Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

:huh: Despre N75 s-a vorbit in pag. 7-8 si 10-11 chiar in acest topic... de asemenea si pe topicul legat de boost si cel de 1.8T/2.0T.

Eu zic sa-ti lamuresti prima oara dilema cu BOV <-> DV... Oricum eu nu prea am inteles exact ce se intampla la tine acolo, pentru ca ceea ce ai scris e cam nebulos . (Jacku te-a intrebat ce fel de BOV ai pus pe masina...)

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai... nu stiu exact ce firma dar are multe gauri mici... si este rotund.momentan masina merge f bine fara blow off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, am tot citit dar nu prea m-am lamurit . se gasesc N75 race?unde?e indicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, www.ecstuning.com, nu se stie, depinde de la caz la caz :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa mai postez o data linkurile

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=10170

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=22403

DESI, daca dai o singura pagina in urma , la pagina 10, vei gasi raspunsurile... asa cum ti-am sugerat si eu si cri-cri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Despre N75J s-a mai vorbit si aici. de asemenea, pentru cei care nu sunt familiari cu schimbatul ei exista un DIY.

Oricum se pare ca variantele non-stock ale valvei N75 furnizeaza cele mai controversate rezultate din tot ceea ce tine de tuning-ul 1.8T ... si din acest motiv, cum a spus si jmf, totul depinde de masina. Vorba unuia de pe alt forum:

Either way all cars are different. It took three "types" of N75 for me to find one that ran perfect.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am evitat sa pun N75 Race, de fapt varianta H. cel care mi-a facut softul a zis ca nu da emreu rezultatele scontate si ca ai mai multe sanse sa incurce decat sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un N75 race ,mi se pare ca e varianta J daca inseamna ceva pt voi :P , si cred ca el este capul tuturor belelelor mele legate de boost. Cand am acceleratia la jumate si o tin apasata constant am fluctuatii de presiune in sensul ca o aud cum descarca fara rost. Cu masina mea merg ori f tare ori in f incet, nu pot sa merg constant cu 3000 de ture pt ca ma umplu de nervi. Chiar azi voi schima n75-ul cu cel original. Sper sa am dreptate si el sa fie problema mea. Nu mai vorbesc la de la 210 km/h in sus turbina sare din 1.4 in 1 si iar in 1.4 ...

O alta intrebare legata de 1.8 T. Stiti cumva daca exista kit de distributie usurat pt motorul meu ? Am inteles ca asa ceva m-ar ajuta pt drag racing. Urmeaza sa ii fac revizia si ma gandeam ca daca tot schimb distributia macar sa o schimb cu ceva mai performant.

Multumesc

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insanity,

Daca ai N75 race inseamna ca ai varianta H, doar aceea e numita "race" si e renumita si pentru problemele pe care le-a cauzat unora.

Kit de distributie "usurat" as fi si eu curios daca exista si ce inseamna, adica in ce consta diferenta de greutate. In curand va trebui sa schimb si eu distributia ca ma apropii de suta de mii si masina are 7 ani asa ca si eu sunt interesat daca exista un kit "high performance"... Singurul element high-performance de care stiu eu sunt curelele kevlar de la 034 motorsport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insanity, scrie pe unul din linkurile mele, puse mai sus:

"J version is more aggressive then standard one, but less aggressive then H version"

kiturile de distributie mai "light", stiu ca gasisem eu, costau destul de mult (~500euro) si insemna role din material mai usor.

exemple:

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jetta_.../Timing/ES5137/

http://www.kmdtuning.com/index.php?_a=view...p;productId=679

http://www.ecstuning.com/Audi-TT_MKI-Quatt...Engine/Pulleys/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe siteul de la ecs mi s-au parut ca sunt preturi rezonabile,

Aici, http://www.ecstuning.com/Audi-TT_MKI-FWD-1.../Timing/ES5142/, e tot kitul incluzand si pompa de apa cu palete de metal si termostat.

320 usd nu mi se pare scump. Inca nu stiu cat e transportul dar cu siguranta imi voi comanda :) Ajung cam la acelasi pret cu una stock.

Multumesc mult de ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca cele cateva sute de grame (sau oricat ar fi) in minus la fuliile usurate sunt doar un "hype" ca sa zic asa... Marketingul functioneaza foarte bine in cazul acestor produse, ar fi si mai bine daca cei care le fabrica/vand ar "produce" si niste studii despre efectele (pozitive si/sau negative) ale utilizarii acestor fulii... eu unul sunt extrem de sceptic in privinta avantajelor furnizate de aceste "lightweight/power pulleys".

O lectura interesanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit multe despre ecs, ieri si azi. Clientii par f multumiti de aceasta firma. Nu s-a plans nimeni ca a ramas fara motor din cauza ca a folosit un kit de distributie de le ei. In schimb am aflat ca au o flota impresionanta de masini pe care isi testeaza produsele si ca nu baga in vanzare pana nu sunt 100% siguri de ce vand.

Kitul de distributie contine f multe piese OEM, doar 3 role sunt mai deosebite :)

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECS e firma cu renume, asta e clar.

numai despre N75race cat am citit am dat de ei o gramada.

eu cred ca diferenta intre OEM si astea usurate se simte la masini care au niste modificari...adica eu nu cred ca voi simti vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, eu nu contest renumele sau calitatea produselor ECS... imi pare rau daca din tonul meu asta s-a inteles. Imi exprimam doar indoiala privind avantajele date de fuliile usurate. ECS cu siguranta a vandut mii dar nu am gasit nicaieri un studiu prin care ei sau altii sa convinga ca sunt o imbunatatire tangibila. In acelasi timp, in loc de 50% mai usor, as fi preferat ca un kit de distributie sa fie 50% mai durabil. Curelele kevlar mi-au facut cu ochiul la un moment dat dar ce folos daca nu sunt insotite de o pompa de apa din titaniu :( sau mai stiu eu ce material...

Pana la urma cred ca voi opta pentru schimbul distributiei la reprezentanta, ca sa am garantie la piese si lucrare dintr-un singur loc.

P.S.

Bogdan,

Eu stiu ca N75H nu este inventia ECS, ei doar o fac/vand sub numele de "race" si intr-adevar ei sunt cei care au facut-o celebra, dar exista ca OEM: 034906283H

N75E is used by Audi 200 : 1988-1990 2.23 l, 200HP engine 1B, 2B, shape is diferent from N75H and will not fit to 1.8T

N75H is used by Audi 100/Avant quattro, S6 : 1991-1997 2.20 l, 230HP engine AAN

N75J is used by Audi quattro : 1989-1991, 2.20 l, 230HP engine RR; Audi S2, coupe, 80 : 1992-1995 2.20 l, 230HP engine ABY; Audi 200, coupe quattro : 1989-1992, 2.20 l, 220HP engine 3B; shape is like N75H

N75K is used by Audi Avant quattro, coupe quattro : 1992-1996 2.20 l, 230HP engine ABY; Audi RS2 : 1994-1996 2.20 l, 316HP engine ADU; shape is like N75H

N75F is used on all 1.8t motors - supersedes N75C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cri, asa cum spuneam si eu, si citam din topicurile de pe seatcupra...valva de la ECS e cam aceeasi cu valva varianta H, care e cea OEM. deci ECS o comercializeaza sub alt nume...si nu stiu sa fie diferente intre OEM cu H si ECS.

da, eu m-am interesat sa mi-o comand cu H si costa ~250 ron. dar m-am luat dupa ce au postat cei care le-au vazut pe amandoua pe seatcupra.net, deci nu le-am comparat live.

dar am zis ca pe net sunt mai dese discutiile despre valva de la ECS decat despre cea stock cu H :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii zic ca se simte bine daca ai si volant usurata. EU trebuie sa schimb distributia neaparat. Diferenta de bani intre una stock si cea de la ecs eu zic ca nu este chiar asa un capat de tara.

Momentan nu am bani de turbina mai mare asa ca orice plus cat de mic de putere pe care pot sa-l scot la bani decenti voi incerca sa-l pun pe masina.

O sa comand kitul saptamana viitoare, dupa ce il montez si il alerg de cateva ori va voi spune impresia mea, daca merita sau nu banii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am volant usurat si creste in ture sensibil mai usor. dar nu te gandi ca se simte si te baga in scaun.

si a mea a fost o trecere destul de mare fata de stock, vreo 10kg in minus.

voi incerca si eu rolele alea.

btw: la cati km sau timp schimbati distributia. eu am deja 2 ani si ~60 000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa te gandesti la o distributie :) si eu tot 60.000 am cu distributia asta.

Unii spun ca la 50.000, alti ca la 60, altii ca la 90... nu stiu ce sa mai cred. Eu obisnuiesc sa o schimb din 50 in 50 acum tot traiesc cu impresia ca se poate rupe in orice moment desi sper sa ma insel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare despre rolele usurate:

Am mai sapat azi pe net dupa resurse... Destul de greu de gasit opinii apartinand cuiva care e implicat in designul/productia/testarea acestor role pentru 1.8T si care ar fi cel mai in masura sa se pronunte. Am dat insa peste un topic care mi s-a parut relevant prin posturile lui Issam Abed de la R&D, INA PERFORMANCE, aici. Deci se pare ca nu toate rolele usurate sunt indicate si se confirma ceea ce a spus Bogdan - ca la masinile noastre probabil nu are nici un efect vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offff, ce ma fac eu cu tine?? :)

M-ai convins nu-mi mai cumpar. Sunt unii care spun ca le-au folosit 100.000 de km si n-au avut probleme, dar altii nu sunt la fel de entuziasmati si decat sa stau cu teama de fiecare data cand urc in ture, mai bine stau pe stock si gata.

O sa-mi iau distributia OEM, numai ca trebuie sa gasesc o pompa de apa cu paleti de metal neaparat. Am vazut pe briskoda prea multe facute praf ca sa o ignor.

Multumesc ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu prefer sa le ignor. nu ma leg la cap daca nu ma doare. nu cred in asa mare castig, desi am vazut undeva ca spuneau de 10kg mai putin. asta, in rotire inseamna ceva. dar nu am asa o masina modificata incat diferenta aia de putere sa conteze. :)

cat timp mai pot castiga cai din altceva...merg pe stock unde e riscant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!