Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

N18 are treaba, la mine era defect si luam limp cand si cand, nu la o anumita turatie sau viteza, doar cand ii venea lui si nici nu prea avea vlaga motorul , adica turbina intra pe la 2500 rpm....am fost la cipos si mi-a anulat n18 si acum masina rupe de la 1800 rpm...sper sa nu fie considerata ca reclama dar cipos e un mare meserias.....bafta iti urez

PS: verifica si pompa tandem sa nu se miste stutul de vacuum!

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, subscriu la aceasta enervanta problema.La inceput am stat in "studiu" adica problema s-a manifestat de cateva ori, dar repetat, si a disparut ulterior ( nu stiu daca pot atribui disparitia problemei cu mersul in regim extraurban si, deci, o curatare prin "talpa" ). Intre timp a inceput sa se auda un zgomot foarte ascutit in momentul in care calcam acceleratia la fund, indiferent de treapta in care ma aflam.Astfel incat am decis sa vad daca nu scapa pe undeva presiune, si bineinteles ca nu am cautat prea mult caci am gasit buba: Intercoolerul care era fisurat din cauza designului defectuos al mastii de directionare. Azi l-am dus la reparat si slava domnului, s-a putut repara. Dar in mod enervant nu am simtit nici o schimbare, nici in comportamentul masinii, nici zgomotul nu a disparut.In prealabil am schimbat si furtunele de vacuum, mai putin pe cel care duce la turbina. Odata cu scoaterea intercoolerului am verificat de curiozitate si egr si era curat.M-am jucat si cu tija actuatorului care functiona lin.

Mentionez ca exista o scurgere unde se uneste conducta ce vine de la filtrul de aer cu furtunul de la valva CCV.

Cand am pus masina pe tester mi-a aparut positive deviation.

Cei patiti va rog dati-va cu parerea, tinand cont de datele problemei.

Va multumesc si o seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, sa ne uitam peste valorile obtinute si posteaza si erorile care le ai pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT.

Caut si eu care ave-ti un vacum de turbo(actuatorul) pentru un PASSAT din 98 motor AHU.

Ma intereseaza sa fie in stare buna de functionare. Daca se poate si nou.

Masina are mom cand cade in nas si nu mai trece de 130km

Pe tester imi da eroare la turbina, am fost sa o curat si m-i sa spus ca ar fi vacumult de la turbo si ca turbina ar fi curata. Se poate ca eroarea de la turbo sa o dea vacumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate.... dar ce eroare iti apare, mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nustiu exact, mi-a spus omu ca am eroare pe turbina dar nu mi-a spus exact de la ce este eroarea...am fost la un om destul de priceput si mi-a spus ca ar fi vacumul care la o anumita turatie nu mai merge....spunea ca valva aia din auntru vacumului este sparta sau ceva de genu.

ORICUM ASTEPT SA IMI DEA CINEVA UN VACUM....SA FIE IN REGULA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si as mai avea nevoie daca se poate de un tutorial despre cum se desface borbul mai exact ceasurile de bord cu turometru vitezometru etc....ma intereseaza ptru a-mi schimba becurile...Ma scuza-ti dca am postat gresit dar nustiu unde anume sa caut acest subiect pe acest forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Doodle,fi bun si spune-ne ce furtun a costat 500 roni ?cine si ce ti-au mai facut la masina de a costat atat de mult,ca dupa aceea tot nu ti-a fost rezolvata problema...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea daca imi curatz 2 senzori unu de aer si celalt nush sigur pt ce ii da se afla langa filtru de ulei! Daca ii scot afar senzori au unpic ulei pe ei deci trebuie numai unpic curatiti bine si pusi inapoi dupaia numai intra in limp mode cel putin la me :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce anume ii cureti?Banuiesc ca e MAF-ul si MAP=ul in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punkboy PUNE SI TU DACA POTI NISTE POZE CU CEI 2 SENZORI PE CARE-I CURETI TU...SA INCERC SI EU VARIANTA ASTA.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul, nu are de ce sa aibe ulei pe el.... si se curata doar cu alcool izopropilic - inmuiat in el - orice altceva, il poate deteriora iremediabil - si nici varianta curatatului, nu e grantata ca o reusita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM NEVOIE DE VACUMUL DE LA TURBOOO (ACTUATOR).....IL POT GASI LA CINE PE AICI?

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierdut vacuum, il declar nul..... :lol:

Actuatorul - iti poti cumpara nou - in jurul la 400 lei parca, sau SH - cauta in aria Vanzari - la Dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, se poate lua limp mode, daca ai iesit furtunasul de la membrana EGR,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 4 TDI/90cp ALH/113.000 si acum cateva zile pe autostrada, am atins viteza maxima a masinii180km/h. La un moment dat , mi-a scazut viteza la 140km/h si parca nu mai avea putere. Am mai mers 30 km pana am iesit de pe autostrada la 120-140 km/h, dar nu mai avea aceiasi putere. Am oprit masina am pornit din nou si am accelerat pana la 160/km/h fara probleme, dar nu am mai avut unde sa ii dau si inapoi pe autostrada nu m-am mai intors. Poate fi vorba de ''limp mode'' sau a intrat cv limitare?

Modificat de bughi36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si-a pierdut puterea si dupa ce ai oprito si-a reveni a fot LIM MOD, posibil sa fi fost din cauza vitezei prea mari, LIMP MOD e o limitare , cand se ajunge la o presiune prea mare in turbo iti taie gazul ca altfel ai face praf motoru, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pentru ajutor. Sper sa fi fost numai limitarea. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dupa ce mi-am stors creieri si eu si tata timp de vreo 2 luni de zile ce are?

Ce are de intra in limp mode ?!

Am curatat egr-ul,turbina dupa care senzorul de presiune ,MAP-ul si valva n75 cumparate ,schimbate toate furtunasele de vacuum si intre timp observ ca un stutz la pompa de vacum avea joc,am cumparat pompa si tot intra in limp mode....durere de cap pana cand am facut un test la un bosh service dar m-am dus cu ea in limp mode si le-a iesit ca e insuficienta de aer ceva de genu adica debimetrul nu da cantitatea necesara de aer pe care motorul o cere...du-te cumpara debimetru pune-l si deodata minune...motorul trage de spui ca-i nou !

Problema rezolvata ! dar cam greu///

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand ai vazut ca ai probleme, nu ai facut un log in mers, sa vezi de la ce e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inca mufa pentru a face log...e in curs de cumparare ! stii nevoie te pune sa-ti cumperi dar ma bucur ca in sfarsit s-a incheiat o problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!