Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

vw_passat_fan10

O sa fac log-urile in mers dupa care am sa revin cu informatii.Multumesc pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am un passat 1,9 tdi 131 c0 combi din 2003....uneori cand este repornit dupa cateva ore de repaus in treaptele, 1, 2 si 3 daca accelerezi usor si urci spre 3000 - 4000 rpm simti ca nu intra turbina (nu are svacul ala sa te impinga in scaun)....anul trecut mi-a facut la fel si am lasat-o in a 2-a undeva pe la 3000 rpm constant si am mers vreo 800 m, iar motorul dadea sa moara si ia aparut in bord acel led galben de noxe...am oprit-o si am repornit-o ulterior si apoi am mers cu ea normal vreo 4-5 km, intr-un final am tinu-o accelerata in parcare circa 4-5 min undeva la 3500 rpm si s-a stins ledul (acest incident mi s-a repetat la o saptamana si am procedat la fel)....de atunci si pana in prezent cred ca am facut vreo 10 teste cu aparate diferite, niciunuia nu i-a aparut vreo eroare, etc....ce este de facut, este devina turbina sau faptul ca nu i-am facut limp mode la timpul respectiv??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci un log in mers - atunci, vom vedea cam ce se intampla. Totodata, verifica si ce eroare a stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru membri vwforum din Galati si imprejurimi fac teste si log-uri gratuit.

A nu se intelege doar pentru galateni, ci pentru toti care pot ajunge in Galati.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Problema mea cu limp-mode e urmatoarea :

- in vitezele 1,2,3 nu intra nicioadata ( ff rar in viteza a-3a , in cazul in care dealul e f abrut sa zic , si sunt sub 3000 de ture )

- in vitezele 4 , mai ales 5 imi intra destul de des , si mai tot timpu intra sub 3000 de ture , deci intre 1700 - 3000 , daca

o tin in viteza 4,5 peste 3000 de ture , de obicei nu intra ( sau foarte greu ) .

Ies din limp-mode , oprind/pornind motorul din cheie.

Avand in vedere ca in general trage normal (vitezele 1,2,3) , pp ca nu e ceva ff grav ...

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Daca da , cum s-a putut rezolva ? Daca nu , ce imi recomodati sa fac la ea?

Astept pareri . Multumesc aticipat!

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata sau inlocuieste geometria variabila la turbina, verifica inainte actuatorul ca e posibil sa fie si de la el, sa fie intepenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-i se intampla si mie exact la fel. Dar stiu sigur ca am un furtun crapat care pleaca din turbo spre teava sasiului. Furtunul fiind vechi a crapat in vara dupa ce am curatat geometria si turbina a dat tot din ea. Acum, la presiune aproape de maxim furtunul se umfla, pierde aer si intra limp mode .

Trebuie verificata cu atentie toata tubulatura turbo. Spun cu atentie pt. ca nu se vede doar cu ochiul liber si nu este de ajuns ca furtunul sa existe la locul lui.. Trebuie sa apuci sanatos de furtune, sa le indoi, altfel nu vezi crapaturile. Daca vezi scurgeri de ulei pe furtune acolo sigur ai crapaturi. Furtunul care pleaca din turbina al vezi bine numai pe sub masina. Tot ce este din cauciuc la varsta lui B5 ar trebui schimbat. Cum spunea si colegul de mai sus, curata si turbina si verifica traseele de vacuum. Toate sistemele astea daca au defectiuni aduc masina in limp mode, si daca tot umbli la turbina (se desfac multe piese) mai bine sa iei totul la mana ca apoi nu mai ai treaba.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla ceva asemanator la un passat 1,9 avf 131 cai........m-am trezit din mers cu limp mode.....am oprit pe dreapta ...am oprit motorlul...la pornire turbina a revenit pt f putin timp....isi mai revine din cand in cand in mers dar pentru perioada f mici. Am verificat actuatorul...tija se misca normal, furtunele de vacum nu au nici o scapare. sa fie oare din electrovalva de vacum de la turbo? are cineva idee? precizez ca nu am facut nici un test inca. Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare întrebatoare: îmi bagă limp mode câteodată, am verificat MAF, l-am curățat însă problema e la mufa ce intră în MAF. E vai mama ei, lipită cu bandă izolir, bucăți de plastic lipsă, etc. Am observat că pe senzor sunt 5 pini dar in mufă am doar 4. Se găsește de cumpărat așa ceva? Mă refer la mufă. Pe la magazine de piese nu am găsit.

În vag îmi dă short to ground, intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la dezmembrari si iei mufa cu fir 10 cm, tai mufa ta si inadesti firele.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebare întrebatoare: îmi bagă limp mode câteodată, am verificat MAF, l-am curățat însă problema e la mufa ce intră în MAF. E vai mama ei, lipită cu bandă izolir, bucăți de plastic lipsă, etc. Am observat că pe senzor sunt 5 pini dar in mufă am doar 4. Se găsește de cumpărat așa ceva? Mă refer la mufă. Pe la magazine de piese nu am găsit.

În vag îmi dă short to ground, intermitent.

mai incerca si la alte magazine, se gaseste de cumparat, am schimbat eu una zilele trecute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti bate capul, e ok asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei eu ajung maine acasa, stau in craiovita pe langa omv, depou tranvai, putem face un test cu vag com-ul.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Problema mea cu limp-mode e urmatoarea :

- in vitezele 1,2,3 nu intra nicioadata ( ff rar in viteza a-3a , in cazul in care dealul e f abrut sa zic , si sunt sub 3000 de ture )

- in vitezele 4 , mai ales 5 imi intra destul de des , si mai tot timpu intra sub 3000 de ture , deci intre 1700 - 3000 , daca

o tin in viteza 4,5 peste 3000 de ture , de obicei nu intra ( sau foarte greu ) .

Ies din limp-mode , oprind/pornind motorul din cheie.

Avand in vedere ca in general trage normal (vitezele 1,2,3) , pp ca nu e ceva ff grav ...

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Daca da , cum s-a putut rezolva ? Daca nu , ce imi recomodati sa fac la ea?

Astept pareri . Multumesc aticipat!

O seara buna!

Si la mine facea aproape la fel. S-a rezolvat cu o vizita de 2 ore la Cipos (reconditionarea turbinei: paleti, rulmenti, simeringuri, etc). Acum zboara nu altceva si nici nu mai suiera. Daca ai pe cineva in Iasi care se ocupa de turbine cred ca ar fi bine sa-i faci o vizita.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema cu masina vw passat 1.9 tdi ,nu stiu daca este tocmai limp mode, de aceea imi cer scuze daca am postat gresit. aseara pe ploaie am dat in cateva 'lacuri'..dupa care mergand cu masina ,cand ajungeam la 3000rpm imi taia acceleratia instantaneu,nu apucam sa vad cand ajunge acul la 900rpm...am incercat si stand pe loc face la fel ca si in demaraj, ca si cand mi.ar taia motorina doar ca face mult mai' urat'. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa o scanezi sa vezi ce erori ai stocate.E posibil sa fie ceva electric (vreo mufa iesita, sau de la apa sa fi facut scurt,siguranta arsa, etc).

Daca si pe loc iti face asa (dupa repornirea motorului) adica iti taie acceleratia sau tremura motorul atunci nu e limp mode. E altceva. De aceea iti recomand sa o scanezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr. recomandare , din fericire masina si,a revenit singura, sper sa ramana asa. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am un passat 1.9 tdi,131cp,avf,2003,am anulat furtunasul care intra in egr cu un surub si pe la 120 k/h

sa taiat aceleratia,bineteles si puterea.am inteles de pe forum ca este {limp mode}.mntat nu sint in tara si nu am unde sa fac un test.ce sa verific mai intii !? Va multumesc

Salutare...am un passat 1.9 tdi,131cp,avf,2003,am anulat furtunasul care intra in egr cu un surub si pe la 120 k/h

sa taiat aceleratia,bineteles si puterea.am inteles de pe forum ca este {limp mode}.mntat nu sint in tara si nu am unde sa fac un test.ce sa verific mai intii !? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost ideala o scanare sa vedem de ce ti-a dat Limp Mode. Din cauza suprapresiunii sau din cauza lipsei presiunii in turbina.

Asa vizual, poti verifica toate furtunasele de vacuum, tubulatura turbo, intercoolerul daca e spart, actuatorul turbinei daca e spart si cum se misca geometria turbinei.

La furtunase e usor, le verifici sa nu aiba gauri,rupturi sa nu fie iesite de la locul lor.

La tubulatura turbo verifica daca sunt taieturi,rupturi, racorduri sarite de la locul lor.

Cu actuatorul turbinei poti verifica cu un furtunas mic infipt in el si facand vacuum cu gura...vezi daca tine tine vacuumul. Daca nu tine, atunci e gaurita membrana din actuator si trebuie schimbat actuatorul.

Geometria turbinei o poti verifica demontand actuatorul si miscand de tija geomtriei sus-jos. Trebuie sa mearga foarte usor,fara sa agate. Daca agata atunci trebuie curatata sau inlocuita.

Da-ne mai multe detalii cum se comporta masina: scoate fum negru dens la accelerare? Pedala de frana se intareste repede?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate furtunasele sint ok,am schinbat furtunul care intra in intrcoler in forma ca de L cu capete metalice pentru ca era era un pic de ulei curs pe scut .La schinbare nu a curs ulei din ic,deci pina aicea este ok.Motorul de o perioada nu lunga de timp la oprire trepideaza foarte tare,am verificat ciuperca aia neagra care este atasata de egr am tras cu gura de capatul celalalt al furtunasului si tine vacumul in schinb nu prea vine vacum de la valva solenoid de pe carcasa filtrului de aer.am comandat valva solenoid la reprezentanta si pe vineri o so am.La acelerare in sarcina mai fortat se aude o zornaiala timp de citeva secunde si pe urma nu,dar masina se duce. nu scoate nici un fel de fum,numai dimineata la rece dupa pornire dupa 4-5 minutela plecare de pe loc un pic de fum albastrui.ulei nu consuma 3-4 sute de grame la 13 000 km.sint nou pe forum si va rog sa ma scuzti pentru greseli de exprimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In valva aia de pe carcasa filtrului de aer vei simti vacuumul doar la oprirea motorului, caci doar atunci e activata.

Ar trebui sa verifici si la capetele celorlalte furtunase egr,actuatorul turbo daca vacuumul e slab. Daca e slab si acolo atunci probabil stutul pompei tandem are joc si scapa vacuum ori pompa tandem e obosita si nu mai produce destul vacuum. Un simptom al lipsei vacuumului e pedala de frana care se intareste repede sau cand masina urca greu in turatii.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles ca numai la oprire,atuncea este slab in rest nu are de loc .furtunasul care intra in egr trage linba destul de tare cind motorul este pornit,pedala de frina este ok.Stutul de la pompa tandem nu lam verificat(nu am stiut)dar atita timp cit am vacum la egr (o sa verific si la turbo).Nu de la pompa tandem repartizeaza vacumul la toate?!Despre zornaiala de la turbo , sa fie murdara geometria? joc nu am la axul de la turbo.Multumesc pentru implicare sisfaturi Laurentiu.Tot ce stiu am invatat de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. De la pompa tandem pleaca tot vacuumul. Verifica totusi stutul sa nu aiba joc. Verifica si mansonul de cauciuc dintre cele 2 compartimente ale motorului. Practic pe acolo trece furtunul ce merge la tulumba de frana. E posibil sa fie ala gaurit sau rupt si sa pierzi vacuumul pe acolo.

Legat de zornaiala nu stiu ce sa-ti zic. Dar o geometrie murdara nu zornaie.

Zgomot la turbina apare cand ai joc mare la ax si palele ating carcasa turbinei , dar ala e sunet de frecat, fier pe fier. Plus ca tu ai zis ca nu ai joc deloc.....

Dar poate nu zornaie turbina...poate e altceva si tu ai impresia ca de acolo se aude.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf 1.9 tdi ajm de 116 CP si nu trage, adica parca ar avea numai 70-80 de cai iar asta se intampla mereu nu intra in limp mode la viteza mare sau la turatie cum am citit aici. Am dat o scanare si am eroarea aceasta :

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 11-00 - Control Limit Not Reached

Ati putea sa ma ajutati cu ceva pareri, a mai avut cineva asa ceva ? Ms

Modificat de boby9999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!