Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Adi, vezi ca iti bazaie trompa ce vine prinsa pe trager si carcasa filtrului de aer. Partea dinspte carcasa se prinde prin clips si ea bazaie, la mine facea la fel datorita presiunei de aer creata de turbo. Fa-l sa stea tapan prins acolo si fa o proba. Se bataie intre carcasa filtrului si capota.

Uite iti atasez si o poza sumara cu trompa, dar o sa intelegi despre ce estte vorba.

23042010193.th.jpg

In jur de 100 euro te costa curatarea turbo-ului, evident cu demontat si montat la loc pe masina.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sper ca am nimerit bine la topic :)

Am un Passat 1.9 TDI din 2002 cu motor AWX (131 HP). Din nou va stresez cu eroarea mult vestita Charge Pressure Control: Positive Deviation si limp mode-ul asociat. Din cate am citit pe aici si m-am mai documentat, presupun ca este turbina (ar trebui curatata). Cu toate ca multa lume m-a sfatuit sa nu ma risc la asa ceva, eu am de gand sa ma bag pentru ca e foarte enervanta treaba cu limp mode. De obicei imi intra in limp prin a 4-a (pe la 120) sau a 5-a (pe la 140). Va atasez un log facut cu VAG-COM pe grupurile 03, 10 si 11. Va rog sa va dati cu parerea si sa imi dati un sfat si daca se poate o recomandare pentru curatare turbo in Timisoara (de preferabil cu tot cu demontare/montare). Am gasit pe cateva forum-uri un tip Zoli din TM si K-Turbo, tot din TM.

Am uitat sa mentionez ca motorul si turbo au fost schimbate de vreo 2 ani (din schrot cu "50.000 km" din vorbele vanzatorului) si mi-am schimbat si N75-ul (nou). O sa urmeze sa verific furtunele de vacuum de la turbo si prin jur.

Mersi

PS mai pun si o poza cu valva de EGR care aparent are un furtun "in aer" conectat la o mufa "T".

http://img338.imageshack.us/img338/9793/egr1l.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/1485/egr2.jpg

Imi cer scuze. Aparent nu am facut ceva bine cand am atasat documentul. Sper sa fie in regula de data asta.

31011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capatul furtunului intra in cutia filtrului de aer in partea inferioara (exista un stut) ca sa traga aer crat, filtrat.

Restul, las in seama colegilor mai dibaci in interpretari de date. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat actuatorul...am pus pe cineva sa accelereze si m_am uitat la cursa lui,se misca bine nu pare a fi gripat!la mana nu am reusit sa_l misc e cam inaccesibil!borisake ,nu e de vina tompa aceea.altceva se aude pe acolo dar nu_mi pot da seama ce!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

am si eu o problema similara. Intra masina in limp-mode si apare in bord un simbol ce seamana cu o sarmulita.

am facut un test cu masina in sarcina si eroarea este urmatoarea:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2730 /min

Torque: 338.0 Nm

Speed: 89.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.83 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2386.8 mbar

Absolute Pres.: 1968.6 mbar

are cineva idee care ar putea fi problema, si eventual o recomandare in Bucuresti unde as putea remedia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe CIPOS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[

de la cutia de viteze nu cred pt ca face zgomotul si scoasa din viteza sau cu ambreiajul calcat.mai degraba dinspre cutia filtrului de aer vine!si nu_mi dau seama ce_ar putea fi????!!!!Se aude in plaja de turatii 2200-1000 rot/min doar la decelerare in gol !

salut,aceeasi problema o am si eu,am intrebat pe userul marianu care a rezolvat aceeasi problema si mi-a spus ca agata geometria variabila,se rezolva prin curatirea acesteia.

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare....de 2 zile cum ii dau peste 3000 ture, am limp mode. Am pus-o pe tester si mi-a aparut bine cunoscuta eroare "pozitive deviation....". Am pus un prieten sa imi porneasca motorul si sa il tureze. La pornire tija de la actuator se misca, aprox 1 cm, in schimb la accelerari/decelerarii pe loc, cred ca se misca undeva la 3-4 mm. Am facut vaccum cu gura la furtunelul actuatorului si isi pastreaza vaccum-ul. Va rog sa imi spuneti parerea voastra, daca e posibil sa fie valva "N75" sau chiar trebuie sa dau turbina jos ptr curatare. Mentionez ca masina am luat-o SH de cateva luni, deci nu stiu cum s-a mers cu ea. Cat despre zgomotul din dreptul cutiei de viteze/filtru de aer, la decelerare, 2 mecanici mi-au spus ca as avea discul de ambreiaj uzat, nu neaparat ferodourile cat partea aceea cu arcuri. E posibil ca unul din cele 4 arcuri sa fie mai uzat si sa joace in carcasa discului, in care este prins. Astept va rog sfaturile voastre despre "pozitive deviation".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara cand am iesit din localitate,eram in treapta a 4a cu vreo 60 la ora si am vrut sa accelerez sa schimb a 5a pe la 100km/h.Doar ca atunci cand am ajuns la 2000 de ture si ~70km/h nu se mai accelera cu toate ca eram cu pedala la fund.Am schimbat in 3,la fel,in 5 la fel.Am oprit motorul si dupa ce l-am pornit din nou totul a revenit la normal.Fara nici un martor aprins in bord fara nimic. La ce sa ma uit? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Limp mod posibil sa-ti agete geometria variabila, dai niste coxuri sa se curete turbina, daca incepe sa-ti faca tot mai des atunci chiar e o problema , daca ai posibilitatea pune pe testar sa vezi ce erori ai si poti sa faci si un log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ai facut de 2 ori asa in decurs de cativa ani,dar dupa ce s-a mers destul de tare cu ea.Turbina a fost schimbata prin 2007 sau 2008,sa fi cedat dupa 2 ani? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspuns msanyix!

Zgomotul acela pe decelerare de la ce ar putea fi?cineva zicea ca paletele ating de turbina.daca paletele turbinei ar atinge peretii (ax descentrat) cred ca s_ar fi rupt de mult tinand cond de viteza de rotatie!sau poate ma insel eu...

Zgomotul care il auzi la decelerare l-am auzit si eu. Presiunea din turbina este foarte mare si cind decelerezi acea presiune actioneaza asupra lamelelor.

Plus ca mie la 120km/h sau in oras in jur de 2500tr/min imi intra in LIMP MODE. Adica calculatorul protejeaza turbina prin acelm LIMP MODE si nu mai da voie sa intre mai multe presiune in turbina pentru ca altfel crapa. Eu am fost la cineva cu problema asta, mi-a spus ca e turbine, a curatat-o, insa dupa curatare auzeama acel zgomot la decelerare. A fost si turbina incarcata, insa problema nu a fost de acolo.

Actuatorul era blocat si nu si-a dat seama. Acesta inchide si deschide lamelele in turbina pentru evacuarea presiunii.

Am mai fost la 3 mecanici si toti aruncau tot felul de pareri.

Cind aveti probleme de acest gen, legate de turbine, LIMP MODE, etc, cautati-l pe CHIPOS. Acesta este nick-ul lui pe forum si gasiti si numarul lui de telefon. Este un tip de nota 20. Te rezolva in 2-3 ore daca e vorba de turbina sau in 30min daca e vorba de actuator. Face o treaba super tare.

Eu n-am mai simtit masina ca merge asa bine de aproape jumatate de an. Acuma paca zboare si are peste 200.000km.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

am si eu o problema.. azi mergeam normal in treapta a patra si deodata ,a rama ca si cum era pe liber dar totusi ea era in viteza si sa accelerat brusc la maxim ..am ajuns cu ea tractata acasa ,am pus vagul pe ea si mia dat eroare la turbina charce presiune control negative ,am sterso si masina a pornit normal si merge mai bine ca inainte ..pana sa mi se intample asta nu vroia ca se infiga deloc,,cred ca era intrata in limp mode sau era debitmetru de aer cu probleme....daca a mai patit cineva la fel ca mine va rog sa ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca s-a dus ulei in admisie. Cat s-a turat motorul? A trecut de rosu? cum l-ai oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

lam oprit din contact si nu sa prins nici un bec in bord....am fost cu ea la service si defapt intrase pre mult ulei in intercooler care sa dus in admisie ..remedierea a fost prin golirea intercoolerului de ulei..mi sa spus ca uleiul poate sa intre si pe la secmenti, oricum se strange daca faci drumuri scurte si mut prin oras,mi sa spus ca o data la 3 luni sa dau furtunul jos sa se scurga uleiul.toata treaba ma costat 10 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca s-a dus ulei in admisie. Cat s-a turat motorul? A trecut de rosu? cum l-ai oprit?

In astfel de situatii cum e optim sa se opreasca motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la cheie, trebuie sa ai viteza in miscari, altfel risti sa iti ajunga ulei in camera de ardere prin admisie si uleiul nu se comprima, drept urmare se indoaie bielele si lucruri mult mai grave, daca nu sunt suficient de grave bielele indoite. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In astfel de situatii cum e optim sa se opreasca motorul?

Frana brusca cu cutia cuplata in treapta in care esti atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

problema nu e daca intra uleiul problema e daca nu o opresti si o lasi sa mearga pana ia foc..uleiul se comprima si face si explozia chiar mai puternic decat motorina pt ca masinile disel cand au fost concepute au fost concepute sa mearga cu ulei de alune nicidecum cu motorina.Asa ca daca cumva masina se accelereaza singura la maxim incercati din cheie sa o opriti si daca nu vrea exact cum a zis si colegu bagi a 4a sau a 5a si franezi fara ambreiaj,dupa care desfai furtunu de la intercooler sa il golesti de ulei si poti sa ajungi cu ea la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Pana iti dai sema ce se intampla se face praf motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu se ajunge pana acolo....mulumesc celor de mai sus, e bine de tinut minte acest sfat util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

cine ma ajuta si pe mine cu o schema cum sa dau turbosuflata jos?..tre sa o dau pe sus sau pe sub masina ? va rog mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am facut si eu niste loguri dupa schimbarea turbinei de la 116 cai la 131.. e cumva presiunea prea mare la turbina? mentionez faptul ca am lag mare la turatie mica . Am fost si mi-am facut o resoftare, dar tot nu trage nici de jos bine si acum nu mai trage nici peste 2500 ture ca inainte. Multam.

atj2LOG_01_003_011_xxx.xls

atj1LOG_01_003_011_xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un debimetru pt o proba? Sau macar cu un sfat?

Problema masinii este ca nu mai trage, scoate fum mult si peste 90km/h intra in limp mode.

Am schimbat turbina si mai ramane debimetrul de vazut.

Debimetru am gasit Bosch cu 300 ron dar as vrea sa fiu sigur ca el este de vina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!