Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

De cand mi-am montat si eu ceasurile...am observat cum stau si eu cu boost-ul. Pe la 3000 de ture face boost maxim 1.15, dupa care scade la 0.9 pana in 4000 de ture. E normal sa faca asa? Am softul facut la TCM turbo, DV de la Forge ( e BOV-ul) si filtru de aer BMC panel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai TCM turbo ar trebui sa-ti zica cat cere softul SAU loghezi in mers si vezi singur. Poate fi perfect normal sau poate fi o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa ajung la actuator cu mana..am incercat sa i misc tija aceea dar pur si simplu nu se clinteste..asa trebuie sa fie?

ai rabdare :somnmare: voi umbla si eu cat de curand la actuator si-ti spun cum e la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,multumesc. apropo daca ajungi prin Buc sa lasi un Pm poate ne vedem si noi sa vb mai multe legat de masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija trebuie sa se miste cu mana.

Gandeste te ca actuatorul este comandat printr un furtunas de doar cativa milimetrii prin vacum.

Tu ai putere in mana mult mai mare decat vacumul creat care comanda actuatorului.

Un test ca sa vezi daca functioneaza (desi daca nici cu mana nu l poti misca e clar ca nu functioneaza) ar fi urmatorul:

Scoate furtunasul de la actuator din celalt capat si trage aer cu gura, atunci tija trebuie sa se miste.

Daca nu se misca tragi singur concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care nu se misca si e intepenit..se mai poate face ceva?sau trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 variante:

1. E capsula defecta (in cazul asta trebuie sa o schimbi, si din pacate se gaseste cam greu, am vandut zilele trecute una pt. 1.8 T si baiatul mi a spus ca de 8 luni cauta)

2. Clapeta blocata (cea care este comandata de capsula respectiv tija pe care ai incercat tu sa o misti)(aici trebuie data jos turbina si vazut cauza pentru care s a blocat)

De cele mai multe ori este prima varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie sa ii fac o vizita lui Cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos nu prea se baga la benzinare....il intrebasem si eu la un mom dat de una de alta si mi-a zis ca pe dieselache ma ajuta cu ce vreau eu..la benzina nu se baga ca nu stie. Dar poate s-o fi upgradat intre timp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sunt pierdut :Driver:

Modificat de crazymih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu, iei unu nou, la forge pe site, chiar au si sunt usor de adus :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai are cineva 1.8 t cu soft..si ceasuri montate? as vrea sa fac o comparatie despre comportament...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa compari ceva la turbina, ar trebui sa verifici sa aibe si K03 :D

eu am ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sunt pierdut :ceuameni:

E cineva care te poate ajuta in brasov indiferent de problema care o ai la turbina.

100% profesionist si 100% corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bogdan: da, am uitat sa precizez....sa fie K03 sau K03s turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat in mare parte problema mea..in week-end m-am ocupat de actuator..se pare ca era intepenit dar dupa ce am folosit forta :icon_thumright: a inceput sa se miste.Acum din cate imi pot da seama masina merge mult mai bine si sper sa ramana asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea este in lucru pt un soft stage 2.

Ca sa ajung la stage 2 am schimbat intercooler, evacuare, inlet pipe, n75, am pus un oil cooler, discuri zimmerman pe fata, suspensie weitec etc...

Am testat pana acum cateva variante de soft si de la varianta la varianta am fluctuatii de boost.

La unele variante fluctuatiile incep in treapta a doua, la altele din treapta a 3-a... Masina ajunge in overboost aprox 1.7 bari (credeti ca e prea mult?) si apoi cade brus sub 0.4, apoi iar incarca pana in 1.7 si scade si tot asa...

Cei de la firma de remap spun ca e problema de soft si ca se rezolva, problema e ca din cauza ca cel care scrie softul este dintr-o alta tara UE noi din RO ii spunem ce probleme apar ,pe mail, el incearca sa le remedieze si trimite inapoi o alta varianta de soft. Unele variante sunt mai bune altele mai putin bune. Acum a inceput sa scrie pe un update de soft scos de VAG pt 1.8 in 2005, cica ar fi o versiune mai buna comparativ cu softul din 2002 pe care il am eu. Eu ma gandeam ca s-ar putea sa fie si o problema mecanica... aveti idee la ce sa ma uit sub capota?

Ce piese ar putea sa-mi creeze aceasta problema??? Sa fie problema de Turbo?

Multumesc

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand de ce nu ai facut soft la cineva din RO?In al2-lea rand eu zic sa verifici DV-ul,N75-ul si actuatorul pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceasta firma am facut si primul soft si upgradeul nu costa in plus...

Inainte sa ma apuc de soft nu aveam probleme cu fluctuatii de genul asta...

O sa le spun mecanicilor sa se uite la si piesele enumerate de tine mai sus...

Multumesc

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios de suspensia weitec, pt ca unii s-au plans de ea, ca se lasa.

daca ai schimbat doar discurile sa stii ca nu vei simti mare diferenta daca ai placutele stock...

1.7 e mult. e cam maximul la turbina....1.6 ar fi si ala mult...daca nu e doar overboostul. cel putin asa e la k04, dar banuiesc ca nu pto fi asa mari dif intre bossturi la k03 si k04.

la 1.7 putea si sa crape DVul daca e stock...varianta veche

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o problema cu suspenisa, este excelenta. Masina este f stabila si nici nu ma arunca din scaun cand iau o groapa...

Doar overboost-ul este in 1.6-1.7, scade apoi in 1.2-1.3

Am si placute mai bune dar nu mai stiu ce marca sunt :)

Am si un DV de la forge cu arc galben dar parca nu tine cum trebuie, sa incerc sa-i schimb arcul cu unul mai tare si sa-l pun iar in locul celui stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal ar trebui sa fie ok arcul galben. Ala il am si eu si e ok la 1.5-1.6 bar. Vezi sa fie DV-ul curat si uns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Dv-urile de la Forge arcurile sunt asa: Verde: 0.4 -1 BAR

Galben : 1 - 1,6 BAR

Albastru : 1.6 -2 Bar

Rosu : peste 2 BAR

deci arunca un ochi la N75 si la actuator

Modificat de crazymih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai_urotiorc

Vara asta imi fac masina asa....ce parere aveti?

post-30336-1270773701_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!