Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Bogdan si Cri-cri// mergeti la cursele organizate pe aeroportul din Tulcea duminica?

Poate ne vedem pe acolo si mai discutam.

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

OT: da, 90% ajung :) dar nu cu masina mea.

ai nr meu in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insanity,

:blink: Ce sa fac, asa sunt eu - mai sceptic si ma entuziasmez mai greu fara date concrete... probabil e varsta...

Cat priveste pompa de apa, e destul de simplu. Daca iti schimbi distributia la dealer cu piesele lor, le spui clar ca vrei pompa cu elice metalica, altfel nu iti faci distributia la ei. Daca iti cumperi tu setul de altundeva, la fel, le zici sa iti dea pompa de rigoare :))

Pentru masina/motorul din semnatura asta e pompa:

post-51697-1256301509_thumb.jpg

06A 121 011T Graf or Hepu Water Pump with Metal Impeller

Si Graf si Hepu sunt produse de aceeasi firma deci oricare din ele e la fel de buna.

Off-topic:

Mi-ar fi facut placere sa vin la Tulcea dar sunt in Italia si ma intorc doar la jumatatea lui noiembrie acasa.

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insanity, nu stiu daca e boala generala, dar si octavia mea face la fel si asa a facut de cand am luat-o. La partial throttle aud cum incarca si descarca turbina. Cum zici tu, si eu am doua moduri: mers normal (nu pot zice ca incet, as compara demarajul cu un tdi de 150 de cai) si blana, unde nu mai ezita si merge foarte liniar din 2000 pana in 5500. Oricum, ca hint care la mine a ameliorat in proportie de 90% treaba cu fluctuatiile ar fi curatarea throttle body-ului. Incredibil ce mare diferenta face, desi vizibil nu pare prea murdar. L-am curatat de doua ori pana acuma si e socant. Din pacate o explicatie tehnica n-am de ce influenteaza chiar in asemenea hal. Ca idee, inainte sa-l curat (pe langa alte simptome, de exemplu la pornire de pe loc sau in treapta a 2-a in jur de 2000 de ture avea un flat-spot enervant) la throttle partial (adica intre cele doua moduri de care am zis) pe langa ca auzeam ca incarca/descarca si scutura putin. Acuma se mai aude ca incarca/descarca insa merge lin, frumos.

M-am gandit sa schimb si eu n75-ul cu varianta race, dar no, daca tu ai aia si face la fel... :icon_thumright:

O posibila explicatie in cazul meu, care am mai citit-o si pe net si mi-au mai zis-o diversi, e ca la acel punct de partial throttle turbina face prea repede presiune (k04) si depaseste requested, ecu sesizeaza si face vent, apoi iar cere, si tot asa. Se poate sa fie problema de soft, dar deocamdata n-am bani timp ;) sa ma ocup de el si, sincer sa fiu, nici nu ma prea deranjeaza de cand i-am curatat tb-ul.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am k03s si tot imi face, si eu ma gandeam sa trec la k04 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine imi spune si mei ,ce difereta este intre n75 OEM si n75 RACE?Face turbina mai multa presiune sau...ce se simte dupa inlocuire cu una RACE ? Cu alte cuvinte,merita schimbata? Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita toti banii (pe undeva pe la vreo 300 -350 RON cu tot cu montaj din cate-mi aduc aminte). Pe scurt N75 J tine mai bine presiunea ("the H is more aggressive lower RPM, the J holds boost more in upper RPM"). Varianta J este cea sport, de aceea este facuta sa suporte presiuni mai mari putin decat cea stock, adica H.

Codurile sunt

N75H - 034906283H

N75J - 034906283J

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, la unii e ok, la altii mai rau decat oem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wub:

motan,

Se pare ca tot ce s-a spus in acest topic despre deosebirile dintre diversele tipuri de N75 nu are nici o relevanta pentru tine...

Daca merita sau nu, dupa cum i-a spus si colegul jmf celui care a intrebat inaintea ta in pagina precedenta:

nu se stie, depinde de la caz la caz :Driver:

In opinia mea (si nu numai) singurul mod de a afla daca merita este sa o montezi pe masina si sa vezi cum se comporta. Restul e can-can...

@Clodius:

Majoritatea modelelor VAG 1.8T au N75F ca echipare stock. Varianta H (si nu J) mai este numita si "race" (eu de "sport" nu am auzit) si dupa cum am postat mai sus vine stock doar pe Audi 100/Avant quattro, S6 : 1991-1997 2.20 l, 230HP engine AAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot vorbiram de kit-uri distributie 1.8T aftermarket, se pare ca incep sa fie tot mai populare curelele de kevlar:

RAIMotorsport

Sunt curios ce pompa de apa "mai solida si mai eficienta" scot astia... pacat ca nu mai pot sa astept inca un an cat zic ei ca dureaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit acest topic de la prima pagina pana la actuala si pot sa spun ca am vazut multe chestii utile,este foarte bine cand vezi si alte pareri despre 1.8 20vt,o sa incerc si eu varianta n75j :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o intrebare.

Teoretic, forge FMDVSPLTR ( adica bov-ul de la forge), daca se acopara cu capacelul din dotare, ea se transforma intr-un dv normal, nu? atata timp cat nu mai descarca in atmosfera, ea functioneaza total pe recirculare. Deci singura problema ar fi ca este necesar sa fie curatata din cand in cand. Interesant e faptul ca poate fi reglata, fata de dv-ul normal de la forge unde trebuie sa schimbi arcul, asta are un arc conic in interior si poate fi stransa sa descarce la presiune mai mare sau mai mica.

Asta e ce am inteles din manualul ei. am i right?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,daca se acopera cu capacelul se transforma in DV,adica 100% recirculare.Eu o am de 2 ani deja si am curatat-o o singura data.Ai grija cu reglajul,sa nu o strangi prea tare.Eu am presiune de 1,2 si am strans cam 22-24 de click-uri.La 30 de click-uri deja nu mai descarca la presiune mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat-o o data...deocamdata am strans-o 21 de click-uri conform indicatiilor celor de la forge. Le-am zis ce si cum si mi-a zis cat sa o strang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-am facut si eu cateva modificari la 1.8turbo-ul meu.

Am anulat valva n249, pcv-ul si pompa secundara de aer. Astfel am legat DV-ul direct la galeria de admisie, unde are vacuum mult mai puternic. Raspunsul lui este mult mai rapid, se simte instantaneu cand ridici piciorul de pe acceleratie cum deschide.

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb valva N75, si nu stiu ce varianta sa aleg. Varianta race de la ECS am inteles ca este cea Oem cu codul H. Ar mai fi varianta J, iar cea de pe masina mea este F. Este cineva care le-a incercat si poate sa imi spuna diferenta dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti tot topicul o sa gasesti informatii si linkuri... Diferentele sunt de "agresivitate"... cum "face" si "tine" presiunea fiecare, varfuri de boost etc...

Mai poti cauta si pe vortex, in topicurile arhivate, cu termenii "N75J" si respectiv "N75H"... cred ca o sa gasesti minim 150 de topic-uri pentru fiecare cautare din care cel putin 15-20 contin marturii despre comportamentul valvei respective. Mai sunt si topic-uri gen "N75J versus N75H" etc...

Oricum, dupa cum am mai spus, faptul ca la mine sau la altul N75J da rezultate bune nu inseamna ca si la tine va da aceleasi rezultate... Tre' s-o pui pe masina si abia atunci o sa stii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca le-am citit aproape toate, dar as fi vrut parerea cuiva de aici de pe forum, nu de peste ocean :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlade...dar aia de pe seatcupra sunt buni de sfaturi ? :frigbaitata:

ca doar stii de forumul ala si ei le-au icnercat.

si eu eram curios de ea..dar mi-a zis mai multa lume "ca ma deranjeaza banii in buzunar?". inclusiv tunerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, nu stiu de ce aveam impresia bogdan ca tu ai schimbat-o. Sa inteleg ca nu? Ca eu tocmai vroiam sa imi dau comanda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope. la mine e tot aia stock. vroiam, pt ca era destul de ieftina, dar mi-a zis englezu' sa stau potolit.

oricum, tot ce am modificat e scris in semnatura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e cel mai safe tuning care il pot face la motorul meu? AGU

tocmai am schimbat ambreiajul +DMF care a costat enorm,si nu vreau sa il mai schimb niciodata cat mai sta masina asta la mine

ma multumesc si cu 20-25cp in plus dar sa fie safe ca stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus8: Cel mai safe tuning este o resoftare la o firma cu renume, cum este Superchips sau Revo :) Sunt si ceva promotii de sarbatori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am schimbat ambreiajul +DMF care a costat enorm,si nu vreau sa il mai schimb niciodata cat mai sta masina asta la mine

scuze de off, cat a costat inlocuirea ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus8. nu neaparat softul strica ambreiajul. si stock poti rupe ambreiajul. evita sa-l chinui si fa un soft bun si nu vei avea prob.

eu am schimbat ambreiajul dupa ce l-am chinuit de nici mama lui nu-l mai recunostea..si dupa 50 000km nu am nicio grija cu el.

safe..doar stilul de condus poate fi....si stilul cum te porti cu el :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!