Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Ai facut log in mers, si ti-a zis ca e geometria? schimba geometria, nu toata turbina. E mult mai sigur sa o schimbi (geometria), decat sa o cureti.

da in mers ,cu testu mi-a zis de geometrie

primul rand un test cu vagcom-ul pe grupurile 10-11/

un test de vacum pe furtunu care da spre turbo

.... si dupa mai vedem

ma poti ajuta ? eu unu nu cred ca e turbina,si acum pana la munca de dimineata mergea normal,de la 1800-2000 tragea f bine,

seara cand merg acasa pe la jumatatea drumului cu pedala la podea abia urca pana la 2800 rot,apoi trage mai bine dupa 2800 rot.

cat m-ar costa o verificare de care spuneai?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel .. de 2 ori cand aduceam masina de la Craiova. Am oprit, am repornit si-a revenit. Am mers usor ca am zis ca sa nu raman cu ea pe drum la sute de km. Aproape de casa, i-am dat iarasi pedala insa nu a mai facut limp. De o saptamana de cand o am, nu a mai facut limp si sincer sper nici sa nu mai faca. Totusi .. e cineva cu vag din piatra neamt care sa ma ajute sa fac log dintr-asta in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Sunt si eu nou pe aici (prima zi, primul post, prima masina din grupul VAG - Seat Toledo 1.9 TDI-ALH, prima problema)...

Cred ca am dat si eu de... vestitul limp mode (daca asa se manifesta).

La 130-135 km/h parca cineva i-a taiat gazul... nu vroia sa mai urce nicicum mai sus de viteza asta... "I-a dat in nas" cum se zice

Azi dimineata am desfacut capacul de la motor sa ma uit la furtune etc si am observat o scurgere de ulei. Atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba si daca stiti va rog sa ma ajuti cu niste informatii daca nu cer prea mult... ce este acolo, care este motivul pt care are scurgerea de ulei... si ce este mai exact piesa aia si ce face.

Multumesc anticipat!

post-77497-1286130309_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e furtunul de la epuratorul de gaze de careter, si nu are nici o legatura cu problema ta. Probabil ai geometria de la turbina blocata, fa o diagnoza si vezi ce eroare iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cornel 4575, dar acolo e ok sa fie ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema, eventual strange mai bine colierul pe la care umezeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru promtitudine Cornel.

O sa-i fac un test si o sa vad care sunt problemele. I-am facut test pe loc si nu am nici o eroare. Din cate am inteles ar trebui sa ii fac in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper s anu fiu offtopic dar ma poate ajuta cineva cu un nr de tel sau o recomandare de un mecanic bun care sa imi curete si mie turbo sau macar sa vada de ce intra limp mode la mine???Sunt din Suceava ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la cipos aici pe forum. Cica e tata turbinelor :D

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mare !! nu se tureaza mai mult de 3000rpm .. care e "buba" ?

Modificat de C o s m i n
Mutare in topicul corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers? sau pe loc? Daca e in mers debitmetru sau turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai debitmetrul daca e dus urca greu in turatii, urca mai greu pana in 3000 si trece greu de 3000 ture.

Turbo daca are limp mode se tureaza normal si la un moment dat nu mai are putere. Se taie puterea. Poate sa intervina intro plaja mai mare de turatii, dar de obicei tot la turatii mai inalte, 2600-3500.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se tureaza normal pana la 3000 .. de la 3000 gata,nu se mai tureaza si parca face niste "hopuri" ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau capsula vacumatica, reglajul facut prost.. un sfat, consulta-l pe CIPOS de pe forum.. o sa iti dea el de cap la problema :D Numai bine !

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea . azi am luat-o la verificat sa vad daca mai face asa si culmea este ca mergea sa o turez peste 3000 rpm...si pe loc si in mers.care este problema mai exact ?turbo sau debitmetru ?

vreau sfat aveti sa imi dati ? vreau sa zic ca schimb viteza pe undeva intre 2500 si 3000 , eu zic ca e bine.sa incerc sa o tin mai mult constant in 3000 poate poate se desfunda ?

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare in mers cu Vag-ul; asa o sa iti dai seama mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu o problema la skoda octavia 1.9TDI ! am patitio de mai multe ori , ii dau cu a 2 a sau a 3 a blana ajunge la 4000 ture si deodata nu mai trage masina cum trebuie , din mers trebuie sa opresc motoru si sal repornesc sa traga normal ! care o fi cauza ? ca doar si asa mai incet cum trage iam dat putina blana cu prima viteza si cand am schimbat a 2 a a scart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iti poate spune un test cu vagcom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un log in mers in grupele 3 10 11 ca e si mai concludent, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema mea cu "topaitul" la 3000rpm unii zic ca e de la volant,altii de la turbina.tin sa ma indrept spre turbina ca a inceput sa traga si mai greu si scartul a treapta a 2`a nu prea mai vrea sa ia...

R.I.P ! :(

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau indreaptate spre un service sa iti curate turbina , n-ai incercat :-?

sau incearca cu un spray de contacte sa desfaci filtru de aer si dai la debitmetru prin sitele alea , dupa o tii turata putin pe la 3000-4000 si vezi daca sia revenit , daca nu dute si curata turbina ...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema mea cu "topaitul" la 3000rpm unii zic ca e de la volant,altii de la turbina.tin sa ma indrept spre turbina ca a inceput sa traga si mai greu si scartul a treapta a 2`a nu prea mai vrea sa ia...

R.I.P ! :(

Dar parca dai cu sapa la aia din semnatura... De ce nu te adresezi unui mecanic de acolo? Sau nu ai incredere in ei? :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma am mai scos si eu masina la o tura si am vazut ca nu mai intra in limp mode , am mers cam 10 km , si cu a 2 a la maxim si cu a 3 a cam 100 si am vazut ca nu mia mai intrat in limp mode, adevaru ca zilele astea am bagat picioru putin in ea . oare se poate sa isi fi revenit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!