Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

teoretic K04 ar trebui sa ajunga pana pe la 280....depine de la soft la soft. vorbim, la motor, da? fara pierderile din transmisie.

pe de alta parte, nu varful puterii conteaza...ci plaja :D si puterea medie.

mereu a preferat 2xx cai pe cat mai mare plaja de turatie, decat 3xx pt 1 sec :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,vorbim de puterea la motor.In cazul meu,cu K04 am preferat o plaja cat mai constanta,nu neaparat varf asa cum bine zici si tu.In schimb, poate parea ciudat,insa cu K03s masina,chiar daca are considerabil o putere mai mica este mai usable day by day...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, K04 fiind mai mare, are lag mai mult. am obs si eu asta. e normal. cu cat turbina e mai mare, cu atat lagul creste. asa se intampla cand ai motoare "micutze" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mor daca mai inteleg....Uite raspuns din partea cuiva unde am cerut oferta pentru evacuare: "Salut,edaca masina este stock trebuie sa ai k03s,76mm este mare rau pt k03s,un max de 70mm pt down pipe si max 63 pana la finala,daca ai renunta la cat sport ai economisi multi bani,este ff scump ala,aprox 500lei este unu bun magnaflow,dar alegerea este a ta,sunt banii tai,oricat de sport ar fi tot restrctiv este ".

Se pare ca downpipe de 3" si restul de 2.75 e prea mare...sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru k03 e prea mare 3". Eu am 3" cu Gt28.

Bogdane, chiar asa rau ai ramas in urma? Sunt o gramada de 1.8t cu k03 de peste 250 cp pe seatcupra.net, nu e nimic SF. Eu am avut 239 cp cu BMC CDA, intercooler, dar evacuare stock cu decat :)

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 03s si desi nu am facut un test dyno sunt convins ca sunt peste 220 de cai...

Upsolute stage2 mi-a anulat a doua sonda, checkul este stins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru k03 e prea mare 3". Eu am 3" cu Gt28.

Bogdane, chiar asa rau ai ramas in urma? Sunt o gramada de 1.8t cu k03 de peste 250 cp pe seatcupra.net, nu e nimic SF. Eu am avut 239 cp cu BMC CDA, intercooler, dar evacuare stock cu decat :)

da...deci chiar mi se pare mult 250 cu K03s. pana nu vad..si nu "simt"...am retinerile mele :P sunt mai batran..ce vrei :P

tot pe seatcurpa, multi useri m-au sfatuit sa las panelul decat sa pun CDA. ...si nu sunt singurii. deci..parerile sunt impartite.

deci cu k04 la cat se ajunge? ca eu siu ca limita e ..undeva la 290....

Sa mor daca mai inteleg....Uite raspuns din partea cuiva unde am cerut oferta pentru evacuare: "Salut,edaca masina este stock trebuie sa ai k03s,76mm este mare rau pt k03s,un max de 70mm pt down pipe si max 63 pana la finala,daca ai renunta la cat sport ai economisi multi bani,este ff scump ala,aprox 500lei este unu bun magnaflow,dar alegerea este a ta,sunt banii tai,oricat de sport ar fi tot restrctiv este ".

Se pare ca downpipe de 3" si restul de 2.75 e prea mare...sau nu?

pai si ce nu intelegi? nu am zis la fel si eu in paginile trecute? eu ACUM am 70"....deci 76 e mare si pt mine..iar la tine ..e ENORMA. poate ai vrut sa spui..67 ! dar nu cred ca e teava de dimensiunea aia.

tie..ori 63, ori MAXIMUM 70"..ti-as recomanda...dar posibil si asta as fie cam mare..trebuie si putina back-pressure.

70"=2'75inch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am lamurit....ramasesem eu cu o impresie gresita. 70 cu 63 ramane. Si pana la urma...cred ca il fac DECAT...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70 cu 63 e perfect :)

Bogdane, cu k04 aprox 290-300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta e graficul de la un Golf 4 GTI 1.8T k03 cu Revo stage 2 . Masina are evacuare, intercooler si BMC CDA. Pompa din rezervor nu functiona la capacitate maxima, lucru de inteles avand in vedere ca masina are o anumita varsta si peste 200.000km. Masina a dat 250cp, dar o vom masura iarasi cu pompa noua si noile setari.

Si acesta e graficul meu pe cand aveam BMC CDA, intercooler, evacuare stock cu decat ( 239 cp )

post-41671-1283176258_thumb.jpg

post-41671-1283176474_thumb.jpg

Modificat de vlad_pvs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut de la inceput pe k03s 76mm DP si 70mm catback cu catalizator OEM la inceput si 100cpi pe urma.Cu revo custom am trecut la k04-023 cind am pus cel cu 100cpi. Acum cu 20g am tot 76/70=> sfatul meu: pune de la inceput diametrii care o sa-ti ajunga pina la sfirsitul (vorba vine) tuningului care o sa faci. Nu merita sa dai bani de 3-4 ori.

La turbo, diametrul cit mai mare incape = cit mai bun, vorba aia: " best turbo exhaust is the least exhaust".

Cu fiecare turbo upgrade care o sa faci, o sa schimbi numai 15cm de DP. taiat-sudat-gata.

My 2c. BTDT

Modificat de rogerius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandesc sa schimb evacuarea...fiindca in afara de downpipe-ul de k04 e cam stock (cred!). Catalizatorul o sa-l las. Deci dupa cat de ce diametru ar merge teava, pt al meu k04? 70?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vreme ma tot gandesc la ceva... poate e o intrebare prosteasca, dar totusi ma risc. Eu am motorul AUM de 150cp, pentru a evita remaparea din soft la o firma de tuning, poate si bani mai multi cine stie, nu se poate pune la reprezentanta pur si simplu softul de la 180 cp? Sau...asta implica mai multe de care eu nu am habar....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, dar nu la reprezentanta... Se poate scrie soft de AUQ, dar si eeprom-ul trebuie lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu la reprezentanta? Ce inseamna eeprom???

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica motorul lui nu se poate resofta prin ODB ci trebuie rescris epromul (calculatorul).Se dezlipeste si se rescrie pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...... sau se cumpara calculator de AUQ, dar probabil nu merita pentru ca este mult mai scump...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a evita remaparea din soft la o firma de tuning, poate si bani mai multi cine stie, nu se poate pune la reprezentanta pur si simplu softul de la 180 cp? Sau...asta implica mai multe de care eu nu am habar....?

Eu am raspuns strict la intrebarea ta, asta nu inseamna ca varianta cea mai buna nu ar fi resoftarea. La reprezentanta nu se poate face decat cel mult un update de soft, dar nici asta nu este valabil pentru masina ta. EEPROM-ul este o componenta din ECU ce contine date precum codarile, identificarea masinii si autorizarea pornirii acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerii nu pun softuri (sau chipuri, dacă softul nu se poate rescrie) fiindcă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total gresit singurii tuneri care fac softuri agreate vag sunt abt si revo, de altfel fiecare dealer vag are posibilitatea sa cumpere de la vag un pachet de tuning, acele pachete de tuning sunt facute de abt sau revo, dar asta imlica anularea garantiei a masinii si suportarea acesteia de catre dealer. Va spun asta deoarece am vazut cu ochii mei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi, ce este TOTAL gresit? Raspunsul la intrebarea daca la reprezentanta se poate pune pe masina lui, una de 150CP, un soft de la o alta de 180CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
total gresit singurii tuneri care fac softuri agreate vag sunt abt si revo

arata-mi si mie unde scrie asta undeva oficial ca sa regret ca nu am devenit eu importatorul acestor branduri (ca sa sti ca garantie dau si alte firme precum SKN, mcchip-DKR, Shiftech , Sportec etc dar acea garantie este printr-o polita de garantie platita catre un tert )

altfel mie-mi suna doar a zvon aruncat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!