Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

buna seara,

am citit acest topic, insa nu am gasit cum as putea sa imi rezolv si eu problema.

am facut log,mers in viteza a3-a 2000 turatii accelerat blana iar in jur de 3000 turatii - intra in limp mode-imi taie puterea.

nu se regleaza boost-ul ,in urma log-uli masina face 1,6 bari si softul cere 1bar.

din pacate nu am eroare.(era ceva de genul boost presure... :banghead: )

aveti cum sa ma ajutati in a rezolva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacuum, capsula de actionare a turbinei, capsula EGR si nu in ultimul rand geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pune logul sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,

asta e problema ca din pacate nu mai am acele log-uri,

cel care mi a facut log mi -a spus ca trebuie data jos turbina si sa o curat(si atunci comandat o garnitura de tabla ca nu o sa mai potriveasca cea care deja pe masina)-nu stiu exact la ce fel garnitura sa referit.

sa verifc geometria, furtunul de vaccum care regleaza presiunea in turbina si/sau solenoidul.

ma puteti ajuta/indruma sa rezolv si eu odata problema asta?

cu vreo referinta in Bucuresti??

va multumesc mult de interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti il poti cauta pe colegul Cipos pentru probleme legate de turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobutosesecoco

careva are vreo idee sau vreo indrumare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut un log pentru turbina la un Passat din 2004, TDI, motor AVB si as dori cine stie sa-l interpreteze sa-mi zica daca sunt ceva probleme.

Va multumesc.Log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu sunt probleme, doar ca poti verifica furtunele de vacuum de la turbo, sa nu fie unul care-ti face figuri - sa fie crapat un pic -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Voi incerca sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

mi-a ajuns azi piesa si pot spune usurat ca s-a dus limp mode-ul !

100520123604.jpg

Uploaded with ImageShack.us

De curiozitate am desfacut si eu acesta supapa si spre surprinderea mea era gaurita membrana din ea. Intai am probat-o cu gura sa vad daca tine vacuumul si il tinea foarte putin. Am dat-o jos, desfacuta complet, am lipit membrana (noroc ca nu era mare gaura) si am montat totul la loc.

Un mic experiment mi-a aratat ca daca anulez acea supapa cu un surub bagat in furtunasul de vacuum atunci consumul la relanti a urcat de la 0,7 la 0,8. Cu supapa conectata scade la 0,7. Deci banuiesc ca motorina mai rece are o ardere mai buna de aceea scade consumul. Caci practic acea supapa inchide circuitul de antigel care merge spre radiatorul filtrului de motorina (rol de racire).

Per total cu membrana lipita acum consumul mai scade cateodata si la 0,6 iar motorul se opreste mai lin si frana e mai eficace.

L. E : totusi nu inteleg rolul supapei. La pornirea motorului aceasta se deschide si lasa antigelul sa curga iar la oprire se inchide. De ce trebuie sa se inchida la oprirea motorului? De ce s-au mai complicat nemtii cu acesta supapa care "consuma" vacuum? Nu mai bine lasau circuitul de antigel sa curga liber spre radiatorul filtrului de motorina?

La ce ajuta inchiderea supapei dupa oprire? eu zic ca la nimic. Dar poate stiti voi.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Are rol de a asigura temperatura optima, pentru carburant.... iarna in incalzeste... la modelele dupa 2003 (parca) au eliminat acest radiator.

Asa ca, una-alta.... se poate anula, inchide circuitul si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Azi m-am lovit si eu de o problema, si anume..cand accelerez masina nu mai trage normal, in plus scoate un fasait foarte puternic gen (pistol spalatorie auto)

M-am dus cu gandul direct la turbina...e clar i-a venit timpul, am desfacut tubulatura la turbo, si am ramas surprins placut...jocul in ax este aproape insesizabil, a trebuit sa prind cu doua degete de el ca sa il pot misca aprox. 2mm

Voi ce parere aveti?V-ati mai lovit de problema asta?

Am pus si o poza cu EGR-ul pentru ca am observat ca este umed de ulei, poate fi aceasta de vina?

post-24818-0-96970100-1338749421_thumb.j

post-24818-0-75145100-1338749436_thumb.j

post-24818-0-65899700-1338749444_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil ai un furtun sau intercoolerul fisurat,la fel face si a mea de a un furtun fisurat sau poate scapa presiune pe la inbinari pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul in forma de -S- se observa in poze si este uscat!

Cel care iese din intercooler este putin umed(poze) ...dar e asa de ani de zile, e posibil sa scape pe acolo presiune?

post-24818-0-82082100-1338794142_thumb.j

post-24818-0-41610300-1338794149_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ca se vede ca ala pierde de mult. Daca se aude fasaitul puternic si ai fum negru la accelerare brusca, verifica bine S-ul din turbina si restul furtunelor - ca ai unul spart sau desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa le verific pe fiecare in parte...dar mie mi se pare ca se aude in partea stanga(cu volanul)o sa pun pe cineva sa tina mana in dreptul futunului care iese din intercooler si daca se simte aer la mana, e clar ca acela este de vina!

Cu aprox 2ani in urma, pierdea f mult pe la cel in forma de S dar am fost la un mecanic si a intorc cumva siguranta aceea, si de atunci nu a mai dat strop...se vede ca e uscat uscat!

Intr-adevar la accelerare brusca fasaie asa puternic incat se uita oamenii ciudat si scoate si fum...

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunele si imbinarile sunt ok , poti lua in calcul si un intercooler fisurat,eu asa am avut o fisura mica pe intercooler la unul din piciorusele cu care vine prins in locurile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa il verific, o sa postez problema care o am!Ma gandesc ca daca pe loc o accelerez ar trebui sa-mi dau seama pe unde pierde presiunea!Sau trebuie sa fie neaparat in sarcina?

Insa ma bucur de un sigur lucru, ca nu este de vina turbina si ca e in super forma, desi masina are la bord 160k km

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat decat furtunul ce iese din intercooler, am pus pe cineva sa accelereze si am tinut mana sub el...nu am simtit nimic!

Maine de dim o sa merg sa ii dau scutul jos sa verific tot traseul!

Asfalt curat tuturor! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine!!

Am un passat din 2002 ,1.9 PD,131 cp.De 3 luni ma chinui cu un Limp mode de imi vine sa o duc la remat.Am puso pe un tester la un mecanic si mi-a spus ca e injectorul 4 si n75.Le-am schimbat imediat insa nici-o ameliorare.Cand o pornesc vine foarte putin vacuum in furtunasul care merge la actuatorul de la turbo iar cand intra in Limp nu mai vine deloc vacuum la actuator.Abia ridica tija de la turbo.am miscat din tija de la turbo si merge foarte usor..adica nu cred ca ar trebui sa o curat.In general pana sa capete Limp Mode-ul schimbam vitezele numai la 3500 ture.am verificat si furtunasele de la vacuum ..si nu sunt sparte.

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Un log in mers te-ar ajuta sa vezi ce nu functioneaza in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.Multumesc.Revin dupa ce ii fac un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salutare tuturor si v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta si pe mine!!

Am un passat din 2002 ,1.9 PD,131 cp.De 3 luni ma chinui cu un Limp mode de imi vine sa o duc la remat.Am puso pe un tester la un mecanic si mi-a spus ca e injectorul 4 si n75.Le-am schimbat imediat insa nici-o ameliorare.Cand o pornesc vine foarte putin vacuum in furtunasul care merge la actuatorul de la turbo iar cand intra in Limp nu mai vine deloc vacuum la actuator.Abia ridica tija de la turbo.am miscat din tija de la turbo si merge foarte usor..adica nu cred ca ar trebui sa o curat.In general pana sa capete Limp Mode-ul schimbam vitezele numai la 3500 ture.am verificat si furtunasele de la vacuum ..si nu sunt sparte.

Multumesc!!

Pana una alta,daca zici ca furtunasele de vacuum sunt ok si ai vacuum slab in ele atunci verifica stutul pompei tandem. E posibil sa pierzi tot vacuumul pe acolo.Pedala de frana nu ti se intareste repede?asta ar fi un simptom al lipsei de vacuum. Daca si stutul e ok atunci e posibil sa fie din pompa tandem.

Banuiesc ca ai verificat actuatorul turbinei sa nu fie sparta membrana din el si sa scape vacuumul pe acolo, actuatorul egr-ului la fel, supapa care inchide/deschide circuitul antigelului spre radiatorul filtrului de motorina.

Uite aici o poza cu stutul pompei tandem. Vezi daca se misca.

post-55955-0-80096800-1338908677_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Finally, am gasit si eu problema la a mea!

Furtunul in forma de S este crapat, cu toate aceste la accelerare pe loc, se umflau foarte tare celelalte furtune(nu le puteam strange), pana nu l-am demondat nu mi-am dat seama

L-am comandat(405lei) am inteles ca vine doar OEM, maine o sa il montez pe cel nou si o sa revin cu niste poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Case closed!!!

furtunul (405)lei+ 2 garnituri pentru celelalte imbinari(12lei/buc), deoarece erau putin umed de ulei+praf

post-24818-0-40061300-1339063751_thumb.j

post-24818-0-12086900-1339063758_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!