Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

depinde de piciorul din dreapta cat de puternic e :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am observat ca pierd putin pe la flansa racitorului de ulei...

Tb sa ajung la un mecanic mai priceput decat cel care mi-a montat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. De m

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o problema cine ma poate ajuta: am refacut evacuarea la masina care este 1.8t aum pe 70, bineinteles ca am renuntat si la catalizator si implicit la lambda din catalizator. acum masina nu mai trage si face si detonatii. am gasit o solutie un fake catalizator in care sa bag lambda 2. ce pareri aveti sa ma complic si sa o cumpar sau sa caut un catalizator si sa fac totul cum era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 70? fara niciun catalizator? mi se pare totusi cam mare, si e posibil sa nu ai deloc back pressure.

pe de alta parte, sfatul meu e sa anulezi sonda DIN SOFT. sunt tuneri care pot face asta. mai exista o piesa metalica (fouller sau ceva de genu asta se numeste) care indeparteaza cativa cm sonda de evacuare si mai merge si asta..dar cea mai safe solutie e tot cea din soft.

sau, daca mai ai rabdare, eu ma pregatesc sa scot catalizatorul de pe masina (am evacuarea pe 70 si catalizatorul este cu 100 de celule, folosit ~8luni) si o sa-l pun la vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda se poate anula din soft.

Bogdan, cred ca am scris amandoi odata...

Modificat de GinelBZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa aia care sa minta sonda este cam bull-... a incercat-o un prieten cu 1.8t si nu a dat rezultatele dorite.

Este prea mare diametrul evacuarii...

La mine sonda a fost mintita din soft, nici macar nu am checkul aprins.

detonatiile de care vorbesti se aud in spate sau in fata???

La mine se auzeau in fata, din cauza ca nu aveam benzina suficienta aveam rateuri in filtru de aer

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evacuare de 70 este foarte mare pt k03s.Downpipe-ul poate ramane de 70,restul evacuarii 60.

Eroarea de catalizator se poate scoate din soft,dar iti spun din propria experienta ca nu afecteaza cu nimic.Se aprinde check engine si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am schimbat sambata N75 stock cu N75J. ce am observat:

Overboost 0.95 inainte maxim 1, acum 1.2.

Impresia mea e ca face boost mult mai repede, si tine presiune pana mai sus in ture. Dar poate e doar placebo. Ramane sa ma mai joc putin sa aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti face nicio problema lasa-l pe masina...

Eu am avut belele cu el dupa ce mi-am facut stage 2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deocamdata nu ma gandesc la stage 2. Vreau sa schimb evacuarea ca TREBUIE si dupa aia mai vad eu...

CU ocazia asta facand probe imediat dupa ce am iesit din service am luat si amenda de radar. Asa ca...la probe inainte :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu deocamdata nu ma gandesc la stage 2. Vreau sa schimb evacuarea ca TREBUIE si dupa aia mai vad eu...

CU ocazia asta facand probe imediat dupa ce am iesit din service am luat si amenda de radar. Asa ca...la probe inainte :)

detonatiile se aud in spate nu in fata, cine imi poate anula sonda din soft si cit, evacuarea o fac din nou cu downpipe 70 restul 60.3. si inca o intrebare e prea mare traseul la intercooler 60,3. cine ma poate ajuta cu o diagnoza fac cinste. sunt disperat nu face boost mai mult de 0.5 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda se poate anula din soft.

Bogdan, cred ca am scris amandoi odata...

ok si cit ma costa

Evacuare de 70 este foarte mare pt k03s.Downpipe-ul poate ramane de 70,restul evacuarii 60.

Eroarea de catalizator se poate scoate din soft,dar iti spun din propria experienta ca nu afecteaza cu nimic.Se aprinde check engine si atat.

pai nu prea e asa ca nu mai trage masina in limp mode sau nu stiu nu o fi de la asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detonatiile se aud in spate nu in fata, cine imi poate anula sonda din soft si cit, evacuarea o fac din nou cu downpipe 70 restul 60.3. si inca o intrebare e prea mare traseul la intercooler 60,3. cine ma poate ajuta cu o diagnoza fac cinste. sunt disperat nu face boost mai mult de 0.5 bar scuze pt replay

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa postezi de mai multe ori.....

mi se pare cam mare trecerea de la DP de 70 la restu de 60....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea din soft a erorii data de a doua sonda costa cat un soft normal...

Pt ca va fii un soft noul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat asa. depinde de fiecare firma/tuner in parte.

exista firme care o vad ca un update gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles si traseul la intercooler sa fie prea mare de 60, de la ce oare nu face boost mai mult de 0.5 bar. o fi tot de la sonda ca nu face amestec cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema asta a fost dupa ce am anulat senzorul E249 (parca), dupa ce am pus lucrurile inapoi cum erau totul a fost OK :blink:

Poate sa fie si BOV-ul stricat sau sa ai furtune fisurate...

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles si traseul la intercooler sa fie prea mare de 60, de la ce oare nu face boost mai mult de 0.5 bar. o fi tot de la sonda ca nu face amestec cum trebuie?

Nu e cel mai indicat traseul de 60, dar tot trebuie sa faca boost si asa. Trebuie sa verifici fiecare furtun de pe traseu, si fiecare valva in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu a umblat nimeni la westgate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Se pare ca nu am scapat de problema. Am refacut softul, am schimbat N75 ( am pus n75 j), in continuare am eroarea pressure dropped between turbo and dv: check dv si fuel too lean. Dv este cel skn de la bbm, teoretic nu vad ce probleme ar putea sa aiba.

Nu stiu daca am mai scris, dar dupa ce am schimbat N75, cu acelasi soft acum imi face oberboost 1.2 fata de 0.9 cu N75-ul original.

Any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost se datoreaza intermitentei sporite cu care controleaza actuatorul.Trebuie remapat daca nu vrei OB.Avantajul ar fi ca raspunde la pedala mai bine fata de valva cu intermitenta mai rarita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si totusi..are cineva idee de ce imi tot apare eroarea? Sa fie dv-ul skn de vina? Desi nu imi dau seama ce ar putea sa se strice la el...

Si am mai vazut o chestie ciudata. Dupa un anumit timp, dispare martorul check engine de pe bord, eroarea ramanand inca stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia scoate N75 ala....si pune-l pe cel stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!