Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Isi ia limp repetat sau ocazional? Daca ocazional inseamna ca doar este murdar pe cale sa se blocheze geometria sau daca ai avut filtru rupt posibil sa ti se fi si stricat debitmertu (MAF-ul). Dar nu am auzit sa iti ia limp de la MAF, deci tot de la geometrie. Incearca sa tragi cu un furtunas de actuatorul de la turbo (capsula vacumatica) si totodata sa ajuti geometria cu mana. Adica in timp ce tragi cu plamanii tai de geometrie sa fortezi si cu mana, evident cu motorul oprit. Poate reusesti sa deblochezi pt moment geometria. Bafta. Daca ai un vag fa un log in mers si pune-l aici. Are cine sa-si dea cu parerea exacta asupra problemei tale + ca vezi ce eroare ti-a stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi i-a limp mode tot timpul. Cand o pornesc deja este in limp mode.

Cat despre metoda indicata de tine, am sa incerc maine, daca reusesc pana atunci sa o inteleg. Vag-com nu am. Merci :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

la pornire nu ai cum sa ai limp mode. Mai citeste topicul despre ce inseamna "limp mode" si cand apare.

Daca dupa pornire nu iti raspunde turbina(nu are forta masina,demaraj,etc) inseamna ca ori geometria ti-e blocata,ori e dus n75-ul, ori membrana din actuator sparta,etc.Incearca sa descrii cum se manifesta masina cat mai bine ca sa iti putem spune aproximativ care ar fi problema.Pentru asta ai nevoie de un minim de cunostinte (ce e turbosuflanta,ce e un n75, ce e limp mode-ul,etc) iar ca sa afli trebuie sa citesti. pe forum gasesti toate detaliile. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victoras, asa cum ti-a zis si Laurentiu, trebuie sa faci un minin de verificari. Porneste motorul si scoate-i furtunasul de vacuum care intra in actuatorul turbine - in acest timp, tu sa stai cu ochii pe tija actuatorului. Aceasta ar trebui sa coboare, cand scoti furtunasul. Daca nu coboara - ori nu ai vacuum, ori ai si e problema de actuator sau geometrie.

Pune degetul in capatul furtunasului - daca iti trage un pic, buricul la deget - inseamna ca vacuum ai.

Dupa ce faci verificarile astea, postezi rezultatul si vedem ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Laurentiu" am citit topicul. Eu am postat aici pt ca nu pot si nici nu vreu sa deschid un topic la nimereala. Minimumul de cunostinte il am, chiar daca nu stiu ce e n75 si unde se afla. Masina nu are putere de la inceput, adica dela 1000rot pana la 4000rot, se tureaza greu si pana la 1800-2000 rot. Mai tarziu o sa ma ocup de masina ca-s la lucru, si va ti la curent. Multumesc la toti pt indicatii si detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu-ti strica sa faci un log in mers, sa vedem ce valori ies.

Uite doua poze, ca sa localizezi mai usor componentele de care vorbim.

Plus ca mai ai si topic-ul lui Cosmin, facut special pt identificarea usoara a senzorilor de la motoarele 1,9 tdi

post-30007-0-60208500-1313236919_thumb.j

post-30007-0-81565700-1313236924_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake, am inteles metoda ta pana la urma.

Florin merci mult pentru poze si indicatii.

Laurentiu ai avut dreptate cu limp-mode-ul, nu este daca nu apare in timpul mersului. Off topic - acum stiu unde se afla n75 :lol:

Acestea erau simptomele masinii:

-dupa pornire, la demaraj accelereaza foarte slab;

-la aproximativ 5 minute de la pornirea de pe loc, urca mai usor in ture pana la 2000, parca ar merge normal;

-in timp ce accelerez masina _ daca apas pedala pana in fund atunci trage slab, parca se chinuie, asta in toate treptele;

_ daca apas doar un pic pedala atunci trage mai bine pana in treapta a 4, as putea spune ca are 60 cai.

Azi am inlocuit filtrul de aer pentru ca ieri nu mai era deschis la furnizor. Dupa inlocuire nici o imbunatatire; am verificat furtunasul de care vorbea Borisake si are vacuum. In schimb, am scos din nou mufa de la debitmetru si se simte o diferenta foarte mare la reprize si demarajul de pe loc cu mufa scoasa.

Diagnostic personal: debitmetru defect. O sa-l comand mai tarziu pe net, dar daca poate cineva sa confirme diagnosticul meu as fi mai mult decat multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Atunci debitmetrul e. Atentie la repunerea la loc a fitrului de aer. Sa fie pus bine inapoi capacul, sa fie etans.Daca tot "mesteresti" pe acolo verifica si furtunul ala gros care iese din debitmetru, sa nu fie spart, sau sa aiba vreo gaurica. In privinta debitmetrului iti recomand marca Pierburg,gasesti aici pe forum o gramada de furnizori de nota 10 de piese originale si after-market. Ar fi fost ideal sa fi putut imprumuta de la cineva un debitmetru pentru 10 min, sa fii sigur ca ala e vinovatul.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit si mie ideea cu imprumutatul dar din pacate nu am de la cine. Cat despre debitmetru PIERBURG (R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat - daca merge mai bine cu mufa scoasa, debitmetrul e praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de putin ajutor dragi colegi!

Am desfacut furtunul din capatul turbinei care vine de la filtru de aer, acolo am verificat jocul axului(sper sa nu ma insel) si nu era joc mare. Dar atunci cand invarteam de acele pale la un anumit moment blocheaza si e nevoie de mai multa forta sa invart eu manual?! Oare sa fie geometria murdara? STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie dezechilibrat axul, oricum faptul ca agata axul turbinei nu are legatuta geometria variabila, baftA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul axului este acceptabil acum nu stiu ce sa zic. Din cauza ca acesta agata se poate genera Limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...mergand mai sportiv aprox 1-2km am turat-o pe la 3-4mii si la un moment dat nu mai tragea si scadea turatia in mers...am tras pe dreapta si s-a oprit motorul ramand aprins becul de baterie..am dat la cheie sa pornesc nu a vrut, abea a 3a oara a luat-o, initial m-am gandit ca am ramas fara motorina dar am inteles ca nu astea sunt simptomele...stie careva din ce cauza ar putea fi ? nu s-a intamplat decat o singura data acum merge ok...masina este un vw vento 1.9d(fara turbo) din 92 cod motor 1Y

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nu Limp, ca nu ai turbina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu cureaua de la alternator care nu mai incarca bateria.

Ducand ieri masina la mecanic am omorat motorul pe drum :vaidecapulmeu: si a trebuit sa vina un tip cu cablurile sa-mi dea curent (jump start).

Dupa ce am pornit motorul turbina nu mai vroia sa intre in actiune. In treapta a 3-a la 2000 rpm accelera fooarte incet.

Simptomoele astea nu au aparut decat dupa ce am pornit motorul cu ajutorul cablurilor.

Pot sa incep sa ma ingrijorez sau sa stau linistit ca se rezolva dupa schimbarea curelei?

Passat AVF 2002

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai pus cablurile bine, nu trebuie sa ai probleme de la asta.

daca alternatorul nu incarca si bateria a aproape moarta - e posibil ca masina sa mearga prost sau sa se opreasca.

Eu zic sa rezolvi problema care o ai cu incarcarea si dupa aia vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cureaua nu are nici o legatura cu turbina. Insa daca ai avut(sau ai) probleme cu electricitatea atunci verifica n75 -ul daca functioneaza. Poti observa asta vizual: pune pe cineva sa-ti porneasca motorul si in timpul asta uita-te la actuatorul turbinei daca se misca sus-jos aprox 2 cm. Daca se misca atunci n75 e bun la prima vedere(se poate sa nu functioneze corect). O diagnoza ar fi fost ideala.

In orice caz, asa cum spune si Florin pana nu rezolvi cu incarcarea degeaba te apuci de altceva.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci debitmetrul e. Atentie la repunerea la loc a fitrului de aer. Sa fie pus bine inapoi capacul, sa fie etans.Daca tot "mesteresti" pe acolo verifica si furtunul ala gros care iese din debitmetru, sa nu fie spart, sau sa aiba vreo gaurica. In privinta debitmetrului iti recomand marca Pierburg,gasesti aici pe forum o gramada de furnizori de nota 10 de piese originale si after-market. Ar fi fost ideal sa fi putut imprumuta de la cineva un debitmetru pentru 10 min, sa fii sigur ca ala e vinovatul.

Garantat - daca merge mai bine cu mufa scoasa, debitmetrul e praf.

Am montat debitmetrul nou sambata seara si problema s-a rezolvat. Mi-am "regasit" masina. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca s-a rezolvat si ca ai postat si dupa ce ai scapat de probleme. Majoritatea doar isi scriu problemele, primesc solitii dar nu mai dau feedback dupa rezolvare. :icon_thumright:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma bucur ca s-a rezolvat si ca ai postat si dupa ce ai scapat de probleme. Majoritatea doar isi scriu problemele, primesc solitii dar nu mai dau feedback dupa rezolvare. :icon_thumright:

Da ai dreptate.Asa am facut si eu.Scuze! Deci sa recapitulez..Masina mea Passat b5 1.9 tdi 66kw nu mai tragea.Am crezut ca e de la turbina si am curatat-o la un "meserias" care mi-a stricat-o de tot .(dupa ce am montat-o se tura masina la maxim scotea fum negru ca la incendiu si nu puteam sa o opresc din contact) Am pus turbo nou. Aceeasi problema.

Ce am observat. Masina mea tragea la munte. Cand reveneam acasa(Ploiesti) masina din nou lenesa.Pana cand m-a ajutat un baiat de pe forum.Masina are un senzor de presiune atmosferica si in functie de ce presiune e afara baga aer in motor pt ardere.La modelul asta(strict asta an 97) senzorul se afla in calculatorul masinii.In el vine un furtunas prin care circula ulei.Acel furtunas era slabit si scapa ulei pe langa in tot calculatorul masinii(de aici si alte mii de erori cu vagcom-ul).Am reparat acel furtunas(cu o sarma il strangi ca nu are colier) si minune: Masina tragea si la Ploiesti.

Deci din cauza ca acel furtunas pierdea presiune senzorul citea doar pana la o anumita valoare 690 si ceva(log cu vag-com).La munte fiind presiunea mai mica decat valoare maxima pe care o citea senzorul, masina tragea.La Ploiesti ba.

Deci un amarat de furtunas m-a facut sa cumpar: turbo nou, alt passat sh anglia(pt piese) si vag-com.

Am observat ca la celalat passat pe care l-am cumparat(tot 1.9 66 kw) dar an 98 nu mai are senzorul pe baza de ulei ci cred ca este cumva electronic.

Daca aveti nelamuriri intrebati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema.de ce cand schimb treptele scoate fum alb?atunci knd merg un pic mai tare,cand merg incet nu scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti sper sa nu postez aiurea, am si eu o intrebare: De cand a venit frigul a inceput masina sa dea limp! furtunele sunt toate schimbate de 2 luni , geometria lucreaza bine , joc in ax nu am am facut si un log pe care l-am postat in aria dedicata si mi sa spus de debitmetru ca e stricat...(asta se vede atunci cand calc masina pentru ca ea nu prea are putere deacat dupa 2500 rpm) Dar e posibil sa iau Limp din cauza debitmetrului? Cand era cald afara foarte rar luam limp poate 1 data pe luna insa dupa ce a venit frigul o face mai des! STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!