Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Nu este vorba de Dimsport :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

probabil UPSOLUTE :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai conteaza despre cine, ce si unde... Rezolvarea d.p.m.d.v este tot din soft. Acum, fiecare face ce vrea, poate schimba tot motorul, treaba lui. Eu am sugerat doar o cale de rezolvare pe care cine vrea o ia in calcul cine nu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine spus. Azi am fost in teste cu Dragos, cu versiunea de soft TCM updatata. Acum presiunea maxima este 1 bar, nu mai face overboost 1.1 cat facea inainte, insa face foarte repede 0.9, si mentine pana sus. Per total , din cat am reusit sa ne dam seama puterea vine mult mai liniar, presiunea fiind 0.9 de la 3300 pana spre 6000, unde face 0.8 ( nici nu mai scade atat de brusc). Per total comportament liniar, deocamdata cat am tras de ea nu am mai avut erorile de dv, fuel too lean si nici variatiile de presiune. Astept un drum mai lung sa vedem cum se comporta...

CU siguranta cand voi schimba evacuarea voi face un update. Exact cum am spus..necesita putina atentie :cool:. SUnt curios sa ma duc sa fac un dyno acum, sa vad cum stau, deoarece nu se mai simte overboost-ul puternic insa se simte ca puterea e livrata liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CU siguranta cand voi schimba evacuarea voi face un update. Exact cum am spus..necesita putina atentie :icon_thumright:. SUnt curios sa ma duc sa fac un dyno acum, sa vad cum stau, deoarece nu se mai simte overboost-ul puternic insa se simte ca puterea e livrata liniar.

ceea ce necesita e sa se scrie din soft duty cycle 100% pentru N75.Pe urma nu mai ai surging.BTDT.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil UPSOLUTE :)

Ciudat ca te-ai gandit la ei :) Oricum, super profesionisti si daca nu eram eu turbat sa ma bag in motor aveam softul gata mult mai repede :)

Hai spune-mi cine ti-a zis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa va dati cu parerea...am incercat la un a3 AGU cu k03s...cu 2 softuri diferite facute de 2 oameni ..si in treapta 1 si 2 merge ok....in treapta 3, pe la 4500-5000 pica boostu dintro data din 1.3 in 0.4 am incercat cu n75F nou, merge la fel, am incercat cu injectoare mai mari tot asa..., daca scot furtunul de pe wastgate si nu il mai controleaza n75 merge ok. pe vag-com imi da eroarea 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached...mentionez ca AGU nu are MAP si presiunea se masoara prin MAF

toate furtunele sunt la locurile lor, as atasa un log, dupa putin chin am si reusit

LOG_robi_2.zip

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca te-ai gandit la ei :beerchug: Oricum, super profesionisti si daca nu eram eu turbat sa ma bag in motor aveam softul gata mult mai repede :icon_thumright:

Hai spune-mi cine ti-a zis :)

nu mi-a zis nimeni. dar stiu ca in C-TA au piata mare de desfacere :)

daca nu ma insel chiar am cunoscut pt unul dintre cei care se ocupa de asta acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema asta s-a reglat din soft...

Am scos si eu n-75 am pus in loc boost controler si degeaba...

Cel care mi-a facut softul intr-un final a rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic...daca as stii ca nu ii nici o problema l-as lasa asa(daca ii un fel de protectie), daca ii problema ...trebuie remediata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este o problema, este o MARE problema, gandeste-te ca intri intr-o depasire in a 3-a si ramai fara boost :rolleyes: chiar nu ar fi placuta senzatia ...

Este o problema...

Tot motorul 1.8t este o problema, tot timpul crapa un furtun, o evacuare, un senzor etc...

Dar iti ofera si satisfactii daca merge cum trebuie :)

Daca tu stii ca totul este OK pe masina si nu este nimic defect, vorbeste cu cei care ti-au facut softul sa regleze problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a reaparut problema cu check DV si fuel too lean. O sa schimb n75-ul, sa vad daca face la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot motorul 1.8t este o problema, tot timpul crapa un furtun, o evacuare, un senzor etc...

eee..hai ca nu e chiar asa...e el motor sensibil dar e si f rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer ca problema..(sa nu detoneze sau ceva)...acum merge foarte bine fara n75, merge doar cu boostcontroller, cred ca asa va si ramane

softu ii homemade:)) deci nu prea ii cine sa regleze:)

eu ma gandesc ca nu are benzina destula in momentul ala (pompa de benzina slabita)

Modificat de Motor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am spus mai sus (dar cine sint eu ca sa fiu bagat in seama...) ca ori pompa de benzina trebuie schimbata ori daca pompa e noua, softul trebuie sa ceara 100% duty cycle de la N75.(se subintelege ca anumiti limiters trebuie sa li se ridice valoile)

Am mai spus ca BTDT...adica am trecut prin astea si nu exista alt remediu: ori 100% N75 DC ori boost controller cu N75 bypassed (conectata doar electric)

Modificat de rogerius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu zic ca n-ai dreptate, dar la mine cu k04, n75 si boost 1.6 nu a trebuit schimbata pompa, iar duty cycle-ul nu trece de 90% si masina merge bine.

Dar e o chestie care n-o inteleg si te-as ruga sa ne-o explici (ca la dummies, in cazul meu :icon_thumright:): tu zici aici de schimbarea pompei sau duty cycle mai mare la n75. Din cate stiu eu cele doua se refera la doua lucruri diferite: mai multa benzina vs mai mult boost. Deci practic inteleg ca zici "ori trebuie mai multa benzina ori mai mult boost". Probabil ca nu inteleg ceva deci pls poti sa detaliezi un pic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine, softul trebuie sa bage overboost 1.6 (acum nu baga din cauza actuatorului, dar il voi rezolva), si englezu care mi-a facut softul nu mi-a zis schimbarea pompei de benzina...

pompa asta e ok pt upgrade?

http://www.goapr.com/products/ms_fuel_pump.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pompa este mai mult decat OK :)

O intrebare, nu-ti trebuie si un regulator de presiune pt benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine, softul trebuie sa bage overboost 1.6 (acum nu baga din cauza actuatorului, dar il voi rezolva), si englezu care mi-a facut softul nu mi-a zis schimbarea pompei de benzina...

pompa asta e ok pt upgrade?

http://www.goapr.com/products/ms_fuel_pump.html

1.6 overboost? Nu e putin cam mare? eu aveam 1.1..si era maricel... Tu ai k04 parca nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu pt k04 1.6 e limita safe. Si nu stiu de ce ii ziceti overboost, la mine e boost din 2500 pana prin 5000 unde scade pe la 1.1-1.2 :P O alta chestie e ca ieri la 23 de grade afara ceasul arata undeva intre 1.7 si 1.8 boost. Ori nu merge bine ceasul ori softul corecteaza datorita temperaturii ca sa mearga masina "la fel" (de ex in unele seri mai friguroase facea 1.4)

Regulator nu trebuie neaparat, depinde pt ce injectoare a fost facut softul. Eu am injectoare de 318cc si regulator de 4 bari si inca e putin sarac amestecul, urmeaza sa trec la 440cc si 3 bari.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 overboost? Nu e putin cam mare? eu aveam 1.1..si era maricel... Tu ai k04 parca nu?

cum sa fie mare...pt STAGE 2+? :) "bare in mind" ca am evacuare(catalizator de 100celule)+admisie+intercooler urias+DV dur+alte mici artificii. deci pot scoate MAXIM din turbina asta.

eu am 0.9 din fabrica :) stage 1 inseamna 1.2 boost. deci ce ai tu e stage 1, iar ce am eu e 2+ :)

pe de alta parte, gandeste-te ca din acelasi motor, dar cu turbo putin mai mare, eu ar trebui sa am ~100 de cai in plus fata de tine. deci de aia dif asa mare de presiune.

K04 tine 1.7 maxim safe.

plus de asta, softul nu e facut "pe genunchi"...ci la o firma din UK, specializata pe 1.8T. e prima firma care a pus turbina IHI si i-a facut softul perfect. si in RO au fost masini facute de ei care fugeau "grav" si extrem de safe.

ti se pare ca astia, care au facut asta:

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=200250

isi bat joc de softuri?

"As a little history, the Jabbasport/Carvell Motorsport partnership in 2003 resulted in an incredible Lupo GTi Turbo, which was an ex-German Lupo Cup car mated with a 1.8T engine.This was to be the most successful car of the 2003 season, not only because of the excellent chassis, but because of the fantastic power curve. Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!"

In 2009 we plan to enter Class 3 in Britcar GT's in an ex-SEAT Leon Cupra Championship car

jmf, turbina baga in prima secunda 1.6, o tine inca 2-3sec si dupa aia scade undeva la 1.4 constant. de aia se zice overboost.

uite si aici ceva explicatii:

http://www.boostvalve.com/1.8info.html

tu ai intercooler? sau ai destul de mare?

poate daca nu, de aia iti baga ff mult aer, ca sa poate sustine presiunea aia mare. daca ai avea intercooler mare, atunci aerul mai rece e mai dens si turbina merge mai lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai intristat....mi-am dat seama cat de departe sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doua intercoolere, smic + fmic, si again, la mine boost-ul e constant pana pe la 5000, cand scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jackule ;) hai mah ca vei ajunge si tu aici, daca asta vrei. dar prb la tine va fi cu punerea puterii jos. mai bine ai avea caii aia dar pusi bine jos, adica suspensie, bari stabilizatoare...din astea.

jmf, pai sunt destul de mari? eu aveam 2 intercoolere (mai mici) stock, dar ele nu faceau fata la stage 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!