Jump to content

Castrol Magnatec 5 W 40


rikimario
 Share

Postare recomandată

Feriti-va daca puteti de Castrolul de la noi, dupa indelungi experiente cu sortimentele lor, si pe vechiul Logan in care am pus Magnatec si pe Seat in care am pus Edge 5w40 tind sa cred ca e contrafacut. Din ce am inteles dintr-o sursa (inginer de service) uleiurile Castrol intra in tara la noi vrac (adica in butoaie) si este ambalat de diversi distribuitori in bidoane...problema e ca distribuitorii fac multe magarii si in loc de Castrol Edge cu proprietatile specificate de producator ai o marmelada de 2 lei care nu ai pune-o nici la TAF. Nu zic ca toate uleiurile Castrol de la noi sunt asa, nici vorba, dar este o cantitate mare pe piata contrafacuta si multa lume isi distruge motorul cu el. Sincer cand am avut Mobil 1 in motor am fost mai incantat si de performantele la rece si de zgomot decat acum cand am Castrol Edge 5w40 TITANIUM FST, care l-am pus in urma cu 3 luni. Uleiul a fost luat de pe Emag dar asta nu are relevanta pt ca nici Emagul nu stie ce poate sa fie in bidoane. Si inca ceva uleiul meu are punctul de curgere pana la -40 de grade. Pai la - 2 grade cat au fost zilele astea prin zona unde stau, era destul de gros, ma intreb la -40 cum se va comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu folosesc castrol edge titanium 5w40 c3 pe 3 masini si merg impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ai fi avut cand sa iti dai seama ca maxim 1 schimb puteai sa faci cu Titanium (aparut anul trecut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Magnatecul e un ulei bun (atat timp cat nu e contrafacut desigur) insa nu excelent.

Atat timp cat se schimba devreme, pana in 10.000 la mers extraurban si la 7500 in caz de regim sever de exploatare ( regim preponderent urban), nu vor fi pbme defel. Ideal e sa se schimbe la 6 luni, s-a discutat f mult in topicul ce ulei sa alegem despre aceste lucruri si importanta schimbului devreme.

 

Insa, comparativ cu alte uleiuri din aceeasi clasa de vascozitate, e subtire, aproape cel mai subtire dintre toate, fapt ce cauzeaza consumul lui in cantitate mai mare.

 

Atat timp cat nu se abuzeaza de masina in ultimul hal e un ulei decent ce va proteja motorul fara pbme.

Practc, e un ulei pt masina de familie, nicidecum pt masina ce se da pe circuit, unde e de preferat alt ulei, fara discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ai fi avut cand sa iti dai seama ca maxim 1 schimb puteai sa faci cu Titanium (aparut anul trecut)

deja la al doilea schimb,cu schimb la 10 000km, iar daca un ulei e prost e prost de la inceput.

eu am mai folosit castrol edge inainte si a fost bun.

povestiile cu ambalatul la noi in tara si cum se fac manarii sunt doar speculatii, gama castrol e cea mai vanduta in magazine.

de ce folosesc castrol? pai de ce sa-mi bat capul cu niste uleiuri care trebuie comandate online sau greu accesibile pe piata, cand asta se gaseste usor.

mai repede tind sa cred ca multi isi cumpara masini sh manarite, apoi dau vina pe uleiuri inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca uleiul sa prinda o culoare oarecum neagra si a cam scazut aproape la minim in 4-5 luni...Castrol magnatec 5w40 am folosit, trebuie sa fac si completarea ca am observat o usoara galagie mai mare la turatii fata de lunile precedente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul in cel mai rau caz trebuie sa fie maro inchis. Daca nu ai avut o pbma la aprindere (gen bobina defecta), caz in care uleiul s-a contaminat mult cu combustibil, atunci e posibil sa fi fost un ulei mai vechi, ce s-a uzat. Data viitoare verifica data inscrisa pe bidon. Teoria zice sa nu fie mai vechi de 5 ani, insa eu iti recomand sa fie cel mult o data a anului anterior.

Personal nu iti recomand sa mai mergi cu acest ulei mergi si schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, culoarea este un maro inchis . La aprindere nu stiu daca ar trebui sa le numesc chiar probleme pentru ca doar cateodata porneste mai greu putin trebuie sa tin cheia o sec sau o sec jumatate mai mult ca sa se aprinda ... Se si simte un usor miros de benzina arsa la uleiul din motor

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea mea era ca daca ai fi avut un missfire, sa zicem fie bujii uzate, fie vreo bobina cu pbme, benzina aceea nearsa iti afecta uleiul.

 

Daca nu, s-a uzat, oricum parca prea devreme. Eu am folosit magnatec si nu am observat sa se inchida decat dupa cca 10.000 Km, cel mai mult l-am schimbat la 13,000 cand era un maro usor mai inchis insa pus pe o hartie nu parea foarte inchis la culoare.

 

Dar cum zici ca ai sesizat un alt zgomot in functionare, eu zic sa schimbi preventiv uleiul.

 

Daca nu ai bani de un ulei mai scump, pune Mobil 3000 x1 5w40, Fuchs titan GT1 5w40, de regula nu te ajunge mai mult de 150 lei un schimb.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte si un miros de benzina arsa in ulei 


Anul trecut cand am cumparat masina fostul proprietar avea in portbagaj o sticluta de 1L a zis sa mai completez cand scade uleiul si ca peste 2000-3000 sa ii fac schimbul cu asta nu a mintit cand sa ii fac schimbul ca mi-a aratat factura cand l-a facut si unde dar a zis ca nu papa ulei si tot asa am stat cu ea pana la urmatorul schimb, cu ulei maro inchis inchis.Zici ca ar trebuii sa verific si bujiile? sau bobinele? la bobine nu stiu cum sa le verific....


Si probabil daca as trece la alt ulei care vad ca au acelasi pret si mobil 1 si castrol cel de 4L tot 100 ron costa , ar trebui sa schimb si filtrele(benzina , ulei) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimbi uleiul schimbi automat si filtrul de ulei. Cel de benzina se recomanda sa se schimbe pana in 60.000, desi nu e dat de vw un interval de schimb.

Bujiile se verifica vizual, iar daca se vad uzuri ale electrozilor, se schimba bujiile.

Cele cu platina duc 60.000 Km, cele cu nichel eu recomand sa se schimbe pe la 20-30.000 Km.

O bujie cand ejunge la timpul schimbarii nu trebuie sa prezinte urme mari de uzura, deci atentie si la acest aspect.

Ca timp, o bujie chiar daca nu are multi km, se schimba dupa 4 ani de stat in motor.

 

Bobinele nu trebuie sa aiba nici un fel de crapaturi, umflaturi pe ele, garnitura de cauciuc de la baza lor, cea care calca pe bloc sa nu fie rupta, tija (teava) ce intra in capul bujiei sa fie fixa, sa nu joace nimic, metalul din acea tija cel care intra in contact cu bujia sa nu aiba depuneri, sa nu fie negru.

Altfel, daca ai missfire sau arederea nu e completa, se altereaza uleiul cu benzina nearsa corespunzator si se va uza mult mai repede.

 

Daca ai motorul ce nu are bobine individuale, atunci trebuie sa verifici fisele, sa nu presinte crapaturi, sa nu aiba pete albe ce indica sucrgerile de curent, indeal ar fi sa le masori rezistenta (din pacate cum nu am motor cu fise nu stiu valoarea rezistentei), bobina la fel sa nu aiba fisuri, sa nu aiba umflaturi.

Evenatualele pierderi mai mari se vad cand e intuneric afara si privesti fisele, cu motorul pornit desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am pus magnatec dpf cel din poza de la emag am golf 5 cu dpf e f silentios chiar imi place cum se aude motorul codul de bare incepe cu 40 chit ca tot timpul am pus magnatec si sunt multumit chiar daca aud ca multi il critica!!

post-132013-0-74467100-1427402221_thumb.

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

omuletul are o concluzie fenomenala la sfarsitul testului ''indiferent ce marca de ulei alegi odata ce se raceste suficient de tare nu mai este lichid'' :coffee_lol:  o comparatie inutila intre un ulei mineral si un full sintetic realizat de David Owens de profesie sudor la Agri Tech BRAVO !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O porcarie de ulei, dupa 130 km de autostrada la 30 grade, are aceeasi vascozitate ca apa de la robinet! Am scos joja si picura ulei de pe joja, 2-3 picaturi! Cumparat Tracom Constanta, codul de bare incepe cu 4, in parte de jos DE....cica e ambalat in germania.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca are o vascozitate ca apa nu e ceva rau, conteaza hths-ul, adica rezistenta peliculei la rupere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu putem apreacia ca un ulei nu este bun dupa vascozitate, mai ales ca toate uleiurile indiferent de vascozitatea care e scrisa pe bidon au un HTHS cam de 3,5 care e minim pt. VAG, HTHS e vascozitatea la 150 de grade si e cam la fel si pentru toate uleiurile aprobate VAG: 0w30, 5w30, 5w40, 10w40 etc.

 

Si vaselina la 100 de grade se face "apa", deci ideea cu uleiul mai gros la rece e mai gros la cald in motor pica, exista cazuri dar nu e regula generala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!