Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

am fost si m-am uitat la acel racord flexibil nu e crapat si este dispus si la o distanta destul de mare de restul componentelor...app.. am verificat si pedala ambreajului si nu am nici ce mai mica vibratie in ea ci doar in caroseria masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea de pe loc cum e?usoara,nu da sa tremure mai tare?Cu masina pornita si la liber,pune mana pe schimbator si vezi daca simti ceva vibratii in el,ca si cum nu ar merge rotund,se simte ceva dar trebuie sa fie egal si nu altcumva,posibil sa fie volant uzata si descentrata,am patit-o si cam astea au fost simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, greu de diagnosticat pe forum, asa ceva..... doar cine are masina in fata si efectueaza anumite verificari la fata locului, poate spune de la ce este - pana atunci, raman - tampoane, injectoare... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, knd plec de pe loc da sa tremure si mai tare...la fel si schimbatorul mai tot timpul tremura. Se pot reconditiona aceste volante, si daca da, unde????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am soft stage 2 unde am castigat presiunea de 1.6 bar , ~165cp si 365nM . in prima faza mi`a picat N75 dar nu a fost problema ca o aveam luata mai de mult..dupa ce am schimbat N75 dupa vreo maxim 5 km mers in turatii mari am observat la ceasul boost ca se duce peste 2.0 bar in sarcina ceea ce cu N75 vechi pana sa pice se ducea undeva la 1.8 bar maxim...nu a durat mult dupa ce o alergam si dintr`o data observ ca dabea se tureaza,presiunea dabea crestea la boost dar turbina se auzea.credeam ca a iesit vreun furtun de la vacuum dar toate OK . am oprit motorul , l`am pornit si din nou aceeasi masina vioaie (zambetul era mare) si ce sa vad: din nou dabea trageam de ea.am fugit la un tester si respectivul mi`a zis ca imi intra in protectie din cauza presiunei mari.in prima faza mi`a zburat gandul la senzorul MAP ca nu mai face fata .

Voi ce parere aveti ?este nevoie de un MAP de pe 2.5 tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skymylano eu zic ca trebuie sa schimbi volant si nu e ieftina,de reconditionat nu stiu daca se poate.O volant tine cam 200 000 km poate e cazul sa o schimbi si pe a ta,depinde de stilul de condus si nr de km ai masinii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci...o sa o schimb in maxim o luna...masina are vreo 180k km eu o am de un an si am facut vreo 2k cu ea dar celalalt proprietar din cate stiu am mers la consum cu ea si a subturat-o...eu merg mai sportiv...merci inca o data de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva de ce nu mi functioneaza semnalizarea din oglinzi?mentionez ca reglajul si dezaburirea merg.Semnalizarea merge normal mai putin cea di oglinzi.Stiu ca sunt off dar nu am gasit nimic despre aceasta problema.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ledurile din lampi.

Pe viitor, posteaza in topicul care are legatura cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

skymylano eu zic ca trebuie sa schimbi volant si nu e ieftina,de reconditionat nu stiu daca se poate.O volant tine cam 200 000 km poate e cazul sa o schimbi si pe a ta,depinde de stilul de condus si nr de km ai masinii.

da, se poate reconditiona la cineva in galati, pretul e 800 ron, unul prin orasul meu a avut de a face acum 2 ani pt un toledo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un passat 1.9 tdi cu motor AJM

Am facut astazi un log si vroiam sa va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea lui si sa imi semnalati eventualele probleme.

Cele doua loguri sunt in viteza a 2a si respectiv a 3a dupa cum este specificat si in numele lor prin v2 respectiv v3

http://www.girlshare.ro/4355404.9

http://www.girlshare.ro/4355432.4

Va multumesc anticipat,

Dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce pare in loguri este debitmetrul defect , incearca cu alt debitmetru de pe alta masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcati logurile pe forum, nu pe toate site-urile aiurea.... e pacat sa stam sa le mai si descarcam, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Rog pe cei mai priceputi decat mine sa ma ajute cu ceva idei. Frecvent iau limp cu urmatoarea eroare> 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed >> . Limp-ul imi intra cel mai adesea daca o calc tare si brusc; daca o calc asa mai progresiv nu ia limp.

Am facut un log in mers ( am calcat-o mai suparat si culmea nu a intrat in limp) si am scos asta LOG2.xls

Va rog niste idei! Multumesc!

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar nu am stiut sa le atasez altfel. Sa fie deci de la debitmetru?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

dupa drumul pana la mare si imprejurimi de 900 km cu viteza maxima de 145 incarcat, am observat cand am ajuns acasa ca masina nu mai plafoneaza, bucuros pana la cer in inapoi schimbam a 3 a numai pe la 3800-4000 ture...asa vro saptamana..azi am decis sa arunc si eu o privire la motor si surpriza..ulei pe la niste capacele si un furtun.

am incercuit acolo sper sa imi spuneti daca e normal sau nu. la furtun nu este colier de strangere, iar la capacelele alea, tacheti cred, daca apas pe ei parca scoate ulei...e grav??

app, apa in borcanas era sub nivel...

am luat nivelul de ulei si e cu un mm deasupra gradatiei de minim...ulei schimbat acum ~4500 km.

post-105026-0-45632700-1346585770_thumb.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic : Motorul are o varsta la fel si garniturile de pe el. Unde ai incercuit tu am intampinat si eu probleme asemanatoare, am inlocuit garniturile cu unele noi (fosta masina a fost un golf 3 cu motorul identic). Prin furtunul ala ies vaporii de ulei de la culbutori si cam se exercita ceva presiune nu foarte mare dar exista. Din cauza caldurii si a batranetii s-a largit acolo furtunu si nu mai are aceeasi elasticitate iar vaporii care ies din motor se pot strecura foarte usor pe acolo.La faza cu scazutul uleiului e ceva normal la motorele diesel dar nu foarte exagerat, uleiul ala lucreaza la temperatura mare se mai evapora si el un pic plus uzura la turbo poti pierde si pe acolo pe la ax chiar mai poti pierde pe la garniturile de la supapae daca sunt uzate deci pt pierderea uleiului sunt multe variante posibile.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, capacelele alea 2 tachetii se pot repara doar cu o garnitura?

2.e grav?din ce am inteles e ceva normal insa nu prea grav...k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai moi jos in foto tot ansamblu care vine acolo. In ce sens te referi sa fie normal cu consumul de ulei?

post-46288-0-82109300-1346697923_thumb.j

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms colegu de ajutor cu schema, chiar acum vroiam sa te intreb legat de garnituri..

am mers mai sport zilele astea si asa a inceput sa curga ulei, de asta am interbat daca e grav. normal asa ceva...plus ca dupa ce am ajuns cu masina acasa mia facut o balta de ceva sub motor, eu zic ca e motorina...a patat jos si e cam incolora cu miros de carburant si nu prea...insa am mai dat apoi cateva turi cu masina astazi la fel si nu a mai curs nimic..am totusi un semn de intrebare...

ms inca odata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua tuturor! De cca 3 saptamani am cumparat un VW Passat 1,9 TDI, break, 4 Motion, an fabricatie 2004, 96 kw.

Sincer...la pretul cu care l-am cumparat (5.500 euro) mi s-a parut chilipir avand in vedere ca masina are dotari: piele, xenon, parbriz cu rezistenta incorporata, 4x4, 6 trepte de viteze, etc.

Masina am cumparat-o de la o cunostinta care a venit la lucru in Danemarca (am uitat sa precizez ca locuiesc temporar in Danemarca)...afacerea suna in felul acesta: 1000 euro avans acum, iar restul de 4500 in Decembrie.

ACUM SA REVIN ASUPRA SUBIECTULUI...TEMA TOPICULUI:

Duminica am zis sa incerc cat poate masina sa mearga, astfel incat ca pe o portiune de autostrada unde stiu ca nu sunt camere de luat vederi instalate, am apasat pedala de acceleratie la maxim...masina zbura bine (precizez ca in Certificatul de Inmatriculare viteza maxima constructiva este 196 km/h)...cand am ajuns la 180 km/h am inceput sa urmaresc vitezometrul...190...cand a ajuns aproape de 200 km/h, dintr-o data am simtit ca s-a taiat din putere!!! Masina nu mai avea putere de loc! Am intrat in panica! La inceput mi-am zis ca a intervenit limitatorul electronic?!...dar asta insemna ca puterea sa revina?! Am coborat pe o nationala, unde am oprit intr-o parcare. Am sunat repede fostul proprietar, care mi-a spus numai sa repornesc motorul ca totul va fi ok. Asa a si fost! Puterea masinii a revenit. De atunci nu mai am curaj sa ma "joc" cu masina, fapt pentru care va intreb, stimati colegi, am avariat cumva motorul?...trebuie sa fac niste teste la motor?

Multumesc anticipat pentru ajutorul dumneavoastra!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ai avariat nimic. ECU ti-a deconectat turbina, ca sa previna deteriorarea anumitor componente. Cel mai probabil, e un LIMP, din cauza turbinei.

Scaneaza masina si vezi ce eroare a stocat - eventual sa-ti faca si un log in mers.

In functie de asta, vedem ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ar fi buna in cazul tau, iar daca vei citi cat de cat acest topic vei intelege ce s-a intamplat si cum sa remediezi problema......spor la citit :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Totusi, puteti sa-mi explicati si mie ce inseamna LIMP MODE?

Adica sa-mi traduceti cuvantul LIMP (etimologia acestui cuvant)?!

Multumesc!

Modificat de mh_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!