Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Am reusit azi sa-mi curat turbina, avea depusa o gramada de calamina,actuatorul facea cursa doar jumatate.Ce sa spun,nu este greu,dureaza mai mult demontatul si montatul decat desfacerea si curatarea ei.Eu am terminat in 4 ore;acum sa vad cum se comporta pe viitor.Atasez cateva poze cu ea desfacuta.

post-85904-0-86029100-1302612982_thumb.j

post-85904-0-88679000-1302612991_thumb.j

post-85904-0-27238200-1302613000_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai curatato calumea si ai facut planeitatea vanelor merge mult si bine, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e turbina curatata sau murdara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

murdara......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze cu ea curata nu am facut deoarece eram foarte murdar pe maini,sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E murdara.

Gabi, banuiesc ca ai desfacut si platoul si ai curatat vanele, nu? Ca problema in sine e dincolo de ceea ce se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, dupa un an si 12000 km de la curatarea turbinei si schimbarea geometriei variabile, astazi iar am luat un limp, la o talpa puternica in treapta 3, la deal si la 3500 rpm. Recunosc ca toata iarna am cam subturat-o din cauza conditiilor meteo si 90% din drumuri le-am facut in oras. Sa se fi murdarit turbina asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da si conteaza si ce fel de combustibil bagi, care scoate mai mult sau mai putin fum, mai bogat in ulei sau mai sarac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,am facut-o bucati,am spalat-o bine si am refacut planeitatea vanelor.Toate informatiile de care am avut nevoie privind curatarea turbinei le-am luat de pe forum. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu intrebare .am facut o scanare si mia dat erroarea asta 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation .am curatat turbo si vad cum ca nu trage merge ca inainte` poate sa fie de la o valva ceva .sa nu am vacuum destul cand scot furtunu de la turbo si pun degetu trage da nu tare si ma gandesc sa nu am vacuum prea mic ?cum poat verifica daca am vacum ? am un passat awx 131 cp si nu trage cu am trebuii nu te baga in scaun ,zici ca am 50 cp ,parca mai tare te baga o dacie in scaun :(si nu am nici o eroare la scanare ast rasp multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut stimati colegi forumisti,desi sunt membru de cativa ani,nu am scris pana acum pe forum,mi-ati oferit toate informatiile de care am avut nevoie,va multumesc foarte mult pentru toate "ponturile" pe care le-am aflat de la voi,ma bucur ca fac parte din cea mai tare familie auto,tineti-o tot asa!

Cred ca a venit vremea sa curat turbina,motorul trage foarte bine in treptele 2,3 pana la 3.500 - 4.000,4 pana la 3.200,mai sus intra in limp,5 intra in limp mode pe la 2.800,iar a 6-a pe la 2.500 -2.600,pe vag.com mi-a iesit positive deviation,am 196.000 km la bord,motorul este un ajm ,voi ce parere ave-ti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

@hutzzyy In primul rand verifica toata tubulatura turbo,incepand de la egr,intercooler (si acesta sa nu aiba crapatura sau sa fie spart) pana la turbina.Uita-te dupa gaurele,rupturi,furtune iesite(chiar si pe jumate),uita-te la racorduri sa fie fixe. Apoi inspecteaza toate furtunasele de vacuum (sa fii atent caci poate fi o gaurica care nu o vezi din prima,iar o gaurica cat un ac poate cauza o pierdere de putere de cca 10%). Daca toate acestea sunt in regula iti mai ramane sa te uiti la debitmetru,n75, si senzorul de presiune de pe tubulatura intercooler.Ca sa nu investesti aiurea,imprumuta de la cineva un debitmetru(sa stii sigur ca e bun) si vezi cum se comporta masina,apoi un n75. Ideal ar fi fost si scanare dupa coduri de eroare si un log in mers.Succes

@dumy-asy Fa un log in mers si posteazal aici sa vedem care e buba. Poate sa agate geometria,sau sa fie n75,vreun furtun de vacuum,etc. Cel mai bine ne dam seama din log.Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat Laurentiu,o sa merg saptamana viitoare la tester cu masina si apoi postez rezultatul,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin si eu cu o problema. Azi unui prieten de al meu cu un Passat variant, an fabr.2000, i s-a intamplat urmatoarea chestie cu masina. A vrut sa plece de la semafor si dintr-o data motorul a inceput sa mearga parca in 2 pistoane, trepida tare toata masina si in spate dintr-o data un nor de fum alb. I-am recomandat dupa cate am citit si eu pe forum, sa nu miste masina din loc fiind suspect de axul de la turbina rupt. L-am tractat pana la un atelier auto, am desfacut furtunul din fata de la turbina si din spate de la evacuare sa vedem in ce stare se afla axul. Axul nu este rupt are acel joc normal. Mentionez ca masina a inceput sa-i faca figuri acum cateva zile, adica nu avea putere motorul, undeva in plaja de turatii 2500-3000, acceleratia era nu era prograsiva si lina ci cu intreruperi ( adica tragea motorul apoi se plafona pret de 2sec apoi tragea normal intr-un cuvant acceleratie sacadata). A facut o proba cu un alt debitmetru fiind suspect si debitmetru insa nimic tot la fel. A schimbat valva n75 tot de proba cu o alta si la fel mergea motorul. Clapeta EGR in aceste zile cand motorul mergea anormal avea un zgomot metalic sacadat, si prezinta si scurgeri de ulei pe la ax. Care ar fi cauza defectiunii? La ce componente ale motorului trebuie sa mai verificam? Trebuie curatata turbina ? Care ar fi cauza fumului alb daca axul nu este rupt? A fost facuta o scanare pana in defectiune si nu a aparut nicio eroare. Astept parerile voastre ca maine incercam sa rezolvam preblema. Multumesc!

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o scanare. De ce nu incerci si Search .

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw_4_ever am facut o scanare dupa cum am scris mai sus, nu a aparut nicio eroare, problema e ca l-a cum mergea motorul nu se incumeta sa-l porneasca fara o verificare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. Eram prea adorimt. Incearca sa citesti topicul corespondent linkului pus de mine. Bafta in rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata pe jumatate. Am demontat si desfacut turbina, verificata in amanunt, nimic. Am montat turbina la loc, am pornit motorul, pus testerul - vinovat injectorul 3 care s-a dus.Problema rezolvata doar de diagnosticare, ramane sa inlocuiasca injectorul care nu este chiar ieftin.

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am luat inima in dinti si dupa o documentare pe forum si pe net de vreo luna m-am apucat sa curat turbina impreuna cu un prieten (luam limp-uri din ce in ce mai dese). Am dat jos turbina de pe masina dupa ce in prealabil de seara am dat din abundenta cu spray degripant la toate piulitele. La demontare mi-a luat cam vreo 2 ore ne-am chinuit un pic la conducta de retur a turbinei datorita spatiului mic de acolo si faptului ca am ridicat masina pe cric si am lucrat sub masina. Odata data jos turbina am observat ca geometria agata undeva la jumatatea cursei actuatorului. Trebuia sa imping cu forta ca tija de comanda a geometrie sa se duca pana la capat deci intr-un cuvant aproape blocata. Dupa ce am desfacut suruburile am batut cu ciocan si un dorn in marginea carcasei. In interior calamina si funingine la greu. M-am apucat de spalat piesele din interior dupa ce am studiat-o pret de vreo 10 minute ca sa observ toate reperele. Operatiunea este foarte murdara te murdaresti bine rau de tot pe maini. Am refacut planeitatea vanelor cu un smirghel de 1000 granulatie, pe o bucata de geam, pe care am pus in pic de ulei sa se frece usor. La curatare am folosit pe langa degripant si o solutie de curatare foarte eficienta (triclor) si un scotch brite. Am curatat de asemenea si scaunul vanelor si platoul. Axul turbinei are un joc farte mic (0,5mm) cred eu normal de dilatare. Dupa curatare am montat totul la loc, iar geometria se misca acum foarte usor, nu mai agata nici un pic. Din ce am mai citit pe forum daca tot am dat jos turbina am profitat de acest fapt si am dat jos si galeria de admisie si clapeta EGR. In interiorul acestora am gasit multa, multa mizerie ceva in genul la o smoala subtire. Am montat turbina, galeria admisie si clapeta EGR, apoi filtru de aer, am verificat toate furtunasele de vacum sa fie in regula. Am pornit motorul l-am lasat sa mearga vreo 10 minute pe loc, dupa care am plecat la drum sa vad cum se comporta. Am mers vreo 7-8 km cu acceleratie progresiva si lina ( max.2500 rot/min), apoi m-am dat un pic la ea, nu mai luat nici un limp. Prima impresie motorul trage mult mai bine si mai "violent''. Are putere si cuplu de la turatii mai joase ca inainte.Turbina este mult mai silentioasa. Toata treaba a durat de la 8 dimineata pana la 4 dupa amiaza. Nu am reusit sa fac poze deoarece am fost foarte, foarte murdar pe maini. Ca idee nu e dificil de curatat turbina daca ai scule necasare, rabdare si ceva cunostinte de mecanica, dar asta nu inseamna sa te apuci la plesneala fara sa te documentezi. Daca este doar de curatat, daca sunt probleme de vane strambe, joc in ax mare atunci chiar este dificil de remediat daca nu imposibil. Ca intretinere pentru turbiba, mers mai turat, la drum intins talpa si in a treia din cand in cand accelatie cu pedala la fund pret de cateva secunde.

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am o problema ciudata, nici mecanicul meu(probabil nu a studiat destul problema) nu i-a dat de cap.

Pe la 3000 de ture in treapta a 3-a imi scade puterea, cade turbo. Dupa asta viteza maxima e 120km/ora, daca e drum drept si scade si pana la 70, 60 pe pante.

Pe tester nu apare nici o eroare, cand opresc motorul, singura eroare care imi arata e dupa ce imi pica turbo in timpul mersului si da eroarea p1556. Dupa ce se opreste motorul eroarea se sterge. MFA nu este, deoarece am scos mufa si merge si mai rau.

Masina mea e un Passat b5.5 101CP, 1,9TDI an 2003.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu este ciudata daca aveai bunavointa sa citesti topicurile referitoare la turbina, cum ar fi probleme la turbina , curatarea turbinei. Simptomele descrise de tine ar fi ca masina ta intra in vestitul limp mode.LIMP MODE este modul de protectie in care motorul este introdus de catre computerul de bord, ECU, atunci cand sesizeaza o eroare mai grava. LIMP MODE -ul este usor de sesizat, masina pierde brusc putere dupa o anumita turatie sau in forta, si isi revine dupa un restart. Daca ai eliminat alte cauze, valva N75, furtune sparte, etc, ramane posibilitatea ca VNT sau geometria variabila a turbinei sa functioneze defectuos (sa agate). Elimina posibilele cauze enumerate anterior care fac ca masina sa intre in limp mode, ramanad la ultima varianta aceea de curatare a turbinei. Banuiesc ca pe tester ti-a aparut cam asa :17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - nu?

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa mi-a dat. Si mersi de sfat si scuze dar sincer nici nu stiam ce e ala LIMP MODE doar de ieri am inceput cu forumul, cu documentatia, deoarece mecanicul m-a tot amanat, si nu vrea sa recunoasca ca nu stie ce are. Am fost si in Austria cu masina asa, un adevarat chin :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit si eu o gramada de mecanici care habar nu au de masini au ramas la nivelul de Dacie , de schimbat o bucsa, o bujie si cam atat. Parerea mea este sa vorbesti cu colegii de pe forum care sigur o sa te ajute sa gasesti un mecanic priceput sa rezolvi problema cu masina. De la o turbina cu probleme se pot intampla multe neplaceri si una ar fi sa se rupa axul. Chiar ieri am vazut o turbina cu axul rupt si geometria teapana de blocata.Trebuie remediata problema cu turbo pentru ca una noua este foarte scumpa aprox. 1000 euro, iar una la mana a doua este in jur de 500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Salut! Am si eu aceeasi problema cu un Passat '97 AHU 1.9 TDI 90 CP.

La mine masina trage in 3 feluri: 1) normal 2) nu trec de 120km/h dar in treptele 3,4 se accelereaza normal 3) nu trage deloc. in tr3 nu trece de 50km\h .Dupa oprirea si repornirea masinii in mers totul revine la normal.

Mentionez ca am schimbat turbina.E noua in garantie. Am verificat EGR si debitmetru dar fara sa stiu daca sunt functionale (luate de la dezmembrari)

Cam ce ar mai putea cauza acest limp mode? O sa fac si un log in mers cat de curand. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai noroc ma baieti sunt nou aici pe forum si de cateva zile ma tot documentez

sunt mandrul posesor de vw bora 1,9 101 cai cutie tiptronic

acum vine vestea proasta : un prieten de al meu care are un passat are si un tester si i-a venit ideea sa-mi faca un test la masina , a gasit o singura eroare la masina si anume pozitive deviation ,

si a zis ca trebue sa curat turbina ca intra in limp mode ,acum intrebarea este alta eu nu am simtit nimik pana acum : lipsa de putere sau cv de genul asta ,in seara asta cand plec la servici o sa merg cu ea pe manual si o sa o turez mai mult sa vad daca pierde din putere ,ce am mai observat este ca de dimineata cam scoate fum dar nu mereu

dupa ce mi-a sters eroarea aia din calculator am vazut ca nu mai scoate fum ,dar dupa o zi am pornit masina si iar a inceput sa dea cu fum pe esapament ,

nu mult dar scoate cv

aveti idee cam pe la ce viteza intra de obicei in limp mode ??? trebue sa iec cu ea din bucuresti sau intra la o viteza rezonabila , eu am mai mers pe timp de noapte si cu 100 prin buc dar nu am simtit nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!