Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Ai o pierdere puternica de vacuum undeva. Un furtunel rupt, crapat sau iesit de undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms @COSMIN o sa ma pun sa le verific pe toate

Modificat de boby9999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, am verificat toate furtunele si toate par ok, le-am scos din mai multe locuri am pus degetul pe ele si fac vid, ar putea sa fie de la turbo ceva ? sa fie infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la pasat ,cum stai cu fata catre motor ,in partea dreapta ,jos se afla mai multe furtune care duc spre filtrul de motorina ,acele furtune sunt pline cu apa care au rolul de a incalzi motorina din filtrul .

acele furtune traverseaza o valva,care se deschide si se ichide pe baza de vacuum.

scoate furtunul de aer din capul valvei si obtureazal ,punei un surub,provizoriu

ia o sernga mare cu un furtun , cupleaza/l la valva de unde ai scos acel furtun si incearca sa vezi cand aspiri aer se deschide valva sau da sa se deschide si deodata pierde aerl /vacumuul

dupa ce ai pus surubul la furtun fa o proba,daca merge schimba valva si ai rezolvat problema

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi aù avut o problema si cred ca un limp mode.

Va explic ce am facut.

Ieri am vrut sa curat carcasa filtrului si filtru de aer + sa verific furtunele vacum etc.

am curatat tot carcasa cu pistolu si cu 5bari etc, dar am astupa intratea in debimetru de pe capacul filtrului de aer cu o carpa. Problema ii ca dupa ce am pus totul la loc am porni motorul si plecat injur de 400 metri pana ce am vazut dintro data ca nu mai vrea sa traga motoru. Am dat cu spatele, intors si mers la locul cu scule. Am desfacut tot scos capra si am plecat direct acasa, injur de 2 km.

Azi am scos din parcare si am duso putin pe autoruta. La pornire am boservat ca tremura motorul si trebuia acelerat mai tare la plecarea de pe loc altfel tremura toata masina.

Ajuns pe autorouta i-am dat bice si in a 6 la 140 si peste 3000 tur/min ma pus in nas, masina nu mai accelera, am coborat la 80km/h si nu se mai accelera in nici o viteza. Am iesit si mers direct la Norauto unde am cumparat un spry de contacte electronice.

Am desfacut filtru de aer, debimetru de pe furtun si da cu spry pe toate partile curatat putin cu o carpa. Am repetat operatiune pana ce am crezut ca ii ok.

Am pus totul la loc si iam dat talpa pe autoroute, am mers 3 km cand am ajuns in a 5 iara ma pune in bot. Am mers la prima iesire dupa care am oprit motorul si l-am pornit din nou.

AM intrat iara pe autoruta si mergea bine, iam dat si 180 fara probleme. Treptele 1 si 2 palpaie ESP de numa deci cred ca sia revenit dar tot nu trece ca si inainte la turati mici parca in a 3 si a 4 dureaza sa urece daca ii sub 15 000 tur/min. Nu stiu ce sa fac.

Sa fi fost de la debimetru problema? Sa remediat?

Sa fie de la turbo? Ceva problema de vacum?

Pedala de frana se intareste mai redpede de cand a dat iarna (la a doua pedala ii mai tare la a treia ii beton). dar inainte tragea de numa chiar daca se intarea pedala.

Ce sa ii mai fac? AM de facut 2500 km peste 3 zile si ma gandesc sa nu am probleme.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc.... atentie cu spray-ul dat la debitmetru, il poti strica definitiv.

verifica stutul de la pompa tandem.

in rest, doar o scanare ne poate spune exact, de la ce este... altfel, doar stam la un pahar de vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intaleg ca diagnoza spune tot dar nu am cand sa o fac. miercuri seara plec spre romania. Si pana atunci lucrez..

Si-a dat drumu parca, merge bine si la viteze mari. Parca cand iau piciorul de pe acceleratie, se "dezaccelereaza" greu adica ca si cum ar fi mai inecata si infranata.

Limp mode a fost? sau debimetru m-a pus in nas. Eu cred ca o fost de la debimetru si ca spry si-a facut efectul, dar cum o intrat si in turbo arderea era mai mare sau ceva nebui si de aia mi-a da limp mod. Oricum o horjesc de doua zile tot pe 4 mi jumate o tin.Si merge dar tot ii ceva acolo ce impiedica sa fie in parametri optimii.

O sa dau capacu maine jos si o sa verific si stutul de la pompa tandema dar cu ce maincalzeste ca de reparat eu nu po sa il repar sau? Ce furtunase de vacum mai pot verfica?

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai limp mode a fost.... sau debitmetrul... ??? asta e problema pe care numai scanarea ti-o clarifica.

eu zic ca a fost limp.... dar asta doar asa, dupa cum banuiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce dupa am curatat debimetrul si-a revenit? Si de ce nu am avut inainte sa imi bag mainile in carcasa filtrului si sa uit carpa pe sata de la debimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca zic si eu ce si cum cu a mea...stie si Florin ca l-am sunat la tel.

Lunea trecuta a intrat dimineata pe la 6, pentru prima oara de cand o am, pe A1, in "limp mode" si am facut cale intoarsa, gandindu-ma ca n-are rost sa ma duc pe vremea aia nasoala pana la Rm. Valcea cu masina asa. Miercuri am scanat masina. Au reiesit erori legate inclusiv de celebrul infam DPF - in mare afumatura de oras la greu. Le-am sters.

Cu ocazia asta am sters si eroarea de BRAKE SWITCH care de fapt era legata de defectiunea lampii a 3-a de frana de pe hayon, pe care care intre timp am reparat-o, schimbandu-i doar dioda cu bucluc (meteahna cunoscuta a acestor lampi la generatia de Golf IV, Bora samd) si am pus-o la loc fara corecta cu VAGCOM-ul. Deci nu era switchul de frana, cum banuiam din mesajul de eroare afisat.

De retinut ca masina a sosit in Ro in August si nu s-a mers cu ea pana in acum in Decembrie (mi-am pastrat numerele provizorii pentru vremea rea), doar pornita odata pe saptamana si in rest incarcata bateria. Nu mai zic ca la echiparea cu anvelope de iarna am stat sa sterg si discurile/placutele cu spray de frane ca harjaiau ca la balamuc. Cred ca asta spune multe despre cum se duce naibii o masina statuta.

Duminica m-am hotarat sa ies un pic pe A2 si sa ii dau "cox".

La 90 km/h intr-a V-a aceeasi poveste, pierdere putere, "limp mode", isi face aparitia pe bord intai spirala (ENGINE CHECK), pe urma semnul de motor (EMISSION WORKSHOP). Balamuc total, ziceai ca acum se destrama, ceva de genul, "countdown to destruction".

Ok, stai asa - in mers i-am luat contactul si l-am pus la loc si am ambreiat frumusel la loc a.i. sa nu am hopuri de turatie. Si povestea s-a repetat de cateva ori cand incercam sa trec de 100 la ora, intr-a cincea etc. Am ajuns pana la Fundulea, m-am intors si i-am dat intr-a patra, cu 80-90 la ora astfel incat sa o tin in 3000-3200 turatii constant.

Dupa cei 20 si ceva de km rulati in sarcina si cu turatia de mai sus, S-A STINS SPIRALA!. In schimb a ramas doar pictograma de motor si da mesajul EMISSION WORKSHOP. Azi merg la o rescanare sa vedem ce si cum

Acum am adoptat urmatorul tipic: dimineata plec de acasa civilizat, pana ajunge motorul la temperatura de operare si apoi, o tin in fiecare treapta de viteza cu peste 2500 ture si pana in 3000 ture, chit ca ar consuma (poate) mai mult.

Nu a mai intrat in limp mode (nu sunt sigur daca nu cumva acest fenomen se intampla doar la un regim de viteza mai mare decat cel de rulaj in oras, chiar daca turez motorul dupa cum ziceam mai sus) de atunci.

Clar nu mai folosesc decat primele 3 trepte de viteza ale cutiei in oras. BTW, vand vitezele 5 si 6, pret bun! :P :P :P

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Florin cred ca ai dreptate,

Azi iarasi a intrat in limp mod de doua ori am oprito si am pornito. Cred ca ii legat de vacum cum a zis Florin.

Sa fie pompa tandema? Ce sa ii fac?

Ce sa mai verific?

Faza ii ca a treia oara si-a dat drumu mergea ok.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in topicul cu frana rigida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe data de 21 decembrie, la orele 1 de dimineata am patit-o si eu. :tuktuk:

Venind din italia dupa ce am rulat 1000 de km, in apropiere de Mako (inainte de Nadlac) la 700km, departare de casa, m-am pomenit ca se aprind in bord toate becurile galbene iar turatia motorului se limitase la 1100rpm. Fiind noapte si conditiile de timp destul de vitrege ,sub nici o forma nu am reusit sa o pacalesc. Stop-start, scos borna, etc etc, rezultat=0

Am rulat cativa zeci de km, in treapta a-6-a cu 60km/h, timp in care mesajele de pe display alternau "Motor......W....", "Abs Fault" iar spirala era intermitenta. Esp+abs stateau frumos aprinse, luminand feeric , numai bine de pus in brad.

Acceleratia la acel moment era o pedala in plus,total inutila, sub picioarele mele, asa ca ce mi-am zis..."I-a sa activez tempomatul si sa vad ce se intampla!?" Surpriza... mare si deosebit de placuta...din tempomat puteam accelera si decelera, ceva de vis. Am condus in acest fel (ca un dizabilitat) pe o distanta de ~200km, pana la o intrare in peco. Dupa o pauza de 10-15 minute pentru dezmortire si savurarea unei bauturi energizante pentru alungarea somnului, motorul si-a revenit. Urmatorii 500km, i-am parcurs intr-o maniera eleganta nedepasind 2000rpm, de frica limp-ului.

Problema inca nu este rezolvata, ESP+ABS lumineaza dupa ce ating 3500rmp, indiferent daca rulez sau daca masina este parcata, dar nu a mai intrat in limp, intrucat evit sa o fortez,

Ramane ca in zilele ce vor urma sa demontez turbina si sa-i fac putina igiena. Mentionez ca cu aceasta turbina am rulat aproximativ 30.000km, iar problema a aparut dupa ce masina a stat parcata si nepornita mai bine de 3 luni de zile, timp in care rugina si alte "bacterii" si-au pus amprenta asupra ei. Poate ca o conservare cu un spray pe baza de ulei, nu ar mai fi dus la aparitia acestui fenomen, lucru de care pe viitor voi tine cont.

Rudolf F.

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci un log in mers inainte sa desfaci turbina nu ar strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio treaba turbina, cu ce s-a intamplat... sau, sunt lucruri distincte.

Fa o scanare, sa vedem despre ce este vorba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung cu ea la service sa ma ajute baietii cu un scan.

Daca nu e turbina atunci ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie problema electrica - trebuie verificat intai, sa nu ai eroare pe pedala de acceleratie, dupa care se verifica mufele de la ECU, mufele intermediare, etc.... trebuie scotocita un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am revenit cu pasatu' din service,

Schimbat cele uzuale: ulei+filtre, dar si un scan. Singura eroare aparuta era de RPM, Mai exact ECU, dupa 3200 rpm nu mai era in stare sa citeasca corect turatiile, fapt pt care imi apareau toate erorile posibile in bord, dar si o mare fluctuatie a numarului de ture. Se tura, murea, si tot asa cu pedala apasata constant, iar in spate era un fum de nedescris.

Nestiind care dintre senzori cauzeaza problema s-au curatat amandoi, dar si mufele de la ecu. Problema era de la senzorul de rotatii de langa ambreaiaj cel care sta in ulei, situat mai jos de flitru de motorina si avand prinderea cu un surubel cu cap de 9mm. Senzorul era bun, numai ca mufa de culoare gri (la mine) cu 3 picioruse, situata sub vasul de expansiune era plina de apa, mazga si antigel, fara sa fie totusi oxidata. Dupa o curatare cu spray de contacte si suflata cu aer totul a fost perfect. Lucky me si ma bucur ca nu a fost turbina :winter:

Multumesc @Florin si @zipp :icon_thumleft:

La Multi Ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca nu e de la turbina.... ma bucur ca ai rezolvat-o usor.

G28-ul - ala ti-a facut figuri - apare la diagnoza, cand ai probleme cu - la - el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Ma puteti ajuta si pe mine? Passat 1,9 Avf , 131 cai,

De ceva timp nu imi mai intra turbina decat la pornirea motorului pentru o perioada foarte mica de timp si in turatie peste 3000 de ture si continua sa mearga cat timp sunt in turatie, cum las motorul constant cade turbina si isi revine din ce in ce mai greu( la drum de 50 km daca intra de 2-3 ori e bine). Am verificat totate furtunasele de vacum, n75 schimbat, actuatorul pare sa tina presiunea(tija lucreaza). La scanare imi da Presiune Excesiva in turbina. Ce imi recomandati sa fac? sa desfac turbina sa o curat? sa schimb iar N75 ? astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand o curatare a turbinei.eventual inlocuire a geometriei variabile si bineinteles log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor, si masina mea intra in limp la 2800 de ture,avand 300.000 merita o curatare iar ce am gasit inantru mi-a confirmat suspiciunea.Totusi dupa curatare nu am scapat de limp,trage mai bine dar in a patra pe la 3000 tot intra,intrebarea mea este de unde as putea achizitiona un cablu si soft vagcom?Mersi anticipat.

post-98123-0-02612900-1358686313_thumb.j

post-98123-0-52316900-1358686316_thumb.j

post-98123-0-09555100-1358686320_thumb.j

post-98123-0-12594600-1358686323_thumb.j

post-98123-0-12394800-1358686334_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare ai refacut si planeitatea la vane? E posibil daca nu ai refacut planeitatea sa agate geometria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am refacut planeitatea,dar pana la urma dupa un drum mai lung s-a revenit la normal,acum trage perfect.A fost prima incercare dupa asamblare pe o portiune de vreo 3 kilometri,posibil a mai prins motorul ceva noroi si de aia intrat in limp mode.Turbina nu era foarte murdara,mai urat era admisia si valva EGR.Oricum,mersi pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca mentenanta pentru turbina, iti recomand periodic in trepta a treia sa o duci in acceleratie in jur de 4000 ture pentru cateva secunde. Dar numai dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare la 90°C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!