Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

pai si ce treaba are asta cu 1.8T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Firma care face softul spune ca varianta lor de soft nu accepta dv-ul de la forge... cand il pun pe masina masina intra in limp....

Am pus softul vechi pe masina si masina merge f bine, l-a inceput incepuse cu overboost 1.6-1.7 dar acum s-a linistit si sta linistit la 1.4-1.5...

Mi-a zis ca o sa se uite la westgate s-ar putea sa fie acolo o problema...

Sper sa-i dea de cap m-am cam saturat sa stau fara masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prima data cand aud ca un soft nu accepta forge...de ce? care e explicatia lor? si nu-ti pot face soft custom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa le fac reclama sau sa-i blamez :cool: astept sa vad daca isi fac treaba pana la urma si apoi va tin la curent ;)

L-am sunat iar pe cel care se ocupa de masina mea si mi-a zis ca imi explica diseara de ce nu imi accepta softul bov-ul de la forge...

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un DV atmosferic sau cu recirculare cel de care vorbim aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna observatie. daca nu accepta DV e nasol, daca nu accepta BOV e chiar ok :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu accepte dv?si atunci ce sa accepte?nici de ce nu accepta forge nu inteleg,nu are nici o legatura,pana la urma toate dv-urile fac aceeasi treaba,depinde de cat de puternic e arcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este vorba de o incurcatura....daca tunerul nu accepta bov-ul de la Forge e ok! dar daca nu accepta dv-ul de la Forge atunci e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Click aici ca sa vedeti la ce ma refer... mi-e sa nu confund eu termenii... sunt economist nu mecanic :))
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut dreptate..ceea ce arati tu acolo e si bov si DV . Acela il am si eu.Problema la tine s-ar putea sa fie reglajul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper totusi sa-i dea de cap...

Va tin la curent cu rezolvarea problemei :)

Pana pe 9 mai (cure Tulcea) masina trebuie sa aiba soft stage 2 si sa traga f bine.

Imi zice el ca ar trebui sa fiu pe la 240 de cai daca ii iese softul cum trebuie...

Aveti idee la cat pot sa urc un turbo k03s ?

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insanity, masina intra in limp-mode si cu dv/bov-ul pus doar pe recirculare ?

Iar, ca alte cauze, limp-mode din ce-am mai citit poate aparea si de la n75 prea "agresiv", ca vad ca ai zis ca-l ai si pe ala schimbat. Deci poti incerca si cu n75 stock + splitterul de la forge pus complet pe recirculare - ca sa vezi daca mai apar bube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Forge Splitter deja de 2 ani si nu am avut nici o problema cu el.Il folosesc ca hybrid adica bov/dv si ma uit foarte des cu vagcomul si nu am nici o eroare.Incearca sa mai intaresti arcul,la mine i-am dat 25-30 de clickuri.Incearca sa ii si capacelul sa il folosesti doar ca DV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu k03s nu urci peste 215-220 de cai, safe. daca vrei peste 230, probabil vei avea peste 1.7..poate 1.8 si deja esti peste limita turbinei. cu mult. si daca vei avea 225 de cai, ii vei avea pt prea putin timp. nu are cum sa tina 225 pt toata plaja. parerea mea, mai bine 215 de la 2000 la 7000 (give or take)..decat 225 pt 1000rpm.

cine ti-a spus 240 ar fi bine sa iti dovedeasca....si nu pe dyno propriu. pe strada si pe dyno neutru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt masini cu 240 k03s, nu e chiar o minune cereasca. Dar e cam maximul si cum modificari substantiale, nu doar soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu K03"S" nu urci peste 215-220 CP şi foarte probabil nu ajungi nici la at

post-95-1271112999_thumb.jpg

post-95-1271113004_thumb.jpg

post-95-1271113008_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recordul deţinut de un K03"S" a fost obţinut de SaVWko de pe VWVortex, cu 258 CP la roţi

Uite-aici un cal in plus... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu k03s nu urci peste 215-220 de cai, safe. daca vrei peste 230, probabil vei avea peste 1.7..poate 1.8 si deja esti peste limita turbinei. cu mult. si daca vei avea 225 de cai, ii vei avea pt prea putin timp. nu are cum sa tina 225 pt toata plaja. parerea mea, mai bine 215 de la 2000 la 7000 (give or take)..decat 225 pt 1000rpm.

cine ti-a spus 240 ar fi bine sa iti dovedeasca....si nu pe dyno propriu. pe strada si pe dyno neutru.

Revo stage 1 + BMC CDA.

Dyno neutru.

post-41671-1271141790_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am FMIC, evacuare completa milltek, downpipe THS, inlet pipe forge, oil cooler, furtune siliconice forge... nu pot sa zic ca-s stock...

Azi o sa stiu ce si cum.. sa-mi tineti pumnii :Driver:

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut, pai intr-un final am rezolvat :blah_:

Acum cand privesc in urma la cat i-am injurat degeaba mi-e si rusine..

Am facut o inginerie pe care am citit-o pe forum, pt ca vroiam sa scap de descarcarea turbinei cand mergeam cu acceleratia apasata constant in jurul a 2500 de ture...

Din cauza acelei prostii facute de mine nu mergea nimic cum trebuie, am cumparat boos controler, am luat alt N75, mi-au facut saracii 46 de variante de soft pana cand s-a gandit reprezentantul local al firmei sa mai verifice o data ce am facut eu sub capota...

Ingineria la care ma refer o gasiti la postul 207 din acest topic...

Dupa ce s-au pus lucrurile in ordine, adica asa cum erau inainte, masina trage ca nebuna, inca nu stiu daca doar mi se pare. Trebuie sa ma dau cu o alta masina cu care m-am mai dat si stiu cum stau. Cu siguranta pe 9 mai (cursa de la Tulcea) voi stii ce si cum.

In concluzie, desi a durat 2 luni si ceva si mi-am facut 1000 de nervi pana la urma mi-am meritat-o :P Sper ca a iesit cum trebuie si sper ca masina trage cum trebuie.

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne zici care era exact ingineria...ca mi-e lene sa sap :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va zic si eu o scurta istorioara, sa vedem poate ma puteti ajuta. Ca idee, masina se afla acum la TCM, la diagnoza.

Circumstante: motor 1.8T AUM, cu urmatoarele modificari: Soft TCM turbo stage 1, filtru de aer panel BMC, a avut BOV Forge ( a mersi cu cu el pe bov si pe recirculare ca un DV normal), acum am un DV SKN ( de la bbm).

Problema: la pornire dimineata in 80 la suta dintre porniri, masina intra in limp ( turbina face conform log-ului 0.31 bar). Daca merg 2 minute asa, opresc motorul si il pornesc din nou ( dau un fel de restart) masina iese din limp, turbina face overboost aproape 1.1 bar la 3500 ture, dupa care se stabilizeaza la 0.9. Nu mai intra in limp decat pana a doua zi ( probabil dupa ce se raceste complet)

Erori pe diagnoza: pressure dropped between turbo and DV ( check DV), fuel too lean. Erorile le-am avut si cu bov-ul forge si cu cel skn.

Nu am reusit sa gasesc un pattern in situatiile cand se manifesta asa...adica mi se pare aleator comportamentul.

Pareri, anyone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!