Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Am observat ca acest suierat apare doar cand schimb vitezele peste 2000 turatii, e ca si cum as avea montat blow-off.

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor chiar nu ma poate si pe mine cineva?? :huh:

Am niste nervi de numai pot va spun sincer, mai sunt si in licenta, inebunesc....numai am incredere in masina. Azi am fost la Cluj. Am observat ca desi afara erau 27 grade si eu am setat clima pe 20 abia daca simteai ceva si clima automata era cu 6 linii. Am bagat freon saptamana trecuta..sa fie debitmetrul?

Dar problema la motor e enervanta.. :vaidecapulmeu:

Masina nu intra in limp mode, dar cand sunt la 1800 de turatii si in viteza a 4 si doresc sa ii dau un pic demaraj, trebuie sa apas acceleratia blana si apoi dupa 4-5 secunde si ea isi revine. Pleaca mereu in intarziere...numai sunt sigur pe ea in depasiri. Ei bine dupa 2200 de turatii in sus e sprintena.

Nu stiu ce are simt ca inebunesc va rog sa ma ajutati din experienta voastra... :vaidecapulmeu:

Asta dupa ce saptamana trecuta i-am schimbat furtunul S de la turbo, si am luat-o pe autostrada sa ii curat turbina. Am mers la 4000 rpm timp de 3 minute in viteza IV. Sa ii fi afectat ceva?

Va rog un sfat ceva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum era de asteptat , era inversat furtunul de la actuator turbo cu altul :) , chiar daca au dimensiuni diferite se pot incurca. Se simte alfel demarajul cu turbina , galeria de admisie, intercoolerul si EGR-ul curatate sincer e alta masina.

@EraseR28 cel mai bine e sa faci o scanare cu vagcom , doar asa stii exact ce e de facut. Referitor la clima poate e vre-un motoras blocat sau vre-un senzor defect iar pe scanare iti apare eroare daca e .

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eRaseR28, incearca sa nu bagi probleme diferite, in aceelasi post.

1. Cu privire la clima - nu baga rece sau nu baga ventilatorul ?

2. Cu problema cu acceleratia - fa un log in mers, pe Engine, meas block 003, 010 si 011 si posteaza-l la LOG-uri. Ne uitam pe ele si vedem ce constatam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

chiar nu poate sa ma ajute nimeni? am postat si erorile si log-ul acum ceva timp.va rog daca aveti vreo posibila solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eRaseR28, incearca sa nu bagi probleme diferite, in aceelasi post.

1. Cu privire la clima - nu baga rece sau nu baga ventilatorul ?

2. Cu problema cu acceleratia - fa un log in mers, pe Engine, meas block 003, 010 si 011 si posteaza-l la LOG-uri. Ne uitam pe ele si vedem ce constatam.

Bine spus Florin, ceea ce credeam eu ca este o problema comuna, avand un numitor comun s-a dovedit a fi intradevar 2 probleme diferite. Am fost astazi si am rezolvat problema: electrovalva de la turbo. Iar maine schimb ventilatorul de la clima. Eu credeam ca ar fi o problema cu turbo, debitmetru etc.

Din fericire am fost la un service bun, cel mai bun dupa parerea mea si a multora la dl Rusu in Calimanesti. Probabil daca ma duceam la nu stiu ce reprezentata( sa nu dau nume)imi goleau cardul :Driver: Mai gasesti si oameni deosebiti!

Sper sa nu fie considerat offtopic!

10x Florine! :icon_thumright:

Modificat de eRaseR28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am o nelamurire: dupa ce mi-a fost curatata turbina am luat 2 limpuri, apoi am schimbat N 75 si culmea, am mai luat un limp mode. Sa fie cauza de la vreun furtun ? Peste o sapt. plec in concediu si as vrea sa rezolv problema, ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10x Florine! :icon_thumright:

Cu mare placere !

c1p1, ai fost atent la schimbarea N75-ului ai pus furtunasele de vacuum, unde trebuie ?

Fa un log, sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebasem si eu mai sus referitor la audi A4, e posibil sa nu existe acel furtun intre carcasa filtrului de aer si N75 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am cu ce sa fac log... si nu eu am schimbat N 75-ul. Am sa-l intreb pe mecanic daca nu a incurcat cumva furtunele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am luat si eu acum o luna vreo doua limp-uri,dar am zis ca e de la injectoare si am bagat aditiv ptr curatat injectoare.Azi insa am plecat dupa o oprire de juma de ora si masina scoate un fum alb si dens de nu se vede in spate+ca nu mai are vlaga deloc.am vorbit cu mecanicul si zice ca e turbina. voi ce parere aveti sa mai fac o scanare vag sau sa ma ocup de turbina.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa admisia de la turbina si vezi cat de tare joaca axul ei. Mecanicul cred ca avea dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut turbina si are joc mare in ax ,a inceput sa atinga de corpul de fonta.se poate schimba lagarele sau rulmenti din corpul ei sau trebuie inlocuita toata.unde recomandati sa fac reparatia in bucuresti. si apropo de colegul caruia i se pare scump 300 ron curatare turbina,inseamna ca nu a incercat sa o desfaca,si nu are habar cate chei si scule iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu cipos el e maistru in turbine, il gasesti pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! o intrebare pentru cei mai priceputi in ale turbinelor:se potriveste axul si partea unde vine conducta de ulei si actuatorul de la o turbina de passat 101 cp la o turbina passat 170 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba-l pe Cipos treaba asta. Are nr de tel in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o turbina de pe audi 116 cp,credeti ca merge pe passat 101 cp.dimensiuni ,cod ,prindere sunt la fel ,difera ultimele 4 caractere de dupa serie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.

am avut si eu aceiasi problema ;limp mode; la passat v6 tdi.

intreband diferite persoane ,majoritatea mi-au spus ca este turbina infundata. am schimbat 2 turbine una noua si una de pe o alta masina ,si SURPRIZA aceleasi simtome pe la 100-110 nu mai tragea cu pedala la maxim.

la diagnostic nu iesea nici un fault nicaeri.

Problema care a fost la mine era CATALIZATORUL infundat si din motivul acesta nu mai tragea.

Am desfacut galeria de turbina si am luato la o proba si mergea sageata.

nici in ziua de azi nu am mai avut probleme.am scos catalizatorul de tot si e mult mai bine .

Care are probleme de genul acesta parerea mea incercati si voi catalizatorul inainte sa cumparati turbine noi sau reconditionata.

fiecare masina are simtome diferite si se pot rezolva prin alte metode.

eu am rezolvato asa.

bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul infundat se vede la debitul de fum la gura tobei, adica daca simti jet puternic ii ok, daca nu, nu. Fara probleme se poate taia catalizatorul. Am un amic la ITP si mi-a garantat ca nu ia nimeni noxele la TDI din catalizator. La benzina da, ii musai sa-l ai.

Ca idee, taiati catalizatorul pe sectiune, goliti-l si-l resudati ca sa se vada acolo sa nu zica cineva ca de ce nu mai ai catalizator. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema veche deja de un an.

se manifesta asha:

1. sint in viteza a 4a pe la 2.200 rpm (de fapt in orice viteza 3,4,5 pe la acelasi rpm)

2. o calc in blana, sa zicem pentru o depasire

3. motoru' incepe sa faca hic..hic..hic, nu are putere, ca si cind "e infundat carburatoru'" sau nu primestes aer/motorina/sa altceva

in oras problema nu e vizibila ca nu prea apuci sa o bagi in a 4-a.....da' cind ies din oras imi tai venele, nu pot sa depasesc nimic.

nu apare nici un DTC ca sa-mi dea o idee unde sa caut.

any ideea?

a mai patit cineva asha ceva?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Citeste topicul asta in care ti-am mutat postul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum vrei sa te ajutam daca tu - membru de 4 ani - inca nu stii ca trebuie sa-ti completezi profilul sa stim de unde esti si sa faci macar un log in merg pe cateva grupuri (pentru a urmari turbina, debitmetrul si eventual injectoarele) ?? :ceuameni:

PS: masina e B5.5, nu B6.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul meu cu laudele la dl rusu...mi le retrag. electrovalva schimbata m-a tinut 1 luna numai, acum masina numai trage deloc,iar. Iar legat de clima, tocmai mi se bagase pe gat sa schimb compresorul AC cu 300 euro, dar, am facut o testare la Marshall si mi-au spus ca e vorba de o clapa din bord, pe care am schimbato, iar acum imi baga AC de inghet de frig in masina.

In concluzie....trageti voi concluziile. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o turbina de pe audi 116 cp,credeti ca merge pe passat 101 cp.dimensiuni ,cod ,prindere sunt la fel ,difera ultimele 4 caractere de dupa serie

Nu stiu daca ai rezolvat, dar iti confirm ca e aceeasi turbina - VNT15. Am motat eu turbina de 115CP pe 101CP.

eRaseR28, poate fi aceeasi electrovalva defecta sau pot fi alte probleme (debitmetru, senzor presiune turbo, furtune de vacuum crapate... etc).

Fara macar un log in mers, nimeni nu-ti va putea spune cu o marja mica de eroare, cam ce problema ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Cosmin !A-m montat-o pe masina si merge brici.Asta dupa ce am ars tot uleiul care ramasese in racordul flexibil din esapament.

O intrebare insa mai am .Dauneaza cu ceva daca pun furtunase mai mici in diametru (3,5 original 3,2 cumparat)la actuatorul de pe turbo si de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

A doua oara cand imi intra rabla in "limp mode". Prima data a fost acum 3 luni si mi-am schimbat furtunul un forma de S, pe aceasta cale ii multumesc lui cipos pentru indicatiile foarte utile pe care mi le-a dat la telefon.

Problema mai mare a venit a doua oara. Mergeam frumos pe autostrada la 120km/h si din motive personale am accelerat brusc, mentionez ca masina era in viteza a 6-a si nu am schimbat in mai mica, deci nu a fost prea bruscata. A accelerat normal pana la 150km/h dupa care am observat surprins ca nu mai vrea sa traga, asa ca am lasat-o pana la 120km/h, ca sa imi dau seama apoi ca nu merge mai mult de 120km/h. Asta a fost acum doua saptamani.

De atunci incerc sa o repar fara sa cheltuiesc prea mult si citind pe forum: am scos mufa de la debitmetru si tot la fel de rau a mers, am curatat si etanseizat clapeta de sub valva egr, schimbat filtru motorina... Acuma seara am vrut sa verific filtrul de aer si cand am deschis cutia filtrului am ramas uimit de cat de imbacsit era si foarte neplacut surprins de faptul ca era rupt pe la mijloc si tare ca piatra. Mecanica si cunostinta mea putina imi spun ca filtrul s-a rupt in timpul accelerarii bruste. Mentinez de asemenea ca filtrul nu a fost schimbat niciodata de cand am luat masina 155.000km; prima revizie fiind facuta la VW in Franta si pe langa ca mi-au luat 326euro pe revizie (long-life) mi-au spus ca filtrul de aer se schimba o data la 60.000km. Nu i-am contrazis, dar eu stiam ca se schimba la 10-15.000km, si tot nu l-am schimbat... :banghead: Masina are 183.000km si ultima revizie am facut-o in RO de unul singur la 179.000km, si din motive de care nu-mi aduc aminte nu mi-am schimbat filtrul de aer. Acuma are filtrul rupt, maine ma duc sa-i cumpar altul.

Inainte sa sariti cu mustrarile :tomato: sa stiti ca nu-i nevoie, ma mustru eu destul... daca as fi stiut in ce stare e, l-as fi schimbat in fiecare luna. Intrebarea mea pentru specialisti este: e posibil sa-mi fi intrat gozuri in turbo sau in motor cand s-a spart filtrul si sa blocheze turbo-ul? Ce trebuie sa fac? Pot sa fac un drum de 2000km si sa vin in Romania :RO flag: cu masina in starea asta? Aici (Franta) reprezentantele nu repara si nu curata turbo-ul, toata lumea il schimba... S-o trimit pe trailer nu as prea vrea... :scratch:

Multumesc anticipat pentru orice ajutor.

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!