Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

La AGU cam 30-35 HP si 60-70 NM ar fi considerati "supersafe" din ce stiu eu dar poti merge si mai departe daca mai pui niste bolt-on-uri si schimbi turbina (tu parca ai K03 nu K03s...). Tuning-ul ti-l poti face in mai multe locuri, depinde ce vrei... si cati bani ai respectiv daca te "unge" la ego sa stii ca ai ceva "de firma"...

P.S.

Ambreiajul si volantul se uzeaza mai mult datorita exploatarii necorespunzatoare decat cresterii de cuplu/putere. Daca te porti cum trebuie cu ele o sa te tina destul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

ambreiajul era deja stricat cand am cumparat masina,pedala era ft tare si scrajnea,dupa 12 000 km a inceput sa patineze,volantul avea joc vreo 9 dinti....a costat 3900 RON kit+DMF+manopera ,de atunci am ramas cu sperietura de a schimba inca un ambreiaj....

am un prieten tot cu 1.8T cipuit la 195 CP si il tine ambreiajul 30.000km

stilul meu de condus e normal spre incet...dar imi place sa am putere in depasiri,imi place sa merg tare cu viteza mare

in oras schimb la 2800-3000rpm...cand schimb la 3500 ma consider ca merg sportiv :)

am sa studiez ofertele Superchips sau Revo

apropo...ce sunt alea bolt-on-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bolt-on-urile sunt piesele care se potrivesc pe masina ta fara sa faci alte ajustari, adica le iei si le pui direct pe masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am auzit ca sunt bune ambreiajele de la ecstuning. Ce alternative ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am de la ecs tuning de vreo 4 luni e pe masina si no problems so far. Nu stiu puterea masinii ca nu am pus-o pe dyno, dar pe hartie (factura de la tuner) e estimat 240-260hp. Singura chestie care am observat-o e ca din cand in cand la relanti zdrangane ceva, banuiesc rulmentul, dar asta e, nu ma prea stresez :icon_thumright:

Cu ambreiajul asta http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_I...lutch/ES250303/ am iesit la aprox 16-17 mil cu tot cu manopera de pus sus.

plus8: ca idee, un prieten tot cu 1.8t k03 (fara s) a schimbat doar discul la ambreiaj si nu-i mai patineaza, desi masina nu mai e stock. E o optiune destul de ieftina (a fost vreo 3 mil) si in locul tau nu mi-as face mari probleme vis-a-vis de ambreiaj, eventual data viitoare cand se beleste (ceea ce nu cred) nu mai apelezi la "stock" sa te uste de bani ci iei ceva aftermarket sau pe bucati (de pe site-ul ecs poti lua codul tuturor pieselor de la ambreiaj si le poti comanda separat si de la noi, iesi ceva mai ieftin).

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...ai dreptate,mi-am dat seama prea tarziu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine nu zdrangane cumva si din cauza volantei single mass?

eu nu vreau sa renunt la volant bimasica...imi place,e mult mai smooth....

zilele trecute conduceam o masina cu vol SM....naspa,diferenta e mare...eu pun mai mult accent pe confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca e volant, fiindca e cam de aceeasi greutate cu cea stock, iar ca feeling la pedala sau in schimbator e identica. Dar who knows... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un colier sau imbinare sau cum i-o zice pe la turbina. E o zanganitura specifica 1.8t. Costa 10lei dar suruburile costa mult mai mult oricum nu e avere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jmf, de tine stiam ca ai kit de la ECS ...

vroiam sa te intreb daca pedala se simte ok? este cumva mai tare, unde "tine"?

s-a potrivit la fix, volant single-mass, nu-ti da trepidatii in caroserie?

eu intetionez sa NU o "tunez" momentan, dar nu ar strica un ambreiaj mai durabil!

alte recomandari mai aveti?

Modificat de Lucas*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un colier sau imbinare sau cum i-o zice pe la turbina. E o zanganitura specifica 1.8t. Costa 10lei dar suruburile costa mult mai mult oricum nu e avere

Faza e ca zgomotul dispare cand, la relanti, calc pedala de ambreiaj. O las... reapare. De-aici ma gandeam eu la rulment. Tu la ce colier specific te referi?

Lucas: e fix la fel ca inainte, nu simt vreo diferenta, s-a potrivit totul. De fapt, e chiar mai bine, fiindca inainte (din cauza uzurii) pedala se apasa foarte greu, acuma e "pana" :ceuameni:

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa era si pedala mea inainte....un chin sa o apesi

dupa ce am schimbat ambrj in prima zi aproape ca mi se oprea motorul,ridicam prea repede pedala,era prea usoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jmf, volant simpla este perfect echilibrata, ma intereseaza daca da vreo trepidatie in caroserie, la relanti/plecarea de pe loc?

poti pleca lin de pe loc?

PS: sper ca nu am crizat pe nimeni cu intrebarile mele! :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Lucas: e fix la fel ca inainte, nu simt vreo diferenta"

Nici o trepidatie, plec cat de lin vreau etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa comand kit-ul direct de la ei de pe site si costa 300$ transportul, cunoasteti ceva importatori/reprezentanti ECS in Romania?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa gasesti pe cineva in state, sa-l trimita la el (gratis!) si apoi el aici cu posta normala ($150).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin offtopic.

nu stiu cat de incredere e, dar exista un site care actiona ca adresa in state si de acolo trimiteau ei ieftin, automat catre europa. nu mai stiu siteul, dar putem sa-l google-im.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca nu e de incredere, insa textul de pe site e distractiv "Atlas Shipping Ltd. cea mai veche şi cunoscută companie de transport, vă oferă o varietate de servicii menite să asigure Promptitudine şi Siguranţă la primirea pachetelor trimise" ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prezentarea firmei este un impediment, poti alege alta. Eu cunosc persoane care aduc colete cu ei de mult timp si chiar si eu intentionez sa cumpar ceva din SUA si sa apelez la serviciile lor. Am incredere ca voi primi ce cumpar.

Modificat de GinelBZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti ca incerc sa iau legatura cu ei, sa vad ce informatii obtin.

Haideti ca incerc sa iau legatura cu ei, sa vad ce informatii obtin. Multumesc pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Salutare. Am o nelamurire asupra unei reparatii la un 1.8T AWT. S-a schimbat chiulasa iar inainte de a monta noua chiulasa sa facut un plan al ei. Din cate stiu garnitura de chiulasa a fost pusa tot originala insa nu stiu daca sa pus una mai groasa. Stiu ca la planarea chiulasei camera de explozie devine mai mica iar motorul risca sa se supraincalzeasca ducand la defectarea chiulasei, pistoane, etc.

Ce riscuri implica daca masina va fi folosita cu garnitura normala? stiu ca acest motor e destul de pretentios.

Pana acum am observat ca nu pare sa se incalzeasca prea tare, temperatura motorului e normala.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele turbo nu este deloc indicat sa comprimi motorul,din contra daca ii pui o turbina mai mare ar trebui decomprimat.Nu cred ca il va afecta cat ai luat din chiulasa,daca doar ai dus-o la plan nu este asa mult.Sa o aduci la plan era necesar si nu prea aveai de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. eu am achizionat de curand un leon 1,8turbo , si am o chestie curioasa la el : la prima pornire, la rece, daca o las 20-30 de sucunde apoi vreau sa plec, incepe sa mearga in 2-3 pistoane, ssau se opreste......daca o las sa se incalzeasca 2 minute, si apoi plec nu e absolut nici o problema.

cineva mi-a spus ca asta ar fi comportament de masina cu soft, motivul fiind ca ii baga prea multa benzina la rece si o ineaca. nu stiu daca are soft facut sau nu. masina trage bine, dar eu nu am mai avut , ca sa pot face comparatie, fosta masina a fost un bmw 330i, aspirat, deci nu pot aprecia caii :tuktuk:

ar putea fi de la soft comportamentul asta, sau mai degraba vreun senzor ceva, bujii ?

nu e nici o greutate sa astept 2 minnute sa se incalzeasca, dar as vrea sa stiu cauza doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!