Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

pai nu tu aveai eroare pe admisie??

NU logul trebuie sa aiba 1 min.ci BS(pt.a avea timp ca actuatorul sa faca cateva curse iar EGR sa faca cicluri de inchis/deschis).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si sa merg cu mufa de MAF scoasa, la fel iau limpmode, singura diferenta este ca trage mai slab masina, inca de la inceput, treptele 1,2,3,4,5.

Cum ai mufa de la MAF?

1x5 pin sau 2x3 pin?

Cred ca 1x5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy   Eu am eroare pe admisie.

Oare pierderea de presiune la turbo si la EGR vine de la clapetele de admisie, credeam ca aerul din turbo+gazele de la EGR ajung la admisie, deci turbo si EGR sunt inainte de admisie, deci eroarea de la admisie nu influenteaza cele doua piese. Asa credeam eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa este cu 5/6 fire dispuse pe 2 randuri, iar firul aferent nr 4 lipseste.

inca o data, pt a fi bun log-ul trebuie sa merg 1 min in fiecare treapta cu turatii de la 1800-4000 sau cum mai exact ca in acelasi timp trebuie sa fie si pedala la podea?!!?!?!?!?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai...

PE LOC: Intri pe Basic Settings apoi pe grup 003 si dai LOG, denumesti fisierul apoi in partea de sus dai ON si lasi asa minim 1 minut.

La fel si pe 011. In folderul Log aflat in locatia unde ai instalat VCDS vei gasi 2 fisiere format .csv.

In legatura cu MAF...am avut si eu ceva asemanator la masina mea (1Z care e aproape la fel cu AFN) cu MAF ca al tau. Am inlocuit si e OK acum.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, numai că la tine este una din situaţiile când nu se accelerează singur motorul la 1400 rpm. Aşa că refă logurile şi ţine tu acceleraţia cât mai constantă pe 1400 rpm pe toată durata logului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum sunt ok şi pentru moment nu te mai chinui cu log în mers pentru că pierzi vacuum pe undeva (diferenţa între on/off este mult prea mică în amblele loguri şi ori sunt înţepenite ambele valve, ceea ce este mai puţin probabil, ori pierzi vacuum).

Verifică membranele de la toţi actuatorii - EGR, capsulă vacuumatică turbo, valva shut-off (tragi aer cu gura şi vezi dacă rămâne limba lipită şi trebuie să se vadă şi dacă cursa lor este ok), furtunaşele, ştuţul de la pompa de vacuum.

Când o să ai în BS003 o diferenţă de vreo 200-250mg între on/off şi în BS011 măcar 100mb (nu ştiu exact valorile pt maşina ta) atunci poţi să te apuci de verificat altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa lungi si lungi cautari, am gasit problema... am inceput cu schimbarea MAF-ului... am pus unul care stiu ca functioneaza, fiind luat de pe un a4, tot afn, al unui prieten.. a mers, o distanta de vreo 30km.. niciun limp... dar parca tot slabut trage.. pentru ca totusi ulterior sa iau limpmode.. probabil cand s-a incalzit mai tare..

surpriza.. am ajuns, si am inceput sa caut pana cand dau jos capacul de pe motor, exista o conducta acolo care merge din turbo si se intalneste cu alta in stanga motorului, partea de sus, celalalt capat fiind in motor, undeva jos din cate am vazut eu, ei bine aceasta conducta are 2 taieturi, de vreo "numai" 2 cm... :) iar cand am incerca sa o dau jos sa o repar pana vine alta conducta pe sapt viitoare, ce s-a putut intampla, in partea de jos s-a rupt... si cu toate ca mai aveam una de pe o alta masina, din dezmembrari, si aceea e rupta, in concluzie pauza pana sapt viitoare cand vine conducta care sincer nu stiu cum o pot monta pentru ca acolo unde intra in motor este si pompa de motorina ...si filtre ...si cabluri ...si mufe ....si senzori ...si tot :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este şi asta o explicaţie pentru diferenţele foarte mici care apar în loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul despre care vorbesc se numeste: furtun epurator gaze, cod: 028103491J, am atasat si poza. sa fie el motivul pentru care iau Limp Mode?

post-79323-0-53155600-1437977689_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat furtunu' despre care am scris mai sus, iar pe urma am dat de alte probleme, ce-i drept mai mici care le-am remediat ulterior, ideea este ca si cu furtunul schimbat, tot am mai luat un limp mode, unul... in conditiile in care luam limp mode la orice accelarare in treptele 4,5.. doar daca apasam accelaria f f f incet si treceam de 110kmh scapam cumva... pana la un moment dat. Ramane de vazut ce mai am de verificat.... poate ma mai ajutati cu o parere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu niste log-uri dupa schimbarea furtunul, in treptele 3 si 4 nu iau limp mode, nici in treapta 5 daca ii dau blana, talpa la podea, dupa cum se orbserva si in loguri. Limp mode iau la accelarari relativ finute, normale le-as spune eu, condus intr-un mod normal. Am incadrat cu galben, in logul aferent treptei5 perioada unde iau limp. Va rog mult sa ma ajutati cu interpretari si despre ce e vorba, ce sa mai verific ca deja ma dispera masina asta si joi trebuie sa plec in concediu cu ea :(

Trebuie sa mentionez si faptul ca minunatul limp apare doar dupa ce temperatura apei atinge 90C, practic dupa ce se incalzesc motorul/turbina si alte cele.. mai exact dupa vreo 10km.

 

Eu din cate vad iau limp pe presiune pozitiva in treapta 5, la un mod de condus normal... va rog sa ma corectati daca gresesc.

Am verifica actuatorul de deasupra turbinei, axul respectiv are un joc destul de mare, in opinia mea, am incercat sa vad la alt motor identic si acel joc aproape ca nu exista... iar la mine are un joc de cat sa spun.... cat ai tasta o litera... :). Scuze pt exprimare, dar nu gasesc ceva mai explicativ momentan.

 

 

 

1366.8 1438.2

1040.4 1081.2

1020 1020

1020 1020

1020 1020

 

Am facut log-uri si la BS, 003 si 011...

 

Multumesc mult.

treapta3.xls

treapta4.xls

treapta5.xls

bs003.xls

bs011.xls

Modificat de VoYKuX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din ce văd acolo iei limp din cauza presiunii prea scăzute nu suprapresiunii.

În continuare turbina nu face presiune şi din punctul meu de vedere nu pot decât să repet ce ţi-am scris mai sus.

Ca să te convingi, fă BS atât pe 003 cât şi pe 011, dar scoate furtunaşele de vacuum din actuatorii de la EGR şi turbo şi fă vacuum pentru on/off cu o seringă de vreo 20 ml, apoi uită-te pe loguri să vezi care este diferenţa între min/max (presiunile/debitele nu vor mai fi în funcţie de cum dă ECU on/off  ci după cum manevrezi tu vacuum-ul cu seringa). Dacă situaţia rămâne la fel atunci actuatorii sau geometria sunt blocate, dacă ai diferenţa măcar 200 mg la Egr şi 100-150mB la turbo ar trebui să verifici mai bine partea de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa inteleg ca trebuie sa scot furtunasele de EGR din ambele parti, sa fac presiune cu o seringa, sa vad daca EGR functioneaza ok? Dupa care, aceeasi treaba la actuatorii de la turbina... Insa ce nu inteleg eu exact este care furtunas si cand trebuie sa ramana bagat si care nu in tot acest test? Scot mereu doar furtunasele pt care fac presiune cu seringa, dupa care le pun inapoi si trec la urmatorul actuator... Nu? Am observat ca atunci cand scot furtunasele din anumiti actuatori se aude un pssit, cum ar elibera presiunea din ei.. Banuiesc ca aceia sunt OK, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

voykux ,nu ai vaccum suficient nici la turbo nici la egr.nu fac ciclul inchis/deschis decat f putin....si nu cred ca sunt sparte amandoua....ar trebui sa masori vaccumul la pompa tandem...

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoți furtunul din egr de exemplu și conectezi seringa la egr printr-o bucată de furtun de combustibil. Faci testul, pui la loc furtunul de vacuum și repeti figura la turbo. Fâsâitul ală când scoți furtunarul de la actuator este normal, dar el nu spune nimic despre valoarea depresiunii. Pentru asta ți-ar trebui un manometru de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles unde sa verific la EGR... Iar la turbo, scot furtunasul de la actuatorul de deasupra turbinei si incerc sa fac presiune acolo cu seringa, dar cel de la EGR il reconectez cand am terminat, nu? Iar daca are aceleasi valori care le am acum este problema la EGR sau actuator, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai un ceas de vacuum sigur nu o sa reusesti sa identifici problema.

Iar cu seringa trebuie sa faci vacuum nu presiune...adica sa tragi de pistonasul seringii nu sa impingi. Cand faci testul cu seringa la actuator turbo, furtunul de la EGR trebuie conectat in el sau obturat.

Studiaza putin principiul de functionare a actuatorului turbinei si a EGR si o sa-ti dai seama sigur ce trebuie sa faci.

 

 

 

 

Pe grup 007 poti vedea temp aerului pe admisie si in functie de valoare poti ajunge la o concluzie

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.. Am citit pe undeva ca si intercoolerul poate cauza limpmode... Avand in vedere cam circulat o vreme cu masina luand limpmode in treptele 4 si 5 indiferent de cat putin sau mult acceleram... Se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-79323-14390538454184_thumb.jpg

Aceasta supapa trebuie sa permita trecetea aerului DOAR dinspre partea alba spre cea neagra, nu? La mine permite din ambele sensuri... Ceea ce cred ca nu e normal... Poate cauza limpmode la accelerari moderate in treapta 5, iar la accelerari puternice(talpa la podea) sa nu intre in limpmode? La fel cum imi face mie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat una din cauzele limp.. acum diferenta in bs011 este aproximativ 100 intre on si off.

Cauza: furtunasul de la actuator nu este cel original si e oarecum adaptat. Pt ca este mai subtire si nu intra in valva de jos s-a folosit partial bucata originala pt a-l introduce in valva de jos si prelungit prin ceva chestie de plastic in furtunasul mai subtire, iar acolo era destul de largit furtunul ...am rezolvat temporar cu o faseta, iar valorile vad ca s-au modificat, si in 50-100 de km m-am ales cu un singur limp... ceea ce e considerabil imbunatatit. Ramane de vazut ce mai am de verificat pt a avea valorile recomandate intre on/off si la egr... eventual o curatare sau valva de pe furtunul de sus, n75 sau n18?

 

am atasat si log-urile de la bs011.. bs003 nu avea rost pt ca sunt la fel.

 

Alte recomandari va rog?!

bs011-old.xls

bs011-new.xls

Modificat de VoYKuX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va multumesc tuturor pt ajutorul acordat, pana la urma am rezolvat problema cu sfaturile voastre; o alta conducta f subtire, mai subtire decat un pix,  a fost fisurata, cea care vine de undeva de jos si intra in furtunul de admisie langa n75 sau n18... asta cu toate ca am platit vreo 200 lei la un mecanic pt a-mi spune: "masina merge in parametri OK, doar in anumite situatii probabil transmite/primeste ECU informatii gresite, asta cauzand limp mode" ...Mentionez ca are si o reputatie buna, fiind recunoscut ca un mecanic care repara turbo si alte probleme care cauzeaza aceasta disfunctionalitate. El mi-a masurat valorile in treapta 3, cu toate ca i-am spus ca in 3 imi merge ok, doar in 5 si uneori in 4 iau limp-mode, insitand sa ma convinga ca in treapta 5 e imposibil de masurat ca se schimba f repede si nu apuca sa le vada si ca problema mea vine de la ECU, acesta fiind putin modificat pt un plus de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!