Jump to content

Castrol Magnatec 5 W 40


rikimario
 Share

Postare recomandată

Au nume identice si indeplinesc norme diferite? Unde sint produse?

LE: le-ai vazut aici in romania?

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt identice. Difera doar eticheta spate, unde este adaugat si 505.01.

"manufactured in the eu". Cele la 5 L, le-am vazut in Franta la Norauto pe acelasi raft, la acelasi pret, acceasi eticheta (Castrol Magnatec B4) in fata, dar cu aceasta diferenta, pe eticheta din spate.

In Germania am vazut la 1L, dar fara 505.01. In portbagaj am 1L pentru completare, luat din Franta. Fix la fel (cu norma pt PD) am vazut si la o benzinarie BP din Luxembourg.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar am pus castrol edge si...sunt foarte multumit.

Acum dupa 12.000 km am mai completat vreo 200 ml :rolleyes: ce ziceti este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este OK. Ce nu e OK e ca ai pus intrebare despre edge intr-o discutie despre magnatec. Cauta ca e o discutie si despre edge si vei gasi acolo mai multe informatii.

@Roger

Poate raspunsul se afla aici:

post-521-1266821632_thumb.jpg

Adica se poate sa fie vreun facelift - noutate a celor de la castrol.

Ce nu inteleg e ca n-am gasit pe site-ul lor (si am cotrobait UK, Germania, Franta, Italia si...Rusia) Magnatec 5W40 B4 care sa respecte 505.01 ci "doar":

- Magnatec Diesel 5W40 B4

- Magnatec Professional 5W40 B4

post-521-1266821632_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am cautat azi ulei de nebun prin Milano dar nu exista o oferta asa bogata ca in RO, si dintre Shell / Agip / Tamoil / Total si Esso am ales Castrol Magnatec 5W 40 C3:

13032010255.th.jpg13032010254.th.jpg

Am dat 37 EUR pe 4 litri ... imi va mai ramane un litru pe care ori il completez la urmatoarea revizie cu altii 2 ori il tin acolo just in case.

Modificat de R4z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat de la o firma din Cluj bidon Magantec 5W40 C3 5L (la exact pt mine) tot made in the EU la 152 de lei.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intebare pentru toti cei care ati mai folosit acest ulei, vi se pare ca ar creste consumul sau ceva de genul asta ?!

Mie mi se pare ceva ciudat la masina dupa schimbul uleiului .. consumul e destul de mare, sa zicem ca 1.2 HTP e destul de silentios de obicei asa ca nu imi dau seama daca e mai silentios sau nu, si cam de fiecare data cand ajung acasa si bag masina in garaj .. aud ventilatorul (semn ca motorul s-a incalzit mai tare decat de obicei), lucru ce inainte se intampla doar daca faceam drumuri cu trafic maxim, solicitante, samd.

Am verificat nivelul uleiului si de fiecare data imi iese tija (joja?) aceea metalica murdara pana mai sus de indoitura unde "iti arata nivelul" .. dar omul a pus 3 litri la schimb, ce naiba sa fie !?

Modificat de R4z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie parca mi-a scazut consumul trecand de la 10W40 la 5W40 Magnatec fiindca e mai putin vascos. Nu vad cum s-ar simti cine stie ce hiper diferenta la consum intre 2 uleiuri.

offtopic: Consumul ti-ar creste de la faptul ca nu functioneaza termostatul si/sau senzorul G62. Mai putin probabil de le ulei.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mai fi si din cauza ca a crescut temperatura pe afara (aprox 17 grade) si anvelopele noi au o aderenta mai mare comparativ cu alea de iarna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R4z consumu o crescut mai mult ca sigur de la anvelopele alea bengoase care ti le-ai pus! eu asa cred!

195/60r15 mi se pare prea mult pt. un motor asa mic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gigik .. esti culmea cu argumentul asta :rolleyes:!

Am avut cam 35 000 km GY Eagle F1 GSD mai late si orientate spre sport decat actualele si consumul la fel, era destul de mic.

Stai linistit cu anvelopele de 15" .. nu sunt asa mari pentru "un motor asa mic".

Desi pot spune ca atunci cand aveam de 14" consuma in jur de 5.2 - 5.5 la drum intins.

Revenind la ulei .. e posibil sa fie prea mult pus ?! Sau sa nu fi curatat ce era initial ?

Mi se pare ca si motorul e mai incins decat de obicei .. innebunesc cu service-urile astea italienesti, cica e Bosch Car Service .. ce dreaq mi-or fi facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cartea de exploatare a masinii:post-10189-1270137987_thumb.png. Daca la verificare nivelul depaseste zona "A" trebuie neaparat sa mai scoti din el altfel risti sa deteriorezi catalizatorul,etc. Atentie nivelul uleiului trebuie sa-l verifici la cald, la apr.3 min. dupa oprirea motorului. Eu am bagat 2,75 l si nivelul este exact la jumatatea zonei "B".(avem acelasi motor AZQ/BME-difera numai managementul motorului).

Eu am facut schimbul de ulei acum o saptamana si pot spune urmatoarele: Pana la schimbul asta am folosit numai ulei LL "Castrol SLX Professional PowerFlow LL III-5W-30(503 00)" iar acum am bagat "Castrol Magnatec 5W-40-A3/B4(502 00). Chiar de la schimbare am constatat un mers mai zgomotos al motorului. Urmatorul schimb voi reveni la LL, chiar daca este 5W-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva daca intre

Castrol Magnatec 5w40 (ACEA A3/B3, A3/B4,C3;API SM/CF; VW 502 00, 505 00; MB-Approval 229.31

si

BP Visco 5000 5w40 (ACEA A3/B3,A3/B4,C3;API SM/CF;VW 502 00/ 505 01/ 505 00; Ford WSS-M2C-917-A)exista vreo diferenta?

Producatorul este acelasi BP pt amandoua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intrebare:

am cumaparat

- 4l Magnatec 5W40 C3(API SM/CF;ACEA A3/B3, A3/B4, C3;VW 502 00, 505 00;MB-Approval 229.31)

si separat am primit

- 1l Magnatec 5W40 A3/B3(PI SL/CF;ACEA A3/B3;VW 505 00;MB-229.1),

pot sa le amestec intre ele?

intrebare:

am cumaparat

- 4l Magnatec 5W40 C3(API SM/CF;ACEA A3/B3, A3/B4, C3;VW 502 00, 505 00;MB-Approval 229.31)

si separat am primit

- 1l Magnatec 5W40 A3/B3(PI SL/CF;ACEA A3/B3;VW 505 00;MB-229.1),

pot sa le amestec intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am cumparat din Italia 5w-40 c3.Mi se pare ciudat faptul ca specifica ,ca este fully syntethic, iar sistemul de deschidere al bidonului este schimbat.

23082010043.th.jpg23082010044.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat acum in an dupa cum am zis mai sus bidon de 5L ca si cel din poza din postul #30. Avea pe el un cod cu BE (probabil de Belgia) si scria in Franceza si Olandeza.

De cateva zile m-am uitat si am gasit la noi in magazine tot la bidon de 5L ca si cel de mai sus. Vedeti ca au bidonul diferit... De cel de acum in an sunt foarte multumit, sper ca asta cu ambalajul schimbat sa nu fie rau. Oricum o sa mai inceerc sa caut ca si cel de anul trecut de la firma respectiva din Cluj ca ei ziceau ca de aceea au pret bun la el fiindca sunt importator direct. (probabil din Franta, Belgia sau Olanda).

post-37459-1282568845_thumb.jpg

post-37459-1282568852_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna

Am vazut zilele trecute intr-un magazin: Castrol Magnatec 5W40 cu norma 505.01 pentru DPF. Exista asa ceva? Eu am indoieli serioase ca ar merge la o masina care cere norma 507.00 in ciuda insistentelor vanzatorului. O fi pentru masini dotate cu DPF din anii 2000-2005?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Foloseste careva ulei REPSOL ELIT EVOLUTION 50501. Este ok? Sunteti multumit de el? Au folosesc Liqui Molly. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am vazut zilele trecute intr-un magazin: Castrol Magnatec 5W40 cu norma 505.01 pentru DPF. Exista asa ceva? Eu am indoieli serioase ca ar merge la o masina care cere norma 507.00 in ciuda insistentelor vanzatorului. O fi pentru masini dotate cu DPF din anii 2000-2005?

Exista, uite asa arata bidonul:

540dpf.5.jpg

Nu are aprobarea VW 507.00 (doar 505.00 si 505.01) deci nu e OK pentru motoarele DPF de la VW. Eticheta e derutanta, pentru ca scrie ca e pentru VW, dar se refera la motoarele diesel fara DPF.

In schimb are specificatia ACEA C3 care e ok pentru motoare cu DPF gen Ford, Volvo, Saab, Mazda, Hyundai, Fiat, etc (la care se cere aceasta norma).,

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre primele masini VAG cu DPF si adtiv de curatare ---> 2005, acestea necesitau la vremea respectiva VW 506.01. Deci Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF nu indeplineste nici aceasta norma. Intre timp norma VW 506.01 a fost inlocuita cu VW 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca exista si ambalaje pe care scrie ca este hidrocracat

ulei-castrol-magnatec-diesel-5w-40-dpf-5l.jpg

Oare singura solutie este sa cautam cum este vandut la nemti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este vandut si la nemti, HC-synthese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am vazut si eu o oferta buna la Castrol Magnatec 5W-40 Diesel DPF (Fully Syntetic)  ... Se potriveste la ALH meu non PD?

Ce e derutant pt mine e termenul de DPF....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!