Jump to content

Problema Emisii Co2


some
 Share

Postare recomandată

salut! si yo am fost acu vreo 2 zile sa vad ce-mi zic de noxe ca saptamana asta tre sa merg la rar si am vrut sa fiu preventiv! :) si mi-a spus ca nu mi-au iesit bine si ca e posibil sa fie de la sonda lambda. daca cineva care stie dupa rezultatele care mi-au iesit sa-mi spuna ca e da la sonda sau e altceva. mc

post-34310-1225544736_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • giony82

    6

  • some

    5

  • Cristi Sacalul

    5

  • alin12

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si as mai avea o intrebare... din pacate inca nu am acces la a deschide un topic nou. Am mai intrebat odata pe un alt thread dar acela a fost inchis. Un prieten a incercat sa imi conecteze un casetofon (al lui) pe masina mea. Din graba, sau alte motive a reusit sa bage firul de semnal (pentru boxa) din casetofon in masa (adica a bagat curent in finalii cass-ului si i-a ars). Bun, am stabilit ca lui i s-a ars cass-ul dar problema este ca nici mie nu imi mai da curent in acele fire. Am folosit o lampa de control improvizata din 2 fire si un bec mic care mergea direct de pe baterie insa legat la firele pt. casetofon nu se mai aprindea. Am considerat ca mi s-ar fi ars siguranta. Am intrebat pe forum mi-a explicat cineva unde gasesc siguranta si de cati amperi sa fie...am gasit-o insa colegul acela mi-a spus ca ar fi de 10A iar pe cea care am scos-o de pe masina scria 15A asa ca am pus una de 15A dar diferita ca forma (oricum nici cea veche de pe masina nu parea arsa, nu avea nimic topit sau vreun contact intrerupt). Si tot nu primesc curent. Siguranta care am scos-o este cea pt. Radio (asa scrie pe capacul de la tabloul de sigurante). Ce poate fi, imi mai puteti da ceva indicii poate nu trebuie sa merg neaparat la un electrician doar pt. asta. Imi este teama sa nu se fi ars vreun fir sau ceva de genul si sa ia foc pe acolo ceva intr-o zi. Voi atasa si pozele cu sigurantele insa claritatea lasa de dorit, fiind facute cu tel dar sper sa ajute.

In prima poza este siguranta care am gasit-o montata pe masina:

http://img220.imageshack.us/my.php?image=image017wm8.jpg

In a 2-a poza este siguranta care am cumparat-o si am montato eu pe masina:

http://img219.imageshack.us/my.php?image=image018nv7.jpg

In a 3-a poza sunt ambele sigurante pentru o diferentiere (mentionez ca ea a intrat in acel lacas destul de ok si parea a face contact acolo + ca am mai vazut una la fel dar era pt. altceva):

http://img61.imageshack.us/my.php?image=image019qt6.jpg

EDIT: Daca un moderator considera de cuviinta sa mute acest reply intr-un alt topic ori sa deschida un topic nou cu problema mea nu ar fi rau si nici o problema. MS

Modificat de Nykey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut un test de noxe la ITP, si dupa niste reglaje (schimbat si rotorul la delco) singura problema ar fi CO in turatii. Acuma e undeva la 0.48%-0.5% (fata de 1.29) , valoarea normala fiind <=0.3 dupa spusele inginerului de acolo. Tot el mi-a zis ca sonda lambda e buna. Singura varianta pare sa fi ramas un schimb de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am efectuat azi RAR-UL.Golf 3 din 94 motor 1.4 abd 44 kw.Dupa ce am fost pus sa turez masina 10 min incontinu vine unu la mine si spune ca nu ies gazele.Am fost intrebat daca am schimbat filtru de aer..dupa care aceeasi persoana vine si imi spune ca ma costa 60 ron sa trec cu brio.In final a iesit euro 2 cum scrie si pe acte.Concluzia o trageti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce sambata am fost si am efectuat testele, astazi am ridicat actele. Adica CIV-ul, Certificatul de autenticitate si anexa la certificat. Am iesit Euro 2, m-au bagat pe 1995 maine vad si cat e taxa. Vorbesc despre masina din profil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
I-am facut un test de noxe la ITP, si dupa niste reglaje (schimbat si rotorul la delco) singura problema ar fi CO in turatii. Acuma e undeva la 0.48%-0.5% (fata de 1.29) , valoarea normala fiind <=0.3 dupa spusele inginerului de acolo. Tot el mi-a zis ca sonda lambda e buna. Singura varianta pare sa fi ramas un schimb de catalizator.

I-am schimbat catalizatorul cu unul universal, vreo 250 ron. Cel vechi era gol golutz..nu mai avea nimic in el. CO este 0 acuma in ralanti si in turatii -_-

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la RAR sa fac inspectia tehnica si am

fost respins din cauza ca nu au iesit noxele.

Valorile sunt urmatoarele:

RPM-2960

CO-0,69%

CO2-14,3%

HC-0,063PPM

O2-0,68%

CO cor-0,69%

LAMBDA-1,009

TEMP------C

a iesit mare valoarea CO-0,69 %

ce este de facut?

astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin40, parerea mea e ca ai catalizatorul golit, daca ai posibilitatea sa intri sub masina sa verifici daca are ceva suduri "after market", se poate sa-l fi golit cineva, si eu am aceeasi problema si maine merg la RAR, sper sa mearga totul bine(cu spaga bine-nteles, ca fara nu il trec decat daca schimb catalizatorul si nu mai am timp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar belele :) Dupa ce am trecut toate verificarile, noxe, frani ..(nu au mai avut de ce se lega) mi s-a spus ca tre sa vin pe 12 dec pentru identificare motor pe motiv ca a fost schimbat. Judecand dupa "modul" de a spune al inginerului pare sa nu fie nici de rau, dar nici de bine. A auzit/patit cineva treaba asta?

Motoru intradevar a fost schimbat, am la el o factura din service din Franta, dar nu am reusit sa identific vreo serie care sa fie pe motorul actual.

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este identic cu cel trecut in acte , capacitate , model ( abd , abu , aex etc etc ) o sa fie destul de usor , te trimit la repoansonare , cei de aici posibil sa te trimita la notar sa dai declaratie pe proprie raspundere ca nu este furat , desi daca ai factura ar trebuii sa rezolvi pe loc.

daca lor li se pare ca nu corespunde sau difera modelul ( abd , abu , aex etc etc ) te baga la omologare individuala ceea e foarte scump.

Modificat de akileon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Cristi Sacalul

Buna,

Socrul meu are un golf 3 1.4 ABD. Problema ii ca a fost respins de 2 ori din cauza gazelor.

Dupa primul test s-a dus si a schimbat sonda lambda dupa care s-a dus inapoi,bineinteles ca a cazut cu brio.

CO CORR - 6.62

HC 200 si ceva

lambda - 0.63

Am verificat si catalizatorul, ii ok, sonda ii ok. Sonda veche era neagra si asta noua a inceput sa se innegreasca.

Bujiile sunt destul de negre.

Uleiul nu a fost schimbat,este negru.

Pe esapament scoate si un miros de benzina,presupun ca nu se arde complect si vazand bujiile deduc ca trebuie schimbate si ca amestecul este prea concentrat.

Senzorul de temperatura a apei nu stiu unde ii ca sa il verific.

In bord indica intre 70 si 80 si deja porneste ventilatorul.

Motorul trage,merge rotund

Eu am golf 1.6 ABU si ventilatorul porneste dupa 90 de grade.

Ce poate avea de nu face amestecul complect,ce senzori mai sunt implicati, ce sa verific?

Poate sa nu recircule gazele ca sa fie arse a doua oara?

am uitat sa zic ca are ceva improvizatie ce merge cu un furtun de aer la carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

nici filtru de benzina nu ii schimbat

ce poate avea de nu face amestecul corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai putea sa faci o poza sa vedem despre ce improvizatie este vorba ar fi excelent.Cred ca o parte din raspunsuri ti le-ai dat singur - consumabile neschimbate (ulei, filtre),verificate furtune,garnituri, esapamentul sa fie etans, o curatare a clapetei de acceleratie.Din descrierea ta imi dau seama ca masina nu a fost ingrijita, si chiar daca trage ok ma intreb ce consum ai pe de o parte,si pe de alta parte cum arata toate consumabilele...

Cat despre senz. de temp. acesta se verifica cu vag-com (cel din bord poate indica eronat fie din cauza senzorului fie ceasul in sine este decalibrat) - vezi ca este u topic legat de acest lucru.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cristi Sacalul tocmai am trecut prin asa ceva acum 2 saptamani. emisiile de CO la 3000 rot/min erau 9.99 :eek: maximul aparatului. am schimbat sonda lambda si sonda de temp a apei (e foarte importanta desi nu pare) si au scazut noxele mele pe la 1.5 la 3000 rot, apoi am dat putin avansul mai mic si au scazut si mai mult (dar nu prea mai tragea masina, nu avea forta) am fost sa fac noxele, au iesit mai bn (dar tot nu se incadrau). am pus banutu in buzunarul in care trebuia, si am trecut. prima data nici nu a vrut sa auda de bani la ce valoare scotea 1.6 abu al meu.

sper sa iti fi fost de folos. succes si numa bine! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Buna,

Spuneti-mi unde se afla senzorul de temperatura al apei.

Am mai observat ceva la masina ca scoate stropi de apa pe esapament.

Am atasat pozele cu improvizatia respectiva care era acolo de cand am luat masina.

Masina este adusa din germania( am luat-o din targ ).

In ultimele poze se vede si o mufa care nu mai este conectata la nimic. La masina mea este conectata. De la ce este?

completare poze

poz

post-66761-1282402004_thumb.jpg

post-66761-1282402061_thumb.jpg

post-66761-1282402195_thumb.jpg

post-66761-1282402480_thumb.jpg

post-66761-1282402550_thumb.jpg

post-66761-1282402612_thumb.jpg

post-66761-1282403052_thumb.jpg

post-66761-1282403093_thumb.jpg

post-66761-1282403130_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, acea improvizatie are rolul de a "iriga" cu apa calda baza corpului de injectie ca sa ajute aerul aspirat de motor sa se incalzeasca mai repede.

Senzorul de temperatura are o mufa cu 4 pini, patrata, si se afla sub delcou in partea fata a motorului, vezi ca senzorul trebuie sa aiba un inel colorat pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Am schimbat senzorul de temperatura al apei de pe Golf 1.4 ABD 44kw cu cel de pe masina mea 1.6 ABU 55 kw, aveau aceeasi culoare ( galben ).

Diferentele au aparut: nu mai se simtea miros de benzina la esapament ( miros intepator ).

Motorul se tura singur inainte sa schimb senzorul, adica oscila( mergea la o anumita turatie dupa care se tura putin apoi revenea la turatia anterioara.Am observat asta ascultand sunetul motorului )Dupa schimbarea senzorului mergea constant.

Inainte de schimbarea senzorului temperatura indicata in bord nu trecea de 80 de grade iar ventilatorul pornea aproape de 80 de grade.Dupa schimbare trecea de 90 de grade si pe la 95 cupla ventilatorul.

Senzorul de temperatura are importanta foarte mare.

Maine o sa facem o diagnoza la masina si un test de noxe sa vedem rezultatele cu senzorul bun.

O sa vedem si ce rol are instalatia improvizata.

Am schimbat uleiul, bujiile, sonda este noua si catalizatorul este ok.

Cum aflu rezultatele o sa revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare bine ca s-a rezolvat (adica merge spre bine). prin pasii astia am trecut si eu si stiu cum a fost. mai asteptam rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

deci in final dupa ce am schimbat senzorul de temperatura, bujiile, uleiul, sonda lambda, catalizatorul verificat (ok), toba etansa ( avea o fisura dar dupa catalizator) ,am scos si improvizatia ca sa nu mai traga aer fals,tot nu au iesit noxele.

am dat banul si gata.

am fost la cel putin 10 service-uri in cluj printre care si reprezentanta volvo ( cei de acolo nici macar nu stiau de unde sa apuce masina ).TOTI AU FOST BOTA !!!!!

multi s-au laudat ca au tester dar nu aveau adaptor ( la masina sunt 2 mufe mici cu 2 pini fiecare ).

Prima data cand nu mi-au iesit noxele l-am intrebat pe un mecanic din Turda care mi-e prieten ce probleme pot sa fie si el mi-a zis :

senzorul de temperatura a apei, sonda lambda, catalizator, toba sa fie etans.

ceilalti mecanici mi-au zis pe franturi, adica unu o chestie, altu alta, etc.

Este vorba despre un Golf3 1.4 din 93.

P.S AM AFLAT MAI MULTE INFORMATII DIN MANUALUL DE SERVICE AL MASINII SI DE PE FORUM DE CAT LA MECANICII LA CARE AM FOST( NU AM FOST SI LA PRIETENUL MEU CA NU AM APUCAT, PROBABIL IMI FACEA MASINA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am fost si eu azi la ITP, si am picat cu brio.

Mi-au spus ca CO2 a iesit de pe grafic, si ca amestecul nu e bun.

Mi-au recomandat schimbarea sondei lambda, verificarea injectiei, si verificarea catalizatorului.

Inainte de a ma apuca de lucru as vrea sa verific ce alte bube ar putea avea masina, si vreau sa va intreb unde as putea inspecta erorile masinii cu VAG-COM in Cluj-Napoca?

Mentionez ca am schimbat uleiul, filtrul de aer, si am pus bujii NGK BUR6ET noi noute tot acum 3 zile.

Si mie imi scoate stropi mici de apa pe toba, si sunt urme de funingine. Cand am schimbat bujiile am vazut ca toate erau negre cu funingine si doar varful de la electrod era caramiziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare si ajutor am schimbat si eu la inceputul anului garnitura de chiulasa la golful meu 1.8 benzina 90cp an 1994 cod motor adz...iar destepti de mecanici leam spus sa-mi schimbe o cunducta de racire (cuplaj conducta racire)....zis si facut dar mia indoit conducta de metal care iese din chiulasa si ajunge undeva in admisie am inteles ca-i mai spune conducta de gaze carter sau ceva de genul

unde o pot gasi sau daca are cineva sau poate sa ma ajute va rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
  • 2 months later...

din pacate suntem deja foarte putin la acest forum,asa ca vin si eu cu  o intrebare,daca se baga ceva taxe anuala (cum se vede aude peste tot)merita sa mai tinem un golf3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, atata timp cat o sa gasesc piese pentru el, o sa il tin, chiar daca trebuie sa strang bani 3 luni sa platesc taxele. Mentionez ca nu e masina de zi cu zi, ci o foarte mare pasiune combinata cu atasament emotional (e masina pe care am invatat sa conduc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!