Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jacku, problema ta o pot rezolva eu. Este un BUG in soft.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea se poate impartasi cu forumistii sau se face contra cost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea este simpla si sigur ca da, poate fi impartasita cu forumistii. Nici nu este greu de rezolvat... Deci, ai doua variante: ori apelezi la un tuner care sa stie sa-ti modifice "ceva" in softul original al masinii astfel incat la pornire sa nu mai apara eroarea aia ori investesti cateva mii de euro sa-ti cumperi o interfata de tuning, un program de editare, documentatie.... Pentru cea de-a doua varianta mai trebuie sa iei in calcul si ca va trebui sa pierzi zile, luni, ani de studiu. Dupa toate acestea va trebui sa gasesti in soft valoarea singulara prin care sa ridici turatia la care este monitorizata eroarea asta.

Posibil insa sa nu fie din soft si atunci primele doua variante pica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si eu o scurta istorioara, sa vedem poate ma puteti ajuta. Ca idee, masina se afla acum la TCM, la diagnoza.

Circumstante: motor 1.8T AUM, cu urmatoarele modificari: Soft TCM turbo stage 1, filtru de aer panel BMC, a avut BOV Forge ( a mersi cu cu el pe bov si pe recirculare ca un DV normal), acum am un DV SKN ( de la bbm).

Problema: la pornire dimineata in 80 la suta dintre porniri, masina intra in limp ( turbina face conform log-ului 0.31 bar). Daca merg 2 minute asa, opresc motorul si il pornesc din nou ( dau un fel de restart) masina iese din limp, turbina face overboost aproape 1.1 bar la 3500 ture, dupa care se stabilizeaza la 0.9. Nu mai intra in limp decat pana a doua zi ( probabil dupa ce se raceste complet)

Erori pe diagnoza: pressure dropped between turbo and DV ( check DV), fuel too lean. Erorile le-am avut si cu bov-ul forge si cu cel skn.

Nu am reusit sa gasesc un pattern in situatiile cand se manifesta asa...adica mi se pare aleator comportamentul.

Pareri, anyone?

Daca poti, ia de la un prieten si probeaza un alt n249 si, eventual, un alt n75. Chestii relativ simple de facut inainte sa cheltui bani (multi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cum a zis si JMF cu alt N75 sau N249 :D daca era problema de soft nu mergea niciodata bine, softul nu se strica :icon_thumright:

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil ca s-o putea corecta din soft, dar daca totusi este o 'buba' fizica si o ameliorezi/maschezi din soft nu cred ca e foarte ok - asta in conditiile in care masina a mers ok pana acum cu aceeasi varianta de soft.

De aia cred si eu ca cel mai bine este sa verifice intai diversele valve/furtune care ar putea cauza acea eroare.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat cumva debitmetrul de aer?La fel am patit si eu cand l-am schimbat si nu era pentru 1.8 T.Scoate mufa de la el si vezi daca face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta Dragos cu alt soft acum, si masina e in service langa el acolo pentru diferite operatiuni. O sa verific si toate furtunele...sa vedem daca are scapari pe undeva. Daca tot mai face figuri, o sa vad pe cineva cu 1.8t din bucuresti sa ma ajute cu un schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai nevoie sa probezi un alt n75 te ajut eu cu cea mai mare placere in week-end..si eu am trecut prin asta si nu am gasit pe nimeni si stiu cum e

Modificat de crazymih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. O sa vad maine cand iau masina cum se comporta...si revin cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutati? S-a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am apucat sa iau masina, maine o sa o iau. Din cate stiu, Voinea mi-a pus alt soft pe masina. Oricum in weekend o sa am un drum mai lung de facut, si o sa am ocazia sa o testez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina...se pare ca si cu softul nou am aceeasi problema. Cred ca o sa incerc intai cu alt N75 sa vad daca de acolo e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit azi de pe drum...fluctuatii mari de boost in treapta 3 si 4. face overboost 1.2 - scade la 0.6 si tot asa de 3-4 ori, dupa care dupa 4000 ture se stabilizeaza la 0.9 si scade usor. so...back to the workshop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu softul anterior facea la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi fluctueaza boost-ul daca e murdar DV-ul, acuma nu stiu daca al tau se poate curata, dar daca da, merita incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poti fa un log de block-uri 115 si 118 sa aruncam o privire. Pompa de benzina e noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu softul de dinainte nu facea asa. Facea overboost 1.1 la 3400, se stabiliza la 0.9 si scadea usor incepand de la 5000. Dv-ul nu am cum sa il curat, e SKN ( de la bbm). Pompa de benzina nu e noua, dar nu a facut probleme pana acum...si nu cred sa aiba vreo problema...ca schimbarea asta a venit odata cu noul soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceeasi problema cand am trecut la stage 2... s-a rezolvat pana la urma din soft...

Am schimbat n75-ul, am pus BOV (oem) nou, am schimbat debitmetrul... pana la urma din soft am rezolvat problema.

Daca vrei mai multe detalii despre firma care mi-a facut softul da-mi PM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult...o sa o duc din nou la dragos, cred ca trebuie doar sa ii acorde putin mai multa atentie. Din cate stiu eu inainte aveam soft TCM si acum am mrc ( cred). O sa il intreb mai multe si va tin la curent. Cand am scos-o din service am verificat si toate furtunele...si teoretic nu am fisuri pe nicaieri. Insa cat de curand va trebui sa schimb si evacuarea complet...Ce ma sfatuiti? 63 sau 70 mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insanity, sper sa nu fac o confuzie dar cred ca stiu problema care ai avut-o, rezolvarea ei a venit de la mine chiar daca pe masina a fost scris softul de altcineva. :study: . Si la jacku cred ca se poate rezolva la fel, tot din soft, chiar daca unii sustin ca softul nu se strica deci nici solutia nu poate fi readaptarea lui...

Modificat de GinelBZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Buzau, firma cu care am lucrat face softurile in alta tara si le trimite pe mail...

Ma indoiesc ca tu ai rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este vorba despre Dimsport atunci clar era vorba despre altcineva tot din Constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!