Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

cornel balint

Va salut. Am si eu o problema la sharanul meu din 2001, luat de mai bine de 1 an, i-mi intra in limp. Pe perioada mai rece (pana in 15 grade celsius) nu am avut nici o problema, toata iarna a mers perfect, cum s-a incalzit...limp. La scanare cu vag da eroarea-

17964 P- 1556 -Turbo super changer boost sensor (A) circuit - control limit not reached.

Am mers la un nenea mecanic din Roman (ca sunt din zona), m-a pus sa cumpar o electrovalva Pietburg- ceva cred N75 - 150 lei, pus montat, masina la fel intra in limp. Mentionez ca daca intra in limp in aproximativ 10-15km parcursi in ziua respectiva daca i-mi mai intra o data, in rest , parcurg si 600-700km. si nu-mi mai face figuri( ex Bucuresti -Roman, tur-retur) .M-am dus la alt service, si l-am rugat sa-mi curete turbina , toate bune. Da jos furtune , legaturi, tot ce-i acolo, desface turbo si ce sa vezi - nu e turbina variabila, e clasica . Se mira putin si mecanicul si-mi spune ca n-are ce curata la ea decat cursa la actuator, da cu putin sprai si-mi arata ca are cursa (nu pot aprecia cam cat, dar se misca vizibil), pune totul la loc si in zilele urmatoare iarasi limp. M-ia zis sa o programam intr-o zi sa verifice si sa schimbe si furtunele de vaacum, sa caut la cineva si un debitmetru de aer sa-l probez ca ar putea fi si de acolo .De remarcat ca pe perioada iernii (rece),ca m-a prins 2 ierni cu ea, nu m-a necajit. Motorul respectiv este de 90 cai (66kw), vechiul proprietar i-a pus chip de putere ci ca la firma (vw auto reprezentanta din Bacau).De infins la drum se infinge, chestia ca mai mult de 150-155km/h nu s-a dus niciodata la mine, mai mult de 3000rot/min. in a 6-a nu urca (pe liber se ducesi pana la 4000-4500rot/min. Poate cineva sa-mi dea vreo sugestie ce poate fi? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Aseara am scos mufa de la debimetru sperand ca ala e de vina si am avut o surpriza. Masina se misca mult mai greu decat se misca cu debimetru. In concluzie nu el este de vina. Poate sa-mi dea cineva o idee cam ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vacuumul cum stai? Valva N75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cea situata langa turbina? Stiu ca am schimbat una care este undeva langa turbina, dar nu cu una noua ca nu stiam daca e ea de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ea e. Vezi daca atunci cand pornesti motorul, actuatorul de la turbina urca in jur de 1 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu cum sa fac asta. O sa incerc sa iau legatura cu Cipos. Cred ca el poate sa ma ajute. Daca stie cineva un numar de telefon va rog sa-mi spuneti si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il are in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am gasit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut guyz, aceleasi probleme intampinate de voi, acceleratie lenta, putere mica, si de la o vreme limp. ce am facut, am schimbat furtunul care intra in actuator, cel care comanda turbina (sper ca nu l-am incurcat la nume) , si schimbat debitmetru , luat de pe okazii nou, de la un tip. rezultatul :salut: 131 cai puri :beer: trage de rupe , numai ca dabia dupa ce l-am schimbat am realizat ca imi patineaza ambreiajul :) deci alta belea. Revenind la schimbatul debitmetrului: Mi l-au schimbat mecanicii , insa dupa ce au pornit masina , a dat cateva rateuri si s-a oprit + un fum imens negru :| ;) , m-am panicat, am pus vechiul debitmetru si am plecat suparat spre casa. Dar, in drum spre garaj mi-a venit o idee: am parcat-o , i-am decuplat veciul MAF, am pornit-o , am oprit-o , am pus noul MAF, am sters eroarea cu VAG COM ul, apoi am pornit-o si ...diferenta tata, si la sunet si la turatie, iar cand am plecat de pe loc si i-am dat blana acul a ajuns la 4000 intr-o clipita. Deci aveti si in atentie MAF ul , este foarte important, la fel ca furtunasele.

SPOR si sa auzim numai de bine! :icon_cool: :blink:

aaa, si inca ceva, dupa ce am schimbat debitmetrul, am fost curios de vechiul: am luat un aparat de masura si control si surpriza nu trece nici macar un milivat prin el :)) deci practit il aveam pe post de capac :)). Sunt curios dupa ce schimb ambreiajul cum merge ca la vit 4, 5 si 6 daca accelerez mai tare (intre 1600 -2500) unde cuplu e max patineaza rau :))...

ps.Scuze daca am fost putin offtopic.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.de ceva timp incerc sa ii dau de cap la passatu meu.la inceput imi intra in limp mode la 120.am fost cu el la reprezentanta vw in alba si mi-au zis ca e turbina imbacsita.am cutatat-o tot la ei si am scapat de limp mode,numa ca acuma in viteza a 2-a si a 3-a nu imi accelereaza masina tot timpul.daca iau piciorul de pe acceleratie si mai accelerez inca o data merge brici.figura o face numai in astea 2 viteze.am schimbat recent si pompa tandem,debitmetrul de aer etc.masina merge cu 170 km/h fara probleme numai ca in astea 2 viteze am probleme.astia de la reprez mi-au zis ca tre sa schimb turbina insa eu ma intreb:OARE MI-OR FI MONTAT BINE LA LOC TURBINA?am mai mers la cineva la un tester si mi-a zis ca astia de la vw mi-au modificat presiunea nominala in turbina de la 2000 cat ar fi normal la 2366.sfatuiti-ma va rog ce sa fac.masina e de 131 cai,motor awx,berlina,2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta problema....imi intra in limp mode dar mai rar.Ce se intampla mai des e ca accelerez trage dar nu ca si cand merge bine, dar nici asa slab ca si cand e in limp mode....cam intre.

Acum 2 saptamani am schimbat uleiul si filtrul + cel de aer la 1 service, si dupa o zi limp mode si figura asta ca nu trage calumea de pe la 1800 ...se tot tureaza asa si pe la 2500 3000 trage bine,dar cate o data isi revine trae ok la orice turatie ,dar cate o data mi face figura asta de trage mai slab,dar nu intra in limp mode,acum cateva zile am observat ca furtunasul ce vine de la cele 2 electrovalve (in spatele motorului si in fata langa turbo) nu era bagata in filtrul de aer....ar fi tras praf pe acolo si s ar fi imbacsit careve dintre valve?

Cea din spatele motorului a fost schimbata cu una noua acum vre 1 jumatate de an aproximativ,iar cel din fata tot cam asa dar cu una SH.

Oare e din cauza ca cel Sh e cam pe moarte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers si deacolo se vede .

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o intrebare....(si eu am aceeasi problema cu turbina-->limp mode, nu am apucat sa o rezolv ink dar e in plan)...limp modeurile au vreo legatura cu temperatura de afara? am observat ca cel mai des apar cand e putin mai racoare..cand sunt peste 30 grade masina merge impecabil :) e doar o coincidenta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o legatura intre temperatura, densitatea aerului, cantitatea de oxigen si presiune. Cand afara e foarte cald (temperatura aerului peste 30 grade), cantitatea de oxigen din aer este mai mica deci si motorul nu va avea aceeasi putere ca atunci cand afara temperatura aerului este de 15 grade si cantitatea de oxigen este mai mare. De aceea turbina da randament mai mare cand e mai racoare si tie iti da limp mai des. Cam asta s-ar putea sa fie explicatia fenomenului....

Ai facut un log in mers, sa vezi de ce iti intra in limp?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope, nuj cum se face asta:)) tot ce pot sa-ti spun este ca a fost pusa pe tester...(nu stiu sigur daca era vag-com) si spunea ca presiunea in turbina e prea mare. A fost destul de greu sa o pot pune pe tester pt ca foarte rara imi apare si eroare in bord,iar daca nu imi aparea testeru nu vedea nimic rau. ms de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa explic exact cum a inceput totul. Iarna trecuta, cu ninsorile groaznice din tara, voiam sa plec la Vaslui.Drumul era bloca, am asteptat ascultand la radio pana s-a dat drumu la trafic si am pornit repede la drum(mare greseala), drumul era varza, plin de zapada si cei 350 km pana la Vaslui i-am facut in 8 ORE! (timp in care am mers cam subturat cu masina de frica sa nu mor :lol: ).Dupa cam 300 km de drum prin zapada, noaptea si singur in masina BOOm a inceput sa tipe computerul de bord Echappement atelier! (aveam computeru in limba franceza atunci) si masina nu mai tragea mai deloc peste 2000rpm.Am oprit motorul...l-am pornit din nou...nimic.Am mers in continuare cei 50 km cu maxim 70 ora(atat putea masina :| ) si in Vaslui am bagat-o intr-un service (masina scotea funingine pe esapament ca locomotiva)la o cunostinta de-a lu taicamiu. Peste 2 zile am ridicat-o , "meseriasii lu peste" mi-au zis ca au curatat turbin si n-ar mai trebui sa am probleme, intr-adevar masina mergea bne.Cum am ajuns din nou in Bucuresti, iar zapada, iar mers subturat, iar a inceput sa dea limp-mode-uri(de data asta fara sa-mi apare eroare in bord).De atunci face destul de rar figuri(mai ales dupa un drum lung cu cateva reprize de mers tare) si nu e chiar foarte deranjanta problema....dar e o problema totusi. Cam asta e.:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers (cu vag-ul pe masina, o alegam un pic si interpretam datele rezultate), iti va spune care e treaba - daca ai prea multa presiune in turbina (asa cum zi tu) sau prea mica. in functie de asta, vei depista de la ce se trage limp-ul si care sunt solutiile pt rezolvarea problemei. Daca vrei, vb la telefon si cand ai timp facem un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Patind si io un astfel de limp mode mai prelungit( mai pe larg aici )am dus mai intai masina in service. Astfel am descoperit cu stupoare ca era doar senzorul de "boost" (sper sa fie corect ceea ce am scris sau sa stiti despre ce este vorba... eu fiind necunoscator in ale TDI-urilor) care afisa o valoare eronata, si din aceasta cauza motorul nu ma ducea mai mult de 110 - 120 km\h, intr-un fel de limp mode mai prelungit ! Odata acesta schimbat, masina si-a revenit ca prin minune, avand la un log facut in mers, toate celelalte valori - super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt nou pe aici si am si eu o problema de genul. In timp ce merg si o alerg un pic la un moment dat pedala de acceleratie se duce la fumd iar masina nu mai are putere de loc, nu mai trage asta se intampla doar pe al 4000 si ceva de ture. Daca opresc scot chieia din contact si reprnesc totul revine la normal. daca poate cineva saa ajute asi fi foarte recunoscator. Din cate am citit cel mai indicat sa vezi eroare , problema ar fi sa fac un log in mers, dar nu stiu unde pot face asta, eu sunt din ploiesti daca stiti pe cineva pe aici este ok asi putea sa ajung si in bucuresti daca ma poate ajuta cineva.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt intalniri duminica in Campina. Du-te si roaga un coleg sa-ti faca log-ul. Fara log sau erori, e cam greu sa-si dea seama cineva ce se intampla.

Pana atunci, nu e nevoie sa si scoti cheia din contact. E destul sa iei contactul in mers si sa-l si pui inapoi dupa o secunda pentru ca nu ai nici frana nici directie cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@micutz11: din ce inteleg eu din postul tau, masina nu mai trage dupa 4 mii si ceva rpm. Pai e diesel, normal ca nu mai trage la acea turatie. Sau poate n-am inteles eu bine :)

Oricum, ca sa fii sigur, urmeaza sfatul lui cosmin, sau cauta aici pe forum lista cu cei care dispun de VAG COM si te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac un log. Am vb cu Florin si o s ama duc la Bucurest s avad ce si cum.

Dupa ce aflu o sa va zic si ce are.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am si eu o problema de cateva zile cu masina mea 1.9 TDI 130 CP avf

La un moment dat am observat ca numai trage cum tragea,de exemplu am bagat a 3-a si pe la 1800 rot abia urca ,pedala fiind apasata toata.urca greu ,abia cand ajunge la 2800 rot se simte ca trage iar

Dimineata cand merg la munca trage normal,seara cand plec la jumatatea drumului,numai trage abia la 2800 simt ceva

Am intrebat pe colo colo,ba debitmetru,ba turbina,pe sensor presine,ba filtru de motorina,si am dus-o la cineva pe un calculator,mi-a zis ca geometria variabila,ca abia pe la 2800 se regleaza presiunea in turbina => solutiile lui :

-turbina 300 e

-egr 500 ron

-supapa electromagnetica de la egr 180 ron

+150 e manopera

Eu tot sper sa nu umblu la turbina,ca doar dimineata merge normal,sper sa fie o supapa ceva ,numai stiu, ce sa cred si unde sa merg sa vad ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut log in mers, si ti-a zis ca e geometria? schimba geometria, nu toata turbina. E mult mai sigur sa o schimbi (geometria), decat sa o cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul rand un test cu vagcom-ul pe grupurile 10-11/

un test de vacum pe furtunu care da spre turbo

.... si dupa mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!