Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Neaparat sa iesi cu ea din oras. Mergi pe un drum liber, pt siguranta ta. Eu cand am testat-o in treapta 3-a am ajuns undeva pe la 110-120 km/h la peste 4000 rpm, iar in treapa a 4-a si mai mult. Gasesti pe aria TDi modalitatea de efectuare a unui log in mers. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Se face in treapta 2 si 3, cu acceleratia la podea, dupa 2000rpm pana la 4000rpm. Poti sa pornesti si AC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un update aseara am plecat la munca ,am mers cu masina in modul secvential si nimic am turat masina pana pe la 4000 de ture masina trage frumos si rotund

dar cand o pun pe automat in treapta a 2 are o mica pierdere de putere pe la 1900 2000 de ture dupa care isi revine ,este ca un hop asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin pune testerul pe masina, fa-i un log in mers si apoi vedem despre ce este vorba. Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

multumesc george.pe vineri cred ca o sa fac log-ul cand imi vine vag-com-ul.o mica intrebare log-ul se face in tr 2 si 3 sau 3 si 4 ca citeam amandoua variantele.si se face separat pt amandoua treptele sau in aceeasi sesiune de testare. am cautat pe forum cum se face logul dar nu am gasit. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Logul se face pe Engine, campurile 003, 010 si 011. Incepi in tr 2 si cand ajungi la 2000rpm apesi pedala 100%, pana dupa 4000rpm, schimbi tr 3 si repeti operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

ursachicatalin pune testerul pe masina, fa-i un log in mers si apoi vedem despre ce este vorba.

Am facut testul cu vag-com. Am scanat erorile din engine si mi-a dat asa:

Saturday,14,May,2011,09:49:58:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Control Module Part Number: 028 906 021 GK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1445

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00306

VCID: 5EB882FCB66D83EC

7 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 -- Faulty - Intermittent

00576 - Terminal 15

17-10 -- Control Difference - Intermittent

17991 - Transmission Mount Valves (N262/N263): Short to Plus

P1583 -- 35-00 - -

00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)

27-10 -- Implausible Signal - Intermittent

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

31-10 -- Open or Short to Ground - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

31-00 -- Open or Short to Ground

00640 - Relay for Oxygen (Lambda) Sensor Heating (J278)

31-00 -- Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Cred ca este ceva de natura electrica.Scurt pe undeva sau ceva de genul.Valva n262/n263 care este?

Am facut si log-ul in mers pe engine 003 010 011

post-90679-0-72685900-1305364276_thumb.p

Masina a tras cat de cat dar nu la potentialul ei.

Sper sa ma ajutati! Multumesc!

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Valentino_xro

Am avut si eu parte de celebrul limp mode.Mergeam linistit si deodata nu mai aveam acceleratie, nu treceam de 120km\h, daca o opream isi revenea la normal.

Am fost la service si mi-au schimbat o electrovalva sh, iar de atunci am facut peste 4000 km si nu mi-a mai facut probleme si sper sa nu imi mai faca.Am dat 80 lei pe electrovalva.Deci cine are aceasta problema poate sa inceapa cu electrovalva caci costa cel mai putin, noua costa 150 lei sau 300lei in fuctie de producator daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intampin si eu aceeasi problema si anume limp mode! in vag-com imi da eroarea cu positive deviation, e posibil sa fie de la n75 sau trebuie curatata turbina? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Fiind primul post, tin sa multumesc tuturor colegilor care se implica activ pe acest forum. Datorita voua am reusit sa rezolv multe probleme la masina mea, doar citind, si fac asta de aproape un an de zile, cand am cumparat-o.

Tot anul trecut am intampinat aceasta problema(limp mode). Citind pe forum am tras concluzia ca trebuie sa 1-curat turbina. Zis si facut! nu mi am recunoscut masina dupa, era racheta,dar din pacate fericirea nu a durat prea mult timp, 2-simptomele au revenit. Dupa o inspectie vizuala am vazut ulei in zona turbinei, am fost la service-ul in care s-a curatat turbina si au spus sa schimb furtunul in forma de S de dupa turbo,l-am schimbat si eu cred ca nu el a provocat aceasta scurgere-cel vechi era uzat nu mai avea multe ,dar nu era fisurat)-voi curata cu spray sa vad daca mai curge.Pete de Ulei se mai vad in zona cuplelor de imbinare intercooler-furtune, si chiar pe intercooler in lateral, am obsrvat ca freaca de rezervorul lichidului de parbriz, inca o pata mica de ulei pe intercooler in zona plastica, piciorusul de jos care a fost rupt si acoperit cu plastic la niste baieti(rusi-moldoveni, nu stiu exact) de la noi din cluj care se pricep la lipituri.

Intre timp mi-am cumparat o intervata si am inceput sa fac teste. Avand in vedere rezultatele obtinute eu suspectez urmatoarele:

1-turbina nu a fost bine curatata

2-pierde presiune pe la IC desi cred ca ar fi nesemnificativ. am avut IC-ul spart si am vazut cum este

3-debitmetru

4-egr

Aceasta este parerea mea, atasez erorile obtinute cat si un log in mers(viteaza 3,4) si rog pe cei care au timp si se pricep sa imi dea o parere.

Deocamdata ma gandesc sa incerc cu debitmetrul unui prieten cu passat de 131 cai si apoi sa anulez EGR

De la 1900 turatii am pus pedala la podea, poate am gresit si trebuia sa o iau mai progresiv?

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Prima eroare era si inaite de curatarea turbinei, a 2a nu sunt 100% sigur ,dar e foarte probabil

LOG-01-003-010-011.CSV

sau

post-72922-0-83674300-1307397123_thumb.j

post-72922-0-81503700-1307397188_thumb.j

Modificat de moonshine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM incercat si eu ieri dupamasa sa dau jos turbina dar nu am apucat , oricum ma inpotmolisem la conducta subtire de ulei :( era sa o rup. Am avut noroc ca eram plin de wd 40 pe mana si a alunecat cheia, alfel o rupeam.

DAca este vre-un binevoitor sa explice acest aspect cred ca ar fi bine venit.

Un demo cum lucreaza actuatorul la turbo Actuator

si altul despre verificarea turbinei turbo

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa desfaci fara grija conducta de ulei trebuie sa polizezi o cheie de 17 pe fiecare latura a sa, astfel incat sa intre usor la piulita de jos. Tine contra cu cheia polizata piulita de jos si cu alta cheie desfaci piulita de la conducta de ulei. Spor la treaba!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Om de nota 10 D-nul Ciprian/Cipos ........ am stat de m-am plictisit in jurul turbinei ca sa desfac teava de ulei. Intr-un final totul s-a rezolvat dupa ce am vb cu cipos la tel si in 2 min mi-a explicat totul, mare meserias. Intradevar se polizeaza o cheie de 17 si se tine contra, apoi mai este o problema la scoaterea tevii din turbo, iar smecheria este sa bati usor in conducta de ulei de linga turbo dar nu direct cu ciocanul, eu am folosit o bucata de plastic ce aveam la indemana dupa care conducta iese foarte usor alfel tragi de ea pana se rupe, probabil este vid inauntru si nu permite iesirea.

@george gga merci si tie pentru raspuns

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

La mine inca nu si-a dat nimeni seama ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut turbina iar pe geometrie nu era multa mizerie, adica nu ca la altii .

Am curatat-o ca noua, am facut planeitatea vanelor teoretic totul e ok. Problema este la actator : nu este ruginit,fara urme de praf, practic e ca nou. Nu stiu cat de tare trebuie sa fie "arcul" indiferent ca il apas pe turbina sau saparat dupa jumatea cursei doar cu 2 degete il pot apasa , asa trebuie sa fie? Am verificat sa nu fie sparta membrana sau sa intre aer si e ok.

Alta verificare :lol: " : am tras cu gura cat am putut si se misca atit tija cat si geometria turbinei dar putin , axim 1 cm, stiu ca se verifica la 2 bari parca dar nu am pistol de vid. Intreb ca inca nu am montat turbina pe motor si ar fi pacat sa pun un actuator bulit.

Alta intrebare importanta: Garrett VNT 17 are cumva platanul detasabil? cel pe care se misca vanele ? in unele filmulete era in altele nu era detasabil !!!

post-34084-0-84220900-1307661677_thumb.j

post-34084-0-04091700-1307661698_thumb.j

post-34084-0-62678100-1307661707_thumb.j

post-34084-0-85105400-1307661739_thumb.j

post-34084-0-14429400-1307663001_thumb.j

post-34084-0-40742000-1307663024_thumb.j

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se scoate si platanul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa :( trebuie sa desfac iarasi turbina, macar bine ca nu e montata pe masina.

Banuiesc ca este intepenit discul si trebuie dat cu un ciocanel ceva?

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi prieteni

Multumesc acestui forum deosebit, cred ca cel mai bun din Romania, unde toata lumea e prietenoasa si unde am aflat foarte multe despre masina mea. Ca o paranteza OFFTOPIC in general hondisti, toyotisti, peugeotisti si restul comenteaza negativ asupra VAG. VAG domina insa, in toate privintele. Calitativ masinile sunt bune si pot spune ca marea majoritate a posesorilor de masini VAG sunt oameni inteligenti. Marea majoritate. De unde o oarecare frustrare din partea lor..cred!

Dar sa fiu ONTOPIC, am si eu o problema!

Acum 2 luni de zile masina VW PASSAT B5.5 1.9TDI 130 cai nu mai tragea. Semnalmente Limp Mode. Nu facea mereu, ci doar de 2-3 ori mi-a facut. Dupa un timp, acum 1 saptamana am observat ca trage aer fals si scoate un fum ca de Saviem. Comandat furtun, schimbat. Furtunul nu era gaurit, ci siguranta, sau clema era tocita rau (asa mi-a spus mecanicul, care e un om super).

Mi-a schimbat furtunul, am luat-o la o tura, nu tragea! Mi-a anulat ceva din tester, mi-a tras cu o pipeta ceva de la motor (habar n-am ce era, nu am intrebat), am luat-o la drum iar, masina tragea super!

Acum 2 zile am fost pe autostrada. I-am dat 140 numai stiu cat, am mers 4 minute cu cea la 4000 rpm in viteza 4 ca sa curat turbina. Acum vad ca masina mea se comporta extrem de ciudat. Practic intra mai des in Limp Mode, iar cand nu intra trage foarte greu. Dau "acceleratia la blana" si nu trage. Imi este si frica sa ma bag intro depasire, pentru ca sub 2000 rpm nu trage, mai ales in panta. E agila doar intra 1 si a 2. Dupa 2000 rpm se accelereaza cu intarziere. Este un efect oarecum ciudat. Apesi acceleratia, masina demareaza doar dupa 4-5 secunde.

Ma puteti ajuta va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake se pare ca la modelul meu nu se soate acel platan, ci face parte din carcasa turbinei... nu stiu care este explicatia.

Poze cu turbina curata.

post-34084-0-86254900-1307911802_thumb.j

post-34084-0-41955500-1307911810_thumb.j

post-34084-0-49170100-1307911818_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o problema cu masinuta din descriere.

Dupa simptomele masinii si ce am citit aici, banuiesc ca e limp mode.

Deci problema e ca o accelerez si pe la 100-120 km/h moare turbina. Opresc motorul si il pornesc, si toate bune. Am un ceas de turbo instalat in masina si pot vedea mai usor presiunea la care functioneaza. Ca sa va faceti o idee ceasul e cam asa: valori cu minus, 0, 0.5, 1, 1.5, 2... Pana acum, la accelerari bruste, urca peste 1, pana la 1,2 aproximativ. De o vreme, cand o accelerez, abia ajunge la 0,6 si trage foarte greu. Uneori imi moare turbo si se reporneste numai daca opresc masina si o repornesc. Alteori cand o accelerez nu moare, dar are cate un moment in care nu mai trage, ramane blocata cam o secunda, iar apoi iar trage si scoate fum destul de mult pe toba. Si consumul mi-a crescut cam cu 2L/100km. Pana acum imi consuma maxim 8L cu A/C pornit, iar acum sub 9.8L nu reusesc sa o duc.

Din ce am vazut aici, poate fi de vina turbina, sau debitmetrul.

Dupa simptomele astea ce le-am scris aici, va rog sa imi spuneti daca ar mai putea fi si altceva de vina.

Va multumesc si imi cer scuze daca am postat in topicul gresit :)

P.S. am vazut acum abia ca am postat in VW Passat. Am gasit rezultatul asta prin cautarea personalizata google din josul forumului. Rog administratorii sa mute postarea asta acolo unde ii este locul sa nu fac eu "clone". Sau o copiez acolo si sa o stearga pe asta :)

Modificat de vLdNgReA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pcmarius Foarte frumos ti-ai curatat turbina, imi poti spune ce ai folosit? mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am stat cam o zi cu totul , bine am si lalait-o.

Prima data am bagat totul intr-un bidon de apa plata taiat, cu diluant. Au stat cam 1h la inmuiat apoi cu o periuta de dinti am frecat peste ele dar tot nu erau cum trebuie asa ca am apelat la un buret de vase + detergent lichid de vase( este sfant) ai vazut ce luciu au :)

Apoi am finisat/facut geometria vanelor pe o sticla cu smirghel de 600 si apoi am dat luciu cu 1200. este cam 3 lei fiecare coala.

Pt baza turbinei, cea in care se introduce geometria variabila am avut un burete abraziv imbracat in smirghel de 300 din hornbach pt mizeria bruta dupa care am continuat iarasi cu smirghel de 600 si 1200.

La final le-am clatit toate in apa cu solutie vase, apoi apa chioara . Am inteles ca nu e bine sa pui nici un fel de lubrifiant pe ele.

Cea mai buna solutie chimica de curatat mizerii/grasimi este TRIUMF de aragaz + un burete abraziv ScotchBrite. Eu am folosit ce am asit prin casa deoarece ma bazam pe diluant dar se pare ca nu este bun, pe vremuri era asa puternic diluantul incat topea in cateva secunde o sticla de plastic si iti provoca arsuri pe mana dar acum parca e apa de ploaie.

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, mersi de informatie! mai fac niste teste, si dupa sesiune doar de masina ma ocup. la mine e ciudat deoarece in treapta 4 presiunea in turbina este in parametrii,doar in treapta 3-a este prea mare. o sa verific si cu alt debitmetru inainte, cred ca de la el e buba, mai ales ca am si eroare stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pcmarius Este pe filet. Acele 3 gaurele este pt o cheie speciala. Asa am vazut la Cipos, sper sa nu ma insel, dar nu ii bai ca nu ai scos-o.

Arata bine oricum.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce spui dar daca te uiti atent la poze se vede ca gaura aia in carcasa turbinei are continuitate ca si cum discul si carcasa sunt aceeasi piesa , am studiat-o pe toate partile si nu se vede nici o muchie /sudura/imbinare/lipire . E ciudat oricum.

Bun, problema mare este ca pe cat de curata e turbina pe atat nu trage masina :)). AM facut log in mers / relantiu si are aceleasi valori la turbina ~ 945mba max 1Bar . Cand accelerez se aude un fluierat incet cum e specific la unele turbo ( la mine nu am auzit niciodata) .

Am verificat actuatorul daca se misca si se misca manual, dar cu motorul pornit nu. Am scos furtunul de la actuator turbo si nu se simte vacum ( testat la 3000rpm pe loc) in schimb furtunul de la egr trage tare la deget.

Alta chestie foarte ciudata este pedala de frana foarte tare , e posibil sa fi inversat furtunele :lol: deoarece au lungimi diferite?

CAnd am demontat turbina am scos 4 furtune : 1 din ciuperca EGR, 1 din actuatorul EGR, 1 din actuator turbo si unul lung dintrun furtun mai gros din spatele motorului, iar pe fiecare furtun s-a crapat tesatura aceea si a cazut pe jos.

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!