Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

va multumesc , si as mai avea o problema numi ajunge niciodata apa la 90 de grade numa pana la 80 ce sa fie oare ? ma poate indruma careva ?? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul....e primul lucru la care m_as gandi!

incearca sa testezi si indicatoarele din bord "instruments"...dar cel mai probabil e termostatul

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc , si as mai avea o problema numi ajunge niciodata apa la 90 de grade numa pana la 80 ce sa fie oare ? ma poate indruma careva ?? multumesc!

Vorbesti de temperatura pe ceas sau pe VagCom? Daca e pe ceas, inseamna ca e de la termostat. Schimba-l si nu mai ai probleme. Asa cum zice si colegul, poti face un test pe 17-Instruments, sa vezi daca acul e bine calibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri Sa inteleg ca singura solutie e sa curat turbina ca de schimbat schimbala cand vrea ea cand e pe D sau sa merg pe manual:P pana se incalzeste bine motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a costat curatarea turbinei si in cat timp a fost rezolvata treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am verificat turbina si nare nimik , ii posibil sa intre in limp mode din cauza abs- ului sau esp-ului ca alea mis aprinse in bord (trebuie schimbat senzoru de la roata stanga) ? va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema la un ALH.....cum o trec d 155-160 imi intra in limp. a mai patit cineva asa ceva?..precizez ca am avut momente cand am mers si cu 170 si nu a avut nimic. Care pare sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie turbosuflanta, N75, furtune vacum,EGR, senzot MAP, fa o diagnoza si un log in mers ca sa fi sigur, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de curand am achizitionat un golf 4 1.9 TDI.Toate bune si frumoase,bucurie mare ca am si eu masina:D.De vreo cateva zile am observat ca in treapta a 5 pe la 120 de km ceva imi taie puterea .

M-am du la cineva care are o masina la fel si se mai si pricepe sa mai faca cate ceva le ea.Am curatat impreuna valva EGR,filtru de motorina era imbaxit rau asa ca l-am schimbat si pe ala si nimik.

Masina la fel de prost merge.Tipul zicea ca e turbina dusa pt.ca era cam mult ulei la EGR.

Intrebarea e trebuie schimbata turbina sau doar curatata?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci un log in mers. In functie de rezultate si de erorile stocate, vezi despre ce e vorba. Poti avea geometria murdara - in cazul asta, se poate curata sau schimba geometria.

Daca a gasit foarte mult ulei in EGR si tubulatura, inseamna ca e destul de uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

dupa un limp mode luat ieri am desfacut azi tubulatura de la turbina,si am gasit furtunul de la filtrul de aer spre turbina fisurat,mai bine zis rupt la buza lui.Atasez fotografii facute.Se poate lua limp din cauza acestui furtun? Mentionez ca daca o repornesc nu mai iau limp.Eroarea stocata in vag-com era cea cu positive deviation.Am controlat si axul turbinei (manual) si are un mic joc spre dreapta-stanga.In sus-jos nu are joc.Am facut si un log in mers iar valorile erau bune dupa cate mi-au zis baietii pe aria TDi.In schimb am gasit si ulei pe tubulatura Egr spre intercooler suficient cat sa ramana pe deget.Ce ma sfatuiti? Multumesc

post-55955-0-06236500-1300269733_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba furtunul acela cu limpul. O pelicula de ulei pe tubulatura e normala. Cel mai probabil geometria variabila de la turbina e blocata. Curata turbina si scapi de limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

de tras trage bine,logul in mers a iesit bine.Pe acest furtun de la turbina nu am decat f putin ulei (mai mult vapori) deci nu cred ca scapa uleiul pe langa ax. Cel mai mult e pe cel de la egr pana la intercooler. O sa verific si n75 (eventual il bocanesc putin) si mufa acestuia.Interesant e ca dupa ce iau un limp(odata la cateva zile) la repornirea motorului pot sa-l fortez oricat ca nu-mi mai da limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu spusele lui cornel . eu am mers cateva sute de km cu acel furtun desfacut ( am uitat sa il pun) , era in aer practic si masina s-a comportat normal. controleaza toate furtunasele de vacuum ca eu asa am patit. era cela care intra in turbina fisurat si cateodata nu imi intra turbina deloc. succes la rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat problema cu limp mode...era infundata conducta de retur de la injectoare,in special la injectorul 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi conducta aia de la injectorul 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu,nu am vazut ce au facut dar stiu ca au schimbat conducta de retur de la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne intelegem o treaba: motorul PD NU ARE conducta de retur la injectoare. Singurele conducte sunt cele de tur/retur ce sunt DINTR-O SINGURA BUCATA de la rezervor pana la motor. Ma indoiesc ca au umblat la ele.

Exista 2 rampe in chiulasa (tur si retur). ATAT. Iar rampa de retur e IMPOSIBIL sa se fi infundat, deoarece acolo ajunge motorina din injectoare, care nu permit impuritatile sa treaca.

Probabil n-au reparat nmic concret si trebuiau sa dea o explicatie clientului (adica tie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de tras trage bine,logul in mers a iesit bine.Pe acest furtun de la turbina nu am decat f putin ulei (mai mult vapori) deci nu cred ca scapa uleiul pe langa ax. Cel mai mult e pe cel de la egr pana la intercooler. O sa verific si n75 (eventual il bocanesc putin) si mufa acestuia.Interesant e ca dupa ce iau un limp(odata la cateva zile) la repornirea motorului pot sa-l fortez oricat ca nu-mi mai da limp mode.

Mai da-i si tu sandale. Iesi cu ea la drum intins si mai forteaz-o in diveste trepte, nu te musca pedala de acceleratie sa ii dai si 4500 ture. Ai geometria de la turbo, posibila de ancrasare si de aceeea iti da limp.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VulturulNegru

Limp mode din asta am avut si eu la masina si cauza era furtunul in forma de S dintre turbina si motor care era fisurat, pierdea aer si nu se ardea toata motorina si se oprea turbina in mers, plus ca scotea si mult fum la turatie mare. Dupa repornirea motorului mergea dar daca fortam mai tare se oprea iara. Si cand turam tare se auzea un suierat. S-a rezolvat schimband furtunul cu un cot de cupru. De atunci nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O eroare aparuta la o scanare, la un prieten cu un Passat Variant, 2,5 tdi, 110kw, cutie automata. 00575 - Presiune galerie admisie 11/10 - Limita inferioara de reglaj depasit si intermitent. Ce poate fii? Astept parerile voastre. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

Possible Symptoms

* Sudden complete loss of Power

* Reduced Power

Possible Causes

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Pressure Unit for Turbo Charger defective

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses

* Check Pressure Unit for Turbo Charger

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

Possible Symptoms

* Sudden complete loss of Power

* Reduced Power

* Charge Pressure too High

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Turbo Charger defective

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Hoses

...ce ciudat suna in romaneste :lol:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi sunand dar asta e. Bun si care este buba ca tot nu te-am inteles ce vrei sa spui cu insiruirea de date. Sa inteleg ca valva n75 este de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la tine presiunea din galerie este mica. CAuze?

Furtun spart, furtun vacuum spart, valva N75, capsula vacumatica de pe turbina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!