Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

suspensie am, bucsaraie powerflex am. Urmeaza bari stabilizatoare..insa masina deja e extrem de rigida din cauza suspensiei, bucsilor si rotilor pe 18 inch..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu cu stage 2 sunt tot pe la 1.6-1.7 pe k03s. Cel putin asa arata ceasul, vag-com-ul zice ca de fapt overboost-ul nu depaseste 1.5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan: nu stiu ce inseamna "destul de mari", dar as tinde sa cred ca da, fmic-ul e cam cat 3 smic-uri la un loc. ;)

@insanity: stiu si 2 bari pe k03s, deci mai poti baga :offtopic: (dar nu linistit)

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compara-le ca dimensiune cu alea de pe site de la forge, de exemplu.

eu aveam 2 cam cat o foaie A4.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu vreau sa ma bag si eu ca si musca in ***** dar intercoolerul poate sa fie 50x50 cm daca ii ascuns si nu ajunge aerul la el.oricum la peste 30 grade temperatura exterioara...nush ce isi mai face treaba :hainoroc: (ieri la 32 grade mergea ca un aspirat), (azi-noapte la 17 grade mergea ca un TURBO :beer: )

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu fmic pana acum vad ca-si face treaba.

Dar o sa ies la niste masuratori cand prind o zi cu temperatura mare - sa vad la ce valori reuseste sa coboare temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele cu incalzitul sunt in oras, afara nu este nici o problema, dar si acolo se simte cand sunt peste 25 grade afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus WAI inca de cind eram stg1. Vara in Grecia am prins 48 celsius iar sun WOT cind se injecteaza apa/metanol, temp admisiei scade 10 grade sub mediul ambiant chiar cu 1.8bar.Oricind am sub 40 cesius temperatura admisiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum dupa ce am terminat problemele cu stage 2, a aparut o alta problema...

pompa de benzina a cedat, s-a lasat pagubasa si nu mai baga atat de multa benzina atunci cand ii cer...

Mi-a zis cineva ca mi-ar trebui o pompa suplimentara...

Sa-mi iau inca una langa asta pe care o am? Sau sa iau una si s-o bag in locul astaia in rezervor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia una de upgrade. eventual una de la APR ca nu e f scumpa.

dar cum ti-ai dat seama ca a cedat? care au fost simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mai trage cand apas acceleratia blana...

Am scos returul si am observat ca atunci cand o accelerezi mai tare, taie returul de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar am incercat ieri la @jmf... si la el se mai taie din retur, dar nu de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi taie de tot, si asta se intampla pe loc, ma gandesc ca in mers cand motorul este in sarcina si are nevoie si mai mare de benzina cred ca uita de tot sa bage pe retur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o pompa de rezervor Walbro... un prieten imi recomanda sa pun o pompa suplimentara, ce ziceti sa fac? Sa o schimb pe cea din rezervor sau sa pun una suplimentara???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as schimba-o prima data pe cea din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu fmic pana acum vad ca-si face treaba.

Dar o sa ies la niste masuratori cand prind o zi cu temperatura mare - sa vad la ce valori reuseste sa coboare temperatura.

Cum a fost azi vreme "propice" (aka "foarte cald"), am facut o masuratoare:

RPM / grade C

1520 48

1600 47

1760 47

1920 46

2160 45

2360 45

2600 45

2880 45

3200 44

3560 44

3960 43

4400 42

4720 41

5040 40

5400 40

5680 40

6000 40

6280 40

6520 40

6320 39

4880 39

4760 39

4960 40

5120 41

5240 41

5400 41

5520 41

5680 42

5800 42

- accelerat pe 2, schimbat 3 si accelerat in continuare

- iar pe loc statea la 50-51grade - (daca o lasam mai mult urca si mai sus)

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoarea trebuie sa o faci dupa ce:

Ii dai in a -1a 6800 rotatii, schimbi a-2a 6800 rotatii, schimbi a-3a 6800 rotatii si te linistesti

repeti figura inca de doua ori si apoi te apuci de masurat temperatura... si atunci o sa vezi daca intercoolerul isi face treaba sau nu...

Parerea mea :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca temperatura in admisie atinge valorile maxime la statul prelungit pe loc (cel putin in cazul meu) - consider ca nu are rost sa faci cum ai zis tu - adica cateva ture inainte de testul propriuzis, fiindca oricum temperatura va fi mai mica decat daca ai sta cateva minute pe loc.

Ce ai zis tu, ar fi sa zicem o idee in cazul in care vrei sa masori temperatura pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu atat, cand aveam ic-ul stock dupa ce faceam 2-3 alergari serioase, masina nu mai tragea asa cum ar fi trebuit sa traga...

Daca vrei sa-l vezi cat este de eficient tb sa o inchingi f bine inainte...

Sunt de acord ca se incinge cand sta pe loc dar sunt convins ca daca faci o plecare cum trebuie si se duce motorul pana in 6800, scade pana in 4500 iar urca pana in 6800 si ii dai a doua se va incinge mult mai tare...

Daca tu nu simti o diferenta notabila atunci cand accelerezi puternic, chiar daca stii ca este incinsa atunci inseamna ca FMIC-ul pe care il ai pe masina da randamentul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la SMIC e normal sa se incinga mai tare la run-uri consecutive, ca nu apuca sa se raceasca.

Dar in conditiile in care la mine cand incepe sa prinda viteza coboara temperatura - nu prea am cum sa "incing" lucrurile decat daca stau pe loc sau merg de nebun doar cu 1-a :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1. 50 de grade e ff puţin. C

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de benzina. Masina merge excelent, inainte cand credeam eu ca merge bine mai avea din cand in cand unele intreruperi, de cand am pus noua pompa au disparut complet :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari. Asta ti-am spus in postul # 417.Ma bucur ca ai rezolvat.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in postul 417 nu-mi spuneai mie :icon_thumright: Atunci nu aveam probleme de genul :blah:

O sa schimb si filtrul de benzina...

O intrebare... cam cat e normal sa completez cu ulei la 1.8 T intre schimburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat e de tunat al tau cine stie....

eu la 10.000km completez 200-400ml ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!