Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

sal am si eu o problema la pasat b5 cred ca intra in limp mode. de fiecare data cand vreau sa accelerez un pic mai puternic imi taie puterea.si asta de la treapta 1 pana la 5a.am facut test vag si imi da o singura eruare adica intake manifold pressure sensor {g71} control diferrence-open or short to plus?am verificat furtune nu are pierderi.sensorul cred ca este acela din cutia calculatorului am curatat acolo ca era putin ulei am inlocuit furtunele si tot face nu stiu ce sa ai mai fac va rog ajutatiima cu niste sfaturi.ms mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ta se refera la senzorul de presiune a turbinei. I se mai spune si senzor MAP. Ori e dus de tot ori ai probleme cu cablajul sau mufa lui. Senzorul se afla pe tubulatura turbinei. Ti-am pus o imagine cu unde se afla senzorul tau. 

post-55955-0-18497100-1361434306_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba G71 - deja ti-a postat Lau unde este amplasat.

 

in ECU ai senzor presiune atmosferica - nu are legatura cu eroarea ta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tubulatura nu se afla nici un sensor am desfacuta si curatat toata tubulatura nu are decat sensorul de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de masina din semnatura ta atunci senzorul se afla 100% acolo. Asa ar trebui. 

Pe tubulatura nu se afla nici un senzor de temperatura. Doar senzorul MAP care ti l-am incercuit in poza. 

Ori nu cunosti componentele de pe motorul tau ori e vorba de alt motor. 

De aceea ti-am pus poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi scrie in acte nu am masina de mult tip motor afn 81 kw si credema nu am nici un sensor din ala pe tubulatura masina este din 97 mai are in alta parte sensorul asta sau cum pot sa dau de el

Modificat de sav87.costy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

savy, nu ai senzorul acela incercuit, din poza postata de Lau  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ti-a fost modificata tubulatura pe acolo. Atunci nu stiu ce sa-ti zic.

In orice caz fara senzorul ala turbina nu poate functiona normal si implicit nici motorul.

Vad ca esti nou pe forum. Ai cumparat masina recent? Daca da ar trebui sa intrebi fostul proprietar de ce a anulat senzorul si de ce a fost modificata tubulatura turbinei. Altfel va trebui sa refaci totul pe acolo daca vrei ca masina sa mearga normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a fost adusa anul trecut in tara nu prea a folosito masina merge bine trage doar daca nu o calc daca e sa ma dau la ea sau sa ma bag intro depasire mai grea  nu am ce sai ai fac se taie puterea si trebuie sa ai iau contactul si sa il pun inapoi ca sa traga iaresi dar  acel sensor nu poate sa fie in alta parte si inca ceva dimineata cand este rece pana se incalzeste motorul imi scoate fum alb albastrui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal acolo ar trebui sa fie senzorul. Asa e din fabrica. Dar daca ti-a fost modificat pe acolo atunci noi nu avem de unde sa stim ce ti-a modificat/mutat pe acolo. Acea taiere de putere se numeste limp mode si apare cand sunt probleme cu turbina (senzori,geometrie murdara, etc). Ca sa-ti dai seama de ce iei limp mode (acea taiere de putere) va trebui sa faci niste loguri in mers cu ajutorul VCDS si sa le postezi aici sa ne uitam peste ele sa vedem ce e in neregula. 

Fumul albastrui-alb dimineata poate fi de la turbina (iti mananca uleiul) sau se infiltreaza ulei pe langa supape (peste noapte) si iti intra in cilindru si la pornire se arde impreuna cu motorina ceea ce rezulta fumul albastru. 

Incearca sa scrii corect romaneste data viitoare. Foloseste semnele de punctuatie cu incredere. Nu se intelege nimic din ce scrii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul lui MAP e ala din ECU, in care intra ulei. De exemplu: am avut 2 passat, ambele AHU 90 cai. Unul avea map pe tubulatura turbo, ca in imaginea postata mai sus, si unul avea map incorporat in  placa ECU. Sterge bine acolo, schimba eventual furtunasul ala, asigura-te ca nu are pierderi.cut_old_map.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la primul model de B5 - cred ca 1996 cu 1997 - nu ? Cele cu ECU mare - am intalnit ulei pe liniile de vacuum si ajunge si-n ECU

 

parca din 1998 - il are pe tubulatura, g71 cu g72

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la primul model de B5 - cred ca 1996 cu 1997 - nu ? Cele cu ECU mare - am intalnit ulei pe liniile de vacuum si ajunge si-n ECU

 

parca din 1998 - il are pe tubulatura, g71 cu g72

Da cel cu ecu mare are map-ul in ecu.Deci daca domnul de mai sus il are in ecu, banuiesc ca nu are cum sa mai aiba altul in alta parte. Ori a fost modificata masina, ori are un sistem mai vechi....cred ca le-a ramas pe stock si le-au pus sa scape de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudat ca nu-l are. Am vazut chiar si pe passat B4(Golf 3) motor 1Z cu acel senzor pe furtun si cu furtunasul bagat in ECU.

 

 

post-46288-0-15911400-1361461994_thumb.j

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am inceput sa iau si eu limp, daca acceleram pana in 4000 rpm in momentul in care schimbam treapta luam limp, dar am patit si sa merg usor cu ea prin oras si sa iau limp. Am facut o scanare si mi-a aparut urmatoarea eroare :  error 1557 Charge Pressure Control: Positive Deviation, baga mai multa presiune decat cere. Stie cineva ce-ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri se rezolva cu un curatat/inlocuit geometria turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un log in mers si vezi cum stai cu diferenta de presiune (intre ceruta si actuala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

La masina din semnatura imi pierde ulei pe la EGR. Care ar fi cauza pierderii uleiului? Mi se aude si un fel de fasait (metalic cred) tot de prin zona aia. Se poate sa fie de la EGR sa nu se inchde? Zgomotul se aude numai dupa 2000 ture. mentonez ca masina nu intra in limp mode trage normal. Totusi mi se pare ca ar trage mai prost pana in 2000 ture (e in 6 trepte o fi si asta o cauza? inca nu sunt obisnui cu 6 trepte)

post-90679-0-19917600-1362658835_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica jocul care il are axul turbinei - de acolo provine uleiul si se pierde pe langa axul EGR-ului. Asa face EGR-ul, dupa ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un passat 1.9 tdi 131 de cai awx, masina prin oras merge perfect, cand ies in afara si ii dau talpa mai mult de 130 nu merge, dupa ce ajunge la 130 nu mai merge nici turbina, nu mai are vlaga in ea deloc, am pus-o pe tester si nu da nici-o eroare in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

verifica jocul care il are axul turbinei - de acolo provine uleiul si se pierde pe langa axul EGR-ului. Asa face EGR-ul, dupa ceva timp.

si fasaitul ala (de fapt nici nu stiu ce e) de la ce ar putea fi.Si la tata la masina se aude si el are turbo nou.De fapt si a mea a fost schimbata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!