Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Ti-a zis taica.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA!..ai avut dreptate, Florine :icon_thumleft: !!!

Abia azi am analizat pozele atent, si intr-un din ele se vad atzele iesite din furtun,cu toate astea am tinut mana personal pe el si nu am simtit nimic!!!

Nu stiu cum de nu mi-am dat seama si nici mecanicul pana nu am dat furtunul jos, am desfacut slabit aprox 1cm catalizatorul din suruburi, deoarece li se pare lor ca e infundat!

Am dat o tura cu el asa....si degeaba, pana la urma a scos mecainul din dr ema capul pe geam...si am dat furtunul jos, sa-l analizam cm cu cm!

Ms mult, asfalt curat!!!

btw...este adevarat ca vine DOAR, oem???(cel pe care am dat 405lei si l-am pus pe masina avea stantat VW si 0000(audi) pe el)

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. problema mea legata de limp mode este una cel putin ciudata zic eu ...masina imi trage mult mai bine decat in mod normal pana la o anumita turatie/viteza dupa care intra in limp mode ,acesta ar fi un prim aspect pe care l-am sesizat iar cel de-al doilea este legat de schimbare vitezelor, parca nu mai agata deloc iar schimbatorul nu mai are nici un pic de joc. momentele acestea au fost destul de rare la inceput iar acum sunt din ce in ce mai dese. ma gandesc ca masina nu merge in parametrii ei optimi atunci cand nu intra in limp mode ...am facut scanare la motor si nu mi-a dat nici o eroare. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si vom vedea unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asera o scanare si am gasit eroarea din prin screen-ul atasat . voi reveni cu un log in mers .multumesc

tester.jpg.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai ai de ce sa faci log ion mers. Verifica firele de la senzorul de presiune pana la ecu si , daca sunt bune, schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat dupa senzorul g71 si nu am reusit sa-l localizez. din cate am mai citit pe alte forumuri ,acesta este integrat in ecu? atasez o poza cu un motor asemanator cu al meu .multumesc

post-49089-0-22935500-1339236576_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand merg o distanta mai mare de drum drept (autostrada sau DN) intr-o treapta si cu o viteza constanta din cand in cand imi "licaie" ESP in bord si nu pot sa o mai turez 4-5 secunde pana cand dispare ESP si lucrurile revin la normal . cel mai des se intampla intre 2-3000 rpm si nu zilnic. pe tester nu apare absolut nici o eroare . cumva ceva din turbo sau N75 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba senzorii de ESP,un contact imperfect sau defect ceva la sistemul ESP iar in momenul cand intra Esp e normal ca nu mai poti sa accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Cum pot "afla" daca masina (passat B5.5 1.9 TDI 131cp) intra in "limpmod" in ziua de achizitie? De obicei la ce tur/min intra acest faimos limpmod? Este ca si cu debimetru de la 3800 tur/min?

Stiu ca limp modul regrupa in general pierderile de putere, aceele goluri de putere ca le ti le da cand ti lumea mai draga. Eu la golf 4 tdi le-am cunoscut numai cele de debimetru de aceea Rog un coleg care a scris mai mult in aceasta are sa faca o rezumare/actualizare despre aceste probleme si care sunt si pe ce, erorile cele mai des intalnite. Stiu ca sunt pe baza de vacum(aer, etc), dar care ar fi sintomele.

Merci anticipat, am citit putin si mi-a facut o ideie dar vreau o lamurire de la un cunoscator.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei, iti spun cum pateam eu. Porneam masina, plecam, schimbam pana in 2500 rpm ( nu ajunsese apa la 90 de grade), iar apoi cand schimbam din a 4-a in a 5-a, pe la 2800 rpm se ducea puterea. Simteam ca merg cu dacia 1310. Dar asa pateam eu, nu iti spun sa faci asa, poate e cineva mai experimentat sa te ajute cu un sfat mult mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa e - simti ca iti taie puterea - ca ECU nu mai comada turbina si reduce astfel presiunea. Opresti motorul si repornesti - merge iar bine, pana la urmatorul limp. Totodata, gasesti eroare stocata pe Engine - scanand cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opresti motorul si repornesti - merge iar bine, pana la urmatorul limp.

Urmatorul limp nu mai aparea in timpul plimbarii. Aparea doar a doua zi. Dar acum nu mai face asa... E posibil sa treaca de la sine sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - doar cand opresti - repornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyi, asa mai face si a mea cateodata...dar ff rar, imi mai ramanea si aprins, trageam pe dreapta, opream motorul, apoi plecam, si nu mai facea deloc

Are momente si momente, dar ff rar se intampla, de obicei mie imi facea cu 4 pers in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 28 pagini citite nu ai aflat simptomele unui limp mode?!

Trebuie sa mergi cu masina la un mecanic inainte sa o cumperi...

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Group A: '010 Group B: '011 Group C: '013 MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME 800-1100 sensor -f96- 1900-2150 100% TIME 2850-3150 1900-2150 1900-2150 55-75% TIME -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H Marker STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar % STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0.34 1038.8 989.4 2325.6 65.9 0.7 2478 1774.8 2182.8 81.7 0 -0.02 -0.92 0.66 0.24 1.42 519.4 989.4 1264.8 12.5 1.78 1638 1560.6 1162.8 33.5 1.06 -0.02 -0.92 0.66 0.24 1 2.48 823.2 989.4 1570.8 57.6 2.84 1722 1591.2 1754.4 49.4 2.12 -0.05 -0.89 0.73 0.21 3.56 774.2 989.4 1805.4 50.6 3.92 1827 1509.6 1693.2 60.2 3.2 -0.05 -0.89 0.73 0.21 4.64 690.9 989.4 1560.6 50.6 5 1911 1468.8 1519.8 62.6 4.28 -0.05 -0.89 0.73 0.21 5.72 661.5 989.4 1468.8 50.6 6.08 1995 1479 1458.6 59 5.36 -0.05 -0.89 0.73 0.21 6.8 617.4 989.4 1387.2 23.5 7.16 2037 999.6 1224 54.6 6.44 -0.05 -0.89 0.73 0.21 7.88 490 989.4 1081.2 0 8.24 1680 999.6 1060.8 53.4 7.52 -0.05 -0.89 0.73 0.21 8.96 480.2 989.4 1040.4 0 9.32 1386 999.6 1030.2 51 8.6 -0.05 -0.89 0.73 0.21 10.04 460.6 989.4 1020 33.3 10.4 1386 1264.8 1081.2 27.1 9.68 -0.05 -0.89 0.73 0.21 11.12 627.2 989.4 1295.4 47.8 11.48 1449 1162.8 1387.2 50.2 10.76 -0.09 -0.85 0.71 0.16 12.2 676.2 989.4 1448.4 40.8 12.56 1512 1162.8 1428 51.8 11.84 -0.14 -0.8 0.68 0.24 13.26 637 989.4 1366.8 46.7 13.62 1575 1275 1366.8 48.2 12.92 -0.21 -0.75 0.66 0.28 14.34 612.5 989.4 1377 36.5 14.7 1638 1081.2 1295.4 44.6 13.98 -0.31 -0.71 0.66 0.33 15.42 563.5 989.4 1213.8 25.9 15.78 1659 1152.6 1193.4 43 15.06 -0.31 -0.71 0.66 0.33 16.5 676.2 989.4 1295.4 58.8 16.86 1743 1662.6 1530 36.7 16.14 -0.31 -0.71 0.66 0.33 17.58 955.5 989.4 1968.6 69.4 17.94 1890 1927.8 2142 57.8 17.22 -0.31 -0.71 0.66 0.33 18.66 1014.3 989.4 2254.2 70.6 19.02 2079 1948.2 2203.2 68.9 18.3 -0.31 -0.71 0.66 0.33 19.74 886.9 989.4 2029.8 64.7 20.1 2268 1907.4 1948.2 62.2 19.38 -0.31 -0.71 0.66 0.33 20.82 857.5 989.4 1907.4 63.5 21.18 2436 1836 1907.4 67.7 20.46 -0.31 -0.71 0.66 0.33 21.9 779.1 989.4 1805.4 61.2 22.26 2583 1774.8 1723.8 66.1 21.54 -0.31 -0.71 0.66 0.33 22.98 735 989.4 1662.6 62.4 23.34 2730 1836 1672.8 61.8 22.62 -0.31 -0.71 0.66 0.33 2 24.04 779.1 989.4 1764.6 65.9 24.4 2898 1846.2 1795.2 65.3 23.68 -0.31 -0.71 0.66 0.33 25.1 877.1 989.4 1948.2 100 25.46 3108 1948.2 2080.8 78.9 24.74 -0.31 -0.71 0.66 0.33 26.18 749.7 989.4 1795.2 100 26.54 3318 1948.2 1785 68.9 25.82 -0.31 -0.71 0.66 0.33 27.26 764.4 989.4 1815.6 91.8 27.62 3507 1948.2 1825.8 66.9 26.9 -0.31 -0.71 0.66 0.33 28.34 774.2 989.4 1866.6 83.5 28.7 3696 1948.2 1887 64.1 27.98 -0.31 -0.71 0.66 0.33 29.42 774.2 989.4 1917.6 71 29.78 3822 1795.2 1887 66.1 29.06 -0.31 -0.71 0.66 0.33 30.5 597.8 989.4 1530 50.6 30.86 3885 1397.4 1428 65.7 30.14 -0.31 -0.71 0.66 0.33 31.56 504.7 989.4 1305.6 0.4 31.92 3864 1081.2 1203.6 59.8 31.2 -0.31 -0.71 0.66 0.33 32.64 431.2 989.4 1132.2 0 33 3738 1071 1111.8 59.8 32.28 -0.31 -0.71 0.66 0.33 33.72 431.2 989.4 1101.6 0 34.08 3528 1060.8 1091.4 59.8 33.36 -0.31 -0.71 0.66 0.33 54.21 460.6 989.4 1060.8 0 54.57 777 999.6 1060.8 24.7 53.86 -0.12 -0.92 0.54 0.35 55.29 450.8 989.4 1060.8 0 55.65 840 999.6 1060.8 24.7 54.93 -0.07 -0.99 0.49 0.52 56.37 465.5 989.4 1071 0 56.73 840 999.6 1071 24.7 56.01 0 -0.99 0.47 0.45 57.45 465.5 989.4 1071 0 57.81 840 999.6 1071 24.7 57.09 0 -0.92 0.47 0.4 58.53 465.5 989.4 1071 0 58.87 861 999.6 1081.2 24.7 58.17 0 -0.89 0.47 0.38 59.59 460.6 989.4 1081.2 0 59.95 861 999.6 1081.2 24.7 59.23 0 -0.89 0.52 0.33 60.67 465.5 989.4 1081.2 0 61.03 861 999.6 1081.2 24.7 60.31 0 -0.92 0.54 0.33 61.75 475.3 989.4 1081.2 0 62.11 861 999.6 1081.2 24.7 61.39 0 -0.94 0.56 0.33 62.83 475.3 989.4 1081.2 0 63.19 861 999.6 1081.2 24.7 62.47 0 -0.99 0.59 0.33 63.91 470.4 989.4 1081.2 0 64.27 861 999.6 1081.2 24.7 63.55 0 -1.04 0.64 0.33 64.99 460.6 989.4 1081.2 0 65.35 861 999.6 1081.2 24.7 64.63 0.05 -1.11 0.66 0.35 66.07 470.4 989.4 1081.2 0 66.43 861 999.6 1081.2 24.7 65.71 0.05 -1.18 0.68 0.35 67.15 480.2 989.4 1081.2 0 67.51 861 999.6 1081.2 24.7 66.79 0.05 -1.2 0.68 0.4 68.23 480.2 989.4 1081.2 0 68.59 861 999.6 1081.2 24.7 67.87 0.05 -1.2 0.71 0.38 69.31 460.6 989.4 1081.2 0 69.67 861 999.6 1081.2 24.7 68.95 0.05 -1.22 0.73 0.4 70.37 470.4 989.4 1081.2 0 70.73 861 999.6 1081.2 24.7 70.03 0.05 -1.25 0.75 0.4 71.43 475.3 989.4 1081.2 0 71.79 861 999.6 1081.2 24.7 71.09 0.05 -1.29 0.78 0.42 72.51 475.3 989.4 1081.2 0 72.87 861 999.6 1081.2 24.7 72.15 0.07 -1.34 0.78 0.42 73.59 465.5 989.4 1081.2 0 73.95 861 999.6 1081.2 24.7 73.23 0.07 -1.36 0.78 0.42 74.67 465.5 989.4 1081.2 0 75.03 861 999.6 1081.2 24.7 74.31 0.07 -1.39 0.8 0.45 75.75 475.3 989.4 1081.2 0 76.11 861 999.6 1081.2 24.7 75.39 0.09 -1.41 0.8 0.45 76.83 480.2 989.4 1081.2 0 77.19 861 999.6 1081.2 24.7 76.47 0.12 -1.44 0.78 0.47 77.89 475.3 989.4 1081.2 0 78.25 861 999.6 1081.2 24.7 77.53 0.14 -1.46 0.78 0.47 78.97 470.4 989.4 1081.2 0 79.33 861 999.6 1081.2 24.7 78.61 0.12 -1.46 0.78 0.49 80.05 470.4 989.4 1081.2 0 80.41 861 999.6 1081.2 24.7 79.69 0.14 -1.48 0.78 0.52 81.13 470.4 989.4 1081.2 0 81.49 861 999.6 1081.2 24.7 80.77 0.16 -1.53 0.75 0.54 82.21 485.1 989.4 1081.2 0 82.57 840 999.6 1081.2 24.7 81.85 0.19 -1.55 0.75 0.54 83.29 470.4 989.4 1081.2 0 83.65 861 999.6 1081.2 24.7 82.93 0.19 -1.55 0.73 0.56 84.35 470.4 989.4 1081.2 0 84.71 861 999.6 1081.2 24.7 84.01 0.21 -1.55 0.68 0.56 85.41 470.4 989.4 1071 0 85.77 861 999.6 1081.2 24.7 85.07 0.21 -1.55 0.68 0.56 86.49 460.6 989.4 1071 0 86.85 861 999.6 1081.2 24.7 86.13 0.24 -1.55 0.71 0.54 87.57 475.3 989.4 1071 0 87.93 861 999.6 1081.2 24.7 87.21 0.24 -1.55 0.71 0.54 88.65 470.4 989.4 1071 0 89.01 861 999.6 1081.2 24.7 88.29 0.21 -1.55 0.75 0.52 89.73 475.3 989.4 1071 0 90.09 861 999.6 1081.2 24.7 89.37 0.21 -1.55 0.78 0.52 90.81 475.3 989.4 1071 0 91.17 777 1091.4 1081.2 24.7 90.45 0.24 -1.55 0.75 0.52 Wednesday 13 June 2012 09:12:55:36838 VCDS Version: Release 10.6.3 Data version: 20101206 038 906 019 EK 1.9l R4 EDC 0100SG 1367

salut. am facut un log in mers(in oras)il atasez pt detalii ,sugestii.problema este urmatoarea:motorul tremura de cand a inceput caldura ,mi-a intrat in limp mode de fiecare data cand depasesc 3800rpm, si am stocate2 Faults Found:

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul bujiilor si cred ca iti trebuie curatata geometria de la turbo.Oricum nu e bine cum ai postat log-ul.nu se intelege nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! asta seara am descoperit de ce pierdeam ulei, si sunt curios daca ar putea fi cauza de la limp mode? am mers cu aceasta buba cam de cand am schimbat uleiul adik 4k km. e vb de un furtun rupt/iesit din motor prin care circula uleiul.se poate cineva sa imi zica rolul lui exact si cam ce urmari nefericite ar putea aparea.

multumesc!

post-105026-0-22415400-1339972526_thumb.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc terminatoru.incerc sa-l postez in forma normala :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema asta...trebuie schimbata volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp-ul nu are legatura cu volant......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am un passat din 2001 1.9tdi 130cp si numi mai trage are momente cand merge bn si momente cand merge ca dacia nu are un pic de putere daca o iau incetu la acceleratie merge bn dar daca ii bag piciorul in acceleratie mai sport imi cade si numai are putere deloc am fost cu ea la tester si mia zis ca pierd presiune pe instalatie am inlocuit toate furtunele si tot degeaba nustiu ce sa mai fac nui dau de capat va rog daca cineva ma poate ajuta sa o aduc la un tester sa-mi zica sigur ce are mie frica sa nu se strice altele ca am ceva timp decand merg asa un mecanic bun si serios prin zona Iasi cunoasteti sau bacau scz daca deranjez aaaaasi cand opresc motorul se aude un zgomot prin zona bateriei ca si cum ar fi un furtun fisurat si mam uitat dar nu e nimik fisurat multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

verifica si stutul pompei tandem. E posibil sa pierzi vacuumul pe acolo.

Ar fi ideal sa faci o scanare,postezi codurile de eroare gasite si sa faci si un log in mers sa vedem care e problema la tine(presiune prea mica,prea mare, lipsa vacuum,turbina cu probleme sau murdara,etc). Pana atunci putem doar presupune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi de dimineata am masina a patit ceva.plec de pe loc usor,bag treapta a 2`a si o calc sa depasesc si dabea se tura chiar daca aveam pedala la podea.dupa 2000 de rotatii pleaca repede de pe loc pana undeva la 3000 de rotatii si de acolo iar se tura foarte incet . si in treapta a 3`a la fel . se tureaza usor de tot , isi revine , iar nu se mai tureaza.am pus pe cineva sa se uita daca imi da fum si nici urma.nu am nici un martor nimic aprins in bord.de la ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!