Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

LA cei care repara turbine, Cipos, de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg sa vad k sa le pot monta toate inapoi k is multe si cel mai important is curate :D , abia astept sa vad ce am lucrat :cool:

Ms pt sfat Al.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi o intrebare:cum imi dau seama daca am pus bine geometria la loc,adik daca au intrat toate la locul lor,numai pe masina vad asta??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu platoul vanelor ansamblat la loc, in una din pozitii trebuie sa ai vanele perfect deschise (deci vor forma un cerc perfect).

Siguranta poti pune si dintr-o saiba taiata. Nu e foarte pretentios locul ala. Cu sau fara siguranta, tija actuatorului tot nu va iesi de la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles dar dupa ce l-am asamblat la loc cum imi dau eu seama daca aceea urechiusa care este comandata de tija de la actuator a intrat la locul ei pt a actiona geometria k toate sunt inauntru si nu am vizibilitate acolo???Sper sa le fi pus bine sa nu am vreo surpriza :wacko: .Referitor la siguranta am pretentia sa pun originala daca voi gasi, daca nu, fac o improvizatie dintr-o saiba taiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat siguranta originala.As mai avea o intrebare : Tija actuatorului cum se regleaza,se poate face si acasa sau trebuie ceva tester,k a mea are marcate locurile pana unde e reglata si n-am umblat la ele dar ar mai fi loc sa o reglez ,mai sus sau ma jos,cred k pt a deschide geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata monteaz-o asa inapoi, cu semnele ei. Apoi faci un log in mers si vedem daca mai trebuie reglata sau nu. Reglajul tijei se poate face si cu turbina montata la locul ei. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata,am montat toate la loc si merg toate , am sa revin cu explicatii si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam, poate faci si un DIY cu demontatul/montatul turbinei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil k din cauza circuitului de vacuum conectat gresit sau pierdere de vacuum sa-mi intre turboul aiurea,parca nu trage asa uniform pe o plaja de turatii,il simt diferit in functie de treptele de viteza , turboul e curatat si tot sistemul de admisie,se simte diferenta de dinaintea curatarii,boost-ul e mai puernic dar nu se simte continuu sa zic asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza pierderilor de vacuum o sa ai limp mode, si turbina poate intra in ture mari de exemplu eu aveam un furtunas sarit si turbo intra pe la 3000-3200 rpm!uite aici o poza cu vacumurile! Insa verifica fiecare furunas pentru ca si o gaurica mica poate provoca o pierdere de putere! bafta iti urez!

post-82114-0-50973300-1320443717_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu detalii.Sa incepem cu inceputul:la mine nu era vb de limp mode ci de inceput de limp mode cred adik la anumite turatii cand o calcam masina avea o pauza de o secunda doua si parca nu mai tragea cum trebuie dupa aia,drept urmare am decis (dupa ce am citit tot topicul "limp mode") sa demontez turbo-ul de pe masina si sa-l curat si asa am si facut.Am demontat cutia filtrului de aer,EGR-ul,galeria de admisie.toata tubulatura turboului si turboul,le-am curatat bine.Turbo-ul nu pot sa zic k era exagerat de murdar dar EGR-ul si galeria de admise erau fffffff murdare cu calamina,turbo-ul nu are joc la ax decat cat e normal si radial aproape lipsa ceea ce m-a bucurat, de asemenea am vazut k e GARRETT si e Made in Romania.Imi pierdea si ulei de pe circuitul de la turbo pe la O-ringuri,acolo am pus vreo 3-4 randuri de banda de teflon si O-ringurile inapoi ceea ce le-a inaltat putin din canalele lor si sper sa nu mai pierd presiune si ulei p-acolo pt ca atunci cand le-am imbinat la loc au intrat ceva mai greu.Calamina aveam si pe partea de admisie din blocul motor si cu mare grija am curatat si acolo cu o surulbelnita indoita la cap k nu cumva sa imi intre mizeria aia in motor.Turboul l-am demontat relativ usor,am dat cu o seara inainte pe toate suruburile cu WD-40 din abundenta si dimineata din nou pana am baut o cafea:).Dupa demontare toate piesele le-am dus sus si le-am curatat cu benzina si diluant,bineinteles dupa curatarea turboului am refacut si planeitatea vanelor geometriei variabile dupa metoda descrisa in topic.Mare atentie la demontarea conductei de ulei de pe turbo k e ffff sensibila si se indoaie usor.Toata treaba a durat vreo 3 zile dar asa lejer sa zik,piesele le-am demontat pe toate in 3 ore,asta daca aveti toate sculele necesare si neaparat tre sa fie de calitate cheile pt k altfel numai va chinuiti si riscati sa stricati capetele la suruburi ceea ce nu-i bine delok .Am montat toate la loc si am mers in proba cu masina,se simte intradevar diferenta,nu mai are intreruperile de care vb ma sus dar parca turbo-ul intra prea tarziu si tind sa cred k fie nu imi sunt bine conectate furtunele de la vacuum sau am o pierdere de vacuum pe undeva de aia maine ma inarmez cu rabdare si verific conectarea furtunaselor dupa schema de mai sus si le inlocuiesc pe toate ca sa fiu sigur k nu sunt crapate sau fisurate pe undeva. :offtopic: Am observat k stutul de la pompa tandem are un joc destul de mare,e posibil sa imi intre turbo-ul mai tarziu si din cauza acelui stut (citisem pe alt topic "pompa tandem") k se poate pierde si pe acolo vacuum.

Si acuma poze:D........nu pot sa pun poze nush de ce :banghead: :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se poate pierde vacuum pe la stutul pompei tandem. Ar trebui sa simti si pe pedala de frana ca se intareste repede. Metoda cea mai vehiculata aici e lipirea cu bison epoxy metal jur impreujurul stutului astfel incat vacuumul sa nu mai poata fi pierdut pe acolo.

Iti mai recomand sa faci si un log in mers, asa iti vei da seama de ce ai lag (intarzierea intrarii turbinei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Daca poate sa-mi dea ceineva un PM cum sa pun poze ca nu reusec nicicum,pasii de urmat ma intereseaza,moderatorii pot sterge mesajul daca deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste butonul More Replay Options si attach file.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am facut si nu ma lasa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Take a look: ;)

post-8441-0-06983500-1320730345_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acolo cosmin am intrat si eu si nu ma lasa , e posibil din cauza ca pozele au fost facute cu un aparat foto de 8 megapixeli si sa fie prea mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu nu cred ca ai voie sa pui o poza mai mare de 1 mb! Incearca sa le micsorezi la 500 KB!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa toate operatiunile pe care le-am facut tot nemultumit sunt asa ca azi am fost cu ea la un service si mi-a pus Vagcom-ul pe ea,a dat 2 erori una la debitmetru si a doua la ceva senzor de pe circuitul turbo,n-a stiut sa-mi spuna care e acel senzor dar eu banuiesc N75 sau MAP-ul si debitmetrul bineinteles.Cu mufa scoasa la debitmetru nu trage deloc masina.Se poate sa fie de vina si G61 sau G62???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva cum sa verific acesti senzori: MAP,MAF,N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu, cu un log in mers. Cauta pe cineva pe langa tine care are VCDS sau mergi la o intalnire a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatorule, g61 nu stiu de la ce e, dar nu este el de vina, G62 este sonda temperatura apa nici asta nu este de vina asa cum a zis si Florin, cauta pe cineva cu Vag Com si fa un log in mers il pui pe site in sectiunea dedicata si baietii te vor ajuta! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat ca daca motorul e rece trage mai bine si dupa ce se incalzeste e mai puturos,cred k e de la ceva senzor,debitmetru de aer marca Pierburg e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun. Fa un log in mers, o scanare, sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!