Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Fa un log, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand am fost cu ea la tester ala mia spus ca nu e destula presune pe instalatie ori unde ma duc imi zice asta si nustiu de unde sa incep ca futunele leam inlocuit pe toate noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log turbina in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pentru @ciubogdanel

Fa ce ti-am zis mai sus. Altfel putem doar presupune problema ta. Sau incearca sa dai mai multe detalii. Ce presiune mica pe instalatie? Ce e aia? Hai sa-ti zic eu: aia nu e instalatie,e circuit. Unde e mica presiunea? In circuitul de vacuum sau presiunea absoluta din circuitul turbinei?

Bogdan fa asa: dute la un tester si spune-i sa-ti dea erorile exacte care le-a gasit. Sau roaga un coleg de pe forum sa-ti faca o scanare si niste loguri. Asa vom rezolva mai repede problema ta.

Daca mergi la tot felul de mecanici care se balbaie atunci e doar pierdere de timp si bani. Succes

Sent from my HTC HD2 Tapatalk Pro 2

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema...era de la rezervorul/capsula vid de la vacuum.nu mai baga presiune spre turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa detaliezi putin te rog!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Passat 1.9 TDI imi Intra in limp mod pe la 80-100km . am schimbat N75-ul si a inceput sa intre pe la 130km/h, mi sa spus sa reglez tija de la actuator ptru ca imi face prea multa presiune. am reglat-o dar tot nu trage multumitor, limp nu prea a mai luat. Logurile sunt facute inainte de reglarea tijei actuatorului. Am observat ca la mine este o valoare prea mica la ,,PRESIUNE ADMOSFERICA(Presiune aer mbar)'' respectiv 693.6 si stiu ca ar trebui sa fie undeva la 900-1000. Am mai intrebat dar nu mi sa dat un raspuns clar, ce senzor imi masoara acea presiune? specific ca am schimbat si senzorula cesta: http://www.expertpie...ucts_id/1110553 dar tot la fel a ramas valoarea...este alt senzor? Eu unul ma gandesc si la senzorul MAF, am vazut ca la unii valoarea masurata era si de 1000. Voi ce spune-ti.

SPECIFIC CA PRIMUL LOG ESTE FACUT IN MERS(SCRIE SUS IN MIJLOCUL IMAG.)

vowxeg.pnghs9c9c.png

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

greseala. Rog un moderator sa stearga postul. Multumesc

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. Senzorul care masoara presiunea atmosferica este in ECU.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Asa e @Al Bundy . Mersi. Am incurcat randurile din log de la cei doi senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am si eu un Passat 1.9 TDI imi Intra in limp mod pe la 80-100km . am schimbat N75-ul si a inceput sa intre pe la 130km/h, mi sa spus sa reglez tija de la actuator ptru ca imi face prea multa presiune. am reglat-o dar tot nu trage multumitor, limp nu prea a mai luat. Logurile sunt facute inainte de reglarea tijei actuatorului. Am observat ca la mine este o valoare prea mica la ,,PRESIUNE ADMOSFERICA(Presiune aer mbar)'' respectiv 693.6 si stiu ca ar trebui sa fie undeva la 900-1000. Am mai intrebat dar nu mi sa dat un raspuns clar, ce senzor imi masoara acea presiune? specific ca am schimbat si senzorula cesta: http://www.expertpie...ucts_id/1110553 dar tot la fel a ramas valoarea...este alt senzor? Eu unul ma gandesc si la senzorul MAF, am vazut ca la unii valoarea masurata era si de 1000. Voi ce spune-ti.

SPECIFIC CA PRIMUL LOG ESTE FACUT IN MERS(SCRIE SUS IN MIJLOCUL IMAG.)

vowxeg.pnghs9c9c.png

Salut. Ce o sa iti explic iti va rezolva 100% problema. Banuiesc ca stii unde este ecu sau calc masinii.langa stergator.desfaci cutia neagra si gasesti una argintie. O desfaci si pe aia.vezi ca ai o mufa si un furtunas acolo pe care le scoti.dupa ce desfaci carcasa argintie gasesti o placa cu circuite. In mod cert o sa fie plina de ulei.peplaca aia gasesti senzorul cu pricina in care intra un furtunas. Acel furtunas e largit sis

Scapa ulei in ecu. Schimba furtunasul sau strange-l cu coliere sau sarma la ambele capete. Sterge uleiul pe acolo monteaza la loc si prb e rezolvata. Succes

Mentionez ca cele precizate mai sus sunt pt b5 ahu 90cp an 97. An 98 e diferit cred

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am si eu o problema....De cateva zile am achizitionat un Passat ,ianurie 2005,1.9 Tdi,101 cp,cod AVB

Masina de cand am luat o nu tragea cum trebuie,doar peste 2100 -2200 ture simteai ca trage si asta in viteze a doua,a treia mai putin in a patra.

Am dus masina la un mecanic pentru a o curata si pentru a schimba furtune si ce mai era de schimbat(filtre ulei distributie) si m a sunat sa mi spuna ca egr ul este praf si era si anulat,era infundat un furtunas (nu ma intrebati care) cu un cap de surubelnita.Bataie de joc....

Ma rog,acum va intreb este posibil ca acel lucru ca nu tragea cum trebuie,mai ales la turatii mici sa fie din aceasta cauza?sau sa mai astept si la altceva?mentionez ca a verificat turbina si mi a zis ca este ok.si mai mentionez ca am ajuns si la 150 km/h cu ea mai greu dar se duce.

Si pe computer imi spune ceva cand pornesc masina ,am sa postez ca nu am retinut,meniul este in franceza.

si apropo,daca este cineva in Brasov care poate s mi schimbe meniul in engleza.

Multumesc si astept postari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu EGR anulat, masina trebuie sa traga mai bine.. dar consumul creste un pic.

Sa-ti faca un log in mers si vedem de la ce e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin iti multumesc mult pentru explicatie. exact de asta aveam nevoie. Astazi am sa incerc sa fac ce mi-ai spus tu. E posibil ca de la acel furtunas sa nu traga cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Sigur de la furtunas.am avut aceeasi prolema.nu stiu daca ai obs ca masina trage mai bine la munte sau dimineata.din cauza ca senzorul nu citeste corect presiunea atmosferica.astept sa vad daca ai rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate dimineata cel putin amsina trage mai bine...la munte inca nu m-am plimbat prea des ca sa iti spun. Am sa revin dupa ce fac ce mi-ai spus tu. Astazi mai pe racoare ma apuc de desfacut. revin cu vesti. ms inca o data sper sa rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema (sper)...am desfacut ecu si inauntru nu era f mult ulei curs doar putin pe langa furtunasul acela, m-am uitat mai bine la furtunas si am observat ca era gaurit (se vede in poza), l-am scos, am curatat uleiul care era pacolo si am inlocuit furtunasul si legat cu 2 coliere(vezi poza), apoi am strans totul la loc cum era si am plecat la testat. De cum m-am urcat in masina si am pornit-o am simtit-o la pedala ca era mai zburdalnica, si intradevar masina trage mult mai bine, mai ales in treapta a 2-a unde nu prea tragea.

Iti multumesc inca o data Ursachicatalin pentru ajutorul acordat. chiar nu m-as fi gandit la chestia asta. Sper sa nu mai faca figuri.

POZELE:

1zx409e.jpg

e6xdgz.jpg

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor. Daca imi spunea si mie cineva de la inceput nu cumparam degeaba turbo nou. Din cate stiu eu la b5 turbo e cu geometrie fixa si nu prea apar probleme aici. Eu am fost la un

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat egr ul si masina zboara....deci egr ul era problema si vine si explicatia de la mecanic...egr ul regleaza aerul in turbina la turatii joase.deci fara egr nu are cum sa traga mai bine,cel putin nu in turatii joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

la cat porneste la tn turbina, am impresia ca a mea porneste la 1600 ture, e posibil asa ceva?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina se invarte in permanenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, pun altfel intrebarea : cam pe la ce turatii ar trebui sa se simta acel zvaaac al masinii, sa te tina in scaun cum se zice..??

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema!

Am un passat din 2003, 131 cp, 1.9 tdi AVF. La relanti imi vibreaza rau masina, la fel si in mers iar de la 2500 rot/min imi produce un zgomot ca si cum as merge cu tractorul...i-am schimbat tampoane motor si cutie, am fost la un service si i-am schimbat egr-ul, i-a pus tester-ul si nu a aratat nicio eroare pe loc si nici in mers, s-a uitat la cota la injectoare si era ok, am verificat toate furtunele de la turbo si intercoler, le-am pus banada de teflon etc si nu mai sunt scurgeri...nu-mi scoate fum, imi consuma 12.6 in oras si 6 in afara...nu stiu ce sa-i mai fac sa-i dau de cap sa nu mai imi vibreze caroseria, e foarte obositor in a o conduce...mi s-a spus ca s-ar putea sa fie volant...astept pareri ca sa nu o schimb degeaba!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibreaza in sensul ca te scutura putin(la relanti),daca pornesti greu de pe loc s-ar putea sa fie volant.In mers daca se aude incearca sa verifici flexibilul acela metalic de dupa turbo sa nu fie crapat si sa iti atinga circuitul de evacuare in caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da vibreaza in sensul ca se scutura zici ca am vibro-masaj, daca o accelez pe loc ii mai trece din vibratii dar cu cat cresti in turatie din nou reapar vibratiile...o sa ma uit si la acel racord flexibil (dar la cat am umblat pe sub ea sigur imi sarea in ochi daca ari fi fost crapat)...de asemenea, knd mai eram pe sub ea, in de la cutie se auzeau niste sunete ciudata la relanti, in sensul ca si cum bateau nste ciocanele in interiorul ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!