Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Daca totul e perfect, nu trebuie sa ai astfel de probleme. Indiferent ce "bou" ar fi la volan. :lol:

In concluzie, turbina ta avea ceva depuneri mai spre capatul cursei. Poate inca mai are.

Mai scoate-o din cand in cand la plimbare si in extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca tine robocopu am patit si eu sambata. Nu am mai plecat din oras cam de aprox 2 luni la drum intins sa o mai turez, am avut un mers de oras. Cand surpriza la iesirea din orasa intrat in limp mode , am oprit motorul, apoi am plecat, dupa 3 km din nou limp mode. Am oprit din nou am pornit si am schimbat de la treapta a 3 in sus numai la 4000 rot/min. Masina a mers perfect, asa ca fratilor dati-i cox cand aveti ocazia ca-i face bina la tubina.

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, ideea e ca a facut atunci cand am turat pste rosu si am tinut asa vreo cateva secunde, din cauza asta m-am gandit ca poate o fi intrat singura in safe mode pt a proteja motorul, poate au fost ceva depuneri si s-au dus, sincer nu stiu, ideea e ca am facut tot felul de plecari, turatii mari in vitezele 4,5,6 si absolt nimic, totusi ma gandesc ca o fi fost vreo setare de siguranta a masinii sa taie macaroana daca mergi cu turele mult peste linia rosie de la turometru. Oricum mersul sportiv nu face decat bine la masinile nostre asta e concluzia, pacat ca in oras mai mult de 1,2,3 nu putem merge si si asa avem viteza prea mare . Mai ziceti si voi poate o stii careva daca e vro legatura intre mersul turat mult peste linia rosie si taiatul puterii masinii, vreo setare de siguranta ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti taie putere inseamna ca ai avut o presiune prea mare in turbo si pt a proteja motorul ECU intra in safe, in cele mai multe cazuri de vina e geometria variabila care agata, cu privire la mersul prea turat se pote sa sa intra in safe mod daca presine din turbo depaseste limita stabilta de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se face confuzie intre limitarea motorului - adica nu poti depasii o anumita turatie, ca iti taie gazul....scazi turatia si masina se comporta normal la o acceleratie ulterioara, cu LIMP MODE - cand asa cum zice liviuplaton, ECU simte nereguli in functionalitatea motorului si "decupleaza" turbina. Masina nu isi revine (nu trage) pana nu se opreste si reporneste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsurile atat de prompte, cred ca asta a fost, cu siguranta nu voi mai repeta figura cu turat peste rosu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti taie putere inseamna ca ai avut o presiune prea mare in turbo si pt a proteja motorul ECU intra in safe, in cele mai multe cazuri de vina e geometria variabila care agata,

...sau actuatorul blocat. Asta e la presiune prea mare.

La presiune prea mica aproape sigur aveti un furtun spart, intercooler fisurat sau racord neetans intre turbina si admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog o parere pentru unchiul meu - Passat B6 2008, a dat limp mode iar eroarea stocata este:

01027 P0403 000

EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve -N18-

Malfunction

sporadic

Measured values:

Value 1 1720/min

Value 2 87 km/h

Value 3 20.0%

Value 4 14.9%

Value 5 69.4%

Value 6 635 mg/H

Value 7 81.0 grade C

La service au verificat valva respectiva sa nu aiba ulei si au spus ca nu trebuie reparat nimic pentru ca este o eroare ne-permanenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema aceasta de limp mode apare si la mine cand merg cu turatii mai mari. Pana acum adevarul este ca nici nu prea am sarit de 2500 turatii deoarece am avut termostatul stricat si apa se ridica foarte greu pana la 90 de grade. Pana la servici am de mers vreo 5-6 km si apa nu sarea niciodata de 70 de grade. Acum am schimbat termostatul(se incalzeste motorul mult mai repede) si dupa ce o sa atinga cele 90 de grade am sa accelerez mai mult. Ma gandesc ca o fi si asta o cauza mai ales ca merg mai mult prin Bucuresti si cam greu pot urca mai mult in turatii tinand cont de mult iubitul trafic. Am fost de cateva ori si la mecanic iar acesta a gasit mai mereu acea tija de la turbina blocata( nu stiu exact despre ce este vorba) si dadea cu un spay cu ulei degresant pentru a o debloca.

Am obervat ca problema apare doar atunci cand accelerez mai brusc. Daca accelerez usor masina se comporta bine. Data trecuta cand am avut aceasta problema am rezolvat-o printr-o iesire din Bucuresti si mers mai turat cu masina. La mine aproape 90% din Km parcursi sunt in Bucuresti

Modificat de danysdp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRebuie din cand in cand sa mergi turat sa se curete turbosuflanta, daca iti face figuri tot mai des trebuie data jos turbo si curatata, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema cu limp mode...trebuie sa fac geometria la turbina si apoi sa vad cum stau cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! acesta eroare e limp mode ? sau e alt cv la turbina ?:-s multumesc.

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 EH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1346

Coding: 00005

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ1P277252 VWZ7Z0A3560700

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme la actuator sau iti agata turbina. Iesi cu ea la drum si mergi mai turat cu ea. Probabil ai mers prea mult in oras cu ea subturata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul are mai rar probleme cu actuatorul. In cele mai multe cazuri, aceasta eroare este rezultatul unei supra-presiuni in turbina, datorita turbinei care are geometria murdara si care ramane blocata sau agata.

hutzzyy fa un log in mers, si posteaza-l in aria dedica, sa vedem daca problema e de la geometrie...

Pana una alta, aplica sfatul lui Borisake, dar cu atentie, sa nu prapadesti turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog dezvolta cu sa fac un log de putin timp am vag com si nu prea stiu sa umblu pe el multumesc,si cam cat ar costa sa o curat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog cauta tu pe forum cum se face ca s-a scris de xx ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis la un mecanic despre problema ca se plafoneaza la 3200rpm si cica trebuie sa fac geometria la turbina sau daca nu e de acolo poate sa fie de la injectoare :blink:...deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turatii mari cu motorul la rece nu mai aveam putere la motor(limp mode),la tester imi spunea ca imi face prea mare presiune turbo si ca i-ar trebui o curatire sau o revizie.La sevice l-e trebuia 200-300 lei pentru dat jos,curatat si montat inapoi.M-am hotarat sa-l dau eu jos si sa-l curat ,cu o putina pricepere in mecanica si cu indicatiile si sfaturile de pe vwforum despre turbo l-am dat eu jos cu mult spray pe suruburi pentru ca erau intepenite bine(este necesar sa aveti canal sau sa ridicati partea din fata pe butuci),l-am desfacut fara a umbla la reglaje(pe tija actuatorului),avea multa calamina innauntru,l-am inmuiat cu decarbusolv ,curatat cu periuta de dinti,clatit tot cu decarbusolv curat,suflat cu aer pentru a nu ramane eventuale impuritati si l-am montat inapoi,totul cu mare atentie.Dupa ce l-am terminat de montat inapoi pe masina ,am pornit ,am lasat masina sa mearga vreo 10 min la ralanti si am iesit in proba ca sa vad rezultatul...este totul ok,trage mult mai bine si NU mai intra in limp mode .Succes tuturor care incearca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am un passat din 2000 b5 1.9 116cp si am ceva probleme cu el imi intra in limp mode cateodata cand trece de 2500 rpm , iam facut test cu vag-com si imi da eroare la injectoru 4 zice ca depaseste dar la relanti merge in parametri si dupa ce trec de 2000 rpm in orice treapta daca nu o mai accelerez o tin asa imi trepideaza destul de tare. un mecanic a zis ca trebuie schimbata geometria de la turbo dar eu cred mai degraba ca ar fi injectorul pe care lam mai schimbat odata pt aceeiasi problema dar sincer nu bag mana in foc ca la schimbat eu cred doar ca la curatat ca mam dus inapoi cu ea si a zis ca injectoru o fost second si avea garantie 3 zile :| ma poate ajuta cineva cu un sfat??? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in grupul 13 valorile injectoarelor la relanti, si poti face un log in mers sa vezi daca turbo lucreaza in parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele sau vezi cu turbina...mai exact geometria ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina din semnatura dupa ce am pus ultima data motorina La urcarea in rampa mi se blocheaza turometru in jur la 2000 de ture iar vitezometru nu arata viteza reala merg cu maxin 15,20 cu pedala la maxim si arata 40 Dupa pedale in gol se deblocheaza Asta e a doua oara cad face faza asta si numai dimineata Sa fie din cauza motorinei jmenuite sau am probleme mai grave Am cutie tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome la motor le am si eu ca si Calin21. Imi intra in limp mode numai cand este motorul rece, dupa ce s-a incalzit nu mai intra in limp mode. Ca sa nu mai patesc asta merg usor cu ea ( max2200 turatii la schimbarea vitezelor) pana se incalzeste bine, apoi pot sa ma dau la ea, adica schimb la 2500-3500 fara sa mai intre in limp mode. De ce nu mai intra in limp mode cand se incalzeste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu e recomandat sa sari de 2000 rpm, pana nu ajunge apa la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george gga...aceeasi problema am avut-o si eu...cand era rece luam limp mode la 2200 de ture..cand se incalzea puteam si 5 mii sai dau ca nu avea nimic...problema a disparut dupa ce am curat turbina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!