Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

e bun. Dar gasesti de astea si aici pe forum cu 50 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cumpara de la cineva cunoscut - astfel, beneficiezi si de asistenta - macar la instalare ..... asa ca, alege pe cineva de pe forum.

2. Nu cumpara 409... mergi pe ceva mai nou - alege un 11 - dar sa fie in engleza - te ajuta mai mult cand ai o eroare, ceva... la interpretat - pretul unei clone acceptabile, e in jurul la 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_alexandru79

posesor vw passat 1.9 tdi ,74 kw,101 cp,tip motor AVB

probleme____ pierde din putere in sarcina (in treapta a 4 a ,intre 2500-3000 ture pierde din putere si nu am pedala la acceleratie . opresc ii iau contactul masina nui are nimic)

la scanare cod eroare 17965 (control presiune sarcina deviatie pozitiva)

din cate am vazut pe forum trebuie curatata turbina .

ce parere aveti ?

va multumesc anticipat !

stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

de cele mai multe ori asta ar fi cauza :geometrie murdara sau actuator. Insa ar fi fost ideal un log in mers sa vedem de ce ai suprapresiune in turbina,caci cauzele pot fi mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_alexandru79

salut !

inainte de aceasta problema am schimbat ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru combustibil ptr ca le venise timpul 10.000 km

operatiuni efectuate pana acum :

1)schimbat furtune vacuum

2)masurat debitmetru

3)inlocuit N75

aceleasi simptome

multumesc ptr raspuns !

Modificat de cosmin_alexandru79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

tocmai asta e. Ca inlocuiesti o gramada de piese si tot nu rezolvi. Fa un log in mers,posteaza-l aici si vedem ce e in neregula.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da. Cel mai bun..... eu asa am si e belea. In final iesi pe undeva in jurul la 1500-1600 lei... avand in vedere ca baietii expediaza numai cu DHL ....

Cine vrea, poate sa vb cu Voinea si ii aduce el - http://vwforum.ro/user/1-voinea/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut o scanare la service si au iesit urmatoarele erori :18062(palpaie becul de la ulei pe galben vreo 2 secunde) , 17552 , 17964 ?

idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18062-Check DTC memory of the instrument cluster

Check instrument cluster.

On Board Diagnostic (OBD), function

The instrument cluster is controlled by an internal microprocessor with On Board Diagnostic (OBD) capability. If malfunctions occur in monitored sensors and components, Diagnostic Trouble Codes (DTC) will be stored in memory.

If OBD recognizes instrument cluster malfunctions related to the:

-odometer

-distance impulse number (K number)

-speedometer calibration

the trip odometer display will change to show "dEF.".

In this case, replace speedometer Page 90-9 .

Other malfunctions recognized by OBD will not cause the trip odometer display to change as described above.

OBD through 11.01

Before performing any troubleshooting or inspection, always begin by checking for DTCs using the On Board Diagnostic (OBD) program. DTCs stored in memory are retrieved/checked with either VAG 1551 or VAG 1552 Scan Tool (ST)

A lot of cars that throw multiple codes in addition to 17552 seem to have either ground problems or vacuum problems. But the ones that only throw a 17552 seem to cured with an MAF replacement.

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

  • Reduced power output
  • Limp mode

Possible Causes

  • Boost Pressure too Low
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

    [*]Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

Spor :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma din toti patitii de pe forum nici unul n-a reusit sa-i dea de cap nici macar eu :)))) e aiurea sa tot schimbi piese noi cu preturi aberante si tot sa se puna in''cur'' cand ii vine la masina ba la 90 ba la 120...sincer astia de la service cica turbina...da aia n-are nimic nici macar joc sau ceva sa indice ca ar fi de vina...si sa dau 700 de euro cat o fi una noua si sa nu fie aia sigur ii dau un 'ciocan' !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobutosesecoco

salut tuturor comunitarilor:)

azi am sa va spun si eu durerea de pe suflet dupa un lung roman care l-am citit pe forum respectiv problemele mai frecvente care le are 99% din clasa passatului le are,

si sa incep cu cea mai importanta :

pe langa intrarea in "lipm mode" la mine mai apare o alta problema ce nu mi-a gasito nici un tester, si anume imi trepideaza toata masina, si nu ma refer la vibratiile specifice mototului diesel ci vibratii de zici ca se demonteaza masinaori ai vrfe-o 2 roti in forma de 8 :)

problema e alta ca injectoarele is verificate si sunt in parametri , turbina trage deci poate i-ar trebui o curatare dar nici decum nu e de schimbat , EGR-ul l-am scimbat;

asa avea nevoie de alte pareri ca mecanici la care am tot fost nu au reusit sa imi spuna ce e de fapt,

si apropo ca sa exclud din discutie filtre ulei si alte consumabile, ii dau cei mai bun si chiar inainte de termen

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are valva din imagine ? se afla in dreapta jos sub vasul de apa(presiune)

img0378valvarobinetinca.jpg

Uploaded with ImageShack.us

si tulumba incercuita din imagine cum se testeaza daca functioneaza corect?

circutivacum.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Tulumba - e un rezervor pentru vacuum. In anumite cazuri, altitudini, turatii - sa avem vacuum-ul necesar functionarii optime a motorului.

Valva din poza - reglementeaza circulatia lichidului de racire din radiatorul de pe filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum la mine valva din poza are membrana sparta si pierde vacuum,am anulat furtunu(i-am pus surub in cap) de vacuum sa nu mai piarda.

Daca merg cu ea oprita pana cumpar alta se intampla ceva?

-cum se probeaza valva si rezervorul de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu, nu se intampla nimic. La modelele dupa 2003 (parca), au eliminat acel radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva sau robinetul cum sa-i spun ca nu sunt sigur este problema si trebuie sa cumpar alta...dar ma poate ajuta cineva cu un cod un nume precis ca sa caut dupa eu codu pe Google ? Acum cu furtunu de vacuum ce intra in ea astupat numai imi intra in Limp Mode deloc si-a revenit complet ! Astept un cod OEM sau cv ,mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trimite-mi un PM cu datele masinii si pe seara o sa iti dau codul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am dat pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Deci, se numeste supapa incalzire - cod 4A0819809 - si un pret, noua la reprezentanta - in jurul la 35 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat supapa sper ca pana joi sa-mi ajunga mi-a spus ca ma costa 40e ! si cu supapa schimbata (si atatea pana la ea) cred ca s-a incheiat problema cu limp mode care era prezenta doar pentru pierderea de vacuum pe la supapa aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

asa sa fie... in Etka, pretul ei e de vreo 31 euro... cu toate reducerile.... calculeaza cu cat e mai scumpa la noi... procentual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a ajuns azi piesa si pot spune usurat ca s-a dus limp mode-ul !

100520123604.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Bravo - caz rezolvat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!