sonda lambda se poate anula din soft...parca asa am mai citit. Si nu cred ca toti cei care merg DECAT, merg cu check engine aprins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia cauta-l pe adibose (S3 rosu), sa-ti spuna ce bec avea aprins in bord, dupa ce a scos catalizatorul....dar s-a stins becul..dupa cateva luni de mers asa.

poate cei pe care-i stii, au anulata sonda din soft, stiu ca revo face asta la stage 2+.

da, a doua se poate anula din soft...nu stiu sigur de prima, dar poti intreba mai mult tuneri.

Decat fara sa stai pe ganduri ( doar sa nu ai mustrari de constiinta legate de poluare ) :D Trebuie sa caut un grafic cu un 1.8T Revo stage 2, aprox 250 cp :)

cu k03? ori au evoluat lucurile intre timp..ori e ceva optimism...stiam ca K03s tine maxim 215-220...

pai si ko4 pe 1.8T la cat s-a ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce spune Bogdan.

Eu am avut si K04 si nu treceam de 250-260 de cai.

Eu am sondele anulate si nu am nici catalizator asta referitor ce zicea un coleg mai sus.

Acum pe masina am K03s si nu trece de 220 cai, verificati pe dyno.

Sa fie softul Revo atat de bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!