Jump to content

Cauciucuri De Iarna


Costasd
 Share

Postare recomandată

eu am 185/60R14...si nu sunt nici prea inguste,dar nici prea late...mi se par chiar a fi perfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat in alta sectiune, dar intreb si aici, nu se stie cine pe unde se uita:) a incercat cineva 195/65 R15? pe golf 3? nu stiu daca conteaza asa mult dar eu am model variant,an 1997.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Drakoo2222 eu am 195/65/R15 pe spate si 195/55/R15 pe fata. Cu talon de 65 sunt cam mari pt Golf 3...parerea mea. Zic asta pentru ca daca e incarcata masina mea cu 5 oameni in curbe sau la gropi imi freaca cauciucurile in aripile interioare pe spate. Poate e si din cauza ca e mai soft suspensia...dar totusi consider ca e prea mult. Parerea mea. Nici manualu nu accepta dimensiunile astea...desi dobitocii de la RAR mi-or trecut in talon 195/65/R15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt ontopic... oare sunt de vara sau de iarna? :rolleyes:

post-39289-1261419806_thumb.jpg

post-39289-1261419856_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drakoo2222 gumele din pozele tale par a fi de iarna analizand tipul de floare. E usor sa-ti dai seama.Cauciucurile de iarna sunt facute dintr-un material mai moale care nu se intareste la frig, cum se intampla cu cele de vara , permitand astfel o aderenta mai buna pe zapada. Din cate imi aduc aminte temperatura maxima la care se pot folosi este de 7grade C. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca gumele stau cu niste jante pe o masina ca in poza de jos,nu sunt ale ei originale,sunt aftermarket aduse de prin germania, si tot stau acolo nu s-au miscat de vreo 2 ani,sunt fff putin rulate,maxim 100 km, si ma gandeam sa fac ceva cu ele....ca tot stau degeaba.

Apropo...nu intrebati de unde am aratarea asta de masina:))

and btw...scuze pt offtopic...:blink:

post-39289-1261421050_thumb.jpg

Modificat de Drakoo2222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt ontopic... oare sunt de vara sau de iarna? :icon_thumright:

Din inscriptia MS sunt mixte cel putin asa stiu eu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M+S = mud & snow

* peste 100 = rezistenţă bună,

* 100 = rezistenţă normală,

* sub 100 = rezistenţă redusă;

...am gasit explicatia...sunt all season...sunt cam pt 4x4 ...in fine...multumesc celor care mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa vedeti dimensiunile indicate de producator pentru jante si anvelope precum si presiunea din pneuri uitati-va in cartea masinii , dar cum marea majoritate nu au aceasta carte , toate aceste date sunt trecute pe capacul de la rezervor (cand deschizi capacul sunt acolo inauntru pe o eticheta)

pt golf 3 merg jante pe 13 , 14 , 15 (recomandate de VW)

195/50/15 , 185/60(65)/14 si pe 13 nu mai stiu acuma...

desigur sunt si oameni care au pus si alte dimensiuni fara sa observe vreo problema , dar pentru cei care vor sa fie "ca la carte" cam astea ar fi...

spor la drum si atentie marita !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M+S este anvelopa de iarna.

175/70/13 cu mici diferente (de ordinul mm) este egal la circumferinta cu 155/80/13.

Daca s-ar putea pune ceva de genul acesta pe V-ul meu credeti-ma ca acela l-as pune (pe zapada afanata si gheata este cea mai buna solutie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva a folosit anvelope NANKANG SV2 rog sa posteze impresiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... fiecare producator renumit de anvelope are si o divizie low cost a sa. Spre exemplu veti gasi cu siguranta cauciucurile Dayton prin hypermarket-urile care ne inconjoara. Ele sunt divizia low cost a producatorului Bridgestone.....

Tin sa te sustin, deoarece am dayton , al doilea sezon la rand. Vreau sa spun ca sunt niste anvelope deosebite (si daca mai zic si de pret...). Vara am Toyo proxes T1R pe care majoritatea le cunosc ca fiind de top. Folosite la temperatura potrivita as zice ca au aceeasi aderenta la franare si la demaraj. In viraje toyo sta mai bine pe pozitie dar nici cu dayton nu reusesc sa rup aderenta in curbe decat foarte greu. Le-am testat pe mai multe feluri de zapada si chiar daca nu am abs, isi fac treaba exceptional. Nu cred ca o sa apuc sa folosesc lanturile, pentru ca am mers inclusiv pe un camp unde era zapada pana la praguri......si m-am plimbat ca un tractoras.... :rolleyes:

Tin sa spun ca pe cat sunt de bune cele de vara, in momentul in care temperatura de afara a scazut sub 10C, acestea dadeau deja semne de "impietrire", astfel incat la franare era foarte sesizabil fenomenul.

Cei care cred ca cele de vara sau all season sunt o solutie valabila si pe timp de iarna , sa se mai gandeasca :

M+S sunt anvelope all season.

M+S = mud + snow ....inscriptia poate fi gasita in primul rand pe cele de iarna, dar si pe cele all season.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!