Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Nu a citit, e mai usor sa intrebe inca odata acelasi lucru !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regula Florin, am sa verific, multumesc.

Wearered, si eu am avut aceasi problema plus ca aveam si pedala tare. Eu am avut problema la stutul de la pompa de vacuum, avea joc acolo, am cumparat Bison Epoxy metal si s-a rezolvat. Masina nu mai intra in limp mode si am si frana perfecta. Prima data am dat jos turbina si am curatat-o dupa care am lipit stulul. A mers un timp pana a inceput sa faca debitmetrul de aer figuri, dupa care l-am schimbat si pe acesta si pot sa zic ca nu mai am probleme deloc. Merge si 200 masina, ceea ce nu facea cand am luat-o :))

Modificat de Andrei1496
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit...stiu de valva N75, stiu de debitmetru, stiu de furtune, stiu de geometrie. De asta am intrat pe forum....fiecare mecanic sugereaza altceva. Nu postam aiurea daca nu aveam ceva background in spate. Doar vi-am zis ca am facut si test cu VAG-ul

Modificat de wearered
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine am rezolvat si cu senzorul de nivel ulei, era din cauza faptului ca nu era bine bagata mufa de la switch-ul capotei, si nu am vazut asta pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/5/2016 at 10:09 PM, wearered said:

Normal ca imi da 17965..charge pressure... Ma poate cineva ajuta?

Te ajutai singur daca scriai toata eroarea si cautai chiar si pe google. 17965 - charge pressure control positive deviation

Ia vezi in topic ce scrie la eroarea asta. Nu-i destul ca "stii de valva N75, stii de debitmetru, stii de furtune, stii de geometrie". Si daca le stii, de ce nu-i clar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.. am si eu passat 85 kw si 116 cai. am avut o problema cu un injector , l-am schimbat toate bune si frumoase dar dupa ce l-am schimbat masina nu mai intrerupea cum facea cand era injectorul defect dar am constatat ca nu mai trage , ca nu mai are vlaga. o accelerez , urca turometrul dar nu se accelereaza deci la 2000-2200 rpm ajung abia la 60km/h. am fost la un mecanic si mi-a spus ca e devina debitmetrul. Imi poate spune cineva daca a avut aceleasi probleme si daca e adevarat ca poate fi de la debitmetru.mentionez si faptul ca incercarea de a o calca mai tare cateodata mai smuceste..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil. Poate fi simptom de debitmetru.

A facut ceva loguri in mers sa vada ce masoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pus un tester pe ea in timp ce o accelera la 3500-4000 rpm si mi-a spus ca debitmetrul nu are parametri normali , mai exact urca peste parametrii normali.si mi-a spus ca testerul ii arata ca acel debitmetru e defect. a schimbat putin debitmetrul cu unul nou dar rezultatul e acelasi si spunea ca poate fi de la o mufa care duce la ECU.

 

POATE FI SI DE LA ALTCEVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

Detin un Passat 1.9 TDI 2001,101 CP si am o problema cam delicata.Intr-o dimineata foarte grabit nu am asteptat sa se incalzeasca motorul si i-am cam dat talpa.Si in treapta a 3-a la 3000rpm mi-a taiat dintr-o data pedala.Deci nu se accelera aproape deloc dupa si eram cu pedala la fund.Am oprit motorul,am repornit si-a revenit. De atunci imi face la fel la 2800-3000rpm imi taie pedala,chiar duminica am patit sa imi taie pedala si motorul avea 70grade.Uni au zis ca s-ar putea sa fie de la turbo, dar am citit undeva de limp mod nu stiu ce inseamna exact nu am gasit prea multe informatii.Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un sfat.

Va multumesc anticipat!

12360328_921106201299333_3918604050533227292_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la service si nu-i mai da forje cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se numeste limp mode - fa un log in mers cu vcds-ul se vedem ce valori ai, in functie de ele vedem ce ai de facut. banuiesc o geometrie imbacsita la turbina.... dar pana nu vedem cu exactitate, doar povestim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.multumesc mult o sa fac o curatare la turbina si un log si revin cu raspuns,O zi buna sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai log... dupa care vedem ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Robertadrian20

Salut ..am si eu o problema cu vestitul limp mode..lunea trecuta am reconditionat turbina ..nu stiu daca pot sa zic unde ca sa nu se considere reclama..in fine..turbo e nou..tot schimbat in el..actuator nou..echilibrata pe banc..actuator reglat conform standardelor ( baietii sunt profesionisti) ..am montat turbina..ulei nou..filtru aer nou..filtru ulei nou..inele de etansare la tubulatura care pleaca din turbo-intercooler-egr , si alea noi..intercooler spalat..galerii..furtune..absolut tot deoarece mi se rupsese axul turbinei si bagase ulei peste tot..bun! Am montat turbo si am observat ca la 80 imi taie puterea. Dupa isi revine din senin si trage pana la 100..la 120 moare din nou..iar isi revine si trage pana la 140 iar de acolo isi mai revine doar sa opresc motorul...debitmetrul e si el nou..ar mai putea fi n75? Sau senzorul de presiune de pe intercooler?cum incerc valva unisens de la vacuum..cea alb cu negru? Daca suflu sau trag se comporta ca si cum ar fi bisens..nu simt nimic diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva pe un sens poti sufla iar pe celalalt nu, daca e unisesn trebuie sa o schimbi apoi faci vestitul log/BS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertadrian20
în urmă cu 2 ore, romytaxy a scris:

Valva pe un sens poti sufla iar pe celalalt nu, daca e unisesn trebuie sa o schimbi apoi faci vestitul log/BS.

Pe a mea suflam astazi si in partea neagra si in partea alba..nu se simtea nimic..aerul trecea foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robertadrian20

Ma poate ajuta cineva cu un log in bucuresti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe unul din colegii Pronet/Al Bundy/Florin/Spido sunt toti din Buc./toti te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor!

 

In ultima perioada, din cand in cand iau si eu limp mode cu Passatul meu, azi m-am ocupat putin de masina, ce am observat:

 

- am cateva furtune vacuum cu tesutul rupt, in zilele urmatoare le voi schimba;

- am tras cu limba de tija actuatorului, si am observat ca se misca aproximativ 1 cm. Este in regula, sau ar trebui sa se miste mai mult?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine dar sa miste usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, calin.g said:

E bine dar sa miste usor.

Pai mi-a trebuit un pic de forta de vacuum, atat am putut dezvolta maxim.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara furtunase de vacumm OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Marius18MRSMMR

Salut colegilor! Am tot citit pe aici insa nu am gasit nimic de presiune scazuta la turbina. am urmatoarele erori : 

3 Faults Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28) 
            P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) 
            P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-00 - Negative Deviation

in cazul asta cu presiune scazuta ce este de verificat? doar furtunasele de la vacuum si tubulatura de la turbina.. intercooler  sau pot fi si altele in cauza?

Multumesc ! si imi cer scz daca poate totusi a mai fost discutata pe undeva prb asta , insa eu citesc de cateva ore si nu gasesc nimic in legatura cu  negative deviation  ci doar cu positive deviation.

Modificat de Marius18MRSMMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!