Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am avut si eu probleme cu ,,limp mode''.Se manifesta asa cum ati zis si voi mai inainte in sensul ca nu puteai sa mergi mai tare de 120km/h.

Practic calculatorul alege datorita unor informatii venite de la senzori sa treaca intr-un mod ,,moale'' ca sa protejeze sa nu se distruga alte piese - cel mai probabil turbina .Am fost la diagnoza si mesajul era:

1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 68573 km

Time Indication: 0

Date: 2103.14.26

Time: 15:38:13

Freeze Frame:

RPM: 2392 /min

Speed: 99.0 km/h

Load: 89.8 %

Absolute Pres.: 2223.6 mbar

Absolute Pres.: 1468.8 mbar

Lambda: 97.8 %

Lambda: 31.6 %

Dupa ce am citit si m-am documentat pe toate forumurile din tara si strainatate am aflat ca era actuatorul vacuumatic de la turbina.

El are rol de a deschide o supapa (cand presiunea gazelor de evacuare este prea mare) ce e menita sa ,,scurcircuiteze'' turbina.

Pentru masina mea Golf 6 2.0 TDI (cod motor CBDC ) codul este :03L198716A

La Porsche sau in reteaua lor era 700 lei dar am gasit-o la un importator de piese originale cu 585 ron.

Trebuie montata intr-un atelier superspecializat pe VW pentru ca trebuie reglat cu mare atentie pe VAGCOM.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Si eu mai sus, pe pagina ma plangeam cu ale mele probleme.

Dupa ce am schimbat "tulumba" si EGR-ul merge masina ca si dupa resoftare. Ma incurc in viteze. Trage a 6 ca si a 5-ea.

Crezand ca am probleme cu vaculum l-am verificat si functioneaza de numai.

De atunci limp modu nu am mai avut, oricum nu am avut numai in 2 zile de doua sau trei ori. Dar sincer mi-a dat stres.

Oricum cred ca de la EGR era pentru ca era defect, nu infundat dar arunca ulei etc. Ptr 500Ron nu merita sa il curat sau repar.

Deci nu totul tine de Vacum!

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un Passat CC 2009 2.0tdi 140 cp

Acum o saptamana mi s-a aprins si mie martorul de la motor(cel in forma de robinet) culoare galbena. Am fost la reprezentanta am facut o scanare si din cate am inteles din cauza frigului...ceva valva de la egr a scapat ceva gaze la recirculare..si de aici a aparut eroarea. Mi s-a facut un update de soft la motor, iar ziua urmatoare mi-a aparut iar. Dupa 2 zile s-a stins a functionat 2 zile si apoi a reaparut. Nu cred ca e limp mode deoarece nu simt ca motorul ar pierde putere...urca in turatii pana in a 3-a am testato prin oras pana pe rosu fara probleme.

Sa incerc o curatare? Sau care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca, nu cred ca o va ajuta - au prostul obicei, sa se strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare turbinei,a mers totul struna vreo 200 de km iar acum iarasi a intrat in limp mode cu codul:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed,

azi am facut primul meu log in mers,nu stiu daca am reusit fiindca de la 3200 nu mergea turbina asa ca e cam scurta,va rog sa va uitati stiu ca il descifrati maiLOG-turbina.xls usor,mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu e bine facut. Uite aici cum se face un log in mers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tutorialul si asa l-am facut dupa el,unde am gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai apasat pedala de acceleratie la fund.

Mai citeste odata cum se face.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

charger pressure pozitiv deviation ce vrea sa fie prea mult aer sau prea putin??

ms

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Positive = prea mult. Geometria ramane agatata => turbina murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut un log nou,tot pe la 3200 intra in limp,acelasi cod

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed, incep cu inlocuirea furtunaselor.

In legatura cu codul am gasit asta: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17958/P1550/005456

LOG-25-01-2013.xls

Modificat de fifike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Limit Surpassed = Positive deviation

Nu e de la furtunase. E infundata turbina si vanele sunt blocate intr-o pozitie in care baga presiune mare.

Trebuie data jos turbina si curatata.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris cu cateva posturi in urma,aceasta operatie a fost deja facuta,am atasat si poze curatat partea variabila,supapa egr care e intacta si functioneaza. si admisia.Singura imbunatarie fiind ca intra in limp mai tarziu,inainte de curatare intra la 2800,acum intra pe la 3200 doar daca apas blana iar daca accelerez la jumatatea cursei pedalei de acceleratie ninci nu intra in limp mode.Dupa curatare asmblare am verificat variabila cu mana si face cursa completa usor,nu agata.Tamburul ala mic care regleaza variabila cu vacum merge si ala,tine si vacumul l-am testat iar la pornire se vede cum se regleaza.

Modificat de fifike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoca_razvanionut

am un passat 1.9tdi 116 cai merge foarte bine trage motorul dar pana la 120 apoi se taie si nu mai are aceeasi forta .Daca opresc motorul isi revine ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris bine unde trebuie iar pt rezolvarea pb rasfoieste putin acest topic si gasesti toate informatiile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat 1.9tdi 116 cai merge foarte bine trage motorul dar pana la 120 apoi se taie si nu mai are aceeasi forta .Daca opresc motorul isi revine ma poate ajuta cineva?

Trebuie facuta o diagnoza - si log in mers - si se va identifica problema - turbina cu geometrie murdara, cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult n-am reusit sa descifrez din log,decat valorile dintre specifies si actual difera foarte mult, oare debitmetrul masoara mai mult decat ar trebui?Oare asta duca si la overboost in turbina ca si acoalo valorile difera cam mult.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... debitmetrul este bun, turbina iti face suprapresiune, dupa care limp.

suprapresiune - trebuie sa desfaci turbina - mai mult ca sigur, ai geometrie murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt intr-o mare dilema! In urma unor repetate intrari in limp mode si in urma unor scanari la service(autoworld cluj) mecanicul a spus ca trebuie sa schimb egr..asa spune codul de eroare. Eu trebuie sa platesc neaparat avansul pentru piesa. Intrebarea mea este: nu exista posibilitatea ca eroarea sa apara doar in urma problemelor la furtunul de vacuum sau alte chestii de genul? Adica chiar asa fara sa cerceteze deloc e 100%  ca egr trebuie schimbat? Nu de alta dar nu as arunca asa 1100 RON aiurea. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de eroare aveai? Posteaza codul si eventual valorile rezultate in urma log-ului facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cerut foile alea nu m-am gandit ca mi-ar folosi la ceva..dar eram langa el cand a facut scanarea si daca nu ma insel scria ceva cu insufficient flow...sau asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e insufficeint flow ai doua variante - ori sa fie murdar si sa trebuiasca a fi curatat, ori sa fie sparta membrana si sa numai tina vacuum. Insuffiecient flow am avut si eu pe a mea - l-am curata de 2 ori, si apoi l-am inlocuit - nu mai tinea vacuum-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in ambele situatii e inlocuirea EGR? Daca nu iau in calcul curatarea..ca am auzit la mai multe persoane ca solutia finala tot schimbarea egr a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai sa-l cureti - poate scapi asa. Verifica daca mai tine vacuum. Daca nu tine, altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!