Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Nu i-a limp, din cauza debitmetrului.

Ai pus furtunase de vacuum OEM sau after-market ? verifica-le ... ca s-ar putea sa ai surprize. Pune un link de la postul cu log-ul tau, sa ne uitam un pic pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postul #2537

Furtunasele nu sunt OEM sunt luate din vitan dar rezista destul de bine adica deabia le rasucesc la incheieturi par a tine vacuum bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai facut verificarile pe care ti le-am spus acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat unele furtunase de vacuum cu unele luate din Vitan si sunt foarte proaste - s-au crapat imediat. Am gasit furtunase de vacuum marca Continental in Sibiu la reprezentanta - mai ieftine ca cele originale care sunt ridicol de scumpe (vreo 80 RON metrul cele cu diametru mai mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea are putere deacat dupa 2500 rpm)

Ala nu e limp. Limp e cand ai putere in orice turatie dar in sarcina te trezesti ca se accelereaza foarte greu, cu atat mai mult in turatii mari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda nu am reusit sa fac acele verificari....insa odata cu venirea frigului a aparut limpul mai des...

Cosmin limp am dar nu dupa o anumita turatie ci pur si simplu apare din senin de exemplu merg cu masina cu 4000 rpm a3-a a4-a a5-a si dupa scad viteza la 100 km/h si cand vreau sa accelerez masina este in limp!

Iar din log mi sa spus ca am si debitmetrul defect ceea ce ar face masina mai puturoasa in ture joase din cate mi sa spus! Stima

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie debitmetrul. Daca ai avea unul de proba ar fi minunat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, acum pot sa fie si alte cauze si debitmetrul sa dea valori eronate. Senzorul de presiune e in grafic?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai habar nu am cu se verificat senzorul de presiune? Presupun ca este ala de pe tubulatura dintre Erg si intercooler nu? cum pot sa-l verific? STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vag com , daca iti da eroare e dus altfel nu prea ai cum, eventual sa il inprumuti de la o alta masina si sa vezi cum merge , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va scriu si eu in legatura cu o problema de inceput de limp mode cred......masina merge bine doar k la un moment dat pe undeva pe la 2400-2800 de turatii are un moment de pauza si dupa aceea merge dar parca nu mai trage asa cum trebuie.azi am verificat cursa actuatorului si se misca dar parca mai greu(din cate am inteles eu din topic ar trerbui sa se miste mai usor) si am observat pe furtunul acela gros ce vine de la intercooler catre EGR ca atunci cand turez motorul se umfla dar dupa aceea chiar daca mentin aceeasi turatie se desumfla la loc(nu cred ca e normal asta).se poate sa fie si de la valva N75?va rog sa ma ajutati daca ati mai intalnit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si un log in mers, ca sa ne putem da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am vag com ink dar am sa-mi comand unul cat de repede de la colegu de pe forum sau poate intre timp merg la un service pt o scanare ,atat doar ca in rest n-am incredere in ei.

P.S. de indata ce rezolv ceva revin cu un post sa va pun ce e sau a fost....ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau.Am si eu o problema mai ciudata care nu e de 2 zile o am de ceva timp bun dar acum tot mai tare imi face. Merg cu masina pe drum la 2000/rpm ( prin oras ) daca ii dau blana de la 2000/rpm cateodata parca nu trage ca de obicei ( treapta 2 ) dau 3 si cand dau 4 trage de nu e adevarat pana pe la 3500/rpm cand pica turbo si nu mai vrea.Opresc motorul pornesc iarasi masina merge beton de la 2000/rpm cativa km cand incep din nou sa merg mai fortat cu ea la fel pica turbo.Sincer nu mai stiu ca se ii fac furtunu de la intercooler schimbat , debimetru schimbat in vara.Chestia asta devine foarte enervanta ... mentionez ca mie imi face cam de 1 an si ceva treaba asta dar f f rar ... adica in vara am fost cu masina in concediu 1000 de km si nici o data nu mi`a facut simptoma asta dar cand , da frigul ii belea cu ea... am pus masina pe calculator la mecanic nici o eroare... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate sa nu ai eroare stocata din moment ce apare un limp. :)

Incearca la cineva de pe forum care stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa nu apara eroare pt. ca nu am pus`o pe calculator niciodata cu turbo " picat ". ma gandesc ca din moment ce opresc motoru si o pornesc iara eroarea aia se sterge. eroare 100% dupa ce opresc motoru nu are ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DTC-ul (eroarea) ramane stocata, pana o stergi cu VCDS-ul....sau alta interfata de diagnoza.

Fa un log in mers, sa vezi care e cauza limp-ului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci 100% nu este eroare .. testul e facut de mecanicul meu care e destul de priceput mi`a rezolvat destule belele la masina ... erori imi da numai de la crashurile de la airbag am avut acum 2 ani accident cu ea. :( nu mai stiu ce sa ii fac ( si electrovalva e schimbata )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers.... asa o sa constati care e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii cand ma duc din nou la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,nu am pus-o pe tester k nu am dar mi-am adus aminte ca acum vreo 3 ani am mai dat de limp mode si la indicatiile unui prieten mecanic am curatat EGR-ul si galeria de admisie pe care erau depuneri in interior de aprox 0.5 cm,poate nu chiar dar depuneri serioase,atunci am demontat EGR-ul si galeria de admisie le-am curatat ca noi si montat la loc,surpriza,mergea masina de numa si nici urma de limp mode,asta a fost atunci.Azi de dimineata m-am pus pe treaba am demontat EGR-ul,galeria de admisie,toata tubulatura de la turbo si bineinteles si turbou-ul,mi-au trebuit cam 4 ore dar asa lejer k am facut si ceva pauze de tigara,un drum pana la magazinul de scule pt o inelara de 12 . Deci EGR-ul si galeria de admisie murdare rau de tot , nu chiar ca acus trei ani dar murdare bine cu canamina,azi le curat si maine desfac si turbo-ul k sa-l curat k am vreo 245000 km si nu cred k a fost vreo data curatat,oricum am vazut k e Garret :) . Am sa incerc sa pun si niste poze,oricum operatiunea e fffff murdara,desi am purtat manusi pe intreaga operatiunea tot sunt negru pe maini si am sa mai fiu ink :icon_cheesygrin: .Probleme am avut la demontarea conductelor de tur si retur de ulei de pe turbo dar cu niste chei naspa de real am reusit sa le desfac fara sa le rup,in schimb am rupt palnia de la joja de ulei dar nu e scumpa(10 lei)(am atins-o din greseala si a crapat).Am folosit WD-40 din plin.....chiar ajuta fff mult,continuui operatiunea si revin cu rezultate si poate si poze. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de-acum da-i TALPA, n-o mai menaja ca peste un timp iar ti se depune calamina pe toate cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Talpa ii dau tot timpul dar(sunt vitezoman:):D) nush de ce am calamina aia p-acolo.oricum acum sunt luna si bec piesele maine le montez la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema :banghead: :banghead: :banghead: ....la desfacerea actuatorului de pe turbina am pierdut siguranta care prinde tija de corpul turbine(mi-a zburat de la etajul 9),intrebarea e daca gasesc alta de schimb?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!