Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Mi-am comandat vag-ul,mi-a venit,merge si acuma urmeaza sa vad cum se face log in mers si cum se lucreaza cu el.Am atasat aici o prima scanare,poate reusiti sa-mi dati ceva indicii si de aici.

Log-WVWZZZ3BZ1P062572-245930km-152813mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria Tdi este un topic chiar la inceput unde e descrisa metoda de efectuare a unui log in mers. E un fisier pdf,citeste-l.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa readucem aminte, pentru colegii nostri

Uite cum se face

Te conectezi cu VCDS

Main screen >

select control module >

01 - Engine >

Measuring blocks (meas.blocks) >

Pe prima linie selectezi: group 003.

Pe a doua linie selectezi: group 010.

Pe a treia linie selectezi: group 011.

Apoi

> Log.

Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.

1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*).

2. Logul in mers se face doar in viteza a 2-a si a 3-a.

3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti sa… sa dai in ea fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic.

La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului.

4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 . Acum cu masina in viteza a 2-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.

5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa “descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.

6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close) si … asta-i tot

7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 3-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm).

8. Log-ul se va salva in format .csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe undeva in forum ca log-ul se face in viteza a 3 a si a 4 a...eu zic sa nu mai discutam asta aici ca e umpic off topic:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimic.Am un passat variant di 2001 motor AVF 130cp cutie automatica si In fiecare dimineata cand plec la munca ma chinui sa nu o accelerez prea tare ca sa nu imi intre in limp mode. (mi-a zis cineva ca as avea geometria turbinei partial blocata) Daca am scapat-o peste 3000 de ture trebuie sa opresc motorul si sa pornesc din nou.

Azi m-am dus pe un drum liber cu cineva cu vag-comul dupa noi cu temperatura motorului la 90 grade... si i-am dat talpa si nu a intrat in limp mode. Am incercat si in tiptronic si in modul drive. Am schimbat si la 4000 si la 4500 si nu a patit nimik...trage de rupe.

Ce sa aibe oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limpul poate fi generat de foarte multi factori! Incearca sa verifici furunasele de vacuum...De obicei cand masina intra in LIMP dupa o anumita turatie 3000-3500 rpm de exemplu , ai geometria murdara si se blocheaza! Fa un log in mers si posteaza-l in aria dedicata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il apesi cu mana sa vezi daca misca, e detul de greu de verificat asa, daca iti mai face figuri trebuie data jos turbosuflnta si curatata, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il poti controla in felul urmator. Bagi un furtunas in el (sau il scoti pe ala ce vine din n75) si tragi cu gura pana se ridica la maxim si tii varful limbii pe furtunas si vezi daca tine vacuumul. Daca ai vcds atunci in engine dai un output test iar cand ajunge la n75 sa te uiti la actuator daca se misca sus-jos. Daca nu tine vacuumul nici cu limba, nici la output test nu se ridica de loc atunci inseamna ca e sparta membrana din el si trebuie inlocuit. Ideal ar fost si un barometru sa vezi daca tine vacuumul si cat anume tine. Caci daca are o gaurica cat de mica atunci il va pierde incet incet. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei la noi, la Passat b5 si b5.5, actuatorul nu prea se strica......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica actuatorul?

Cel mai bine il vezi cum lucreaza intrand pe Engine >> Basic settings >> Grup 011 >> ON/OFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu prin asa ceva exact dupa ce am cumparat masina.Am dus-o la mecanic si mi-a zis ca ar putea fi electrovalva N75, am cumparat una uzata 80 lei si de atunci, adica aproape 7 luni de zile nu am mai avut nici un limp mode, deci la mine buba era acea electrovalva.

Un mic test pentru cei care suspecteaza ca nu le mai merge debitmetru: se decupleaza mufa debitmetrului care se gaseste langa filtrul de aer iar daca masina trage mai bine inseamna ca debitmetru nu functioneaza corect, daca trage mai rau inseamna ca debitmetrul este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il apesi cu mana sa vezi daca misca, e detul de greu de verificat asa, daca iti mai face figuri trebuie data jos turbosuflnta si curatata, bafta.

Am miscat de tija care iese din actuator si se duce in turbina si am observat ca o parte din cursa de actionare , prima jumatate , se misca mai usor iar cedalalta jumatate pana la maxim din cursa necesita o forta ma i mare de actionare...mentionez ca nu pare sa "agate" deloc pe toata cursa ci mai degraba ca o treapta pe la jumateatea cursei.

Am facut un test astazi si m-am cam ingrijorat :

DTC-01.txt

DTC-02.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai posibil - geometrie murdara

Legat de a doua eroare, arunca un ochi aici http://wiki.ross-tec...index.php/17090

Multumesc ... dar nu prea inteleg mare lucru din link-ul asta ... adica ce e tcm , unde se gaseste multifunction transmishion range switch .. :D

Referitor la o curatare de turbina prin constanta si sau imprejurimi .. stie cineva? Ceva preturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi daca este geometria murdara , de ce dupa ce se incalzeste motorul nu imi intra in limp mode ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are treaba incalzirea motorului cu Limp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu e recomandat nici sa-i dai "blana" pana nu ajunge la temperatura optima de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ... dar nu prea inteleg mare lucru din link-ul asta ... adica ce e tcm , unde se gaseste multifunction transmishion range switch .. :D

Referitor la o curatare de turbina prin constanta si sau imprejurimi .. stie cineva? Ceva preturi?

Turbina - verifica cum lucreaza actuatorul si daca vezi daca nu iti agata geometria - eu zic ca da.

Nu e recomandat sa o accelerezi puternic la rece, dar nici nu e normal sa intre in limp....

TCM - Transmission Control Module - adica, "calculatorul" cutiei

F125 - Transmission Range Sensor - scoate capacul de metal care vine la levierul cutiei de viteze - selectorul - si verifica sa nu fie plin de mizerie sau sa fie oxidati conectorii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni! am un vw passat 131, cp 2001 , 6 trepte . azi am intampinat o problema care ma macina foarte tare! eu merg cu masina si in bucuresti si in afara si merg destul de agresiv ! in oras pot sa spun ca merg in limite normale 60 cu a 4 pentru ca am viteze scurte, char si a 5 daca stiu ca nu trebuie sa opresc .pana in seara asta totul era perfect ! tragea de rupea ! in seara asta nu stiu ce s-a intamplat ca de abia se accelereaza .. nu este fenomenul acela cum am mai vazut in alte posturi ca ar fi mers bine dupa un timp nu .. am pornit , o las-o ceva sa se incalzeasca motorul am plecat , merg cu ea se incalzeste motorul la un semafor .. dau sa plec mai repede .. bag piciorul in ea nimic .. era la fund dupa 5 - 10 secunde incepe sa urce turometrul usor usor .. accelerez in gol merge.Ajuns la destinatie opresc, 10 15 min dupa care pornesc iar .. la fel nu trage ... am incercat sa o accelerez pana in 3500 4000 , prinde viteza dar parca pedala e moarta .. reactioneaza cu multa multa intarziere, ce s-a intamplat ? o fi ceva pe la EGR? am si racordul flexibil rupt din vara. trebuie sa il schimb , oricum facea super frumos , pufaia cand schimbam vitezele,parca aveam BOV.Acest racord rupt nfluenteaza cu ceva motorul?din cauza asta sa se fi stricat ceva pe la turbina ?pana acum a mers perfact , azi nu stiu ce a avut, dar dupa cu se vede si ora postului nu pot sa dorm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil rupt, nu te penalizeaza la demaraj - altele sunt inconvenientele lui. Daca nu lasa mult fum negru, la plecarea de pe loc sau la acceleratie brusca, verifica vacuum-urile, eventual ciocaneste un pic in N75.

Cauta pe cineva cu VCDS, pe langa tine - o scanare si un log in mers, clarifica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cablu cu soft.311 pe el e bun? il am cumparat dar nu prea l-am folosit ! fac scanare la engine si pun logul aici? sau cum procedez sau auto scan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e bun - cauta aria cu loguri in mers .... ca am scris acolo cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!