Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Da, se poate. Iesi din oras si circula 20 km cu turatii intre 3500-4500 rot/min. Mai iese funinginea din turbina si din evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Iesi din oras si circula 20 km cu turatii intre 3500-4500 rot/min. Mai iese funinginea din turbina si din evacuare.

mersi , am sa incerc maine si zic rezultatu , daca imi mai face figuri ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patisem si eu,intre 3000 si 3200 vibra toata ziceai ca sa plafoneaza . m-am pus ieri pe ea cu gandul ca o "alerg" putin ... am schimbat de cateva ori unde intre 3500-4500 de rotatii (cu treptele 2 si 3) si pe urma am luat-o de jos cu turatiile si am observat ca merge stas..a disparut problema :Driver:

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema sa aprins martorul Engine Workshop cu semnul acela de la bujie licarind acceleratia sa anulat si ramane blocata turatia la 1200 ,opresc motorul, pornesc si e ok ,apoi aceiasi poveste de 5-6 ori in 2 km.Se poate numi limp mode sau altele sant problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e limp. Indiferent cat apesi pedala de acceleratie, masina sta tot la 1200 rpm ?

Sa nu ai probleme cu senzorul de acceleratie - de la pedala.

P.S. - in cutia ECU, banuiesc ca nu ai umeazeala sau apa.....ca e posibil sa ai probleme si de la mufele care vin in cutia ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pur si simlpu nu mai se accelereaza deloc ramane asa turata,aveam prin masina un senzor care vine pe un furtun dala gros de vine pe la turbo lam pus pe acela si tot la fel face dar mai rar fata de celalalt am scos si mufa de la el si am dat o tura iar masina tot la fel face.Sa fie el de vina?Nu mam uitat si in cutia ecu dar nu cred ca intra apa pe acolo si nu prea a avut nici cand.

senzorul de care vorbesc cred ca este de presiune

Modificat de bobi roc
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu senzorul de presiune. Cred ca are legatura cu pedala de acceleratie - partea electrica a ei. Ai facut si tu o diagnoza, sa vezi ce eroare iti apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutati-ma cu niste pareri.am un passat breack 1.9 an 2000 si problema pe care o am e urmatoarea,pleaca bine de pe loc se accelereaza corect in mers pana in momentul in care calc acceleratia maxim mai exact pana la fund,in acel moment incepe si se ineaca si nu mai trage corect,pare ca ar fi o problema la peda sau la senzorul pedalei ptr k atunci cand ajunge la un punct apar aceste simptome.multi mi-au spus k ar fi de la debimetru dar eu unul nu cred ptr k se intampla doar intr-un anumit punct cand accelerez nu pe tot parcursul functionarii motorului.e o problema destul de nasoala ptr k nu mai am curaj sa ma bag intr-o depasire ptr k in momentul in care calc pedaua maxim se intrerupe si se bruscheaza masina,pe tester nu mi-a dat eroare.va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.multi mi-au spus k ar fi de la debimetru dar eu unul nu cred

Ba poti sa ii crezi. Dar inainte, du-te si tu la intalnirile din Ploiesti sau Campina si se va gasi vreun coleg care sa-ti faca o scanare sau chiar un log. Altfel nu ai de unde sa stii ce se intampla. Asta nu e Dacie sa dai cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la skoda la reprezentanta si inainte sa pun masina pe tester am vorbit cu 2 mecanici si mi-au spus eroarea "Limp mod" se gaseste doar la opel si mi-au spus ca eraoare este de la vacum ca am niste gaurele mici la niste furtune de la vacumurile care au legatura cu presiunea din turbina si cand am pus-o pe tester exact eroarea aia mia dat-o care mi-a explicat si dupa ce schimb furtunele nu mai am treaba :rolleyes: stiti unde gasesc furtune de astea noi ?

c165351368.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei pe naiba cum doar la Opel sa existe "Limp mode".

Ala incercuit de tine se cheama AGR si da, este respunzator de vacumuri.

Furtunase gasesti la orice magazin de piese auto din import. Sunt doua dimensiuni, unul mai subtire, mai mic in diametru si altu mai gros, mai mare in diametru. Dar pt piesa ta AGR, iti trebuie furtun cu diametru mic, subtire si sa fie de presiune si cu invelis atos.

Daca esti din Bucuresti are colegul Volksman la magazin de vanzare si daca nu esti, tot el are si iti trimite prin posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Cum spunea si colegul, anterior, acele furtunase se gasesc la metru,la magazinele cu piese import. Am cumparat si eu si am dat 19,5 ron/metru. Cele mai uzuale(la motor) sunt furtunele cu diametru interior de 6 si 8 mm. Tie iti trebuie de 6 mm, ptr locul mentinat de tine.Aceleasi furtunase(6mm) panzate se gasesc si la retururile injectoarelor. Numai bine!

Modificat de ionuteljul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o sa constati peste cateva luni ca trebuie sa le schimbi din nou. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da a zis bine Cosmin eu am patito cu alea la metru m-au dus o vara si-au crapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca sunt off topic, dar m-ati facut curios baieti, daca furtunurile la metru sunt proaste voi de unde ati luat mai bune? Sa stiu in cazul in care vor crapa. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare , zilele trecute m-am jucat putin cu masina in prin zapada (drifturi) si dupa ce m-am saturat am iesit pe drum si am observat ca masina nu mai avea putere, am oprit motorul si l-am pornit iar dupa aceea totul a mers ok pana la viteza de 110km/h cand am simtit dintr-o data o scadere brusca de putere, iar am oprit si iar mergea normal, de atunci tot asa patesc(cum depasesc 110km/h primesc lipm mode), adevarul este ca in ultimele 3 luni am mers foarte incet cu masina si mai mult subturat (pretul motorinei este cam mare) :vaidecapulmeu: .

Mai am si alte simptome la masina, dimineata porneste greu( trebuie sa invarta motorul de vreo 3-4 ori) si dupa ce pornesete parca da rateuri sau nu merge in toate pistoanele pentru cateva secunde (4-5), am verificat bujiile si aveam una arsa dar am schimbat-o si tot asa face, oare este posibil sa fie alt motiv pentru care sa iau limp mode ?

Era sa uit, cand am schimbat distributia (acum 2 luni) am schimbat si filtrul de motorina, posibil nu fi montat mecanicul ceva bine pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de bujiile incandescente - nu ai cum sa iei limp, din cauza lor. Doar tremuratul la pornire, putea fi cauzat de cea arsa. Daca zici ca acum toate sunt bune si ca ai schimbat distributia curand, verifica cu VagCom-ul care e valoarea avansului la distributie. Poate e mare pe "+" si asta nu ajuta la pornire. In rest tremuratul la pornire poate fi dat de mai multe lucruri - injectoare (probleme electrice sau mecanice), compresie, etc...

Legat de limp - cel mai bine fa o scanare si un log in mers, ca sa vezi despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,passatul meu intra in limp mode de cele mai multe ori cand e motorul rece.am fost la un prieten cu vag com si aparea ceva cu pozitive deviation,scuze dar nu mai stiu exact,poate ma ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine vrei sa stie ce eroare ai? Cand mergi la medic, nu retii ce diagnostic ti se pune, ca sa cumperi medicamente?

Daca e positive deviation, mai mult ca sigur trebuie curata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut aceiasi problema o am si eu am facut schimbul de ulei dupa care m-am dus si am spalat motorul si cand am incercat sa fac o depasire surpriza in spate fum albastrui ca la balamuc si masina a inceput sa piarda din putere nu mai tragea sub nici o foma mi-am zis gata am puso de o inmormantare la cimitirul de masini m-am dus la mecanic si a inceput lista teoriilor am ajuns la un mecanic care a puso pe test si a zis ca e turbina presiune variabila in turbina acum face intre 3000 si 3200 aceasta problema scoate fum albastrui in rest nu iar daca merg vreo 500 km masina pierde din putere opresc repornesc motorul si problema dispare dar turbina nu mai face acelasi suierat cum facea inainte de aparitia problemei asteia un alt mecanic m-ia zis ca ar trebui verificate toate furunasele de la vacum nici eu nu stiu ce sa mai zic

cat poate ajunge o turbina noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu cipos de aici de pe forum. E meserias tipu' si poate sa o reconditioneze daca este cazul. Are preturi bune. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc mult pt raspuns

e din bacau baiatul ??

Modificat de aidv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate recomanda in Alba Iulia sau in apropiere un mecanic bun la care pot curata turbosuflanta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ieri am decis dupa vreo 6-7 luni de mers numai in oras sa scot putin masina 1,9 tdi 131cp sa se mai dezmorteasca ( nu ca as merge eu prea subturat in oras dar in fine ) si sa mai se curete turbina, zis si facut, am luat un prieten care are statie sa intrebam de politie si am mers la drum, nici o problema tragea perfect am facut si opriri si starturi sa mai cronometram timpul de la 0 la 100 , asa , in timpul unei plecari din asta am zis eu sa turez peste 4500 - 5000+ intr-a doua ca poate scot un timp mai bun,ei bine cand am trecut de 4500 si am mers spre 5000 de ture masina pur si simplu mi-a taiat puterea, am bagat a treia si nu mai trecea de 3000 de ture, am zis clar,e in limp mode, am tras pe dreapta , am oprit scurt , am repornit si totul a fost perfect, fara nici o problema dar nici eu nu am mai depasit linia rosie. Sincer va spun ca m-am cam speriat dar de nervi am scos untu din ea si azi si ieri sa vad daca mai face vreo figura, absolut nimic, dar cu precizarea ca nu am mai depasit linia rosie de la turometru, trage perfect, turbina se aude perfect, absolut nici o problema.

Acum intrebarea mea este, calculatorul masinii isi da seama daca la volan este un bou care nu stie sa conduca , in speta eu care am turat prea tare,si a intrat singur in safe mode pentru a proteja masina ? Poate aparea limp mode si din aceasta cauza, precizez din nou ca totul functioneaza perfect, si nu mai vreau sa ma duc cu ea peste linia rosie sa vad daca face din nou asa ca sa ma conving ! Acum spuneti si voi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!