Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

nu cred ca are treaba incalzirea motorului cu Limp!

Dar ce legatura importanta are .... Dilatarea metalelor de diferite concentratii de carbon intr-un ansamblu cu tolerante foarte mici si cu un mare ajutor datorat depunerilor + un furtunas de vacuum prea moale care se "turtea" ce face legatura intre n75 si acctuator au condus la "dezastrul" meu : pozitive si negative deviation".

Va multumesc tuturor pt ajutor..problema rezolvata curatat geometria + schimbat furtunas vacuum = 350lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are treaba incalzirea motorului cu Limp!

Cam are, eu am observat si la mine, cand imi era blocata geometria de la mult mers in oras si mai putin pe drum intins, e ca o data cu incalzirea turbinei, putina forja in afara orasului geometria isi dadea drumul aproape total, apoi daca o lasam asa fara sa mai insist pe a doua zi cand se racea era semi blocata din nou :).

In concluzie, la caldura, forje... se lasa/curata singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu` se referea la incalzirea motorului(adica temperatura lichidului de racire)eu cel putin la asta m-am referit,adica apa poate fi si la 60-70-80 ca tot iei limp daca ai geometria blocata!

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am un seat leon 1.9tdi 110cai si am aceasi problema ca multi altii de pe aici...nu mai trage peste 3000ture,,,lucru foarte periculos de altfel....am citit ca e vb. de turbina si m-am hotarit si eu sa o curat. Am schimbat N75 si senzorul de presiune dar nu a ajutat cu nimic. Mentionez ca am Powerbox montat pe ea. Sunt la a treia masina cu acest tip de motor si sunt foarte surprins sa vad atit de multi oameni cu problema asta.. Am crezut ca e un caz mai rar, dar vad ca topicul acesta continua de citiva ani. Pana acuma am avut o parere foarte buna de acest motor.. Oricum maine vreau sa curati turbo si rugamintea mea este, cine are ceva poze sau material ajutator ari fi de mare folos. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci un log in mers inainte sa dai jost turbo, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca am Powerbox montat pe ea. Sunt la a treia masina cu acest tip de motor si sunt foarte surprins sa vad atit de multi oameni cu problema asta.. Am crezut ca e un caz mai rar, dar vad ca topicul acesta continua de citiva ani. Pana acuma am avut o parere foarte buna de acest motor..

Motorul e una, turbo e alta. Apoi tu ai Powerbox pe masina. Foarte multi au ciptuning. Altii schimba actuatorul turbinei in garajul lor. Sau fac fel de fel de modificari si apoi se mira ca masina nu mai raspunde bine. Apoi chiar daca masina ramane stock, turbo are durata de viata mult mai mica decat motorul in sine.

LE: plus ca turbinele Garrett (ce am eu din fabrica) sunt printre cele mai bune de pe piata, deci nici macar aici VW nu face rabat la calitate

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou...asta seara am bagat diesel v power de la shell si un aditiv "special" SI:::SURPRIZA tot a intrat in limp mode dar mult mai tarziu pe la 180....mentionez ca momentan locuiesc in audtria si am testat-o pe autostrada fara power box iar intr-a 4-a nu a mai facut deloc Ce legatura are dieselul cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are dieselul cu problema asta?

Sa ne intelegem: limp-ul n-o sa dispara de la sine decat temporar.

Daca ai citi cat de cat atent macar o parte din topic, ai sti ca dieselul daca e exploatat necorespunzator imbacseste turbina. Iar limp mode-ul de-asta apare (in 95% din cazuri). Depunerile vor impiedica functionarea in parametri iar turbina va intra in protectie.

Acum ai inteles ce legatura are dieselul cu problema asta?

Citeste eroarea si in functie de asta iti vom spune ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cu respect.....dupa ce am citit o mare parte din acest forum m-am hotarat sa curat turbo(aici costa destul de mult sa pui tester-u pe masina) Asa cum spuneau si altii,daca nu ai habar cat da cat de mepanica nu te sfatuiesc sa te apuci,eu am reusit pana la capat dar nu fara probleme(am rupt si eu conducta de ulei si pt ca nu am gasit originala am improvizat una de la un motor de 90cai,,,apoi am rupt um furtunas de la vacum....)in orice caz ,am reusit pana la urma si acum masina nu mai are limp mode De tras trage cam la fel insa am scapat de problema Mentionez ca egr-ul era extrem de murdar,cam un cm. de...calamina sau nu stiu ce era aia Multumesc pe aceasta cale celor care au postat aici pt. sfaturi si pt materialele ajutatore fara de care eu nu m-as fi descurcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta de ulei, conform documentatiei, se schimba la demontarea-inlocuirea turbinei. Ca noi ne chinuim sa o salvam, e cu totul altceva. Se mai intampla sa se rupa, la desfacere, din pacate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E posibil sa ia limp si cu a3a? Cu a 5a nu trece de 120, a 4a nu terce de 100 pe la 3000 de ture iar la un test si cu a 3a ia limp la 3500 de ture. Intrebarea e daca poate fi limp sau e altceva. Pana sa piarda putere trage normal pentru 90 de horsi poweri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus un mecanic testeru si nu am logul. A spus doar ca e turbina si daca are joc axul e pa daca nu, curatat. Intrebarea era daca se exista limp si in treapta a3a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exista cam din treapta a 3 se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti! am citit ca tot topicul si la fiecare se manifesta cam la fel dar cauzele sunt diferite ale Limp Mod-ului. Astfel de problema o am si eu si nu-i pot da de capat, pentru ca in Chisinau (Moldova) nu prea pot da de un specialist bun pentru a face un log in mers, deaceea astazi am scos furtunul care vine la actuatorul de la turbo si am incercat sa-i fac eu vacum cu gura. am observat ca pina la jumate de cursa a actuatorului (sau mai bine zis tija actuatorului) merge, iar a doua jumatate mult mai greu. Prin experiment am dedus ca membrana actuatorului e buna si ca nu piermite pierderea vacumului.

Intrebarea mea este: Sa-i fac o curatire a geometriei turbinei la un specialist?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e off topic dar iata ce mi-a iesit la un test:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba "ii faci cu gura" (vacuumul :lol: ).

E posibil ca N75 sa nu lucreze.

Ce a iesit? Ca nu se vede nimic.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca actuatorul merge greu,si zici ca n75 functioneaza bine, ai geometria murdara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece tija actuatorului ar trebui sa poata fi miscata cu mana? Eu am incercat si nu se clinteste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie sa se poata misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Desirre,si la mine era blocata tija acctuatorului de la turbo,am ceva habar de mecanica si m-am apucat eu si am dat jos turbo si l-am desfacut cu grija si cu semne.La partea de compresor nu am umblat ca este mai riscant,axul avea ceva joc dar asa a ramas,in schimb cind am desfacut la partea de geometrie si am vazut cata calamina si funingine cimentata era am zis ca nu era de mirare sa-mi fie blocata tija.L-am pus la inmuiat in decarbusol vreo 2-3 ore,l-am curatat bine,bine cu o periuta de dinti,l-am montat exact la fel inapoi,am verificat daca tija functioneaza bine pe toata cursa ei dupa care l-am montat inapoi pe masina.Este mare importanta sa se lucreze cu scule de calitate altfel te chinui si chiar poti sa deteriorezi capurile suruburilor si pe urma apar promleme in plus.Masina a functionat perfect pe urma,nu a mai intrat in limp mode.Am mai facut vreo 5-6 mii de km dupa care m-au lasat bucsele de axul compresorului,l-am dat jos si in schimbul a 800 roni mi-a pus in el tot nou(ax,palete,bucse,etc)mai putin geometria care doar mi-a schimbat ceva la ea.L-am pus inapoi pe masina(binenteles ca am curatat si conductele de la intercooler cat am putut care erau pline de ulei tot din cauza turboului si EGR-ul),merge perfect,sper sa si tina mult.Drumuri bune si fara evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!