Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Foloseste google translate,in speta din cauza suprapresiunii din turbina ECU ti-a oprit-o ca aceasta sa nu crape sau sa se defecteze altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acuma o saptamana mi sa stricat turbo de tot,scotea un fum in spate ca numai vedeam nimica,azi sa pus turbo nou si facut test cu masina iesit pe autostrada cam 100 km mers cu ea,inca mai scoate putin fum albastru de la uleiul ramas pe esapament(a fost curatat dar a mai ramas ceva) dar problema a fost ca numai tragea masina ca inainte peste 2500 ture parca era moarta,am sunat mecanicul si a zis ca trebuie stearsa eroare din calculator sau oprit motorul,dupa ce am ajuns in oras am oprit motorul si parca a inceput sa mearga mult mai bine urca bine in turatii peste 3000.intrebarea este cand sa dus turbo masina a intrat in limp mode sau safe mode?oare sa se fi resetat?

maine iara o sa merg pe autostrada sa vad,sper sa se fi rezolvat.

bafta si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sters nimic ca masina sa-ti mearga bine. Daca totul a fost montat,reglat ca lumea atunci nu ar trebui sa opresti motorul ca sa-si revina masina. Eu banuiesc ca ai luat limp mode si mecanicul si-a dat seama de asta si ca sa scape de tine ti-a zis sa repornesti motorul. Acest lucru nu e normal. Trebuie verificat de ce iei limp mode.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Nu trebuie sters nimic ca masina sa-ti mearga bine. Daca totul a fost montat,reglat ca lumea atunci nu ar trebui sa opresti motorul ca sa-si revina masina. Eu banuiesc ca ai luat limp mode si mecanicul si-a dat seama de asta si ca sa scape de tine ti-a zis sa repornesti motorul. Acest lucru nu e normal. Trebuie verificat de ce iei limp mode.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand voiam sa accelerez masina parca se tura dar ceva nu o lasa sa mearga mai tare in turatii,cam aceasta senzatie mia dat.dar dupa ce am revenit in oras cred ca mergea mult mai bine dupa ce am oprito,maine mai fac un test si daca nu e ok merg la mecanic inapoi.

multumesc mult si mai astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar e vorba despre limp mode. Dute si spune-i ca iti taie acceleratia si masina nu se mai tureaza mai mult de 2000 rpm doar foarte greu.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de la ce poate sa fie?este normal?trebuie reglat ceva la schimbarea de turbo?o sa merg maine sa vad ce are si sa se uite.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, nu e normal :). Adica nu e bine cum functioneaza masina ta acum. Depinde ce ti-a lucrat acolo mecanicul. Poate nu a pus ceva bine inapoi, poate a sarit vreu furtunas afara, poate trebuie reglata tija actuatorului, etc.Dute la mecanic si povesteste-i cum se manifesta masina ta. Succes

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am spus cum se manifesta la telefon si mia zis sa incerc sa opersc motorul(ceea ce am facut si mi se pare ca merge mai bine acuma in oras,nu stiu pe autostrada) sau sa merg la el sa stearga eroare computerului.

o sa vad maine cum se comporta si daca nu merg la el.

multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si sa un log in mers, sa vedem valorile. Posteaza si eroarea stocata.

In functie de asta, iti spunem unde trebuie sa umblii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o proba cu masina azi si in treptele 1.2.3 nu are nimica se tureaza,trece turometru de 3000 ture...dar cand ii dau a 4-a pe la 2500 ture simt ca se taie ceva si atunci se accelereaza mai greu.maine duc masina la mecanic sa puna calculatorul pe ea sa vada,acuma log in mers nu am cum sa fac ca eu nu am aparat si nici nu cunosc pe nimeni pe aici ca sunt in Austria eu.

Dar cu ce aparat se face logul in mers?de ce este nevoie?laptop am daca trebuie dar restul nu stiu,daca imi puteti da un link ceva ca pe viitor vreau sa imi achizitionez sa imi fac eu daca pot test la masina.

multumesc mult si astept parerile voastre.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interfata de diagnoza VCDS facuta de cei de la ross-tech.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat costa?un link ceva ar fi foarte folositor daca se poate,defapt este un program sau?trebuie si ceva mufa ma gandesc OBD2 sau de care?

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o varianta de la ei de pe site si am descarcat programul acela.de ce mai am nevoie?ce mufa sa caut la magazin?eu vreau doar sa vad ce erori are masina si nu prea alte multe ca dupa aia umblu si stric ceva pe acolo.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce mufa sa cauti la magazin.... programul descarcat de tine, merge numai cu interfata originala..... cumparata de la Ross Tech.

Altfel, iti poti cumpara o clona, care vine cu tot cu program - nu intram in detalii, ca sunt interzise discutiile despre clone.

Cauta la vanzari, o sa gasesti colegi care te pot ajuta cu achizitionarea uneia.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat problema,era un furtunas de la turbo iesit sau uitat sa il puna idiotii aia bine la loc,acuma masina merge bine si numai ia limp mode.

multumesc mult si o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, nu e normal :). Adica nu e bine cum functioneaza masina ta acum. Depinde ce ti-a lucrat acolo mecanicul. Poate nu a pus ceva bine inapoi, poate a sarit vreu furtunas afara, poate trebuie reglata tija actuatorului, etc.Dute la mecanic si povesteste-i cum se manifesta masina ta. Succes

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

ce ti-am zis eu?

Si mai vroiai sa dai bani si pe interfata Vcds,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia ma gandeam sa o iau pentru viitor sa o am poate mai fac cate o testare la masina din cand in cand si poate mai setez ceva pe la ea pe acolo,nu cred ca pentru atata treaba imi trebuie interfata originala..

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am facut un test la masina si am remarcat ca la turbosuflanta nu se incadreaza in limite care afiseaza programul, ce ziceti e problema ar trebui curatat?

Ceva pareri, multumesc anticipat!

Address 01: Engine (038 906 019 GL)

17:28:11 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

861 /min Engine speed 790-870

250.0 mg/str MAF (specified) 230-310

406.7 mg/str MAF (actual) 210-350

84.5 % EGR duty cycle 50-70%

17:28:11 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

861 /min Engine speed 2850-3150

999.6 mbar Spec. intake press. 1900-2150

989.4 mbar Actual intake press. 1900-2150

19.9 % D.cycle MAP 55-75%

17:28:11 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

0.05 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.21 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.49 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.61 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Thursday,04,October,2012,17:30:16:06340

VCDS Version: Release 11.11.4

Data version: 20120807

Address 01: Engine (038 906 019 GL)

17:30:14 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

3087 /min Engine speed 790-870

465.0 mg/str MAF (specified) 230-310

494.9 mg/str MAF (actual) 210-350

4.8 % EGR duty cycle 50-70%

17:30:14 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

3087 /min Engine speed 2850-3150

1315.8 mbar Spec. intake press. 1900-2150

1285.2 mbar Actual intake press. 1900-2150

59.8 % D.cycle MAP 55-75%

17:30:14 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

0.05 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.38 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.19 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.49 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, ca sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al doile e facut in mers :D

17:30:14 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

3087 /min Engine speed 2850-3150

1315.8 mbar Spec. intake press. 1900-2150

1285.2 mbar Actual intake press. 1900-2150

59.8 % D.cycle MAP 55-75%

Asa cum scrie acolo in viteza a treia si cu turatie la 3000 :)

Modificat de csomos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asa,.... te duci in meas block, pe campurile 003, 010 si 011, apesi butonul LOG - dupa care START- in tr 3, de la 2000 prm la 4000 rpm, cu pedala apasata 100%

o sa rezulte un fisier excel - nu ce ai facut tu acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, mersi, sunt incepator si ma gandeam ca e bine ce am facut, revin cu rezultate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cum se face un log in mers. Succes

Sent from my  iPhone 4S using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!