Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

interesanta explicatie pt log ... ma bufnea rasul cand il citeam si nu de felul cum e explicat, ci pt ca la mn in tr 3 nu trece peste 3600 ture, iar in tr 4 mai mult de 3000 ture e de domeniul fantasticului...

sa fiu un pic ironic, la mn s-ar termina logul inainte sa inceapa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu o problema cu masina si as vrea sa va da-ti cu parerea care cunoaste-ti mai bine. Nu mai trece de 160km/h. Masina trage f bine nu ia limp absolut nimic. Imi facea figuri inainte dar am schimbat n75, curatat turbina, cateva furtunase ciupite. Acum merge de rupe pamantul dar nu vrea sa mai treaca de 160km. Ma gandesc sa nu fie de la ambreiaj. Facea probleme, iar acum a inceput si mai rau sa faca, rulmentu de presiune e pe duca si cand schimb vitezele se aude cam naspa si cand apas ambreaju se aude ceva. E posibil sa fie de la ambreiaj? Adevarul e ca de cand am schimbat n75-ul nu i-am mai dat peste 160km, dar ma indoiesc sa fie de la el pentru ca l-am luat de nou. Si daca tot am scris. Acum cand cumpar ca sa schimb ambreaju vreau sa cumpar un disc de ambreiaj care sa tina mai mult cuplu. se potriveste de la passatul de 131cp? Stiu ca discul trebuie schimbat cu unul mai gros pentru a tine cuplu mai mare. Gresesc?

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa ne uitam peste el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Mai nou sunt posesor de Passat 1.9 TDi, AVF, 131 CP, An 2001. Problema masinutei mele (care imi place la nebunie) este ca peste 3000 rpm intra in limp mode. Opresc motorul, il pornesc iar si se rezolva. Acum dupa ce am tot citit pe toate forumurile ma gandesc ca as putea avea una sau mai multe din urmatoarele componente defecte: valva N75, debitmetru, turbina. Am facut un log in mers dar nu stiu cum sa-l pun pe forum. Multumesc anticipat.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine facea la fel era turbina infundata,m-am dat de citeva ori la ea si si-a dat drumul vad ca nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa incerc cu turbina. Ma cam baga in ceata faptul ca pana la 3000-3200 de ture merge impecabil. O sa incerc sa caut pe cineva din Bucuresti care curata turbine.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Cipos e cel care curata turbine in Bucuresti,si e meserias,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub ce denumire gasesc aceasta valva n75, am cautat sa o cumpar si surpriza, nu exista .... sau nu ii dadea in oferta..

cum zicea si colegu cosm3ngl , merge pus ambreiaj de 131 cai pt ce avem noi?sau ala de 116?

Multumesc.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cheama asa: Supapa reglare presiune compresor; supapa,sistem de introducere aer suplimentar; supapa control,admisie aer

De exemplu codul Pierburg e: 7.21895.55.0

AIci gasesti si fisa tehnica si codurile originale:

http://www.ms-motor-...0051_en_web.pdf

Dar cu codul ala de Pierburg gasesti la orice furnizor de piese.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un scan al erorilor, am gasit :

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 EP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1442

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

VCID: 69D3CC001362FD6

WVWZZZ3BZ2E090912 VWZ7Z0A3816627

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

turbo sau N75 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatorul si geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo sau N75 ?

Foarte probabil e infundata geometria variabila cu funingine, trebuie desfacuta turbina si curatata si refacuta planeitatea.

Vanele sunt blocate in pozitie deschisa si baga prea multa presiune turbina.

Daca era actuatorul sau comanda lui (N75 sau circuitul de vacum) , iti dadea negative deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu negative deviation da cand ai pierderi de presiune gen furtune sparte/fisurate sau intercooler fisurat.

@tutulup verifica turbina,cred ca trebuie curatata,ai luat limp mode pana acum?Poti incerca sa mergi mai turat cu ea si poate isi da drumul,se desfunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat "limp mode". In ultima vreme iau tot mai des. O sa incerc sa ies cu ea din Bucuresti sa o tin putin forjata daca nu intra in "limp mode" si poate se desfunda. Daca nu am rezultate il contactez pe Cipos si poate ma rezolva el cu o curatare a turbinei (am inteles ca el este din Bucuresti si se ocupa de turbine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu negative deviation da cand ai pierderi de presiune gen furtune sparte/fisurate sau intercooler fisurat.

Asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pierderi de vacuum - furtunase deconectate sau cu pierderi, electrovalve defecte, actuator defect sau pompa tandem care nu mai lucreza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de curand am reparat turbina (schimbat geometrie si curatat) deoarece masina intra in limp mode foarte des... am montat`o pe masina iar cand accelerez masina abia urca in ture, nu are viata deloc, las pedela si accelerez din nou isi revine si functioneaza foarte bine si repet procedeul asta mereu cand schimb viteza.... mecanicul care mi`a montat turbina mi`a spus ca e de la senzorul de acceleratie dar nu cred ca in 2 zile cat a stat masina pe loc s`a dus senzorul....pe tester nu da erori...voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred.... fa un log in mers, sa ne uitam pe el... vezi sa nu ai furtunase de vacuum puse aiurea, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Recent am cumparat un VW Passat 1.9TDi si se pare ca am luat o teapa cat casa, acum incerc sa ies cat se poate de ieftin. Traiesc in Aglia si trebuie stiut ca aici mecanicii is "ca ceapa", nu repara nimic ci schimba cu piese OEM orice ii defect.

Problema cu masina e ca nu trage mai nimic. Cand urc o panta ma depaseste si un Matiz. In a 4a nu trece de 3000 de ture nicicum si viteza maxima ii de 100-110 km/h.

Deorece nu-s mecanic, nu prea le am cu motoarele (mai ales TDI), dar nu vreau sa merg la service aici din prima ca stiu sigur ca imi vor schimba turbo, maf, map si toate cele care ma costa mai mult ca masina in sine.

Stiu ca o masina nu se poate repara pe internet, dar as vrea parerea voastra, ce merita facut si in ce ordine.

Facand un test am gasit urmatoarele coduri de eroare:

17964 - charge pressure - negative deviation in turbocharger westgate regulator valve

17564 - MAP sensor circuit open/short to ground

17569 - Intake air temp. sensor - open/short to positive

16485 - MAF sensor implausible signal

Ce ma sfatuiti sa incerc in situatia de fata? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa fac si eu un log in mers, ma poate ajuta cineva de prin apropiere...singura varianta e reprezentanta insa ma feresc, si prefer sa nu merg la ei...

contra cost bine'nteles..

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai controlat furtunasele sa nu fie unul fisurat?turbo nu cred sa fie defect ca tu iei limp mode cum am patit si eu doar ca eu am schimbat turbo si dupa aceea nu trecea de 3000 ture,respectiv 100km/h-110 greu de tot,la mine a fost ca au uitat sau era iesit un furtun de la turbo si de aceea nu mergea,si mie imi dadea vreo 4-5 erori.Verifica bine pe acolo sa fie toate la locul lor inainte sa arunci banii degeaba.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Recent am cumparat un VW Passat 1.9TDi si se pare ca am luat o teapa cat casa, acum incerc sa ies cat se poate de ieftin. Traiesc in Aglia si trebuie stiut ca aici mecanicii is "ca ceapa", nu repara nimic ci schimba cu piese OEM orice ii defect.

Problema cu masina e ca nu trage mai nimic. Cand urc o panta ma depaseste si un Matiz. In a 4a nu trece de 3000 de ture nicicum si viteza maxima ii de 100-110 km/h.

Deorece nu-s mecanic, nu prea le am cu motoarele (mai ales TDI), dar nu vreau sa merg la service aici din prima ca stiu sigur ca imi vor schimba turbo, maf, map si toate cele care ma costa mai mult ca masina in sine.

Stiu ca o masina nu se poate repara pe internet, dar as vrea parerea voastra, ce merita facut si in ce ordine.

Facand un test am gasit urmatoarele coduri de eroare:

17964 - charge pressure - negative deviation in turbocharger westgate regulator valve

17564 - MAP sensor circuit open/short to ground

17569 - Intake air temp. sensor - open/short to positive

16485 - MAF sensor implausible signal

Ce ma sfatuiti sa incerc in situatia de fata? Multumesc anticipat.

In primul rand verifica circuitul electric pentru cei 2 senzori : Map, Maf. Verifica mufele lor, poate sunt iesite. Verifica firele lor poate sunt rupte sau intrerupte pe undeva. Daca circuitul electric e ok si nu sunt probleme cu el atunci senzorii sunt stricati. Trebuie inlocuiti.

Eroarea cu charge pressure -negative deviation e posibil sa si fost generata de acesti 2 senzori defecti.

Verifica cablurile,schimba senzorii si masina ta ar trebui sa-si revina. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw_passat_fan10

Buna ziua! :) Sunt nou pe acest forum si nu stiu daca s-a mai discutat problem pe care o intampin la masina din semnatura. Am avut problema acestor dieseluri cu limp mode pana cand turbina a cedat si a trebuit sa o schimb. Dupa ce am schimbat turbina am intampinat alta problema,la plecarea de pe loc sau in zona in care nu actioneaza turbina nu imi livreaza toata puterea ei. Trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie (si trebuie sa ma aflu si la peste 1900 rpm) dupa care sa accelerez din nou pentru a da toata puterea masinii. Imi puteti spune daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme? Precizez ca nici daca pun laptopul pe ea nu imi da absolut nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste loguri in mers sa vedem unde e problema.La prima impresie pare lipsa de vacuum sau insuficient. Uite aici cum se fac logurile in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!